940 sidur

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 08 Jaan 2009, 21:50

Seal ongi see simmer ja tolmukate aa ja öhutus nipli kübar :D
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
mhovi
Kõva postitaja
Postitusi: 248
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

960 sidur (sama mis 940)

PostitusPostitas mhovi » 18 Jaan 2011, 15:49

960 TD 1991 - Hea mitu aastat juba sama jama, et kui ristmikult ruttu minema tarvis saada vajub siduripedaal lihtviisil põhja ja mõningase logistamise järel hakkab uuesti võtma. Selleks ajaks kui toimib, on fooris jälle punane ees. Kuidagi piinlik. Täna tellisin Salome autost peasilindri remondikomplekti. Seniks siia pilte raamatust kuni teooria praktikaks muutub.

Pilt Pilt
Pakkuge eestikeelseid termineid numbrite asemele ;)
740 R4 '85
760 TD '88
960 TD '91
V90 TDI '96
XC70 TDI '02

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 940 sidur

PostitusPostitas vanapeer » 18 Jaan 2011, 22:28

Võtad kantossi ära ja seal all näed juba, mis stopperseibiga kolb sees seisab. Lased lahti ja saad sees asju vahetada. Peenemalt ei oska selgitada.
:unibrow:

Kasutaja avatar
mhovi
Kõva postitaja
Postitusi: 248
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: 940 sidur

PostitusPostitas mhovi » 19 Jaan 2011, 14:05

vanapeer kirjutas:Võtad kantossi ära ja seal all näed juba, mis stopperseibiga kolb sees seisab. Lased lahti ja saad sees asju vahetada. Peenemalt ei oska selgitada.

Kas on mõeldav seda kuidagi salongis roomates läbi viia või tuleb ikka pump maha monteerida?
740 R4 '85
760 TD '88
960 TD '91
V90 TDI '96
XC70 TDI '02

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

Re: 940 sidur

PostitusPostitas volvo245 » 19 Jaan 2011, 16:10

Mis seda siis maha pole vötta?
2mutrit 1 splint 1toru 1voolik lahti :idea:
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4759
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 940 sidur

PostitusPostitas ants » 19 Jaan 2011, 16:14

mhovi kirjutas:
vanapeer kirjutas:Võtad kantossi ära ja seal all näed juba, mis stopperseibiga kolb sees seisab. Lased lahti ja saad sees asju vahetada. Peenemalt ei oska selgitada.

Kas on mõeldav seda kuidagi salongis roomates läbi viia või tuleb ikka pump maha monteerida?


Saab ka nii aga see rohkem nagu "läbi p....e hammaste puurimine", kindlam ja ka puhtam on see
töö laua peal valges ära teha, näed et ei vigasta mansette.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Re: 940 sidur

PostitusPostitas vanapeer » 19 Jaan 2011, 17:02

Kusjuures pedaalipoolse silindri kantossi vahetamiseks mina ei tuvastanund muud võimalust, kui sisse õlitada ja üle kahvli tõmmata.ö Kasti küljes oleva silindri lahtitagumine aga võib lõppeda kõrva murdumisega kasti küljest.
:unibrow:

minenohh
Foorumlane
Postitusi: 80
Liitunud: 17 Jaan 2008, 22:00

Re: 940 sidur

PostitusPostitas minenohh » 20 Apr 2013, 18:19

Ise samuti hädas töösilindri kasti küljest lahtisaamisega. Oskab keegi öelda, mismoodi see käib?
Olen juba tagunud haamriga, murdnud torutangidega ja üritanud mõistusega, kuid ükski viis ei paista toimivat. Kõrv, kus ta sees on, on juba kellegi poolt mõraseks tehtud, niiet palju ei julge jõudu kasutada ka.

Iseenesest on vaja vahetada tihend, et leke jääks olemata. Saab seda ka nii teha, et ei peaks juppi kasti küljest ära kakkumagi?

Kasutaja avatar
usmin
Kõva postitaja
Postitusi: 205
Liitunud: 27 Juul 2007, 17:30
Asukoht: Rapla 55683241

Re: 940 sidur

PostitusPostitas usmin » 22 Apr 2013, 07:07

Seal ju ümber silindri stopper rõngas. Eemaldad selle ja ongi asi käes. Vahest on raami küljes kinni kuid peale kerget kõksimist tuleb sodi küljest või vahelt lahti ning jupid kukuvad ise ära.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4759
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 940 sidur

PostitusPostitas ants » 22 Apr 2013, 11:39

usmin kirjutas:Seal ju ümber silindri stopper rõngas. Eemaldad selle ja ongi asi käes. Vahest on raami küljes kinni kuid peale kerget kõksimist tuleb sodi küljest või vahelt lahti ning jupid kukuvad ise ära.


Ei ole see nii lihtne kui silinder koja sisse kinni ussitanud on.
745 GL ´91; LR90 ´87.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1440
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: 940 sidur

PostitusPostitas ddig » 07 Juul 2013, 10:11

Mulle tundub, et sageli alahinnatakse oksüdeerunud sõlmede lahti saamisel roostesurma jms vedelate õlide suutlikkust.

Mina olen tavaliselt teinud selliste sõlmedega nii, et tõmban terasharjaga suurema mustuse maha ning ujutan õliga üle. Vajadusel kordan seda protseduuri paari minuti/tunni/päeva tagant ning selliselt toimides ei ole veel ühtegi sõlme pidanud pilbasteks kolkima.

Nt. kui auto on tõstuki peal ja ma tean, et paari nädala pärast on vaja mingit sõlme lahti võtta, siis ka ennetavalt ujutan vajalikud punktid üle.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist