Mille järgi eristada välimuselt LSD tagasilda ja tavalist

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Mille järgi eristada välimuselt LSD tagasilda ja tavalist

PostitusPostitas kaak » 29 Veebr 2008, 18:04

lähen vaatama seda silda 940 pealt (aastates 91 ala). on kindlaid jutte et mõningatel LSD sillad peal esinenud. kuidas ära tunda välimuselt?
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
mgarageu
Kreisi postitaja
Postitusi: 375
Liitunud: 26 Juun 2005, 07:24
Asukoht: Tartu, Eesti

lsd

PostitusPostitas mgarageu » 29 Veebr 2008, 18:23

võimalik, et kuskil mingi silt vms. silla korpus peaks sama olema...
p.s kuskil väideti, et selline Pilt
Viimati muutis mgarageu, 03 Mär 2008, 11:37, muudetud 2 korda kokku.
/brickboard member/
Pilt

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 29 Veebr 2008, 18:30

see teebki raskeks et korpused samad.
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 29 Veebr 2008, 18:36

Kas mitte LSD ei peaks olema 1041 tähistusega? Või on ka 1030 ja 1031 LSD võimelised?

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 01 Mär 2008, 08:59

Kas on ka kindlalt teada, et 900-seeriale tehase poolt üldse paigaldati LSD-silda?
Ma olen siiani kohanud vaid lukustuvaid sildasid Eaton Locker´iga (Mechanical Locking Differential). Selle olemasolu on sõitva autoga üsna lihtne kontrollida, isegi asfaldil. Nt. väiksele kiirusel (max. 40 km/h) rattad välja keerata ja sõita ringi nii, et sisekurvis olev ratas natuke tühja kraabiks. Korras Locker toimib koheselt.
http://www.eaton.com/EatonCom/Markets/A ... /index.htm

Ning midagi tõeliselt harivat veel lisaks:
http://www.youtube.com/watch?v=KbMZ9vcYVSg
http://www.youtube.com/watch?v=q6A-YNw8ddE&NR=1

Paar huvitavat leiab sealt veel.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 01 Mär 2008, 10:34

auto pakkude peal.. selles ka see probld:D
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 01 Mär 2008, 10:44

ok nii et see numbrikombinatsiooni kontrollimine tundub hetkel ainus lahendus olevat küsimusele. eks annan tagasisidet kui vaatamas olen käinud
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
pvr
Foorumlane
Postitusi: 13
Liitunud: 13 Veebr 2008, 16:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas pvr » 01 Mär 2008, 12:44

Kui auto pakkude peal siis sinu elu veelgi lihtsam. Kui käigu välja võtad ja ühest rattast keerad siis ilma lukuta sillapuhul pöörleb üks ratas ühte ja teine teist pidi, lukuga sillal pöörlevad mõlemad samas suunas. Seda juhul kui lukk on töökorras.
1968 MZMA 408
1977 Morris Marina
1981 Volvo 245

ring
Kõva postitaja
Postitusi: 146
Liitunud: 12 Veebr 2008, 13:10

PostitusPostitas ring » 01 Mär 2008, 14:39

Õige jutt, ärge otsige numbreid, vaid keerake rattaid ja kohe on asi selge!
Volvo 855 T-5R Gul
Volvo C202
Volvo 244 ambulance 2,4d

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 01 Mär 2008, 20:48

lsd peaks ju kaasa rabama alles teatud kiirusel. või on ta koguaeg lukustatud asendis.
1800s T5
e36 T5

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 02 Mär 2008, 12:44

Parandage , kui ma eksin. Kuulsin , et 700se ja 900se sillad on tegelikult nn. DANA30-ned. Kui see väide õige on , siis USAst saaks umbes 5000 krooksu + transport sillaluku kätte.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 02 Mär 2008, 14:01

Täpselt nii.LSD on Dana toodadang

daf921
Foorumlane
Postitusi: 55
Liitunud: 25 Dets 2007, 09:39

PostitusPostitas daf921 » 02 Mär 2008, 19:42

Kust kohast üldse vaadata silla peal, kui ei ole "spilkat" küljes, et mis marki täpsemalt sild on? On mingi konkreetne koht Volvo sillal olemas? Siis teaks otsida, et milline mul omal on, täna vahtisin j ajõllasin , aga ei leia eriti andmeid kusagilt.

Kasutaja avatar
madtuning
Foorumi veteran
Postitusi: 603
Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
Asukoht: Tallinn-Pirita
Kontakt:

PostitusPostitas madtuning » 03 Mär 2008, 07:51

võta korpus lahti ja vaata, mis sees on :idea:

kui ise vahet ei tee, siis klõpsa pildid ja pane siia üles, mõni meist ikka teab, milline on ketastega luku, torseni, MLD, TrueTraci ja lahtise difri vahe :idea:
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist