Senised (tulemusteta) katsed viga eemaldada:
- Uus õhulugeja
- Uued küünlad
- Uus sisselaskekollektori tihend
- Uued süütepoolijuhtmed (DIY)
- Vahetatud süütepoolid
- Vahetatud power stage'id
- Vahetatud jahutusved. temp. andur (ECT)
- Vahetatud gaasiasendiandur (TPS)
- Vahetatud kütuserõhuregulaator (FPR)
- Vahetatud / puhastatud tühikäiguklapp
- Puhastatud segusiiber
Veel vahetamata/kontrollimata:
- Pihustid (kuigi takistused normis) Edit: Vahetatud, tühikäik märksa parem juba
- Nukaandur Edit: vahetatud
- Vändaandur Edit: takistus vastab normile...
- Kütusepump/filter
- Vaakumvoolikud (kuigi mootoriruumis lekkeid ei leidnud)
Keerulisemaks teeb asja see, et antud G mootoril pole O2 andurit, küll aga "idle mixture potentiometer", mille funktsioneerivust mitte ei oska hinnata... Sisenevat 5V keerab kenasti 0-5V, hetkel mõõtes takistus 1040ohm ('97 repair manual soovitab 1000ohm) aga lahtiühendades / kruvi keerates mootori töös mingeid muutuseid ei tähelda.
Kas A/C süsteemis mõni vaakumleke, mis auto salongiosas, võiks ka pahasti mõjuda? On seal mingid one-way klapid vahel? Edit: klapid on ja (nüüd) toimivad mõlemad, tühikäigule ei mõjunud...
Mõtteid?
Tänud!