960 nooromanik
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
....5 päeva
Pole saanud juba oma volvoga viis päeva sõita, kuna lasin tal kolm päeva seista, aga olid öö külmad....Üritasin käivitada aga ei midagi...ainult kuulsin mingit imelikku nõksumist või naksumist...mina ka ei tea kuidas seda häält välendada....aku tühi kindlalt....aga see hääl oli imelik...äkki keegi teab mis see on???
..R6, 150kw, 3,0..
Nivomat´ide letihind 7k/tk. Ise just tellisin
Vedrude vahetamine tundub kuidagi nii mõtetu töö. Ise olen pigem seda meelt, et kui ei jaksa pidada, siis tuleb 8-klapiline 940 osta!
Vedrude vahetamine tundub kuidagi nii mõtetu töö. Ise olen pigem seda meelt, et kui ei jaksa pidada, siis tuleb 8-klapiline 940 osta!
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
ddig kirjutas:Nivomat´ide letihind 7k/tk. Ise just tellisin
Vedrude vahetamine tundub kuidagi nii mõtetu töö. Ise olen pigem seda meelt, et kui ei jaksa pidada, siis tuleb 8-klapiline 940 osta!
Esiteks ,seal taga on ainult üks lehtvedru mitte vedrud Teiseks ,mingit vahet pole kas nivod või gaasikad. Nivod lihtsalt tõstavad tagumiku ülesse tagasi kui see kauba raskusel alla vajub. See on ka ainus vahe. Kuna mina oma 965 mingit suurt kola põhimõtteliselt ei vea, siis pole ju vahet!
Valisin selle variandi mis hetkel tundus odavam ja otstarbekam.
8klapilise 945 ostsime isale:)
sullivanmike kirjutas:ddig kirjutas:Nivomat´ide letihind 7k/tk. Ise just tellisin
Vedrude vahetamine tundub kuidagi nii mõtetu töö. Ise olen pigem seda meelt, et kui ei jaksa pidada, siis tuleb 8-klapiline 940 osta!
Esiteks ,seal taga on ainult üks lehtvedru mitte vedrud Teiseks ,mingit vahet pole kas nivod või gaasikad. Nivod lihtsalt tõstavad tagumiku ülesse tagasi kui see kauba raskusel alla vajub. See on ka ainus vahe. Kuna mina oma 965 mingit suurt kola põhimõtteliselt ei vea, siis pole ju vahet!
Valisin selle variandi mis hetkel tundus odavam ja otstarbekam.
8klapilise 945 ostsime isale:)
Jutt käib 93a autost, seega Multi-Link I-põlvkond = keerdvedrud
Päris nii lihtne ei ole, et kui Nivode asemel tavalised panna, siis vahet pole. Kuna Nivomat´i vedrud on pehmemad, siis tavaliste amortidega jääb auto tagaosa tavalisest madalamale. Kui see ei häiri, siis saab loomulikult hakkama. Ja ega ma sind koonerdamises ei süüdistanudki, ma ise lihtsalt ei raatsinud tavalisi amorte panna - liiga ilus on see kikkis tagumik
Ma Multi-Link II-põlvkonna kohta nii täpselt muidugi ei tea, kas toodeti erinevad "vibusid" või mitte aga nagu sa eespool mainisid, siis vist ikka on olemas ka tugevam vibu? Või on tegemist sedaanile ja universaalile pakutud erineva tootega?
Terv.
Jonatan
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Oih, nüüd jah minu viga! Ei saanudki aru, et I generatsiooni masinast käib jutt. "Vibusid" on jah kahte sorti. Üks nivodele ja teine gaasikatele kuna mõlemis varjandis lasti 960II tehaset välja. Nivo nn vibu on ikka paras pilbas gaasika vibu kõrval Sa pead üks päev mu masinat vaatama tulema. Väga hästi istub üleval.
Terv, Andrea
Terv, Andrea
Re: Eee...
Volvo960 kirjutas:Njah....avastasin, et mu volvo rüüpab ikka päris hästi kütust:P
Pole nagu sõitnudki aga veerand paaki lännud....
Aga ma arvan, et pole hullu:D
Ja tahtsin teada kas on siis mõtekas kasutada käigukastil W??
On ta siis ka parem....ma igatahes tõmbasin ühe korra mõnusalt külje ette:D
Tegemist küll vana jutuga, aga arvatavasti oled aja jooksul ise ka näinud, et ei ole erilist mõtet seda näidikut vaadata. Ma ka alguses vahtisin kogu aeg ja siis mingi hetk tekkis selline naljakas sümptom, et näidik näitas kroone ja hirmsa hooga keris neid sinna juurde tegelikult ei ole see kulu üldse nii hull. Aga kas sul masin ikka veel alles?
Re: 960 nooromanik
Tere. Plaan ka soetada endale see sama 960 volvo , kuid 125 kw aastaks oli 95. Ma vaatan , et kõigil siin 3.0 liitrised ja värki , et kas see 125 kw on üldse mõeldav või peab ka mingit 3.0 liitrist otsima hakkama ? Ning mis võiks sellise normaalses olukorras 960-i hind olla ?
Tänud.
Tänud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist