Indreku 960
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Indreku 960
Jätkan siis oma 960 lugu. Kui auto sai seest puhtaks küüritud, nägi ta juba tunduvalt parem välja. Isegi sedavõrd hea, et tekkis esimest korda tahtmine kangist istme kaldenurka reguleerima hakata. Kuna ülejäänud osa oma elust nii madalates autodes ei istu, siis nõudis see alguses pisut kohanemist, aga see kõik on pisiasi.
Seda, mismoodi auto põrandamatid välja nägid, ma juba kirjeldasin. Edasi läks sõit kaasfoorumlane ddig juurde, kel hoovis õnneks üks esimese gene 960 seisis, millel ka õiged põrandamatid sees olid. Ladusin need maha ja tegin pildid kõigist neljast, ehkki ilmselt olnuks mõistlikum need tema käest laenuks nuiata. Aga piirdusin fotodega.
Järgmisena sai pöördutud sadulsepp24.ee poole, kel töökoda Kadaka autoturu läheduses. Esimene häda, miks ma nad üldse üles otsisin, oli see, et istmetaskud olid kohutavalt välja veninud ja rippusid nagu kaks ma ei taha öelda mida. Ilmnes ka see, et neid niisama lihtsasti püksikummi sisse ajamisega korda ei tee, vaid selleks tuleb iste lahti võtta. No kui tuleb, siis tuleb.
Kui aga iste juba niikuinii oli vaja lahti võtta, siis küsisin, kas nad ei võiks vaadata, miks nimmetoe reguleerija juhistmel ei tööta (kõrvalistuja oma töötas) ning kui võimalik, siis ühekorraga korda teha. Üks tegemine ja üks lahti võtmine ju.
Kolmanda asjana oligi vaja siis ka hädapärast funktsiooni täitnud põrandamattide asemele lasta uued õmmelda. Tikandi ja serva vormid sain, nagu juba öeldud, ddig käest, et asi vastaks täielikult originaalile ja 960 poleks vale šriftiga. Poisid olid lahkesti nõus töösse võtma.
See etapp auto elus möödus igati edukalt ja sadulsepp24.ee poisse kiidan samuti. Tegid mulle uued põrandamatid, tikkisid õige šriftiga kirja sinna peale parandasid nimmetoe ära.
Tagaistmele pole nüüd ka enam piinlik istuda. Tõele au andes pole sinna muidugi pärast seda keegi istunud, sest nii võib ju puhta auto seest ära määrida.
Seda, mismoodi auto põrandamatid välja nägid, ma juba kirjeldasin. Edasi läks sõit kaasfoorumlane ddig juurde, kel hoovis õnneks üks esimese gene 960 seisis, millel ka õiged põrandamatid sees olid. Ladusin need maha ja tegin pildid kõigist neljast, ehkki ilmselt olnuks mõistlikum need tema käest laenuks nuiata. Aga piirdusin fotodega.
Järgmisena sai pöördutud sadulsepp24.ee poole, kel töökoda Kadaka autoturu läheduses. Esimene häda, miks ma nad üldse üles otsisin, oli see, et istmetaskud olid kohutavalt välja veninud ja rippusid nagu kaks ma ei taha öelda mida. Ilmnes ka see, et neid niisama lihtsasti püksikummi sisse ajamisega korda ei tee, vaid selleks tuleb iste lahti võtta. No kui tuleb, siis tuleb.
Kui aga iste juba niikuinii oli vaja lahti võtta, siis küsisin, kas nad ei võiks vaadata, miks nimmetoe reguleerija juhistmel ei tööta (kõrvalistuja oma töötas) ning kui võimalik, siis ühekorraga korda teha. Üks tegemine ja üks lahti võtmine ju.
Kolmanda asjana oligi vaja siis ka hädapärast funktsiooni täitnud põrandamattide asemele lasta uued õmmelda. Tikandi ja serva vormid sain, nagu juba öeldud, ddig käest, et asi vastaks täielikult originaalile ja 960 poleks vale šriftiga. Poisid olid lahkesti nõus töösse võtma.
See etapp auto elus möödus igati edukalt ja sadulsepp24.ee poisse kiidan samuti. Tegid mulle uued põrandamatid, tikkisid õige šriftiga kirja sinna peale parandasid nimmetoe ära.
Tagaistmele pole nüüd ka enam piinlik istuda. Tõele au andes pole sinna muidugi pärast seda keegi istunud, sest nii võib ju puhta auto seest ära määrida.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Tags:
Re: Indreku 960
Uued matid annavad palju juurde. Mul on see samuti päevakorras ja hind pakub huvi.
Re: Indreku 960
Skandixist saab midagi sarnast ilma kirjata 43€, mustad, pead ise oma tooni värvima. Kahju jah et originaal veluuri enam ei saa, ainult kummimatte veel saab.
Re: Indreku 960
JanP kirjutas:Kui saladus pole, siis mis selline mattide eritellimustöö ka maksma läks?
Ei ole saladus. Kogu lõbu kokku läks maksma 315 rutsi. Sellest 120 arvestati istmetaskute paranduseks, paarkümmend nimmetoele (seal polnud uusi juppe õnneks vaja) ning ülejäänu ehk siis ca 150-200 euro vahel kulus põrandamattidele.
Kui tegu oleks tootmises oleva autoga, siis saab ilmselt kordi odavamalt, aga siit-sealt maad kuulates sain kiire vastuse b-osade ja tarvikute müüjailt, et nii vanale autole enam pole midagi saada. Ja kuna ma arvasin, et lammarist saab ainult täiesti ära kulunud kraami, siis nii see läks ja ausalt öelda olen täitsa rahul.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Vahepeal sai tehtud autoga selle aasta kõige pikem sõit ehk Tartusse ja tagasi. Kui muidu suvised teeolud ja meie kiirusepiirangud erilisi väljakutseid kellelegi ei esita, siis tagasiteel olnud selle suve üks kõvemaid vihmu sundis jalga gaasi pealt pigem kergitama. Rehvidel mustrit veel jagub ülevaatuse läbimiseks küll ja küll, kuid hea enesetunde jaoks maanteekiirustel enam mitte. Pealegi kipub karkass üsna kiiresti jäigaks muutuma nii et kui pisut pikemalt seista (aga hobiauto ju peamiselt seisab!) kulub üsna tüütult aega, enne kui liikumine sujuvamaks muutub.
Kuna velgede välja vahetamise mõte suudeti maha laita ja järgmisel aastal niikuinii tuleb järelikult all olevatele iluravi teha, siis võib-olla vahetan ka rehvid uuemate vastu välja . Elame-näeme, see pole selline hädavajalik asi, ilma milleta sõita ei saa.
Mis aga Tartu-tripi jooksul olulisemana välja tuli, oli see, et salongi kütte- ja jahutussüsteem on omadega põhjalikult vussis .
Ühesõnaga, hädasid oli (on?) kaks. Esimene on see, et salong ei lähe soojaks (Volvol, mõtelge!) . Kolmeliitrine bensiinimootor saavutab töötemperatuuri enne, kui jõuad kümneni lugeda, aga salongi saad leigeks siis, kui oled Tartust Paidesse jõudnud. Kuna sellist jama kohtasin elus üldse teist korda, siis võttis see nõutuks (esimest korda oma vanal Volgal, mille ahi oli lihtsalt nii nõrk, et ei jaksanud kütta, aga Volvol sellist muret ju olla ei tohiks!).
Teine probleem oli (on?) see, et konditsioneer lülitab ennast iga viie (või äärmisel juhul kümne, suurt vahet pole) sekundi tagant tööle ja välja tagasi. Suure ja vanamoodsa süsteemi puhul tähendab see kõva lõksutamist isegi reaskuuese jaoks, hea pole see kusagilt otsast. Teatavasti saab konditsioneeri küll nupust välja lülitada, aga kliima soojenemist arvestades see variant ei lähe mitte. Külma küll tuli nagu pahises, aga autost oli kahju .
Õnneks oli suvi ja sai soovi korral sõita lahtise katuseluugiga, aga see ei ole ju kestlik lahendus. Kuna pilt meenutas kangesti seda, et konditsioneer on lihtsalt liiga täis, siis saigi seda kahtlustatud, ette rutates olgu aga öeldud, et nii see üldsegi polnud.
Kuna velgede välja vahetamise mõte suudeti maha laita ja järgmisel aastal niikuinii tuleb järelikult all olevatele iluravi teha, siis võib-olla vahetan ka rehvid uuemate vastu välja . Elame-näeme, see pole selline hädavajalik asi, ilma milleta sõita ei saa.
Mis aga Tartu-tripi jooksul olulisemana välja tuli, oli see, et salongi kütte- ja jahutussüsteem on omadega põhjalikult vussis .
Ühesõnaga, hädasid oli (on?) kaks. Esimene on see, et salong ei lähe soojaks (Volvol, mõtelge!) . Kolmeliitrine bensiinimootor saavutab töötemperatuuri enne, kui jõuad kümneni lugeda, aga salongi saad leigeks siis, kui oled Tartust Paidesse jõudnud. Kuna sellist jama kohtasin elus üldse teist korda, siis võttis see nõutuks (esimest korda oma vanal Volgal, mille ahi oli lihtsalt nii nõrk, et ei jaksanud kütta, aga Volvol sellist muret ju olla ei tohiks!).
Teine probleem oli (on?) see, et konditsioneer lülitab ennast iga viie (või äärmisel juhul kümne, suurt vahet pole) sekundi tagant tööle ja välja tagasi. Suure ja vanamoodsa süsteemi puhul tähendab see kõva lõksutamist isegi reaskuuese jaoks, hea pole see kusagilt otsast. Teatavasti saab konditsioneeri küll nupust välja lülitada, aga kliima soojenemist arvestades see variant ei lähe mitte. Külma küll tuli nagu pahises, aga autost oli kahju .
Õnneks oli suvi ja sai soovi korral sõita lahtise katuseluugiga, aga see ei ole ju kestlik lahendus. Kuna pilt meenutas kangesti seda, et konditsioneer on lihtsalt liiga täis, siis saigi seda kahtlustatud, ette rutates olgu aga öeldud, et nii see üldsegi polnud.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Indreku 960
Kondi osas vaata kliima sidur üle, Vahel annab sellist viga distantsseibide eemaldamisega ravida. Kütmise osas kahtlustaks salongiradika ummistumist. Kui sisse läheb kuum toru ja välja külm, ning sooja ei tule, siis ilmselt radikas endas tsirkulatsioon häiritud.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Indreku 960
Alusta ehk termostaat klapi vahetusest,maksab kopikaid ja vahetus lihtne.
Re: Indreku 960
Kui mootor läheb ruttu soojaks, milleks termostaati vahetada?
Вольво c cемëрки начинается!
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Indreku 960
Igor kirjutas:Kui mootor läheb ruttu soojaks, milleks termostaati vahetada?
Sst termostaat võibki jääda kinnisesse asndisse ja suurde ringi jahutusvedelikku ei lasta
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Indreku 960
Tanel kirjutas:Igor kirjutas:Kui mootor läheb ruttu soojaks, milleks termostaati vahetada?
Sst termostaat võibki jääda kinnisesse asndisse ja suurde ringi jahutusvedelikku ei lasta
Kui termostaat suletuks jääb, kuumeneb mootor üle. Kui üle ei kuumene ja lihtsalt
läheb ruttu soojaks on ju normaalne.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Indreku 960
ants kirjutas:Tanel kirjutas:Igor kirjutas:Kui mootor läheb ruttu soojaks, milleks termostaati vahetada?
Sst termostaat võibki jääda kinnisesse asndisse ja suurde ringi jahutusvedelikku ei lasta
Kui termostaat suletuks jääb, kuumeneb mootor üle. Kui üle ei kuumene ja lihtsalt
läheb ruttu soojaks on ju normaalne.
Ma olen ise veendunud, et termostaat on täiesti korras, sest mootor läheb kähku soojaks, aga ei kuumene üle. Seega asi on minu arvates ilmselt ahjus, aga ma kirjutan varsti, miks ma nii arvan.
Aga kõik head mõtted panen hoolega kõrva taha, sest neid läheb siis hädasti vaja, kui auto jälle enda kätte saan.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Kui salong soojaks ei lähe on viga kas kraanis mis asub mootoriruumis(juhitakse vaakumiga),salongiradikas umbes või dampermootori valet regulli või vigast motot viimasega peaks ka kliima nupp vilkuma hakkama ehk viga süsteemis näitama, Viimane asub kindalaeka taga ja juhib klappi mis suunab õhu kas läbi radika või mööda!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
-
- Uustulnukas
- Postitusi: 8
- Liitunud: 19 Jaan 2020, 21:58
Re: Indreku 960
sama pill .
https://www.instagram.com/rapidturicum/
https://www.instagram.com/rapidturicum/
Volvo 940 D24TIC 90kw manuaal universaal
Re: Indreku 960
Hobibobikas kirjutas:sama pill .
https://www.instagram.com/rapidturicum/
Kahtlaselt sarnane ja kokkulangevustega on küll.
Peeglitel olevad Volvo kirjad täitsa 1:1 aga omanik saab vast rohkem paralleele otsida.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist