Naast vs lamell

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Iceman » 17 Mär 2017, 09:34

Aga põhipoint on ikkagi kõigi sae teemade puhul, et on õige arvamus ja siis on teiste arvamus :lol: .

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Loff » 17 Mär 2017, 12:30

uku3 kirjutas:Mis vahe on tootjal? Lamell jääb lamelliks sõltumata tootjast!


No ikka selline vahe on nagu on ööl ja päeval, samas ajavööndis.

XC-l on all mingid poolpidused, no ütleme 3-4 talve sõitnud Nokia Hakkapeliitta 5-ed, naelad ja 700-sele ostsin alla Nexeni WH62 naelad. No tee või tina aga Nokia pastel peab ikka paremini kui Nexen. Bemaril on rahvarehv Hankooki Winter-I-pike. Heapoolsema pidamisega nael. 700-sel olid enne all kulunud lamellid, ees mingid Savad ja taga Michelini omad. Lumel enam pidamist väga polnud, sellepärast said ka sügava ja hõreda mustriga Nexenid võetud.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas taavi » 17 Mär 2017, 14:21

mnjah, kui on vaja õige ja teiste arvamus vaja kirja panna, siis mul ühel autol (b5 passat) on masteri lamellid all ja teisel autol (v40 sama põhjal mitsubishi) on hakapeliita naelad all (90% naelu sees ja kidad püsti ka, muster 7-8mm) ja passat pidurdab ja kiirendab igas positsioonis paremini nii lumel jääl kui lörtsil. võta nüüd krt kinni mis see parem on, eksole.

üks mis kidel - maanteemüra on lamelliga hoopis talutavam kui naelaga ja samuti saab ilma mureta talvel poolas või saksamaal käia lamelliga ilma keberniidita.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Liiwaannus » 17 Mär 2017, 15:05

Naastuga tuleb nii ruttu käia, et nad ei näegi, et sa seal olid.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas ants » 17 Mär 2017, 15:45

Kui 3" otsetoru all on, pole mingit müra, ainult möla.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 873
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas 164 » 17 Mär 2017, 19:25

Viskame kapaga veel õli tulle.
Kuidas tundub, kumb jää peal võiks paremini pidada? :)
Mustri sügavus sama.
Gislaved nord frost 3
20170306_165303.jpg
Continental Conti Viking 5
20170306_165310.jpg

Lamellidel on nii tootja kui mudeli osas väga suur vahe. Võrdluseks näiteks see dunlop winter sport ei konkureeri eelneva Continentaliga mitte kuidagi pidi, kuna lamellid ei ole sügavad ning rehvisegu on tõenäoliselt ka kõvem.
DSCN3855.jpg
Viimati muutis 164, 17 Mär 2017, 19:37, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Inx
Kõva postitaja
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Okt 2013, 09:45

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Inx » 17 Mär 2017, 19:35

Hoian lamelli poole. +1

Samamoodi sügisel vaja uued rattavarjud osta, saab taas lamell olema.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas ddig » 17 Mär 2017, 19:38

Selle näite puhul paneb ilmselt juba rehvi vanus asja paika.
NF3 oli pikalt jääradade lemmik (olid mul 15...13a tagasi Golf3 all) ning VC5 on tippomadustega lamell (mul praegugi ühel autol kolmandat hooaega all ning varasemalt ka ühe jooksu läbi sõitnud) aga vanal rehvil ikka pidamist ei ole.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
164
Foorumi veteran
Postitusi: 873
Liitunud: 14 Okt 2013, 21:24
Asukoht: Tallinn

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas 164 » 17 Mär 2017, 19:43

Jah, selles mõttes on just hea näide, kuna selle NF3 muster on ka väga korralikult lamelle täis, seetõttu ta ka seal jääl paugutas. Enamus naaste ei oma sellist tihedat lamellistikku.

diselmotoor
Kõva postitaja
Postitusi: 131
Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas diselmotoor » 17 Mär 2017, 20:04

Bridgestone blizzak all.. tagasild nagu tutikas, paar naela ehk on kahe rehvi peale kadunud. Edesillal pole nüüdseks vist enam mitte ühtegi naela alles. Sõbral oli ka eelmine talv all ja tal sama jama, kuidagimoodi unustasin selle ära enne ostu.. Enne sõitsin nankang naelaga ja võrreldes blizzakiga oli nankang nagu suverehv all, enam seda hiina jama ei osta.

Vist peab nokiani peale mõtlema, sellel äkki püsivad naelad sees. Muidu ilmastiku poolest võiks lamellrehvi ka vaadata aga palju külavaheteid ja tihtipeale (üle)koormatud käru taga.. ei julge

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4030
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas taavi » 17 Mär 2017, 21:58

diselmotoor kirjutas:Vist peab nokiani peale mõtlema, sellel äkki püsivad naelad sees. Muidu ilmastiku poolest võiks lamellrehvi ka vaadata aga palju külavaheteid ja tihtipeale (üle)koormatud käru taga.. ei julge


Kas sul kärul ka naelad all? Seadus nägi vist ette, et kärul peavad olema samasugused rehvid nagu veduril (naelad-naelad või lamell-lamell)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas ddig » 17 Mär 2017, 23:12

Ma pole värskelt kontrollinud aga peaks ikka nii olema, et kerghaagisel on talvel nõutud m+s ning vedukil nii nagu ikka.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Foorumi veteran
Postitusi: 508
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Tuuletallaja » 17 Mär 2017, 23:57

Kärutamise kohapealt mäletan samamoodi nagu ddig... aga võin ka eksida.
Rehvide vanuse kohta tegi mulle kunagi üks muhe saare kummimees selgeks, et seda, kui (tõlkimatu rõve sõim) pastel all on, ei mõjuta mitte nii väga rehvi vanus ajas, kuivõrd just vanus läbisõidetud kilomeetrites. Pakane, päike, rõhk jms. teevad muidugi ka oma töö, kuid kumm pidi uuel rehvil olema nn. toores olekus ja kuuma saades hakkavad materjali omadused muutuma, kuni tulemuseks on peaaegu plastik.
Mulkku no. 5
Pilt '01 V70 S
Pilt '94 855 GL(E) "Konn"
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"
ja paar riisiraketti

kenwuud
Kõva postitaja
Postitusi: 224
Liitunud: 16 Nov 2006, 13:14
Asukoht: väike-maarja

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas kenwuud » 18 Mär 2017, 02:09

Kerghaagisel ehk O1-kategooria (kuni 750 kg)pole talverehvi vaja. O2-kategoorial peab olema.

Kasutaja avatar
Traktorist
Foorumi veteran
Postitusi: 658
Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
Kontakt:

Re: Naast vs lamell

PostitusPostitas Traktorist » 18 Mär 2017, 12:59

http://www.autoleht.ee/foorum/1178/2548

Muna ja kana teemat lahatakse erilise kirglikkusega ka mujal foorumites,tulemus sama :lol: Ainult,et diskussioon kui selline sisuliselt puudub..
Suur suvi varsti käes,räägiks vahelduseks suverehvidest,seda uues teemas muidugi :wink:
V70 2,5D'99 (A) -EX
V70R AWD'98 (A)

Never invest in anything that has tits,tyres or teeth..


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist