Volvo 960/S90 1998a 2.9L 150kw bensukulu linnas 17L/100km?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Volvo 960/S90 1998a 2.9L 150kw bensukulu linnas 17L/100
Asjaliku all mõtlesin põhjalikumat uurimist. Küsin üle mis seadmega eelmine kord masinat vaadati ja annan teada.
Re: Volvo 960/S90 1998a 2.9L 150kw bensukulu linnas 17L/100
Huvitav teema arendus siin
Päris jupp aega tagasi sai juba öeldud,et esimene lamda on otseselt seotud sinu kütusekulu teemaga. On see vahetatud ?
Samuti sai öeldud,et küünalde vahetus ei muuda suurt miskit.Vähemalt proovisid järgi,ning said teada.
Kui Co oli ülevaatuselt max piiri lähedal siis üsna kindel,et:
* lamda on korrast ära (põlemisjäägid on ladestunud anduri peale,segu näidatakse lahjemana kui ta tegelikult on.Selle tulemusena annab ecu rohkem kütust peale.Kokkuvõtvalt on tagajärjeks suurenenud kütusekulu ja pikemas perspektiivis ka riknenud katalüsaator)
*kat. surnud-suremas
Lisaks veel:tasuks üle vaadata kas mõni pidur ei poo,eriti tagumised
teine asi mida siin kütusekulu teaduritele mainida: tehasepoolt antud kulud ei ole antud - kraadide juures ja libedaga löga sees sõites.
16-17 on täiesti tavaline kulu 3,0+atm kastiga talvel.
Mu enda 960 võttis lühikeste sõitudega tallinnas (loe:ajamata lumi jms) 22-23l sajale
Päris jupp aega tagasi sai juba öeldud,et esimene lamda on otseselt seotud sinu kütusekulu teemaga. On see vahetatud ?
Samuti sai öeldud,et küünalde vahetus ei muuda suurt miskit.Vähemalt proovisid järgi,ning said teada.
Kui Co oli ülevaatuselt max piiri lähedal siis üsna kindel,et:
* lamda on korrast ära (põlemisjäägid on ladestunud anduri peale,segu näidatakse lahjemana kui ta tegelikult on.Selle tulemusena annab ecu rohkem kütust peale.Kokkuvõtvalt on tagajärjeks suurenenud kütusekulu ja pikemas perspektiivis ka riknenud katalüsaator)
*kat. surnud-suremas
Lisaks veel:tasuks üle vaadata kas mõni pidur ei poo,eriti tagumised
teine asi mida siin kütusekulu teaduritele mainida: tehasepoolt antud kulud ei ole antud - kraadide juures ja libedaga löga sees sõites.
16-17 on täiesti tavaline kulu 3,0+atm kastiga talvel.
Mu enda 960 võttis lühikeste sõitudega tallinnas (loe:ajamata lumi jms) 22-23l sajale
Volvode diagnostika ja "service" nullimine (alates ´95a)
Re: Volvo 960/S90 1998a 2.9L 150kw bensukulu linnas 17L/100
Minu '95 960 (ilma lambda / kat'ita) praegu talvel samuti ca. 16 sajale.. Lühiksed otsad ja 100% linnasõitu.
Mul isa '95 960 oli samuti hinnanguliselt 15-kanti, aga, kuna oli teada, et kütusesurve nõrgavõitu, vahetati äsja pump / filter - nüüd väidetavalt pigem 12-13 l/100km.
Seega ka neid komponente tasuks ehk kontrollida. Omal plaanis igaljuhul.
Mul isa '95 960 oli samuti hinnanguliselt 15-kanti, aga, kuna oli teada, et kütusesurve nõrgavõitu, vahetati äsja pump / filter - nüüd väidetavalt pigem 12-13 l/100km.
Seega ka neid komponente tasuks ehk kontrollida. Omal plaanis igaljuhul.
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: Volvo 960/S90 1998a 2.9L 150kw bensukulu linnas 17L/100
pole küll sama auto, aga oma t5-ga on mul ise sõites kütusekulu 17 sajale, täispaagi meetodil, andsin naisele ja krt, tal 14,5 sajale Ja omaarust pole ma mingi rullnokk ka, pigem penskari stiilis sõidan. Et tallajast sõltub ikka väga palju. Marsruudid meil täpselt samad, 100% linnasõitu (olgugi, et asula märgi vahel sõite on suht minimaalselt)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Volvo 960/S90 1998a 2.9L 150kw bensukulu linnas 17L/100
Hirmsasti painutate siis ikka, kui sellised kulunumbrid saate.
Ma enda arvates just kerge jalaga ei ole, kuid maksimaalne keskmine kulu on siiani olnud ca 15 ning see oli siis nö lumelögas ukerdades sõidetud paagitäis - kinni jäänud autode järgi ootamine jne. Üle 20L tundub kolmeliitrise mootori kohta ikka müstiliselt palju.
Üks paari aasta tagune näide ka lambda anduri rikke kohta, küll kaheliitrise mootoriga autolt aga kulunumbrite kõrvutamiseks sobib seegi. Alustasin sõitu Tallinnast Viljandisse (Rapla kaudu) ning kütust oli autol üle poole paagi (ca 40...50L). Natuke peale Tallinnast välja jõudmist viskas mootori veaindikaatori põlema ja oli aru saada, et auto sõidab väga rikka seguga. Kütuseseier langes nii kiiresti, et pidin enne Viljandit Suure-Jaanis tankima
Ma enda arvates just kerge jalaga ei ole, kuid maksimaalne keskmine kulu on siiani olnud ca 15 ning see oli siis nö lumelögas ukerdades sõidetud paagitäis - kinni jäänud autode järgi ootamine jne. Üle 20L tundub kolmeliitrise mootori kohta ikka müstiliselt palju.
Üks paari aasta tagune näide ka lambda anduri rikke kohta, küll kaheliitrise mootoriga autolt aga kulunumbrite kõrvutamiseks sobib seegi. Alustasin sõitu Tallinnast Viljandisse (Rapla kaudu) ning kütust oli autol üle poole paagi (ca 40...50L). Natuke peale Tallinnast välja jõudmist viskas mootori veaindikaatori põlema ja oli aru saada, et auto sõidab väga rikka seguga. Kütuseseier langes nii kiiresti, et pidin enne Viljandit Suure-Jaanis tankima
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist