Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
HendrikS
Kreisi postitaja
Postitusi: 433
Liitunud: 16 Mai 2010, 18:11

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas HendrikS » 20 Apr 2015, 21:37

Tere,

kas keegi oskab 2001a. S60 D5 piduriketta läbimõõtu öelda? Interneti avarustest leian 285,5 288 ja veidi üle 300. Praeguste ketaste mõõt 283, aga sealt muidugi rooste näol mitu kihti ajaga maha nühitud.

Terviseid ning tänud ette,

Hendrik

Kasutaja avatar
ain158
Foorumlane
Postitusi: 83
Liitunud: 28 Juun 2013, 13:01
Asukoht: Tapa

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ain158 » 21 Apr 2015, 09:25

Kui ma ei eksi, siis peaks kõik variandid sobima. Vastavalt velgedele vali ketta läbimõõt. Kui sul on kasutada 15 tollised veljed siis kettad võta 285,5.
S60 2.4 D5 120kw 2004

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas allan » 21 Apr 2015, 10:33

Asenda tuleb ikka samasuguse kettaga, kui sadulaid ei taha vahetada.
Esiketas on kas 285(osade müüjate järgi 286) või 305mm, tagumine ketas on 288mm.
Ühesõnaga, sul on seda 285mm varianti vaja.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Marxy
Kõva postitaja
Postitusi: 152
Liitunud: 12 Mär 2012, 19:03
Asukoht: Tallinn/Viljandi

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Marxy » 25 Apr 2015, 16:14

Läheb kohe oma 40'l vedrude vahetamiseks. Ees ega taga mingeid kolinaid küll pole, aga kas soovitatakse mõned puksid või tugilaagrid ka äkki sellise töö käigus ära vahetada? Peale amordi tagasipanekut peaks vist sillastendi ka uuesti minema?

Kasutaja avatar
Martti_V
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 21 Dets 2014, 17:31

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Martti_V » 26 Apr 2015, 13:30

Tere, kas keegi oskab öelda, et kas Info-autos näiteks sellist asja müüakse, nagu see tift, mis käigukangi hoova otsas on, mis hoiab käigukanginuppu kinni?
Esindusse kohe ei tihka küsima minna, uurib ennem siin :D

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas Liiwaannus » 26 Apr 2015, 13:33

Martti_V kirjutas:Tere, kas keegi oskab öelda, et kas Info-autos näiteks sellist asja müüakse, nagu see tift, mis käigukangi hoova otsas on, mis hoiab käigukanginuppu kinni?
Esindusse kohe ei tihka küsima minna, uurib ennem siin :D

Kõige kindlam oleks saata sinna kiri lihtsalt ja küsida. Saad ka hinna kohe teada ja tarneaja, kui seda üldse saada on.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Kasutaja avatar
HendrikS
Kreisi postitaja
Postitusi: 433
Liitunud: 16 Mai 2010, 18:11

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas HendrikS » 26 Apr 2015, 23:11

Tere,

jälle info jahil. Autoks V50 2005a. 2,0d 100kw. Esimeste rattalaagrite vahetus ees. Märgin ära, et autol on peal STC mitte DSTC. Kas laagrid on magnetiliste anduritega või on veovõllidel hammasrajad abs andurite signaali jaoks? Kuna hinnavahe on väga suur, ei taha huupi ostma hakata. Laagrid oleks tarvis ära osta, kuid auto saan remondiks kätte alles nädala lõpus.

Terviseid kaasamõtlejatele!

Hendrik

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas igiliikur » 28 Apr 2015, 21:04

Proovisin täna vidaga töökaaslase V50 DPF regeneratsiooni. Huvitaval kombel hakkas ta seda tegema 4000 pöördega. Kas seda natuke palju ei ole? Üle minuti ma küll ei julgenud... Mootori tuli küll kustus ja hetkel sõidab, eks näis kauaks...
Muidugi mingi jutt internetist väidab : Regeneration takes around 15 mins in total (2 mins running at idle, 8 mins at 4000rpm and then 5 mins at idle). Ensure that rear / exhaust area of the vehicle is kept clear of people for this period.
Mida targemad arvavad?
XC90

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas tallaploomi » 28 Apr 2015, 21:34

igiliikur kirjutas:Proovisin täna vidaga töökaaslase V50 DPF regeneratsiooni. Huvitaval kombel hakkas ta seda tegema 4000 pöördega. Kas seda natuke palju ei ole? Üle minuti ma küll ei julgenud... Mootori tuli küll kustus ja hetkel sõidab, eks näis kauaks...
Muidugi mingi jutt internetist väidab : Regeneration takes around 15 mins in total (2 mins running at idle, 8 mins at 4000rpm and then 5 mins at idle). Ensure that rear / exhaust area of the vehicle is kept clear of people for this period.
Mida targemad arvavad?



Mis mootor ? Mis aasta ?

Esimene video mis google otsinguga tuli,seal käis ka dpf-i regeneratsioon 4000 rpm-i juures.
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas igiliikur » 28 Apr 2015, 21:40

Mootor on 1,6 diisel, 2007
XC90

tallaploomi
Foorumi veteran
Postitusi: 528
Liitunud: 27 Juul 2011, 23:27
Asukoht: Haapsalu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas tallaploomi » 28 Apr 2015, 22:36

See on PSA mootor e. peugeot/citroen 1,6 hdi.

Manual regeneration can take various forms - static or dynamic depending on hardware.

Its 4000rpm for 20 mins, idle for 30 seconds, 3000 rpm for 5 mins for calibration (static)
H,s80-2007-d5-136kw

Kasutaja avatar
igiliikur
Kõva postitaja
Postitusi: 177
Liitunud: 09 Apr 2015, 19:39

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas igiliikur » 29 Apr 2015, 12:44

tallaploomi kirjutas:See on PSA mootor e. peugeot/citroen 1,6 hdi.

Manual regeneration can take various forms - static or dynamic depending on hardware.

Its 4000rpm for 20 mins, idle for 30 seconds, 3000 rpm for 5 mins for calibration (static)


Jõhker :D
XC90

Kasutaja avatar
weix
Foorumlane
Postitusi: 62
Liitunud: 30 Juun 2014, 15:31
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas weix » 30 Apr 2015, 10:02

Tervist. Otsisin netist kust saaks ja palju maksaks R design kellade plokk V50-le aga leidsin muuhulgas ka sellise foorumipostituse kus öeldakse, et "Instrument Panels are actually paired to your car and only yours should work in your car, so re-using your original is probably the best and safest way" ja "If you just want to change the clock faces to Blue then this is actually a very easy job and could be done in about 30min with a third of that time taken up cutting out the R-Design clock faces from the R-Design backing card nice and neat."
Siit kaks küsimust:
1) mis asi see backing card on millest seda kellade tausta välja lõigatakse ja kust seda saab?
2) kas keegi teist on sellist asja teinud või on mingeid paremaid/lihtsamaid viise sinise tausta saamiseks?
Volvo V50, 2.0D, 100kW, 2009.a

Kasutaja avatar
-spl-
Kreisi postitaja
Postitusi: 383
Liitunud: 25 Jaan 2012, 19:56

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas -spl- » 01 Mai 2015, 18:09

Oskab keegi öelda kuidas tuvastada undav rattalaager ?! Vahetatud on parempoolne esimene mis keerates vasakule hakkas just häält tegema,muul ajal oli vait.Peale vahetust oli vaikus majas. Nüüd on tulnud pidev undamine sisse alates 50 km /h . Ei jää vait ei vasakule ega paremale keerates.Kumiseb pidevalt ja kuskil 110 km tunnis sõites väga enam ei kuule suurt midagi. 90nega sõites on maru hästi kuulda.Tundub ,et tegemist võiks olla siis esimese vasakpoolsega.Või on tegemist emma kumma tagumisega ,kuna kumin on pidev ja ei muutu rooli keerates ?

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Volvo küsimused aka totrad volvoküsimused

PostitusPostitas ddig » 01 Mai 2015, 18:57

Küsimus on väga õiges teemas, sest nimetamata on jäänud mis autoga on tegemist :)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist