PostitusPostitas Oldschool79 » 25 Apr 2018, 20:50
Minu huvi on bensukas, sest mul bensumootor.
võimalik et on eesmärgiks vana autopargi jõuga väljasuretamine, aga teistpidi võttes sõltuvus naftariikidest tuleneva hinnasurve vastu väheneb. praegu on euroopas suund hoopis gaasile üleminek, bensiinist ja diislist enam ei räägita. keskkonnasäästu ma loomulikult ka väga ei usu, sest uue auto tootmine on saastavam, kui vana korrapärase ekspluateerimine, kui võtta aluseks elektriautod jne. küsimus on aga selles, et kellele on karbussiga mootorid ja vanad sissepritsega mootorid, siis need on selle amteli nimekirja järgi suurima löögi all. et siis need, kes sõidavad 20+ vanuste masinatega, neile jõuab kätte aeg, kus sunnitakse autot vahetama. teine asi on see, et romulad juba puhuvad pilli, et auto surnuaiast lahtisaamiseks vaja automaksu- mis senini läbi ei läinud. mina ei saa mitte aru, kuidas see maks aitab surnuaiast vabaneda kui maksu maksmata autoga liigellda ei tohi- võtad arvelt maha saadad pressi alla. lõpptulemusena lähevad nad sinna, kus praegu. eks seal nende omahuvi on et odava tonni kaalutariifiga saaks võimalikult rohkem metalli, mida siis ümber utilisweerida- praegu enamik vaevu elus hingitsevaid sarasid ja muid romusid on üle eesti laiali taluhoovides- need vaja ju kätte saada- jõuga ära ei vii. nu ja kui nüüd selgub, et auto uut bensiini juua ei tohi, siis vana masin läheb ka mahakandmisele- inimene sellest kasu ei saa, aga need romulad- metallikäitlejad nagu kuusakoski-refonda, need saavad.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM