Tervitused,
Mure on siis siuke, et kiirusel alates 70km/h hakkab salongis kostuma mürin/vibratsioon mis häirib suurel kiirusel kulgemist. Mida kiiremini sõita siis seda suuremaks see vibra läeb.
Kardaani vahelaager sai vahetatud ja tema kumm oli suht ribadeks, sai ka vahetatud. Guibo oli valesti all, sai pööratud õigeks kuid vibratsioon ikkagi ei kadunud üllatuseks
Need tegevused küll annavad aimu, et vist on toimetamine õiges kohas kuna vibra läks nõrgemaks ja iseloom muutus. Peale guibo õiget pagaldamist vibra läks tahapoole, enne mürises ka käigukasti kohal korralikult.
Kardaan on märkide järgi keskelt õieti koos.
Kust soovitate veel otsida põhjust?
Kas kardaani ja differentsiaali üleminekut annab ka valesti kokku panna, kas seal on ka märgid peal?
Volvo 940, M90 komboga tegu
Maanteekiirusel vibratsioon (tagasillas)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Maanteekiirusel vibratsioon (tagasillas)
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: Maanteekiirusel vibratsioon (tagasillas)
Saba üles tõstes ja ketsi andes oli selgus käes, pooltelje otsad või siis differ. Hoolsalt kuulates kõrisevat häält teeb tagasilla keskel kui ratast käega pöörata. Novot, kumb nüüd mõistlikum, kas lihtsalt rabada teine tagasild doonorilt ja käigu pealt juba pukse ka värskendada või võtta ainult differ ja pooltlejed lahti...
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Maanteekiirusel vibratsioon (tagasillas)
Terve töötav tagasild ikka, differ käib ju osadena sillatala sisse.
Aga võta kaas maha ja vaata, mis seal sees on.
Aga võta kaas maha ja vaata, mis seal sees on.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Maanteekiirusel vibratsioon (tagasillas)
Iga (tagasilla) differ teeb häält kui (ühte) ratast keerutada. Lõhnab pigem mootori ja käigukasti patjade järele.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Maanteekiirusel vibratsioon (tagasillas)
Kuna mul on üks 745 mitteABS tagasild laokil siis tekkis küsimus kas see istub alla ABSiga 945le? Lihtsalt pääsemiseks oli mõte võtta suppordid küljest ja koos ketastega teine sild alla lükata...vöi see ketaste jms abs mudru ümbertöstmine pole ka teab mis töö?!
Sa mõtled, et suurel kiirusel hakkab mootor nõnda hüppama, et peegeldab taha välja? Tead see kõrin on tal seal ikka päris rets. Mootor muidu tiksub väga hästi, ei ela patjadel, suriseb vaikselt. Ratas üleval, 1 käik sees siis on kuulda taga sama intervalliga kõrinat, alates 70km/h sama intervalliga kõrin muutub valjuks põrinaks. Vanamees mul ei julenud sõitagi üle 70, pelgas, et miskit kukub alt ära. Eelmine omanik niiviisi 7a lasi, eks kui tal ei kukkunud siis nüüdki vast püsib ühes tükis, kuigi kunagi ei või teada...
ddig kirjutas:Iga (tagasilla) differ teeb häält kui (ühte) ratast keerutada. Lõhnab pigem mootori ja käigukasti patjade järele.
Sa mõtled, et suurel kiirusel hakkab mootor nõnda hüppama, et peegeldab taha välja? Tead see kõrin on tal seal ikka päris rets. Mootor muidu tiksub väga hästi, ei ela patjadel, suriseb vaikselt. Ratas üleval, 1 käik sees siis on kuulda taga sama intervalliga kõrinat, alates 70km/h sama intervalliga kõrin muutub valjuks põrinaks. Vanamees mul ei julenud sõitagi üle 70, pelgas, et miskit kukub alt ära. Eelmine omanik niiviisi 7a lasi, eks kui tal ei kukkunud siis nüüdki vast püsib ühes tükis, kuigi kunagi ei või teada...
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Re: Maanteekiirusel vibratsioon (tagasillas)
Ise küsin ise vastan. Paberites tuhnides selgub, et ABSiga massinal on diffris sensor lisaks mida ilma ABSita massinal mõistagi pole. Vaja ikka ABS tagasilda siis...
PS, tegelikult on teema vales kohas veits, hädaga auto on ju 940 mitte 740.
PS, tegelikult on teema vales kohas veits, hädaga auto on ju 940 mitte 740.
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist