"Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas Traktorist » 12 Nov 2016, 17:31

Traktorist kirjutas:
Ott09 kirjutas:Kurat noh suunatuli ei anna õigust lumelopas teel nõeluda kahe raja vahelt edasi tagasi ja pressida ja suruda ja siis vakki naidata. Kurat küll


Küürakat parandab ainult maatekraav..Või siis selle vakki abivahendi ära murdmine :evil:

Liiwaannus kirjutas:Sul on liiga uus ja edev auto, oleks väikeste mõlkidega 700ne ja pohhuistlik nägu ei nõeluks keegi. Kõigil hirm, et sa pidurdada ei viitsi :)

:D :D :D :D [ok]

Aga kurat,küll see awd on lõbus,keskmine kütusekulu stabiilselt 20-ne kanti.. :twisted: :twisted: :twisted:


Sõbrad,ärge saage valesti aru,ma üldse ei kurda küttekulu üle,lihtsalt fun on :P (LPG aitab asjale kaasa) Bensu ei tahaks maksta muidugi,egas ma masohhist pole :wink:
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas ddig » 19 Nov 2016, 00:13

Sarnaselt ülejäänud lammastega ei suutnud ma üleeelmine nädal erutust piirata kui lumi maha tuli ning kuna Direktori autole tellitud lamellrehvid ei olnud kohale jõudnud, siis panin 945-le riiulis olnud naastud alla ja võtsin MBC vahelt ära. Nüüd aga pole sellega juba nädal aega sõita tahtnud, sest asfaldil pole selle naastuga ikka mingit pidamist isegi mahakeeratud rõhuga ja sedasi naaste lõhkuda pole lihtsalt mõtet. Täna panin suvekad alla tagasi - feels good :-)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1121
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas Klamber » 19 Nov 2016, 14:18

Sama siin, sõidan juba mitu päeva suvekatega, aga selle vahega, et talvekaid 8sajale pole veel alla keeranudki. On mõnus küll!

Kasutaja avatar
kaupz
Foorumi veteran
Postitusi: 1436
Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
Asukoht: Lääne-Harju vald
Kontakt:

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas kaupz » 19 Nov 2016, 16:21

v70 2005 mõlemad numbritule pesad katki, miski tüüpviga jälle? nagad murdunud külgedelt.
viskasin tihendid minema, tõmbasin 1,5 tiiru JumalaTeipi ümber ja surusin pessa.

ja väga mõnus on uste piirajate Rulle uuesti liikuma meelitada, 8-st liikus ainult 1 (igal uksel on 2tk).
V70D5atm05chip + v70D5atm03 66+71Beetle +79T2 [exV70/2,5tdi/atm]
PiltPilt Veakoodi kustutamine VIDA-ga Keilas

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas baxxter » 19 Nov 2016, 22:07

#-o Krt, ei kasutanud auto telefoni juba 2 kuud, kuna ei toimind. Täna avasin laeka, kus "toru" sees, see oli klambrist lahti. Panin kinni tagasi ja voilaa, testkõne näitas, et töötab küll... Loll on ikka loll olla krt :D
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas Leho » 24 Nov 2016, 10:45

Liigutasin tuledejutu eraldi teemaks....

viewtopic.php?f=3&t=44623
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 872
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas 164 » 24 Nov 2016, 16:12

Mihkel. kirjutas:Kurat, elementaarne teema mida õpetatakse autokoolis nii teoorias kui ka praktikas :D Kuskohast sellised tuulepead siis tulevad?

Just! Ma siinkohal annaks veel saele hagu alla liiklusreeglite teemal. Mida kuradit te 4 realisel maanteel 2 reas sõidate kui 1 rida on tühi, või siis tuksute paralleelselt kõrvuti 1 reas sõitva sõidukiga - sealjuures ise tähtsust täis veel. Kuidas te load saite?! Tutvuge liiklusseadusega, oinapead rsk!

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas ants » 24 Nov 2016, 23:02

164 kirjutas:
Mihkel. kirjutas:Kurat, elementaarne teema mida õpetatakse autokoolis nii teoorias kui ka praktikas :D Kuskohast sellised tuulepead siis tulevad?

Just! Ma siinkohal annaks veel saele hagu alla liiklusreeglite teemal. Mida kuradit te 4 realisel maanteel 2 reas sõidate kui 1 rida on tühi, või siis tuksute paralleelselt kõrvuti 1 reas sõitva sõidukiga - sealjuures ise tähtsust täis veel. Kuidas te load saite?! Tutvuge liiklusseadusega, oinapead rsk!


Kõige hullemad on need kes teises reas sulle pooltuledega järgi üritavad jõuda, nende pooltuli paistab peeglist
Sulle silma, mööda ei julge minna aga maha ka ei jää.
Sellistega ma olen teinud nii, et lasen hoo maha, tema läheb mööda ja siis sõidan teises reas tema taga.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 326
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas valus. » 25 Nov 2016, 07:55

164 kirjutas:
Mihkel. kirjutas:Kurat, elementaarne teema mida õpetatakse autokoolis nii teoorias kui ka praktikas :D Kuskohast sellised tuulepead siis tulevad?

Just! Ma siinkohal annaks veel saele hagu alla liiklusreeglite teemal. Mida kuradit te 4 realisel maanteel 2 reas sõidate kui 1 rida on tühi, või siis tuksute paralleelselt kõrvuti 1 reas sõitva sõidukiga - sealjuures ise tähtsust täis veel. Kuidas te load saite?! Tutvuge liiklusseadusega, oinapead rsk!


Mind on ka alati sellised ahvid närvi ajanud.
Ja siis ei saa tüübid isegi aru sellest vahel kui ise tahad mööda sõita kuid jorss tiksub rahulikult 1. rea autoga paralleelselt. Õnneks on autol pasun, et märku anda "ou jobu, mis teed?!".
MB W211 320CDI R6 2005
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
V70 TDI 1999 - ei sõida
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 872
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas 164 » 25 Nov 2016, 08:25

valus. kirjutas:
164 kirjutas:
Mihkel. kirjutas:Kurat, elementaarne teema mida õpetatakse autokoolis nii teoorias kui ka praktikas :D Kuskohast sellised tuulepead siis tulevad?

Just! Ma siinkohal annaks veel saele hagu alla liiklusreeglite teemal. Mida kuradit te 4 realisel maanteel 2 reas sõidate kui 1 rida on tühi, või siis tuksute paralleelselt kõrvuti 1 reas sõitva sõidukiga - sealjuures ise tähtsust täis veel. Kuidas te load saite?! Tutvuge liiklusseadusega, oinapead rsk!


Mind on ka alati sellised ahvid närvi ajanud.
Ja siis ei saa tüübid isegi aru sellest vahel kui ise tahad mööda sõita kuid jorss tiksub rahulikult 1. rea autoga paralleelselt. Õnneks on autol pasun, et märku anda "ou jobu, mis teed?!".

Kusjuures, see on leviv trend. Küsimus ei ole niipalju isegi ainult arusaamises, vaid ka lisaks sihilikult ei minda eest ära.
Käin tihti Saksamaal kiirteid nautimas, 10 aastat tagasi sai veel seda riiki eeskujuks tuua maantee liiklusviisakuses ning reeglite järgimises, siis täna on immigreeruvad ahmedid/indud (kes veel iganes) selle riigi eeskujuliku liikluskultuuri ära rikkunud - ei ole rassism, sest nii ongi - koduriigis ju reeglitest kinni ei peeta. See aasta sai mitmel korral risti/põiki Saksamaad sõidetud, olukord on üsna nutune ka juba seal - loomulikult mitte nii hull ja pahatahtlilk kui Eestis.
Viimati muutis 164, 25 Nov 2016, 12:14, muudetud 1 kord kokku.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas tnx » 25 Nov 2016, 09:01

Krt kuidas siis nüüd see reegel on tähtis, et teises reas sõita ei tohi, aga see reegel, mis üle 90 või 110 km/h üheski reas sõita ei luba, ei ole tähtis? Saksas kiirteel piirangut pole, seal saab eest ära sõita nii kähku, kui tuju on. Meil on piirang ja mis teha, kui esimeses reas sõidab auto 89 ja temast möödasõit võtab aega? Juhtub ka nii, et esimeses reas sõitev auto lisab kiirust, kui teine talle järgi jõuab ja mööduma hakkab ja nii need möödasõidud venivadki.
Õnneks ei ole möödasõit kohustuslik manööver, nii et kui keegi tuleb tagant väga närviliselt signaalitades või tuledega vilgutades, saab hoo maha võtta ja möödasõidu katkestada. Las ta siis saab oma rahulduse kätte, et tingimata minu eest läbi sõita parempööret sooritades.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 872
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas 164 » 25 Nov 2016, 10:27

tnx kirjutas:Krt kuidas siis nüüd see reegel on tähtis, et teises reas sõita ei tohi, aga see reegel, mis üle 90 või 110 km/h üheski reas sõita ei luba, ei ole tähtis? Saksas kiirteel piirangut pole, seal saab eest ära sõita nii kähku, kui tuju on. Meil on piirang ja mis teha, kui esimeses reas sõidab auto 89 ja temast möödasõit võtab aega? Juhtub ka nii, et esimeses reas sõitev auto lisab kiirust, kui teine talle järgi jõuab ja mööduma hakkab ja nii need möödasõidud venivadki.
Õnneks ei ole möödasõit kohustuslik manööver, nii et kui keegi tuleb tagant väga närviliselt signaalitades või tuledega vilgutades, saab hoo maha võtta ja möödasõidu katkestada. Las ta siis saab oma rahulduse kätte, et tingimata minu eest läbi sõita parempööret sooritades.

Esmalt ei ole keegi kiiruse ületamisest rääkinud kordagi.
Aga see on hea näide praegu, kuidas käib omakohtuga suur õiguse taganõudmine, aga samaaegselt endal ei ole seadus ja terminid selged. Näiteks, möödasõit ja möödumine on kaks eri asja muidu. :wink:
Kui sulle tundub miski liiklustegevus väär, siis annad sellest teada numbril 112, mitte ei hakka ise liiklusseaduses sätastatut rikkudes omavolilist politseid mängima ning omakorda liiklust häirima.
Siin on väga suur vahe suhtumises.

§ 2. Mõisted
44) möödasõit on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõites. Möödasõiduks ei loeta ümberpõiget ega möödumist;
45) möödumine on ühest või mitmest sõitvast sõidukist ettejõudmine oma sõidurajalt välja sõitmata. Möödumiseks loetakse ka vastusõitvast sõidukist möödumist;
§ 16. Liikleja kohustused
(1) Liikleja peab olema viisakas ja arvestama teiste liiklejatega ning oma käitumises hoiduma kõigest, mis võib takistada liiklust, ohustada või kahjustada inimesi, vara või keskkonda.
§ 45. Sõiduki asukoht sõites
(7) Asulavälisel teel tuleb sõita sõiduolusid arvestades võimalikult sõidutee parema ääre lähedal, ohustamata teisi liiklejaid, kui liikluskorraldusvahend ei näita teisiti.
(8) Kui asulavälisel teel on pärisuunavööndis mitu tähistatud sõidurada, siis tohib vasakpoolseid radasid kasutada ainult juhul, kui parempoolsed on hõivatud. Vastassuunavööndis sõitmine on sel juhul keelatud.
§ 51. Möödasõit
(3) Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
3) möödasõit ei ohusta ega takista teisi liiklejaid;
5) sõiduki, millest alustatakse möödasõitu, suhteline kiirus võimaldab sellest mööda sõita piisavalt lühikese ajaga;

Kasutaja avatar
Hunt
Volvo Club liige
Postitusi: 1594
Liitunud: 07 Juul 2007, 07:57
Asukoht: Ainuke siiani okupatsiooni all kannatav Eesti linn
Kontakt:

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas Hunt » 26 Nov 2016, 00:27

Pilt
Kurrrat

Pilt

Ptüi! Töötab rsk!
V70 ´04 b a - liikur
V70 ´03 d a - naise liikur - avarii RIP
940 b m - müüdud
940GL ´94 b a - RIP
V70 2,4 ´01 b a R.I.P.
S60 AWD 2,4 ´02 a (avarii)
850 T5 ´96 m - müüdud
460 b m - müüdud

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas tnx » 28 Nov 2016, 09:07

164 kirjutas:Aga see on hea näide praegu, kuidas käib omakohtuga suur õiguse taganõudmine, aga samaaegselt endal ei ole seadus ja terminid selged. Näiteks, möödasõit ja möödumine on kaks eri asja muidu. :wink:
Kui sulle tundub miski liiklustegevus väär, siis annad sellest teada numbril 112, mitte ei hakka ise liiklusseaduses sätastatut rikkudes omavolilist politseid mängima ning omakorda liiklust häirima.
Siin on väga suur vahe suhtumises.


Ma tean, et möödasõit ja möödumine on kaks eri asja, aga see ei muuda vähimalgi määral mu jutu sisu. Kusagil ei ole öeldud, et tagant lähenevale kiiremale autole tee andmiseks peab kindlasti ise kiirust lisama ja mööduva auto või kolonni ette sõitma (või vahele trügima, jättes nii ette kui taha olematu pikivahe). Samas ei saa jätta märkimata, et kui ma 4-realisel teel jõuan eessõitjale järgi ja reastun vasakpoolsesse sõiduratta temast möödumiseks, on viidatud §2 lg 44 ja 45 järgi võimalik siiski tegu ka möödasõiduks nimetada, kuna ma ju väljusin oma sõidurajalt. Ning §45 lg8 järgi on sellisel juhul vasakpoolses reas sõitmine igati lubatud tegevus. Pigem ei ole nende punktide kohaselt lubtatud pidevalt vasakus reas sõitmine siis, kui parempoolses reas on hõredalt autosid ja vasakpoolsel rajal sõitev auto liigub neist veidike kiiremini ja ei viitsi iga möödumise vahel tagasi parempoolsesse ratta liikuda.

Viimase lõiguga olen kahe käega nõus. Ma ei saa ka aru nendest, kes maksimaalse lubatud kiirusega sõitvale autole maanteel 2m kaugusele sappa sõidavad, tõmblevad natuke veel vasakule ja siis tuledega vilgutama hakkavad. Ja kui möödumine on õnnestunud, siis reastuvad tagasi 2m kaugusele ette ja jäävad sinna aeglasemalt töristama ja akent täis lödistama. Võiks tõesti parem 112 helistada ja kaevata, et tee peal on teised liiklejad.

Muide, kas te kolleegile kutsute ka politsei, kui ta maksimaalse kiirusega töötamise asemel suitsupausi teeb? Või trügite kodus naise ja pliidi vahele, kui see julgeb korraks telefoni kiigata? Ja lapse panete nurka seisma, kui ta peldikus ees juhtub olema sel hetkel, kui teil tuleb soov sinna minna?

EDIT: kui juba LS-ga lajatamiseks läks, siis
§ 46. Piki- ja külgvahe
(2) Asulasisesel teel peab aeg, mis kulub üksteise järel liikuvate sõidukite vahelise pikivahe läbimiseks, olema normaaltingimustel vähemalt kaks sekundit ja asulavälisel teel vähemalt kolm sekundit. See nõue ei kehti, kui väljutakse möödasõiduks oma sõidurajalt ja sellest on suunatulega märku antud.
§ 51. Möödasõit
(1) Eesliikuvast sõidukist tohib juht mööda sõita vasakult. Kui eesliikuv sõiduk pöörab vasakule või tagasi ja see on selgelt arusaadav, tuleb sellest mööda sõita paremalt.

Ma loen siit välja, et kui vasakpoolses rajas liigub auto maanteekiirusega, siis ei tohiks taganttulija sõita talle lähemale, kui ca 70m, sest mööda sõita temast ju ei saa.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 872
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: "Hingelt ära" või "Tahtsin ütelda "KURAT vol.2

PostitusPostitas 164 » 28 Nov 2016, 14:34

tnx kirjutas:Kusagil ei ole öeldud, et tagant lähenevale kiiremale autole tee andmiseks peab kindlasti ise kiirust lisama ja mööduva auto või kolonni ette sõitma (või vahele trügima, jättes nii ette kui taha olematu pikivahe).
Samas ei saa jätta märkimata, et kui ma 4-realisel teel jõuan eessõitjale järgi ja reastun vasakpoolsesse sõiduratta temast möödumiseks, on viidatud §2 lg 44 ja 45 järgi võimalik siiski tegu ka möödasõiduks nimetada, kuna ma ju väljusin oma sõidurajalt. Ning §45 lg8 järgi on sellisel juhul vasakpoolses reas sõitmine igati lubatud tegevus.
Väga õige tähelepanek möödasõidu osas. Seega veelkord:
(3) Enne möödasõidu alustamist peab juht veenduma, et:
3) möödasõit ei ohusta ega takista teisi liiklejaid;
5) sõiduki, millest alustatakse möödasõitu, suhteline kiirus võimaldab sellest mööda sõita piisavalt lühikese ajaga;


Ehk kui sa teed möödasõitu 4 realisel maanteel, siis peab see olema tehtud piisavalt lühikesse aja jooksul, alates oma reast lahkumisest kui tagasi reastumiseni. Samuti pead sa olema veendunud, et sa ei sõida möödasõidu tegemiseks kellelegi ette.
Seega, kui sa alustad möödasõitu, pead olema veendunud, et suudad piisavalt lühikese aja jooksul tagasi reastuda.

§ 45. Sõiduki asukoht sõites
(8) Kui asulavälisel teel on pärisuunavööndis mitu tähistatud sõidurada, siis tohib vasakpoolseid radasid kasutada ainult juhul, kui parempoolsed on hõivatud. Vastassuunavööndis sõitmine on sel juhul keelatud.


See punkt sätastab seda, et mis juhul sa võid sinna 2-rajale üldse tikkuda. See punkt ei anna sulle rohkem volitusi. Ülejäänud tegevust 2-rajal reguleerivad teised seaduse sätted.
tnx kirjutas:Muide, kas te kolleegile kutsute ka politsei, kui ta maksimaalse kiirusega töötamise asemel suitsupausi teeb? Või trügite kodus naise ja pliidi vahele, kui see julgeb korraks telefoni kiigata? Ja lapse panete nurka seisma, kui ta peldikus ees juhtub olema sel hetkel, kui teil tuleb soov sinna minna?
Täiesti kohatud näited.
Liiklusseaduse täitmist liikluses kontrollib Politsei.
Töösuhte probleeme lahendab Tööinspektsioon või kohus.
Pereelu Sotsiaalhoolekande organisatsioonid vmt.
tnx kirjutas:EDIT: kui juba LS-ga lajatamiseks läks, siis
§ 46. Piki- ja külgvahe
(2) Asulasisesel teel peab aeg, mis kulub üksteise järel liikuvate sõidukite vahelise pikivahe läbimiseks, olema normaaltingimustel vähemalt kaks sekundit ja asulavälisel teel vähemalt kolm sekundit. See nõue ei kehti, kui väljutakse möödasõiduks oma sõidurajalt ja sellest on suunatulega märku antud.
§ 51. Möödasõit
(1) Eesliikuvast sõidukist tohib juht mööda sõita vasakult. Kui eesliikuv sõiduk pöörab vasakule või tagasi ja see on selgelt arusaadav, tuleb sellest mööda sõita paremalt.

Ma loen siit välja, et kui vasakpoolses rajas liigub auto maanteekiirusega, siis ei tohiks taganttulija sõita talle lähemale, kui ca 70m, sest mööda sõita temast ju ei saa.
Justnimelt, aga kui sa oma pahatahtliku ja/või saamatu tegevusega 4-realisel 2-rada künnad, nii nagu õigustad ja kirjeldad - siis sa mängid teistele liiklejatele "mäkra". Miks sa teed seda?!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline