Turvalisus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Turvalisus
Volvot peetakse ju turvaliseks ... on ju.
Kuid kas kellegil on infot säilimisest suurte kiirustega.
Mõte selles, et kui suure tõenäosusega võib jääda ellu maandteel laup-kokkupõrkes, mis iseenesest on ju võrdne autoga 170 kmh'ga vastu betooni sõitmisega.
EuroNCAP test on mõeldud ikkagi vanaemade rahustuseks.
Analoogse (90 kmh) testi tegid "5th gear" saates Smart'iga, sõites vastu betoon tõkist.
Kuid kas kellegil on infot säilimisest suurte kiirustega.
Mõte selles, et kui suure tõenäosusega võib jääda ellu maandteel laup-kokkupõrkes, mis iseenesest on ju võrdne autoga 170 kmh'ga vastu betooni sõitmisega.
EuroNCAP test on mõeldud ikkagi vanaemade rahustuseks.
Analoogse (90 kmh) testi tegid "5th gear" saates Smart'iga, sõites vastu betoon tõkist.
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
http://www.myvideo.de/watch/793129
Loodan, et inglise keel ka suus aga saab ka ilma selleta hakkama. Autode kiirused 60 mph.
Loodan, et inglise keel ka suus aga saab ka ilma selleta hakkama. Autode kiirused 60 mph.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpFjlg
See peaks suht hea olema. Nii, et vaadake ja olge ettevaatlikud liikluses.
See peaks suht hea olema. Nii, et vaadake ja olge ettevaatlikud liikluses.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
Re: Turvalisus
paevaline kirjutas:Volvot peetakse ju turvaliseks ... on ju.
Kuid kas kellegil on infot säilimisest suurte kiirustega.
Mõte selles, et kui suure tõenäosusega võib jääda ellu maandteel laup-kokkupõrkes, mis iseenesest on ju võrdne autoga 170 kmh'ga vastu betooni sõitmisega.
EuroNCAP test on mõeldud ikkagi vanaemade rahustuseks.
Analoogse (90 kmh) testi tegid "5th gear" saates Smart'iga, sõites vastu betoon tõkist.
Kusjuures ei ole võrdne 170km/h vastu betoonseina sõitmisega.Kui vastu tuleb sama massi ja kiirusega auto siis on see ikkagi võrdne 85km/h vastu betoonseina sõitmisega
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
kusjuures tundub, et ongi mul vale.
See ei olegi nii hull .. ikkagi jah 85-90 kmh vastu betooni.
Siis on lootust ikkagi rohkem.
Mingil momendil kui otsisin endale autot siis sattusin BMW 7-seeria turvalisusele ning avastasin mingi lingi, kus olid näidised 120 mph tehtud õnnetustest ... ning inimesed olevat säilinud.
See ei olegi nii hull .. ikkagi jah 85-90 kmh vastu betooni.
Siis on lootust ikkagi rohkem.
Mingil momendil kui otsisin endale autot siis sattusin BMW 7-seeria turvalisusele ning avastasin mingi lingi, kus olid näidised 120 mph tehtud õnnetustest ... ning inimesed olevat säilinud.
Volvot peetakse turvaliseks autoks. Turvavööd ilmusid ka kõige pealt just Volvodele.
Aga kui nüüd võrrelda muid firmasi - Mersu, Wolks, Audi,Opel (japside omad ei pääse vist lähedale). No mis on see element, või mis on Volvodel siis teist moodi, et saavutatakse see tunnustatud turvalisus. Või on see müüt
Et siis kas auto on paremast metallist, kere konstrutsioon on teistsugune, mingid lisaturvatalad jne. Et mis on SEE element, mis annab eelise ja mida siis teised ei kasuta.
Aga kui nüüd võrrelda muid firmasi - Mersu, Wolks, Audi,Opel (japside omad ei pääse vist lähedale). No mis on see element, või mis on Volvodel siis teist moodi, et saavutatakse see tunnustatud turvalisus. Või on see müüt
Et siis kas auto on paremast metallist, kere konstrutsioon on teistsugune, mingid lisaturvatalad jne. Et mis on SEE element, mis annab eelise ja mida siis teised ei kasuta.
Viimati muutis Virx960, 19 Veebr 2007, 10:09, muudetud 1 kord kokku.
Arvan, et teema on piisavalt arukas, et vähemalt mõelda sellele.
Isegi Tallinnas on kiirused juba poole võrra üle lubatud.
Ning ikkagi ... pean vadilema veel.
Kui kaks autot kihutavad teineteise poole kumbki 90 kmh ... siis võib taandada ülesande sedasi, et üks auto seisab koha peal ning teine kimab 180 kmh - võibolla pole sel juhul tegu ikkagi seina sõitmisega, sest teise auto mass on piisavalt väike ... kuid matakas on piisav.
Keegi mainis kabiinist ... tõesti, selle terveks jäämine on oluline. Kuid tähtsamad on süsteemid, mis pehmendavad järsku aeglustust inimesele. Näiteks turvavööd, mis annavad natukese järgi, sõltuvalt löögi jõust.
Smart'iga pole sellist võimalik rakendada - mõõtmed seavad omad piirid. Selles saates tehtud Smart-test näitas, et kabiin jäi terveks ... isegi uks avanes. Kuid just need G'd, mis seal tekivad on surmavad siseorganitele.
Samas on üheks oluliseks osaks ka automass.
On ikka vahe kas sõita 1400 kg autoga või 1680 kg autoga. Kuskil oli kõrvu jäänud, et 60 kmh sõitvas autos, mis jääb momentaalselt seisma, olev 100 kg inimene tekitab tonnides mõõdetavad survet.
Seega 280 kg annab juba tugevama löögi. Samast lähtepunktist on ju rekkaga suht lootusetu olukord.
Ei taha ülbitseda, targutada .. lihtsalt arutada
Isegi Tallinnas on kiirused juba poole võrra üle lubatud.
Ning ikkagi ... pean vadilema veel.
Kui kaks autot kihutavad teineteise poole kumbki 90 kmh ... siis võib taandada ülesande sedasi, et üks auto seisab koha peal ning teine kimab 180 kmh - võibolla pole sel juhul tegu ikkagi seina sõitmisega, sest teise auto mass on piisavalt väike ... kuid matakas on piisav.
Keegi mainis kabiinist ... tõesti, selle terveks jäämine on oluline. Kuid tähtsamad on süsteemid, mis pehmendavad järsku aeglustust inimesele. Näiteks turvavööd, mis annavad natukese järgi, sõltuvalt löögi jõust.
Smart'iga pole sellist võimalik rakendada - mõõtmed seavad omad piirid. Selles saates tehtud Smart-test näitas, et kabiin jäi terveks ... isegi uks avanes. Kuid just need G'd, mis seal tekivad on surmavad siseorganitele.
Samas on üheks oluliseks osaks ka automass.
On ikka vahe kas sõita 1400 kg autoga või 1680 kg autoga. Kuskil oli kõrvu jäänud, et 60 kmh sõitvas autos, mis jääb momentaalselt seisma, olev 100 kg inimene tekitab tonnides mõõdetavad survet.
Seega 280 kg annab juba tugevama löögi. Samast lähtepunktist on ju rekkaga suht lootusetu olukord.
Ei taha ülbitseda, targutada .. lihtsalt arutada
paevaline kirjutas:Ning ikkagi ... pean vadilema veel.
Kui kaks autot kihutavad teineteise poole kumbki 90 kmh ... siis võib taandada ülesande sedasi, et üks auto seisab koha peal ning teine kimab 180 kmh
See nüüd päris kindlasti tõele ei vasta.
Kiirusega koos kasvab meil auto kaal. Justnimelt kaal, mitte mass. Sellest omakorda sõltuvad inertsus ja aeglustus-kiirendus. Liikuv keha (-de kogum) omab kineetilist energiat, seisev keha mitte.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Oskab keegi anda esimeste s40/v40 mudeli(97a) testi tulemuse või lingi selle kohta. Mitu tärni sai?
Kas Volvo polnud ka esimene kes külgmised turvapadjad kasutusele võttis? Ise kui autot ostsin hakkas silma üks 98a s40 millel 4X turvapadjad, 2 ees ja 2 ees külgedel.
Kuskilt on hakanud ka see kõrva, et osad s60-ned ja s80-ned pidid olema nii targad, et pumpavad turvapatja erineva koguse õhku kui turvavöö on kinni või lahti. Vastab see jutt tõele?
Kas Volvo polnud ka esimene kes külgmised turvapadjad kasutusele võttis? Ise kui autot ostsin hakkas silma üks 98a s40 millel 4X turvapadjad, 2 ees ja 2 ees külgedel.
Kuskilt on hakanud ka see kõrva, et osad s60-ned ja s80-ned pidid olema nii targad, et pumpavad turvapatja erineva koguse õhku kui turvavöö on kinni või lahti. Vastab see jutt tõele?
V40 1,9D 97a
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist