Mis Volvod teil olnud on...
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
1999 : USA variant 244 81a - mootor b21f, pruun - müüdud, sõidab loksa kandis
2000 : 244 (Rootsist) 83a - mootor b230, sinine - katusel, juppideks, mädaneb
2000: 142(Rootsist) 72 a - mootor b20, värvuselt enamasti roheline - müüdud doonoriks
Tulevikusooviks on tagaveoline Volvo, projektiks (V8 ja/või turbo).
2000 : 244 (Rootsist) 83a - mootor b230, sinine - katusel, juppideks, mädaneb
2000: 142(Rootsist) 72 a - mootor b20, värvuselt enamasti roheline - müüdud doonoriks
Tulevikusooviks on tagaveoline Volvo, projektiks (V8 ja/või turbo).
ChillBill Vol 850
Olen ise ühe 245 Fordi V8 sõitnud. Päris huvitav kogemus oli. Sõidad omaarust nagu Volvoga aga teeb sellist madalat häält ja liigub ( suitsetab kummi ) kiirelt. Minu teada müüakse USAs kohe sellist mootori vahetamise juppide komplekti. Seal oli see päris kavalalt tehtud. Auto oli originaalis Diisel. Neid vanu diisel Volvosi leiab sealt pool muidu. V8 lõõdi ise vahele mitte ametlikult. Californias ei ole diislitel vaja väljaheitegaase kontrollida ja mingit ülevaatust pole ka olemas! Nii et sõidad ringi ja ei mingit jama.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
minu kogemus siis selline
98a. oli tööauto 240 aastakäiku ei mäleta, jõi palju aga väga lahe masin
samal aastal veel samas firmas 850 aut t5 vot see oli vinge aga ülemus oli kade ja võttis ära
siis oli isal 343 nn.aut naljaksa masin oli (mõtlen seda käigukasti nagu trollibuss)
Nüüd siis päris enda oma 850 GLE 10v 103kw
(olen siin foorumin küll kõvasti nutnud ja kurtnud aga siiski pereliige ja
praegu maha jätta ei kavatse) küll me oma lahkhelid ära klaarime ja leiame teineteises armastust ja jaksu koos edasi minna
98a. oli tööauto 240 aastakäiku ei mäleta, jõi palju aga väga lahe masin
samal aastal veel samas firmas 850 aut t5 vot see oli vinge aga ülemus oli kade ja võttis ära
siis oli isal 343 nn.aut naljaksa masin oli (mõtlen seda käigukasti nagu trollibuss)
Nüüd siis päris enda oma 850 GLE 10v 103kw
(olen siin foorumin küll kõvasti nutnud ja kurtnud aga siiski pereliige ja
praegu maha jätta ei kavatse) küll me oma lahkhelid ära klaarime ja leiame teineteises armastust ja jaksu koos edasi minna
Esimesena meenub 85. aasta automaadiga valge 245, millega 90. esimesel poolel öösiti sai ringi kihutatud (isa tööauto).
Teine oli esimene päris oma, ehk siis aasta oli 97 ja auto kakapruun 144 aastast 72. B20A ja manuaalkastiga ning volvo R-sport istmekatetega.
Seda autot ostes ei pööranud margile veel tähelepanu - juhuslikult sattus Volvo, kuna sõber müüs ja vist odavalt. Kui ma olin selle autoga esimese libedaga kusagil Virtsu maanteel praamile kiirustades peale liivapuisturist mõõdakihutamist ja siis kurvist väljalendamist, väikest õhulendu ja telefonipostist läbisõitmist pehmelt põllule maandunud ja kõik 5 reisijat, ning 2 hinnalist grammafoni ja vinüülikogu olid terveks jäänud, siis oli mul juba järgmise auto mark teada. Kõvera autoga käisime veel Saaremaal ära ja siis müüsin ta maha 1500,- eest. Läks kuhugi algul Alu kanti Rapla ligidal.
Sai siis hõbedane 244 US mudel (4 kandilist tuld ees) aastast 83 ostetud. Enamus mõeldavaid lisasid peal ja muidugi automaat. Mootoriks oli B23F 85 kw ja passis oli märgitud 2,0 ja ca 50 kw. Sai ta isegi aknajoonest allapoole üle värvitud ja USA kliimaseade tavalise vastu ringi vahetatud. Igati mugav auto oli, aga kuna tal oli mingi ameerika süütesüsteem (Chrysleri märk oli jagaja peal ja aju polnud Boschi oma), mis ei soostunud külmaga normaalselt töötama, läks ta peale ühte 99. aasta külma veebruarihommikut vihaga müüki. Viimati oli ühe ehitusmeha käes ca 4-5 astat tagasi (Keila kandis?). Kusagil foorumis keegi nägi kuidas ühte US malli 244 viidi EMEXi poole - äkki oli sama .
Peale seda USA autot oli mul Volvodest hetkeks kõrini ja kaalusin Ford Scorpio ostmist. Aga viimasel hetkel mõtlesin ringi ja ostsin 88. aasta ca 350 tkm sõitnud musta 744 GL masina 85 kW B230F mootoriga ja autom. kastiga. Seda otsust pole siiamaani kahetsenud. Sõber ostis samal ajal skorpa ja ..... . Algul oli 740-ga natuke harjumatu sõita ilma ühegi lisata ja läbisõit hirmutas ka algul, sest kõik andsid head nõu, et üle 160 tkm sõitnud auto pole mõtet osta .
Märtsikuul aastal 2003 jõudis siis kätte aeg, et vaja auto välja vahetada. Kõik tuttavad liisisid poest uusi Jaapani ja Prantsuse autosid, siis mina võtsin kasutada sama raha eest täpselt 3 aastat vana esimese põlvkonna Volvo V70 (V875). Volvosõpradele ei pea vist seletama hakkama, miks ma nii tegin. 2000 aasta mudel on juba uue 5 käigulise iseõppiva autom. kastiga ja 125 kW B5244 mootoriga, mida kasutatakse ka V70II-el. Kuna 740 eest oleks saanud EMEXis enamvähem sama hinna, mis müües, siis otsustasin ta alles jätta ja ta teenib meid siiani truult pere teise autona. Suvel sai tema värvkatet natuke kohendatud ja üks suurem hooldus tehtud.
13.09.2006
Augusti algul hakkas tuttav rääkima, et tal naisele lapse veoks autot vaja ja et on silma jäänud just V70I Volvod. Kuna ta eestist sobivat teada ajalooga autot ei leidnud ja Saksamaale ka ei tahtnud järgi sõita, küsis ta ega ma enda oma varsti müüma ei plaani hakata. Vastasin, et kevadel, kui liising läbi saab, müün. Kuna autole oli just hooldus tehtud ja palju sillajuppe vahetatud, siis lootsin veel pool aastat muretult sõita ja siis maha müüa. Aga sõber ei jätnud jonni ja ise mõtlesin ka juba, et parem varblane peos või kuidas see oligi... Hakka veel kevadel uut omanikku otsima. Ja nii ta ära läkski. Uue auto otsingul vaatasin siis kõik meil müüdavad 2003 ja uuemad V70II autod üle ja ei leidnudki sobivat. Oli üks XC70, aga selle hind oli liiga kõrge minu jaoks. Viimases lootuses siiski helistasin, et hinda kaubelda ja see õnnestuski. Tegin proovisõitu ja asi oligi otsustet. Auto on siis 2003 mudeliaasta XC70 (vanemad mudelid kannavad nime V70 XC) B5254T2 mootoriga (2,5 l turbo 154 kW 210 hj) ja Haldex diffriga. Eks ta üks paras paat ole võrreldes V70I - igati suurem, kõrgem ja laiem, aga ega ruumi sellegipoolest rohkem pole. Kuna see mu esimene turbomootoriga auto, siis muidugi meeldib mootori väändemoment (320 Nm), mida pakutakse vahemikus 1500-4500 p/min. Mõõdasõidud maanteel lõppevad enne, kui õieti mõeldagi jõuad.
PS. Isa sõidab ringi 78. aasta 340-ga.
Teine oli esimene päris oma, ehk siis aasta oli 97 ja auto kakapruun 144 aastast 72. B20A ja manuaalkastiga ning volvo R-sport istmekatetega.
Seda autot ostes ei pööranud margile veel tähelepanu - juhuslikult sattus Volvo, kuna sõber müüs ja vist odavalt. Kui ma olin selle autoga esimese libedaga kusagil Virtsu maanteel praamile kiirustades peale liivapuisturist mõõdakihutamist ja siis kurvist väljalendamist, väikest õhulendu ja telefonipostist läbisõitmist pehmelt põllule maandunud ja kõik 5 reisijat, ning 2 hinnalist grammafoni ja vinüülikogu olid terveks jäänud, siis oli mul juba järgmise auto mark teada. Kõvera autoga käisime veel Saaremaal ära ja siis müüsin ta maha 1500,- eest. Läks kuhugi algul Alu kanti Rapla ligidal.
Sai siis hõbedane 244 US mudel (4 kandilist tuld ees) aastast 83 ostetud. Enamus mõeldavaid lisasid peal ja muidugi automaat. Mootoriks oli B23F 85 kw ja passis oli märgitud 2,0 ja ca 50 kw. Sai ta isegi aknajoonest allapoole üle värvitud ja USA kliimaseade tavalise vastu ringi vahetatud. Igati mugav auto oli, aga kuna tal oli mingi ameerika süütesüsteem (Chrysleri märk oli jagaja peal ja aju polnud Boschi oma), mis ei soostunud külmaga normaalselt töötama, läks ta peale ühte 99. aasta külma veebruarihommikut vihaga müüki. Viimati oli ühe ehitusmeha käes ca 4-5 astat tagasi (Keila kandis?). Kusagil foorumis keegi nägi kuidas ühte US malli 244 viidi EMEXi poole - äkki oli sama .
Peale seda USA autot oli mul Volvodest hetkeks kõrini ja kaalusin Ford Scorpio ostmist. Aga viimasel hetkel mõtlesin ringi ja ostsin 88. aasta ca 350 tkm sõitnud musta 744 GL masina 85 kW B230F mootoriga ja autom. kastiga. Seda otsust pole siiamaani kahetsenud. Sõber ostis samal ajal skorpa ja ..... . Algul oli 740-ga natuke harjumatu sõita ilma ühegi lisata ja läbisõit hirmutas ka algul, sest kõik andsid head nõu, et üle 160 tkm sõitnud auto pole mõtet osta .
Märtsikuul aastal 2003 jõudis siis kätte aeg, et vaja auto välja vahetada. Kõik tuttavad liisisid poest uusi Jaapani ja Prantsuse autosid, siis mina võtsin kasutada sama raha eest täpselt 3 aastat vana esimese põlvkonna Volvo V70 (V875). Volvosõpradele ei pea vist seletama hakkama, miks ma nii tegin. 2000 aasta mudel on juba uue 5 käigulise iseõppiva autom. kastiga ja 125 kW B5244 mootoriga, mida kasutatakse ka V70II-el. Kuna 740 eest oleks saanud EMEXis enamvähem sama hinna, mis müües, siis otsustasin ta alles jätta ja ta teenib meid siiani truult pere teise autona. Suvel sai tema värvkatet natuke kohendatud ja üks suurem hooldus tehtud.
13.09.2006
Augusti algul hakkas tuttav rääkima, et tal naisele lapse veoks autot vaja ja et on silma jäänud just V70I Volvod. Kuna ta eestist sobivat teada ajalooga autot ei leidnud ja Saksamaale ka ei tahtnud järgi sõita, küsis ta ega ma enda oma varsti müüma ei plaani hakata. Vastasin, et kevadel, kui liising läbi saab, müün. Kuna autole oli just hooldus tehtud ja palju sillajuppe vahetatud, siis lootsin veel pool aastat muretult sõita ja siis maha müüa. Aga sõber ei jätnud jonni ja ise mõtlesin ka juba, et parem varblane peos või kuidas see oligi... Hakka veel kevadel uut omanikku otsima. Ja nii ta ära läkski. Uue auto otsingul vaatasin siis kõik meil müüdavad 2003 ja uuemad V70II autod üle ja ei leidnudki sobivat. Oli üks XC70, aga selle hind oli liiga kõrge minu jaoks. Viimases lootuses siiski helistasin, et hinda kaubelda ja see õnnestuski. Tegin proovisõitu ja asi oligi otsustet. Auto on siis 2003 mudeliaasta XC70 (vanemad mudelid kannavad nime V70 XC) B5254T2 mootoriga (2,5 l turbo 154 kW 210 hj) ja Haldex diffriga. Eks ta üks paras paat ole võrreldes V70I - igati suurem, kõrgem ja laiem, aga ega ruumi sellegipoolest rohkem pole. Kuna see mu esimene turbomootoriga auto, siis muidugi meeldib mootori väändemoment (320 Nm), mida pakutakse vahemikus 1500-4500 p/min. Mõõdasõidud maanteel lõppevad enne, kui õieti mõeldagi jõuad.
PS. Isa sõidab ringi 78. aasta 340-ga.
Viimati muutis Kristjan, 13 Sept 2006, 11:50, muudetud 1 kord kokku.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Juunis 2006 ostsin siis esimese Volvokese.
S40 T4 147kW 1998.a. väljalase.
Selle auto puhul ootas mind väga meeldiv üllatus just reipa mootori poolest. Samuti oli turbo-teema minu jaoks võõras.
Kui praegu mõelda, mis Volvo võiks olla järgmine... ei teagi.
Kogemusi liiga vähe; võiks lambist öelda, et C70, kuna tollel huvitav kere, aga samas ma pole ntx vanemaid tagaveolisi Volvosid proovinudki.
T4 ei plaani kindlasti müüa, eriti veel, kui oma higi sinna sisse valatud.
S40 T4 147kW 1998.a. väljalase.
Selle auto puhul ootas mind väga meeldiv üllatus just reipa mootori poolest. Samuti oli turbo-teema minu jaoks võõras.
Kui praegu mõelda, mis Volvo võiks olla järgmine... ei teagi.
Kogemusi liiga vähe; võiks lambist öelda, et C70, kuna tollel huvitav kere, aga samas ma pole ntx vanemaid tagaveolisi Volvosid proovinudki.
T4 ei plaani kindlasti müüa, eriti veel, kui oma higi sinna sisse valatud.
S40 T4 HX35
Endal on kunagi olnud:
1) 244 DL ´78 B21E 90kw mis sai mõni aasta tagasi väga soodsa hinnaga ostetud peamiselt talisprodi eesmärkidel ning sihtotstarbelise kasutamise käigus mootoridoonoriks muutus
Auto oli tehniliselt väga heas korras, kere oli siit sealt aerosooliga vuntsitud
Praegu sõidan:
2) 740 GLT ´90 B234F 114kw (M46) mis sai k.a. jaanuaris väga soodsa hinnaga ostetud ning praeguseks on sinna pea sama palju investeeritud (täiesti hooldamata autoga oli tegemist) ja nüüd hakkab ta minu jaoks juba meeldivaks muutuma (olulisemad mugavuslisad nagu aut.kliima ja püsikiirus on ka olemas)
3) 945 POLAR ´95 B200FT 114kw (M90) mis sai k.a. mais vähe kallimalt ostetud ning vajas roolilati vahetust aga muidu on väga korralik auto (olulisematest lisadest on olemas konditsioneer)
Kaks autot on peamiselt selle pärast, et oli sedaani kõrvale ka universaali vaja ja naine juba käib tublisti autokoolis.
Rohkem või vähem olen tutvusringkonnas kokku puutunud väga paljude erinevate Volvodega (145; 244 B230F; 245 B21A; 440; 740 TD; 740 GLE; 740 GLT ´88; 745 GLT; 940 B230 96kw; 960 II; S70)
1) 244 DL ´78 B21E 90kw mis sai mõni aasta tagasi väga soodsa hinnaga ostetud peamiselt talisprodi eesmärkidel ning sihtotstarbelise kasutamise käigus mootoridoonoriks muutus
Auto oli tehniliselt väga heas korras, kere oli siit sealt aerosooliga vuntsitud
Praegu sõidan:
2) 740 GLT ´90 B234F 114kw (M46) mis sai k.a. jaanuaris väga soodsa hinnaga ostetud ning praeguseks on sinna pea sama palju investeeritud (täiesti hooldamata autoga oli tegemist) ja nüüd hakkab ta minu jaoks juba meeldivaks muutuma (olulisemad mugavuslisad nagu aut.kliima ja püsikiirus on ka olemas)
3) 945 POLAR ´95 B200FT 114kw (M90) mis sai k.a. mais vähe kallimalt ostetud ning vajas roolilati vahetust aga muidu on väga korralik auto (olulisematest lisadest on olemas konditsioneer)
Kaks autot on peamiselt selle pärast, et oli sedaani kõrvale ka universaali vaja ja naine juba käib tublisti autokoolis.
Rohkem või vähem olen tutvusringkonnas kokku puutunud väga paljude erinevate Volvodega (145; 244 B230F; 245 B21A; 440; 740 TD; 740 GLE; 740 GLT ´88; 745 GLT; 940 B230 96kw; 960 II; S70)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
340 aastast 1985 vist oli, 1.4 CVT müüsin raha puudusel
360 aastast 1986, 2.0 pritse müüsin ära peale avariid
tulemas 360 uuesti, loodetavasti sügisel. kerge projekt mõtteis
360 aastast 1986, 2.0 pritse müüsin ära peale avariid
tulemas 360 uuesti, loodetavasti sügisel. kerge projekt mõtteis
Viimati muutis ch, 09 Aug 2006, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
[b]Valmistan mööblit täispuidust[/b]
- Blanca
- Foorumi veteran
- Postitusi: 741
- Liitunud: 14 Juun 2006, 11:10
- Asukoht: Sõpruse pst, Linnamäe tee, Ulme AÜ ja Kärsa küla.
- Kontakt:
Puhhiga jagasime 850 sedaani ja 850 estate mõlemad aastats 94.a. manuaalid, lahjad 106kw. Siis võttis Puhh mõistuse pähe ja vahetas välja V70 97a 176kw vastu.
sellega mul esimene automaatkasti kogemus.
Punane aga kimab kuskil linnapeal ringi ja näeb välja selline:
Rohelise krabas endale lisaks naabrimees kellel varasemast ajast samuti sedaan 850 ja see on selline:
Praegu kimame sellega:
sellega mul esimene automaatkasti kogemus.
Punane aga kimab kuskil linnapeal ringi ja näeb välja selline:
Rohelise krabas endale lisaks naabrimees kellel varasemast ajast samuti sedaan 850 ja see on selline:
Praegu kimame sellega:
Viimati muutis Blanca, 29 Aug 2006, 15:04, muudetud 2 korda kokku.
Elu on peolaud, loobu dieedist!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist