![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Täna oli see päev, kui päike tuli välja, sai auto omanikuga kokku saadud ja kapott üles ja ümber käidud.
Masin seisnud siis 2 a, kõik õlid, vedelikud alles. 300 000 läbisõit ja tõendatud, olemas hooldusraamat
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
Manuaal, sees kont, roolivõim, Pierburg karburaator (mis tüüp?)
Tagaamortide kõrgus reguleeritav eest kapoti alt õhuga, mille pumpamiseks on ventiil
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Piduroklotsid - roostepuru, sadulad samuti, sumpa läbi täispikkuses.
Värv väga OK. Põhi - natuke ikka, kuid mitte selliseid auke, kui minu omal. Tagaluuk nagu 245 ikka, kuid rooste ainult ääres, mitte hullemalt.
Pean nüüd shoppinglisti tegema ja siis vaatama, kas minna omanikuga edasi rääkima.
Ja vaja garaaget, kus teda paitada.
-sumpa täispikkuses
-pidurikettad 4x
-pidurisadulad; uusi ostma ei hakka, seekord läheb käiku järgmine plaan: liivaprits, ehk galvaanika ja siis pulbervärv. Ehk õnnestub ka uued kolvid seekord hankida
-karburaatori remondikomplekt
-tagarattakoopad muidugist narmendavad natuke
-võtaks teise tagaukse ja teeks selle korda
-esiklaas on uus, kuid tihend on erakordselt si*asti panud, nurkadest kisub
-(kont täita ehk)
-tagaamordid ei pidavat kandma õhku kauem kui 1 päev - mis seal viga, regullsüsteemis või amortides?
-rihmad vahetada, kuigi enne seismajäämist vahetatud?
-ei pääse vist valukatest
Noh mis arvate, mis see kõik maksma läheb, et ta sõitma saaks?
Pilte tegn esialgu vaid kapoti alt
![Pilt](http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/487/pilt001jd8.jpg)
![Pilt](http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/230/pilt000nr1.jpg)