Klamber 850/70-d
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Lisan oma masinast tehtud pildid.
Süsteem on täidetud 3 või 4 aastat tagasi, täpselt enam ei mäleta.
Süsteem on täidetud 3 või 4 aastat tagasi, täpselt enam ei mäleta.
Tags:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Tänud aixxia-le.
Läks kuu aega mööda, vahepealsed ilmad ei tõstnud motivatsiooni seda asja lõpule viia. Igatahes proovisin 3 einevad andurit, 2 aju, võtsin 2 korda pumpa maha
Selgus et aju vigane, sest näitab kliima surves selliseid teibaid. Teise ajuga kõik õige.
Selgus, et kliima sidur oli ka kulunud, 1,1mm oli vahe, nüüd sai 0,5mm peale ja toimib. Ja see vigane aju nagu tööd tundub et ei mõjutagi.
Nüüd vähemalt +30ga muretu ummikus tiksuda.
Meeleolupilt ka. Nii on hea pumpa teha. Samas vahetasin ka õliradika torusid ja nipet-näpet veel.
Läks kuu aega mööda, vahepealsed ilmad ei tõstnud motivatsiooni seda asja lõpule viia. Igatahes proovisin 3 einevad andurit, 2 aju, võtsin 2 korda pumpa maha
Selgus et aju vigane, sest näitab kliima surves selliseid teibaid. Teise ajuga kõik õige.
Selgus, et kliima sidur oli ka kulunud, 1,1mm oli vahe, nüüd sai 0,5mm peale ja toimib. Ja see vigane aju nagu tööd tundub et ei mõjutagi.
Nüüd vähemalt +30ga muretu ummikus tiksuda.
Meeleolupilt ka. Nii on hea pumpa teha. Samas vahetasin ka õliradika torusid ja nipet-näpet veel.
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Lõhkusin kogemata AWD esiklaasi ära siin vahepeal ülemist tihendit välja nokkides. Lammarist jäi näppu päris sile klaas, millel peal 850/V70 kiri.
Aga peale ettetõstmist selgus see. Oleks võinud ju vana klaasiga võrrelda aga..
Krt ma olin ise ka sedameelt enne, et neil klaasid samad, mida kinnitas ka selline kleebis kunagisel 850 klaasil
VS V70 oma
Aga võta näpust, alumine serv erinev.
Võibolla kellelgi kasu sellest infost tulevikus. 850 päris sile esiklaas üle, kui keegi peaks vajama.
Niisiis pidin ikkagi uue soetama. Õnneks ettetõstmine on peale eeltööd kõige lihtsam.
Aga peale ettetõstmist selgus see. Oleks võinud ju vana klaasiga võrrelda aga..
Krt ma olin ise ka sedameelt enne, et neil klaasid samad, mida kinnitas ka selline kleebis kunagisel 850 klaasil
VS V70 oma
Aga võta näpust, alumine serv erinev.
Võibolla kellelgi kasu sellest infost tulevikus. 850 päris sile esiklaas üle, kui keegi peaks vajama.
Niisiis pidin ikkagi uue soetama. Õnneks ettetõstmine on peale eeltööd kõige lihtsam.
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Kraed defkad jah, isegi otsin tükk aega , sain mõlemad pooled , küll eesti eri otstest aga olemas nüüd.
3D scan oleks hea mõte, neil turgu oleks huviliste seas kindlasti.
3D scan oleks hea mõte, neil turgu oleks huviliste seas kindlasti.
S70 2.5 TDI -98
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
V70 2.0 TDI -10
55 600 892
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
850 nüüd tänavalegaalne üle mõningase aja. Ülevaatusel, nagu kombeks, küsitakse naljakaid küsimusi, siis seekord velgede kohta. Pidin vastama, et veljed on nii originaalid kui olla saavad Kui nüüd järele mõelda, siis natuke ikkagi valetasin, sest veljed on aastast 97.
Ja siis selline asi juhtus. Ma olen alati seda kõige mõttetumaks mootori kinnituseks pidanud, vahel ka ilma selleta sõitnud. Aga tundub et mingit tööd ta ikkagi teeb. Võibolla lihtsalt Propartsi tehases oli kehv päev.
Ja siis selline asi juhtus. Ma olen alati seda kõige mõttetumaks mootori kinnituseks pidanud, vahel ka ilma selleta sõitnud. Aga tundub et mingit tööd ta ikkagi teeb. Võibolla lihtsalt Propartsi tehases oli kehv päev.
Re: Klamber 850 T-5R & XC
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Küllap ta istub aga vajab vist väga täpset tuunimist seibidega jms.
Asjast endast, siis läbivuse aspektist ilmselt üks parimaid lahendusi diffri lukustamiseks.
Asjast endast, siis läbivuse aspektist ilmselt üks parimaid lahendusi diffri lukustamiseks.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Esimese gen awd olid kõik lukuga tagasildadega.
Insenerid vist mõtlesid: küll nüüd minnakse nelikveoga ronima ja kulub marjaks ära
Insenerid vist mõtlesid: küll nüüd minnakse nelikveoga ronima ja kulub marjaks ära
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Vist oli nii et nendel oli taga lukk millel oli visco kõhuall.
Vähemalt I gen
Vähemalt I gen
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Kuna AWD suvest saati esiveoline olnud, sest vabakäigu sidur oli katki ja tagurpidi ei kerinud, siis huvi pärast sai kinni keevitatud. See aga ei õnnestunud liiga hästi, vibra tekkis sisse. Ilmselt tuleb pingis teha või vähemalt auto all, niiet tagumine ots on diffris kinni. Igatahes vahepeal paar viskot juurde leitud. Alguses uuema '99 tüübi oma, millele juba ka flantsi sai valmis projekeeritud, aga nüüd leidsin ka õige '98 oma. Tagavara peab olema.
Isegi 97 ja 98 omad veidike erinevad.
Meeleoluvideo ka, mida kõike prügimäelt ei leia. Ennetavalt olgu öeldud, et nüüd on see juba tuunikalakonserviks tehtud.
https://www.youtube.com/watch?v=eRvWPCXYWAo
Isegi 97 ja 98 omad veidike erinevad.
Meeleoluvideo ka, mida kõike prügimäelt ei leia. Ennetavalt olgu öeldud, et nüüd on see juba tuunikalakonserviks tehtud.
https://www.youtube.com/watch?v=eRvWPCXYWAo
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Ärge ostke Nissensi radikaid. Või siis pressige valtsid kokku enne paigaldust
Igatahes peale 50km läbimist jooksis nagu mahlakask, kui temp üle 100 läks, madala tempiga pidas pärast edasi. Keerasin niplid eest ära ja pressisin need üle, näis kas jääb pidama. Garantii ka läbi kohe 2a (mul seisis see poolteist aastat riiulis) ja arve kadunud
Edit: ei jäänud pidama, kraad üle 100 läheb ja rõhk juba sees siis laseb nagu mahlakask..
Edit 2: kuna uut radikat jälle ei näinud pointi osta, siis kangutasin vanni lahti, puhastasin tihendi ja pinnad (tihendil olid mingid ebaühtlased muljumise jäljed küll, enam ei tea kas läbijooksu kohal) ja panin kokku tagasi. Esialgu peab. Kuna enne pole volvo radikat lahti võtnud, siis oli äraütlemata huvitav õhtu
Igatahes peale 50km läbimist jooksis nagu mahlakask, kui temp üle 100 läks, madala tempiga pidas pärast edasi. Keerasin niplid eest ära ja pressisin need üle, näis kas jääb pidama. Garantii ka läbi kohe 2a (mul seisis see poolteist aastat riiulis) ja arve kadunud
Edit: ei jäänud pidama, kraad üle 100 läheb ja rõhk juba sees siis laseb nagu mahlakask..
Edit 2: kuna uut radikat jälle ei näinud pointi osta, siis kangutasin vanni lahti, puhastasin tihendi ja pinnad (tihendil olid mingid ebaühtlased muljumise jäljed küll, enam ei tea kas läbijooksu kohal) ja panin kokku tagasi. Esialgu peab. Kuna enne pole volvo radikat lahti võtnud, siis oli äraütlemata huvitav õhtu
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Pea pool aastat jälle läinud, ühtteist ka nokitsetud.
Peategelase ehk siis 850 järgiaitamine vahepeal seisis, nüüd kere enamvähem koos, saab edasi tegeleda. Liikluskindlustusest ja keretööde kvaliteedist võiks siin lehekülje kirjutada aga tegeleme põnevama teemaga.
Ehk siis oleks natuke jõudu juurde vaja ja otsustasin praegu 20T kasuks, aga üks hetk läheb ka loodetavasti riiulisse kunagi varutud 22T käiku.
Igatahes keskosa on parajaks treitud ja õige koda soetatud. Turbiini ratas jääb siis 9 labaga ja kompressoril 11. Näis kuidas käitub.
MAFi korpuse peab suurema panema, olemasolev toetab väidetavalt gramm üle ~200kw. Külge läheks ennast tõestanud V8 buumeri oma, on keegi äkki teinud seda? Kuidagi tuleb õhufilter ja lugeja üheks liita, et stock look säilitada. Ja siis on vaja aju korda teha. Olen vahepeal M4.4 näppimisse intensiivsemalt süvenenud, äkki saab asja. Ei jäänud muud üle, keegi ei viitsi sellega tegeleda siin mail. Üks komistuskivi on veel pihustid, mul on seal mingid tobedad Delphi 01D030B pihustid, praegu on tühikäik külmalt jube rahutu, aga vast saab uue ajuga paremaks ja kui ei saa, siis tuleb rohelised boschid panna. Kui need asjad on tehtud, siis äkki lõpuks saab öelda, et auto on peaaegu "valmis".
Vahel õnnestub ka mõned koos pildile saada:
Peategelase ehk siis 850 järgiaitamine vahepeal seisis, nüüd kere enamvähem koos, saab edasi tegeleda. Liikluskindlustusest ja keretööde kvaliteedist võiks siin lehekülje kirjutada aga tegeleme põnevama teemaga.
Ehk siis oleks natuke jõudu juurde vaja ja otsustasin praegu 20T kasuks, aga üks hetk läheb ka loodetavasti riiulisse kunagi varutud 22T käiku.
Igatahes keskosa on parajaks treitud ja õige koda soetatud. Turbiini ratas jääb siis 9 labaga ja kompressoril 11. Näis kuidas käitub.
MAFi korpuse peab suurema panema, olemasolev toetab väidetavalt gramm üle ~200kw. Külge läheks ennast tõestanud V8 buumeri oma, on keegi äkki teinud seda? Kuidagi tuleb õhufilter ja lugeja üheks liita, et stock look säilitada. Ja siis on vaja aju korda teha. Olen vahepeal M4.4 näppimisse intensiivsemalt süvenenud, äkki saab asja. Ei jäänud muud üle, keegi ei viitsi sellega tegeleda siin mail. Üks komistuskivi on veel pihustid, mul on seal mingid tobedad Delphi 01D030B pihustid, praegu on tühikäik külmalt jube rahutu, aga vast saab uue ajuga paremaks ja kui ei saa, siis tuleb rohelised boschid panna. Kui need asjad on tehtud, siis äkki lõpuks saab öelda, et auto on peaaegu "valmis".
Vahel õnnestub ka mõned koos pildile saada:
Re: Klamber 850 T-5R & XC & AWD
Tegin 850-le uue aju ka valmis, OBD-ga kuna sellist asja 95ndal aastal veel ei paigaldatud. Lisa 2 otsa ka boosti ja wideband signaali jaoks, logimise eesmärgil. Kasutan vist boosti kella anduri signaali või siis panen uue MAP anduri mingi. Wideband jääb ka ainult kontroller, ei ole kuhugi neid lisakellasid armatuuris panna. Peaks veel mingi tahvli otsima windowsiga kus kõik kellad peal. OBD juhe on 6din audio pistikuga, pikendusega saab tuppa vedada või siis obd juhtme kapoti alla. Tuppa ei hakka käigukangi ette pistikut panema, liiga moodne Seal on hea väike laegas sodi hoidmiseks.
Turbo sai ka vahetatud paar päeva tagasi ja kohe saab sõitma minna Natuke numbreid ajus sättima ja peaks hea saama alustuseks. Tegelikult oleks vaja kohe ka COPidele ümber teha, sest jagajaga tundub et saab särts otsa 1,4+bari peal juba praegu. Natuke infot puudu selle koha pealt veel, aga ei tohiks üle liia keeruline olla. Isegi mingid R6 poolid on olemas aga ilmselt tuleb VAG omadele minna nagu seda kogu maailm teeb.
Turbo sai ka vahetatud paar päeva tagasi ja kohe saab sõitma minna Natuke numbreid ajus sättima ja peaks hea saama alustuseks. Tegelikult oleks vaja kohe ka COPidele ümber teha, sest jagajaga tundub et saab särts otsa 1,4+bari peal juba praegu. Natuke infot puudu selle koha pealt veel, aga ei tohiks üle liia keeruline olla. Isegi mingid R6 poolid on olemas aga ilmselt tuleb VAG omadele minna nagu seda kogu maailm teeb.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist