Sõiduauto kärud

Kõik mis ei mahu teiste teemade alla

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 16 Nov 2006, 20:01

aibast kirjutas:Tuttav kunagi müüs tigu-treilerit tema arvamus hetkel siin oleks väga hea. Kunas teab asjadest suht häesti. Stingmanil järelteenindus olematu ning arvele võetud kui omavalmistatud. Puuduvad sertifikaadid. Respol Tallinnas Balti Haagises (Paldiski mnt ääres) väga targad ja korralikud tegelased koos hooldust pakkumas, alati on varuosad kohapeal suures jaos olemas. Lisaks neil kah sertifikaatidele vastavus. Ma soovitaks küll rahval vaid Respot. Muidu õpetus sõnad väga õiged. Ahh jah, koorem kinnitage alati väga väga korralikult.


Herr aibast - kas Teil on ehk meiega jagada seiku, kus koorem kaob kehva kinnituse või üleüldise kinnitamatuse tagajärjel? :D

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 16 Nov 2006, 20:09

sai prusse veetud, ilma, et oleks tõmmanud koormarihmaga asjadele ringi peale, vaid mitu korda pealt üle ning alla kinnitustesse kinni. Tulemus, asjad hakkasid ilusti edasi tagasi ringi sõitma. Vanamehel tööjuures kaastöötajatel õnnestus mitu tonni kaaluv rauast keerdtrepp kehvasti kinnitada koormasse ning see otsustas haabersti ringil pikki paldiski mnt'd veerema hakkata (juhtus paar aastat tagasi, keegi ega miski viga õnneks ei saanud)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
mairold
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 01 Juun 2006, 13:32
Asukoht: Meriküla
Kontakt:

PostitusPostitas mairold » 16 Nov 2006, 23:45

Voh, kuuemeetrised lauad tõin ära. Naabrimees laenas iseehitatud haagise. Lust.

Pilt

Universaaliga või mõne muu sedaaniga see poleks õnnestunud. Selle käruga veetakse ka miskit pisikest ekskavaatorit, tonni veab vabalt ära, aga paekivilahmakaid aiaehituseks tassida ei maksa...

Edit:

Pilt

Edit2:

Kellel on suurem? :) Või noh... pikem... :)

mel61 kirjutas:Kui te sellist rakendit näete- võite kindel olla, et tegemist on minuga- ei usu, et keegi meie vabariigis veel sellise kombinatsiooni on leiutanud :lol: [img][img]http://images5.pictiger.com/thumbs/04/96be61481f630a75e93a1bc846e50c04.th.jpg[/img][/img]


http://www.volvofotod.pri.ee/volvoclubf ... %F6%F6loom
VOLVO 740 - vana armastus!

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 17 Nov 2006, 08:13

simsik kirjutas:Voh, kuuemeetrised lauad tõin ära. Naabrimees laenas iseehitatud haagise. Lust.

Universaaliga või mõne muu sedaaniga see poleks õnnestunud. Selle käruga veetakse ka miskit pisikest ekskavaatorit, tonni veab vabalt ära, aga paekivilahmakaid aiaehituseks tassida ei maksa...


Univeraaliga saab 6m lauad katuseraamidele panna ;)

Katuseraamid saab teineteisest täpselt 2m kaugusele panna.
Loomulikult ei saa universaaliga sama kogust korraga peale panna :)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

mel61
Kõva postitaja
Postitusi: 144
Liitunud: 09 Mai 2006, 18:57
Asukoht: V-Maarja
Kontakt:

PostitusPostitas mel61 » 17 Nov 2006, 11:45

simsik kirjutas:Voh, kuuemeetrised lauad tõin ära. Naabrimees laenas iseehitatud haagise. Lust.


NB! Näide sellest kuidas koormat paigutada ei tohi- käru konksu lubatud koormamine 70-75kg (antud koorem võis muidugi ka suhteliselt kerge olla)!
Mis juhtub sellise koormaga äkkpidurdusel ( koorma kaalust langeb tiislile vähemalt 2/3) ja millises suunas nad lendama hakkavad? Kuidas käituvad eest pikalt üle olevad laua otsad õhutakistuse ja võimaliku kõikumise korral (vähegi suuremal kiirusel ja meie teedel tõenäosus võnkumise resonantsi sattumiseks suhteliselt suur- seda eriti üheteljelise käruga!)?!
:roll:

Ka mina vean vajadusel 6m lauda või planku, aga sellisel juhul eemaldan esimese ja tagumise porte (loomulikult ka tendi) - lauad nii eest (arvestada tuleb ainult autole vajalikku pöörderaadiust)kui ka tagant üle ja loomulikult korralike rihmadega kinnitatult. KOORMA RASKUSKESE IKKA TELJE (või TELGEDE) TSENTRISSE [wink]
s70 IGATI VOLVO

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 574
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 17 Nov 2006, 14:42

Neid laudu tundub seal kärus väga vähe olevat. Surve ei saanud eriti suur olla. Me sõbraga vedasime Tallinnast läänemaale mere äärde enamus suvilat käruga kohale. Ka ahjukivid ja tõrvapapi. Sopase ilmaga mässisime lauad pakkekilega sisse, siis oli käru nagu suur võileib. Vahest keris selle kile sõiduajal lahti ja see lohises nagu saba pikalt järgi. Palgid ja paar suuremat koormat tõi veoauto. Aga sellise koormapaigutusega nagu pildil ilmselt maanteele asja pole. Kasutaja Mel61 poolt kirjeldatud viisil sai enamus voodrilaudu kohale veetud üheteljelise kodumaal valmistatud käruga. Käru ise on kaunis pikk, sest sai tehtud suure kummipaadi vedu silmas pidades. Mul oli V70 konksu küljes silt, et 100 kg on max kaal, mis võib langeda konksule. Ja kindlasti koormarihmaga kõvasti kinni ning käru põhja (raami) alt ka läbi, et kast minema ei lendaks nagu meil korra juhtus. Kärul on kallutatav kast ja korra andsid kinnitusklambrid järgi üle Veerenni uulitsa raudteeülesõidu hüpates. Lauad vajusid vastu maad ja kasti ots tõusis üles. Õnneks sai ruttu paar meest appi, kes kasti etteotsa raskuseks istusid ja selle tagasi kaalusid. Nii suudeti vältida järjekordne raudteekatastroof ohtlike veostega pealinna südames.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
mairold
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 01 Juun 2006, 13:32
Asukoht: Meriküla
Kontakt:

PostitusPostitas mairold » 17 Nov 2006, 23:36

mel61 kirjutas:
NB! Näide sellest kuidas koormat paigutada ei tohi- käru konksu lubatud koormamine 70-75kg (antud koorem võis muidugi ka suhteliselt kerge olla)!


Ega ma pikka maad nii sõitnud ei oleks, saekaatrist koduni 6 (kuus) kilomeetrit, keskmine kiirus 50-60. Ja lastiks õhukesed voodrilauad 400 jm. Laadimise ajal isegi mõtlesin, et äkki teen kaks otsa, aga sain siiski ühe reisuga hakkama.

Ega jah minu kärukasutus ei ole eeskujuks. Don't try this at home.
VOLVO 740 - vana armastus!

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 23 Nov 2006, 19:30

Minu viimatine kärurakend
Pilt Pilt
pilt sai tehtud selleks, et näidata mida teeb 5km märga kruusateed puhta autoga
Sellest selline pildistamisnurk
Viimati muutis Leho, 23 Nov 2006, 19:44, muudetud 1 kord kokku.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 23 Nov 2006, 19:43

oot oot, kas keegi on scouts pataljonis?
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 23 Nov 2006, 19:48

aibast kirjutas:oot oot, kas keegi on scouts pataljonis?

NOP!
Töökohaks on
Staabi- ja sideüksuste väljaõppekeskus Üksik-sidepataljon
ehk siis SIDEPATIS

Skaudil on presentkatusega need mersud
Pilt
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 23 Nov 2006, 21:12

aaa, lahedad loomad, vast ühed parimad maasturid
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 23 Dets 2006, 18:44

Nu näedsa fima Balti Haagis vast arukohta vahetanud. Paldiski mnt ära kolinud Forellisse Cleanaway vastu ja Uninaksi juurde. Kes otsib omal Respo haagist või vaja konks paigaldada seal vast saab. Endale taas vaja 480 konks toppida. Perekonnal ikka ja jälle vaja nodi vedada :x Ja spetsiaalselt ostsin väikese Volvo, et ei peaks midagi vedama :roll:

http://www.baltihaagis.ee/
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
mairold
Kreisi postitaja
Postitusi: 300
Liitunud: 01 Juun 2006, 13:32
Asukoht: Meriküla
Kontakt:

PostitusPostitas mairold » 28 Dets 2006, 09:18

:) Lastipaigutust tuleb õppida.
Pühade ajal sai Eestile pea ring peale tehtud, aga sedaani mahtus nii lapsevanker, talvekartulid, ökosahvri kraam kui ka kingid. Auto taguots oli maas, laps paistis tagaistmel kompsude vahelt hädavaevu välja, aga maha midagi ei jänud :D
Kusjuures tegemist ei olnud VOLVOga.
VOLVO 740 - vana armastus!

Kasutaja avatar
mel
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:45
Asukoht: Saue/Tallinn

PostitusPostitas mel » 19 Veebr 2007, 10:00

Omalgi sai vana 740-ga ikka igasugu asju veetud. Maja ehitusmaterjalid tulid katusel kohale nagu krõbinal -- 6m roove sai sinna panna 0,5 tihu korraga :P . Piiri pani peale see, et raamid hakkasid katuse plekile kole ligi vajuma. Raamideks kasutasin originaal katuserelssidel risti rauast nelikanttorusid -- need on tugevamad kui poes saadaolevad. Samuti sai veel möödunud suvel veetud koju 15 m3 küttepuid -- Autosse sisse sai kokku pandud istmetele laotatud suur vaip ning salong laeni puid täis laotud ja Zubrjonok võttis teist samapalju oma kanda. :twisted:
740 on ikka ülikõva tööloom! 8)
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist