Indreku 960
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Indreku 960
Ei, mitte midagi ei vilgu mitte kusagil ning mootor töötab rahulikult töötemperatuuril.
Kui kliima sai täis pandud, siis nüüd külma tuleb nagu pahiseb ka kõige suurema kuumusega ja linnas tiksudes.
Külma tulek ei muutu, kas keerata 18 kraadi või 24 kraadi peale, ikka tuleb ühepalju ja see on arusaamatu. Kusagil 25-26 kraadi peal hakkab sooja lisaks tulema, enne mitte.
Vahepeal (umbes nii kuu aega tagasi) sai uus aku pandud ja umbes siis lõi armatuuris lambda märgiga hoiatustule põlema. Kaks veakoodi ka, 1-3-2 ja 5-1-2. Lugesime need üles ja kustutasime ära, tagasi pole tulnud.
Tehnoülevaatusel pandi saba taha, seal selgus, et kütuse põlemine on nii täielik, kui olla annab ja igasugu pahad gaasid on kordades alla igasugu norme. Mootor töötab igatahes korralikult.
Tont sellest kliimast siis aru saab.
Kui kliima sai täis pandud, siis nüüd külma tuleb nagu pahiseb ka kõige suurema kuumusega ja linnas tiksudes.
Külma tulek ei muutu, kas keerata 18 kraadi või 24 kraadi peale, ikka tuleb ühepalju ja see on arusaamatu. Kusagil 25-26 kraadi peal hakkab sooja lisaks tulema, enne mitte.
Vahepeal (umbes nii kuu aega tagasi) sai uus aku pandud ja umbes siis lõi armatuuris lambda märgiga hoiatustule põlema. Kaks veakoodi ka, 1-3-2 ja 5-1-2. Lugesime need üles ja kustutasime ära, tagasi pole tulnud.
Tehnoülevaatusel pandi saba taha, seal selgus, et kütuse põlemine on nii täielik, kui olla annab ja igasugu pahad gaasid on kordades alla igasugu norme. Mootor töötab igatahes korralikult.
Tont sellest kliimast siis aru saab.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Tags:
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Indreku 960
Salongi temp andur must või selle ventilaator ei tööta?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Indreku 960
Kliima puhub külma seni kuni salongi õhutemp on kõrgem etteantud temperatuurist. Täiesti tavaline kliimaautomaatika tööpõhimõte.
Ehk siis kui salongis on 30 kraadi, ei olegi vahet kas kliima on seatud 20 või 24 kraadi peale - kuni soovitud temperatuuri saavutamiseni peabki kliimaseade aktiivselt jahutama.
Erandiks on loetletud 18 kraadi, mis peaks olema miinimumseadistus ning siis puhub maksimaalselt jahedat õhku pidevalt.
Ehk siis kui salongis on 30 kraadi, ei olegi vahet kas kliima on seatud 20 või 24 kraadi peale - kuni soovitud temperatuuri saavutamiseni peabki kliimaseade aktiivselt jahutama.
Erandiks on loetletud 18 kraadi, mis peaks olema miinimumseadistus ning siis puhub maksimaalselt jahedat õhku pidevalt.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Indreku 960
Kuna tegu on ilmselt Volvo iseärasusega (Ehk siis kui salongis on 30 kraadi, ei olegi vahet kas kliima on seatud 20 või 24 kraadi peale), siis pole mõtet kiirustada toimiva asja parandamisega. Varsti on Hiiumaa tripp (pikim viimase aasta jooksul), teeme selle ära, siis paistab, mis ja kus ja kuidas.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Vahepeal on suur suvi olnud ja pole mahti olnud autopäevikut pidada. Proovin seda siis tagasivaatavalt teha, mille tulemusena küll mõned sündmused ajalisse nihkesse lähevad, aga maailmas on palju rohkemgi probleeme, mille pärast muretseda.
Täidetud kliima toimis umbes kuu aega. Augusti alguses sai sõitma mindud ja siis külma õhku enam ei tulnud. Arvestades, kui palav ilm juulis oli, on tegu isegi hea tulemusega, aga iga kuu kliimat täita on ka veidi kulukas.
Suur hulk tarku päid Volvo klubist jõudis suve alguse kuumuses Hiiumaal üksmeelele, et kliima jamades on süüdi kompressor. Käisin sellele lahendust otsimas garaažikompleksis, kus vanasti Autoviva asus ning tänu heale vene keele oskusele õnnestus ka jutule saada. Teenust sealt ei saanud, targemaks aga küll.
Nimelt sai kiirkorras välja selgitatud, et ka nii vanale autole võib Eestist uue kompressori osta hinnavahemikus 200-500 eurot. Viimasel juhul tulevad kaasa Volvo logod ja peened kirjad, odavama variandi puhul seda pole. Hea teadmine igal juhul.
Siis aga selgus jutuajamise käigus, et neid pidavat Tallinnas (täpsemini linnast väljas Vana-Narva maanteel) ka remonditama. Autole hääled sisse ja kohale, kuid seal paluti viisakalt koju tagasi minna ning naasta pump näpus. Maha võtmine, tagasi panek ja hilisem täitmine jääb kliendi hooleks, nemad üksnes likvideerivad lekke.
Nii juhtuski ja nüüd puhub jälle külma nagu pahiseb. Praeguse ilmaga pole küll konditsioneerist suurt lugu, aga eks kevadel paistab, mis temperatuuriga õhk sealt tuleb. Ise väga loodan, et ühe saaga võib nüüd lõppenuks lugeda.
Täidetud kliima toimis umbes kuu aega. Augusti alguses sai sõitma mindud ja siis külma õhku enam ei tulnud. Arvestades, kui palav ilm juulis oli, on tegu isegi hea tulemusega, aga iga kuu kliimat täita on ka veidi kulukas.
Suur hulk tarku päid Volvo klubist jõudis suve alguse kuumuses Hiiumaal üksmeelele, et kliima jamades on süüdi kompressor. Käisin sellele lahendust otsimas garaažikompleksis, kus vanasti Autoviva asus ning tänu heale vene keele oskusele õnnestus ka jutule saada. Teenust sealt ei saanud, targemaks aga küll.
Nimelt sai kiirkorras välja selgitatud, et ka nii vanale autole võib Eestist uue kompressori osta hinnavahemikus 200-500 eurot. Viimasel juhul tulevad kaasa Volvo logod ja peened kirjad, odavama variandi puhul seda pole. Hea teadmine igal juhul.
Siis aga selgus jutuajamise käigus, et neid pidavat Tallinnas (täpsemini linnast väljas Vana-Narva maanteel) ka remonditama. Autole hääled sisse ja kohale, kuid seal paluti viisakalt koju tagasi minna ning naasta pump näpus. Maha võtmine, tagasi panek ja hilisem täitmine jääb kliendi hooleks, nemad üksnes likvideerivad lekke.
Nii juhtuski ja nüüd puhub jälle külma nagu pahiseb. Praeguse ilmaga pole küll konditsioneerist suurt lugu, aga eks kevadel paistab, mis temperatuuriga õhk sealt tuleb. Ise väga loodan, et ühe saaga võib nüüd lõppenuks lugeda.
Viimati muutis Indrekjj, 29 Aug 2021, 22:15, muudetud 1 kord kokku.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Indreku 960
Mis taastamise eest küsitakse? Kas tegu juhtumipõhise hinnaga või pigem standardtaks?
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Indreku 960
Liiwaannus kirjutas:Mis taastamise eest küsitakse? Kas tegu juhtumipõhise hinnaga või pigem standardtaks?
Minu käest taheti 70 kohalikku raha. Kas tegu on erijuhtumi või standardhinnaga ma ei tea, aga kahtlustan viimast, kuna samast suurusjärgust oli juttu kohe alguses juba siis, kui nad polnud asja ennast näinud.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Avk.ee on see koht eks? Ma seal ka mitu korda käinud. Need mehed seal juba 2000ndate algusest vähemalt. Tehakse korralikult.
Re: Indreku 960
Iceman kirjutas:Avk.ee on see koht eks? Ma seal ka mitu korda käinud. Need mehed seal juba 2000ndate algusest vähemalt. Tehakse korralikult.
Just täpselt, see ta on. Auto Varuosade Taastus Keskus.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Igor kirjutas:Sajandi alguses tähendas see AutoVaruosadeKaubamaja.
Maja seinal on praeguseni nii kirjas. Mul taastati seal viimati kastika genekas 30min ootetööna. Uued mähised, laagrid, harjad jne.. . Väga asjalik.
Re: Indreku 960
cuda kirjutas:sul see kondipumba plõksumimise probleem sai siis täitmisega ravitud?
mul on ka midagi lülitub sisse-välja nii 10-15 sekundilise intervalliga kapoti all. eeldan, et ka kondi kompressor. kuigi kondiotsioneer mul hetkel +3 kraadise ilmaga sees muidugi pole..
jõudsin just rõõmustada, et lekkivaks tunnistatud kompressor ületalve rõhku sees hoidis ja masin ikka külma puhub, aga tundub, et tuleb siiski kuskilt teenust tellida jälle
Pärast seda, kui kompressor remonditud ning süsteem jälle täidetud, tuli ka plõksumine tagasi. Praeguste ilmadega seisab autokene arusaadavalt garaažis ja ootab suve, siis ilmselt algavad jälle vea otsingud.
Kõikidest soovitustest proovimata on veel Volrem külastus. Seal tuleb kindlasti ära käia ja kui sealt ka abi ei saa, siis on mõistus otsas.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Indreku 960
Täna sai siis mõõt kannatamisest täis ning auto garaažist koju ära toodud. Umbes viis kuud seismist ei mõjunud kuidagi, käivitus nagu oleks eile seisma jäänud, mootor nurrus ühtlaselt ja mingit nookurite klõbinat ega muid kahtlasi helisid pikale seismisele vaatamata kuulda ei olnud. Koju jõudes ämber vett igasse rattakoopasse ja mis seal muud ikka. Järgmisel nädalal saab ehk juba mõne pikema tiiru teha.
Hodomeetri peal siis hooaja algusel 161 670 kilomeetrit. Vaatame põnevusega, kui palju sel aastal kilomeetreid kokku koguneb.
Hodomeetri peal siis hooaja algusel 161 670 kilomeetrit. Vaatame põnevusega, kui palju sel aastal kilomeetreid kokku koguneb.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist