Probleem selline, et juba paar aastat tagasi tahtsin oma 95a 960 tagumistele piduritele uusi sadularaame osta ning juba siis selgus, et neid originaalosana enam ei saagi.
Nüüd hakkasin sama asja uurima V90-le ning selgub, et ei saa ka sadulaid enam. Esimesi veel saab ning need ka tellisin.
Kas ja kust on võimalik osta vastavad (b-)varuosad?
Ma oletan, et see probleem puudutab ka teisi tagaveolisi Volvosid, lihtsalt mul pole varem olnud vajadust sellega tegeleda.
960/S90/V90 pidurite varuosade saadavus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
960/S90/V90 pidurite varuosade saadavus
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
-
- Foorumlane
- Postitusi: 21
- Liitunud: 29 Jaan 2014, 14:39
Re: 960/S90/V90 pidurite varuosade saadavus
Kodanik supp teab kindlasti vastata sellele küsimusele kõige paremini. Ma ei teagi kas B osana neid pakutakse. Vahetusfondid on olemas. Annad vana ära ja saad taastatud originaali asemele. Tingimus on, et vana korpus on visuaalselt vaadates terve.
Re: 960/S90/V90 pidurite varuosade saadavus
Mis jutt see on et ei saa ja s/v70 -2000 4wd tagumised samad pidurisadulad kui mujalt ei saa siis: http://www.skandix.de/en/spare-parts/br ... t/1004395/
Ja mis nendel kelkudel viga lased liivapritsist läbi ja el tsink ongi nagu uued!
Ja mis nendel kelkudel viga lased liivapritsist läbi ja el tsink ongi nagu uued!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: 960/S90/V90 pidurite varuosade saadavus
Nende kelkudega on see viga, et võib juhtuda et sadula liugurpoltide pesad on kulunud ja ka uute liugurpoltide paigaldusest ei piisa. Jääb loksuma ja pidur jääb peale. Olen kohanud seda VW/audi kärakatel ja mitte ühe vaid mitu korda...
Re: 960/S90/V90 pidurite varuosade saadavus
nustu826 kirjutas:Nende kelkudega on see viga, et võib juhtuda et sadula liugurpoltide pesad on kulunud ja ka uute liugurpoltide paigaldusest ei piisa. Jääb loksuma ja pidur jääb peale. Olen kohanud seda VW/audi kärakatel ja mitte ühe vaid mitu korda...
Vot ei tea pole küll kohand et loksuvate pärast pidur kinni jääb (volvol) pigem probleem et 1 liugurpolt on kinni olnud ja see on köver (silmaga ei pruugi selle köverust märgata ja eraldi köik liigub ilusti aga kinnikeerates poob örnalt) aitab vaid liugurpoldi vahetusest!
Ja kui need ilusti määret täis toppida ei loksu seal midagi enam nii!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: 960/S90/V90 pidurite varuosade saadavus
vag gruppi autodel näiteks tavaline supporti kelkude kulumine ja uuematest autodest ka näiteks toyota avensistel 09-up (nendel on juba päris häda nendega, krt 30t km läbimisel on pekkis juba, vahetatakse polte garantiiga aga ikka kolisevad, mul töökaaslasel on kevadel ostetud auto ja juba mitmes kord on neid vahetatud aga tolku pole - auto ls 33t km ainult) aga minu imestuseks oli suht saiaraha eest volvol neid tagumisi saad (tavaliselt on kelkudega suht tuuga ja maksavad palju)
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: 960/S90/V90 pidurite varuosade saadavus
Mis juppi me nüüd täpsemalt kelguks nimetame?
Ma küll ei pea ennast suurem asi autoremondispetsialistiks aga olen asjast nii aru saanud, et pidurisadulaks nimetatakse seda detaili, mille sees on pidurisilinder. Pidurisadula külge kinnituvad liugurtapid, mis omakorda istuvad määrituna sadularaami sees. Sadularaam kinnitub käänmiku külge kahe suuremapoolse poldiga.
Minul ongi läbi just sadularaamide sees olevad liugurtappide avad, mis on kergelt ovaalseks kulunud ja võimaldavad sadulal raami sees viltu minna. Sellest tingituna ei vabasta enam pidurimehhanism korralikult.
Puhastatud ja määritud on neid juba korduvalt ning pole reaalselt väga kinni kordagi olnud. Lihtsalt kulunud. Kuigi läbisõit alles 350.000km.
Ühtlasi on see mul juba teine MkII 960 millel kulunud sadularaamidega kokku puutun.
Ma küll ei pea ennast suurem asi autoremondispetsialistiks aga olen asjast nii aru saanud, et pidurisadulaks nimetatakse seda detaili, mille sees on pidurisilinder. Pidurisadula külge kinnituvad liugurtapid, mis omakorda istuvad määrituna sadularaami sees. Sadularaam kinnitub käänmiku külge kahe suuremapoolse poldiga.
Minul ongi läbi just sadularaamide sees olevad liugurtappide avad, mis on kergelt ovaalseks kulunud ja võimaldavad sadulal raami sees viltu minna. Sellest tingituna ei vabasta enam pidurimehhanism korralikult.
Puhastatud ja määritud on neid juba korduvalt ning pole reaalselt väga kinni kordagi olnud. Lihtsalt kulunud. Kuigi läbisõit alles 350.000km.
Ühtlasi on see mul juba teine MkII 960 millel kulunud sadularaamidega kokku puutun.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist