Naast vs lamell
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Naast vs lamell
Aga põhipoint on ikkagi kõigi sae teemade puhul, et on õige arvamus ja siis on teiste arvamus .
Re: Naast vs lamell
uku3 kirjutas:Mis vahe on tootjal? Lamell jääb lamelliks sõltumata tootjast!
No ikka selline vahe on nagu on ööl ja päeval, samas ajavööndis.
XC-l on all mingid poolpidused, no ütleme 3-4 talve sõitnud Nokia Hakkapeliitta 5-ed, naelad ja 700-sele ostsin alla Nexeni WH62 naelad. No tee või tina aga Nokia pastel peab ikka paremini kui Nexen. Bemaril on rahvarehv Hankooki Winter-I-pike. Heapoolsema pidamisega nael. 700-sel olid enne all kulunud lamellid, ees mingid Savad ja taga Michelini omad. Lumel enam pidamist väga polnud, sellepärast said ka sügava ja hõreda mustriga Nexenid võetud.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Naast vs lamell
mnjah, kui on vaja õige ja teiste arvamus vaja kirja panna, siis mul ühel autol (b5 passat) on masteri lamellid all ja teisel autol (v40 sama põhjal mitsubishi) on hakapeliita naelad all (90% naelu sees ja kidad püsti ka, muster 7-8mm) ja passat pidurdab ja kiirendab igas positsioonis paremini nii lumel jääl kui lörtsil. võta nüüd krt kinni mis see parem on, eksole.
üks mis kidel - maanteemüra on lamelliga hoopis talutavam kui naelaga ja samuti saab ilma mureta talvel poolas või saksamaal käia lamelliga ilma keberniidita.
üks mis kidel - maanteemüra on lamelliga hoopis talutavam kui naelaga ja samuti saab ilma mureta talvel poolas või saksamaal käia lamelliga ilma keberniidita.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7615
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Naast vs lamell
Naastuga tuleb nii ruttu käia, et nad ei näegi, et sa seal olid.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Naast vs lamell
Viskame kapaga veel õli tulle.
Kuidas tundub, kumb jää peal võiks paremini pidada?
Mustri sügavus sama.
Gislaved nord frost 3
Continental Conti Viking 5
Lamellidel on nii tootja kui mudeli osas väga suur vahe. Võrdluseks näiteks see dunlop winter sport ei konkureeri eelneva Continentaliga mitte kuidagi pidi, kuna lamellid ei ole sügavad ning rehvisegu on tõenäoliselt ka kõvem.
Kuidas tundub, kumb jää peal võiks paremini pidada?
Mustri sügavus sama.
Gislaved nord frost 3
Continental Conti Viking 5
Lamellidel on nii tootja kui mudeli osas väga suur vahe. Võrdluseks näiteks see dunlop winter sport ei konkureeri eelneva Continentaliga mitte kuidagi pidi, kuna lamellid ei ole sügavad ning rehvisegu on tõenäoliselt ka kõvem.
Viimati muutis 164, 17 Mär 2017, 19:37, muudetud 1 kord kokku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
Re: Naast vs lamell
Hoian lamelli poole. +1
Samamoodi sügisel vaja uued rattavarjud osta, saab taas lamell olema.
Samamoodi sügisel vaja uued rattavarjud osta, saab taas lamell olema.
1999 Volvo V40 1.8, 90kw------------müüdud.
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
2002 Volvo XC70 2.4T, 147kw--------müüdud.
2006 Volvo XC70 2.5T, 154kw-----Müüdud
2016 Volvo XC70 2.4 D4, Classic
Pildid Instagramis
Videod Youtube'is
Re: Naast vs lamell
Selle näite puhul paneb ilmselt juba rehvi vanus asja paika.
NF3 oli pikalt jääradade lemmik (olid mul 15...13a tagasi Golf3 all) ning VC5 on tippomadustega lamell (mul praegugi ühel autol kolmandat hooaega all ning varasemalt ka ühe jooksu läbi sõitnud) aga vanal rehvil ikka pidamist ei ole.
NF3 oli pikalt jääradade lemmik (olid mul 15...13a tagasi Golf3 all) ning VC5 on tippomadustega lamell (mul praegugi ühel autol kolmandat hooaega all ning varasemalt ka ühe jooksu läbi sõitnud) aga vanal rehvil ikka pidamist ei ole.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Naast vs lamell
Jah, selles mõttes on just hea näide, kuna selle NF3 muster on ka väga korralikult lamelle täis, seetõttu ta ka seal jääl paugutas. Enamus naaste ei oma sellist tihedat lamellistikku.
144 2,0 ´71
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
XC70 D5 ´10
S80 D5 ´09
V70 T5 manuaal '00
121 Amazon 2,0 P130 2D '70
164 3,0 '70
121 Amazon 2,0 P130 2D ´69
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 06 Apr 2016, 13:13
Re: Naast vs lamell
Bridgestone blizzak all.. tagasild nagu tutikas, paar naela ehk on kahe rehvi peale kadunud. Edesillal pole nüüdseks vist enam mitte ühtegi naela alles. Sõbral oli ka eelmine talv all ja tal sama jama, kuidagimoodi unustasin selle ära enne ostu.. Enne sõitsin nankang naelaga ja võrreldes blizzakiga oli nankang nagu suverehv all, enam seda hiina jama ei osta.
Vist peab nokiani peale mõtlema, sellel äkki püsivad naelad sees. Muidu ilmastiku poolest võiks lamellrehvi ka vaadata aga palju külavaheteid ja tihtipeale (üle)koormatud käru taga.. ei julge
Vist peab nokiani peale mõtlema, sellel äkki püsivad naelad sees. Muidu ilmastiku poolest võiks lamellrehvi ka vaadata aga palju külavaheteid ja tihtipeale (üle)koormatud käru taga.. ei julge
Re: Naast vs lamell
diselmotoor kirjutas:Vist peab nokiani peale mõtlema, sellel äkki püsivad naelad sees. Muidu ilmastiku poolest võiks lamellrehvi ka vaadata aga palju külavaheteid ja tihtipeale (üle)koormatud käru taga.. ei julge
Kas sul kärul ka naelad all? Seadus nägi vist ette, et kärul peavad olema samasugused rehvid nagu veduril (naelad-naelad või lamell-lamell)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Naast vs lamell
Ma pole värskelt kontrollinud aga peaks ikka nii olema, et kerghaagisel on talvel nõutud m+s ning vedukil nii nagu ikka.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
- Tuuletallaja
- Foorumi veteran
- Postitusi: 508
- Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
- Asukoht: Faeht/Reval
Re: Naast vs lamell
Kärutamise kohapealt mäletan samamoodi nagu ddig... aga võin ka eksida.
Rehvide vanuse kohta tegi mulle kunagi üks muhe saare kummimees selgeks, et seda, kui (tõlkimatu rõve sõim) pastel all on, ei mõjuta mitte nii väga rehvi vanus ajas, kuivõrd just vanus läbisõidetud kilomeetrites. Pakane, päike, rõhk jms. teevad muidugi ka oma töö, kuid kumm pidi uuel rehvil olema nn. toores olekus ja kuuma saades hakkavad materjali omadused muutuma, kuni tulemuseks on peaaegu plastik.
Rehvide vanuse kohta tegi mulle kunagi üks muhe saare kummimees selgeks, et seda, kui (tõlkimatu rõve sõim) pastel all on, ei mõjuta mitte nii väga rehvi vanus ajas, kuivõrd just vanus läbisõidetud kilomeetrites. Pakane, päike, rõhk jms. teevad muidugi ka oma töö, kuid kumm pidi uuel rehvil olema nn. toores olekus ja kuuma saades hakkavad materjali omadused muutuma, kuni tulemuseks on peaaegu plastik.
Re: Naast vs lamell
Kerghaagisel ehk O1-kategooria (kuni 750 kg)pole talverehvi vaja. O2-kategoorial peab olema.
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: Naast vs lamell
http://www.autoleht.ee/foorum/1178/2548
Muna ja kana teemat lahatakse erilise kirglikkusega ka mujal foorumites,tulemus sama Ainult,et diskussioon kui selline sisuliselt puudub..
Suur suvi varsti käes,räägiks vahelduseks suverehvidest,seda uues teemas muidugi
Muna ja kana teemat lahatakse erilise kirglikkusega ka mujal foorumites,tulemus sama Ainult,et diskussioon kui selline sisuliselt puudub..
Suur suvi varsti käes,räägiks vahelduseks suverehvidest,seda uues teemas muidugi
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 38 külalist