960 nooromanik

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Volvo960
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 13 Veebr 2007, 16:19
Asukoht: Tartu

....5 päeva

PostitusPostitas Volvo960 » 25 Veebr 2007, 19:44

Pole saanud juba oma volvoga viis päeva sõita, kuna lasin tal kolm päeva seista, aga olid öö külmad....Üritasin käivitada aga ei midagi...ainult kuulsin mingit imelikku nõksumist või naksumist...mina ka ei tea kuidas seda häält välendada....aku tühi kindlalt....aga see hääl oli imelik...äkki keegi teab mis see on???
..R6, 150kw, 3,0..

Kasutaja avatar
saadukas
Kreisi postitaja
Postitusi: 394
Liitunud: 17 Juun 2005, 13:39
Asukoht: Muhu/Stavanger
Kontakt:

PostitusPostitas saadukas » 25 Veebr 2007, 20:19

Kus kohast hääl tuleb? Mul tuleb käsipiduri juurest,selle käetoe laeka alt, seal mingi relee mis hakkab plõksima niisama, kui aku tühi.
' 02 V70 D5
' 02 MB S600
' 03 Pajero

Volvo960
Uustulnukas
Postitusi: 7
Liitunud: 13 Veebr 2007, 16:19
Asukoht: Tartu

:D

PostitusPostitas Volvo960 » 26 Veebr 2007, 18:21

Sealt samast tulebki:D

thänks;)
..R6, 150kw, 3,0..

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 18 Sept 2007, 22:58

Kui tagasillas tõesti kõik asjad korraga ära vahetada , siis koos tööga tuleb see hind kusagil 24 tuhande kanti. Nivode asemel saab panna ka gaasiamordid, aga siis tuleb vahetada välja ka lehtvedru jämedama vastu. IA maksab see 3500 EEK. Kui palud sõbrahinda, saab ka odavamalt.

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 19 Sept 2007, 08:16

Nivomat´ide letihind 7k/tk. Ise just tellisin :-)

Vedrude vahetamine tundub kuidagi nii mõtetu töö. Ise olen pigem seda meelt, et kui ei jaksa pidada, siis tuleb 8-klapiline 940 osta!
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 19 Sept 2007, 19:19

ddig kirjutas:Nivomat´ide letihind 7k/tk. Ise just tellisin :-)

Vedrude vahetamine tundub kuidagi nii mõtetu töö. Ise olen pigem seda meelt, et kui ei jaksa pidada, siis tuleb 8-klapiline 940 osta!


Esiteks ,seal taga on ainult üks lehtvedru mitte vedrud :) Teiseks ,mingit vahet pole kas nivod või gaasikad. Nivod lihtsalt tõstavad tagumiku ülesse tagasi kui see kauba raskusel alla vajub. See on ka ainus vahe. Kuna mina oma 965 mingit suurt kola põhimõtteliselt ei vea, siis pole ju vahet!
Valisin selle variandi mis hetkel tundus odavam ja otstarbekam.

8klapilise 945 ostsime isale:)

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 19 Sept 2007, 21:29

sullivanmike kirjutas:
ddig kirjutas:Nivomat´ide letihind 7k/tk. Ise just tellisin :-)

Vedrude vahetamine tundub kuidagi nii mõtetu töö. Ise olen pigem seda meelt, et kui ei jaksa pidada, siis tuleb 8-klapiline 940 osta!


Esiteks ,seal taga on ainult üks lehtvedru mitte vedrud :) Teiseks ,mingit vahet pole kas nivod või gaasikad. Nivod lihtsalt tõstavad tagumiku ülesse tagasi kui see kauba raskusel alla vajub. See on ka ainus vahe. Kuna mina oma 965 mingit suurt kola põhimõtteliselt ei vea, siis pole ju vahet!
Valisin selle variandi mis hetkel tundus odavam ja otstarbekam.

8klapilise 945 ostsime isale:)


Jutt käib 93a autost, seega Multi-Link I-põlvkond = keerdvedrud :-)

Päris nii lihtne ei ole, et kui Nivode asemel tavalised panna, siis vahet pole. Kuna Nivomat´i vedrud on pehmemad, siis tavaliste amortidega jääb auto tagaosa tavalisest madalamale. Kui see ei häiri, siis saab loomulikult hakkama. Ja ega ma sind koonerdamises ei süüdistanudki, ma ise lihtsalt ei raatsinud tavalisi amorte panna - liiga ilus on see kikkis tagumik :)

Ma Multi-Link II-põlvkonna kohta nii täpselt muidugi ei tea, kas toodeti erinevad "vibusid" või mitte aga nagu sa eespool mainisid, siis vist ikka on olemas ka tugevam vibu? Või on tegemist sedaanile ja universaalile pakutud erineva tootega?

Terv.
Jonatan
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 19 Sept 2007, 21:55

Oih, nüüd jah minu viga! Ei saanudki aru, et I generatsiooni masinast käib jutt. "Vibusid" on jah kahte sorti. Üks nivodele ja teine gaasikatele kuna mõlemis varjandis lasti 960II tehaset välja. Nivo nn vibu on ikka paras pilbas gaasika vibu kõrval :D Sa pead üks päev mu masinat vaatama tulema. Väga hästi istub üleval.

Terv, Andrea

Kasutaja avatar
paekas
Kõva postitaja
Postitusi: 232
Liitunud: 27 Nov 2008, 19:09

Re: Eee...

PostitusPostitas paekas » 13 Juul 2009, 15:21

Volvo960 kirjutas:Njah....avastasin, et mu volvo rüüpab ikka päris hästi kütust:P
Pole nagu sõitnudki aga veerand paaki lännud....
Aga ma arvan, et pole hullu:D
Ja tahtsin teada kas on siis mõtekas kasutada käigukastil W??
On ta siis ka parem....ma igatahes tõmbasin ühe korra mõnusalt külje ette:D


Tegemist küll vana jutuga, aga arvatavasti oled aja jooksul ise ka näinud, et ei ole erilist mõtet seda näidikut vaadata. Ma ka alguses vahtisin kogu aeg ja siis mingi hetk tekkis selline naljakas sümptom, et näidik näitas kroone ja hirmsa hooga keris neid sinna juurde :D tegelikult ei ole see kulu üldse nii hull. Aga kas sul masin ikka veel alles?

joonas82
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Mai 2011, 12:28

Re: 960 nooromanik

PostitusPostitas joonas82 » 03 Mai 2011, 23:21

Tere. Plaan ka soetada endale see sama 960 volvo , kuid 125 kw aastaks oli 95. Ma vaatan , et kõigil siin 3.0 liitrised ja värki , et kas see 125 kw on üldse mõeldav või peab ka mingit 3.0 liitrist otsima hakkama ? Ning mis võiks sellise normaalses olukorras 960-i hind olla ?
Tänud.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist