Tere klubilised!
Tõsine kavatsus on endale esimene Volvo universaali muretseda. Ainus mure selle juures on see,et ei jõua kuidagi otsusele,kumb neist kahest see ÕIGE on.
Olen siin foorumis päris palju ringi kolanud,aga mõnele küsimusele pole ühest vastust leidnud.
Palju erinevad nende hoolduskulud,töökindlus ja küttekulu?
Kas 940 diislist on tõesti põhjust eemale hoida?
Kumma veermik on sagedasel külavaheteedel kolistamisel vastupidavam?
940 läbivus tuisanud teel võrreldes esiveolisega?
Eputamiseks autot ei vaja,esmatähtis on mugav,tugev ja mahukas pereauto.
Ja veel-mida kujutab endast 940 Polar?
Tänan.
Kas osta 940 või 850?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Tundub, et sulle sobiks tavaline 850 või 940. 850Turbod on vist jäigema ja madalama vedrustusega. 940 on kindlasti suurema läbivusega ja salong on suurem, eriti tagumine osa. 850 ronib lumes kindlasti paremini.
Korraliku 940 on raskem leida, viimne tehti vist '94a.
Mine proovi ise järgi. Mõlemad on head. Ise valiks 850.
Korraliku 940 on raskem leida, viimne tehti vist '94a.
Mine proovi ise järgi. Mõlemad on head. Ise valiks 850.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
neid on hea võrrelda hiiu autoaias, seal on mõlemad olemas.
Kas sealt osta tasub ei tea, minu arust neil hinnad liiga suured ja masinad seisavad selle tõttu päris kaua. Ja kui masin kaua seisab siis see juba head ei tee aga hinda nad järgi ei anna
Kas sealt osta tasub ei tea, minu arust neil hinnad liiga suured ja masinad seisavad selle tõttu päris kaua. Ja kui masin kaua seisab siis see juba head ei tee aga hinda nad järgi ei anna
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Eks igal ühel on oma arvamus ja sellega vaielda ei saa. Kuid seda, et 850 lumes paremini roomaks ...
Et üldse mõni ühesillaveoline sõiduauto 200/700/900-st paremini roomaks? Ma ei pea siinkohal silmas mingeid üksikuid näiteid vaid auto üldist käitumist rasketes oludes s.h. paksus lumes. Vanad Saabid (96, 90, 99, 900) ehk pakuvad konkurentsi oma veidi teistsuguse põhja ja kaalujaotusega.
Selle põhjal, kuidas auto rasketes oludes hakkama saab, küll enamus inimesi ilmselt autot ei vali, kuid isiklikult leian, et esiveolistel kuidagi ei ole piisavalt stiili ja mugavust (ebatasasel teel oluliselt rahutumad).
Konkreetsetest mudelitest rääkides, siis on muidugi mõlemas võimalik ennast väga hästi tunda ning kui vedav sild ei ole valiku langetamisel oluline, siis 850 on viimane Volvo, mille ma endale ostaksin. Seda siis heas mõttes, ehk siis hilisemad mudelid on minu jaoks kuidagi liiga õrnad ja ettevaatlikuks tegevad ning 800-seeria on ainus esiveoline Volvo, mille ostmist kaaluksin.
Kui ma ei eksi, siis Polar nime kasutati Volvodel Itaalia turul, kas see midagi konkreetset ka auto kohta ütleb, ma kindlalt ei tea, kuid paistab, et selle nimelaiendiga mudeliltel on kõigil olemas konditsioneer.
Kui töökindlus ja madalad hoolduskulud on olulised, siis tasub vaadata vanu 8-klapilisi (vabalthingavaid) mootoreid. Need väga lihtsa ehitusega, töökindlad ja odavad hooldada. 940 jäiga tagasillaga veermik on suhteliselt purunematu.
94a toimus 940-seerial mõningane mudeliuuendus ning muuhulgas parandati müraisolatsiooni.
Nii 800 kui ka 900 seeria üheks nn tüüpveaks on lekkima kippuv roolilatt. 900-seerial minu hinnangul peale roolilati rohkem tüüpvigu ei ole ja kõik ülejäänu tuleb suurte läbisõitudega kaasnevast normaalsest kulumisest.
Et üldse mõni ühesillaveoline sõiduauto 200/700/900-st paremini roomaks? Ma ei pea siinkohal silmas mingeid üksikuid näiteid vaid auto üldist käitumist rasketes oludes s.h. paksus lumes. Vanad Saabid (96, 90, 99, 900) ehk pakuvad konkurentsi oma veidi teistsuguse põhja ja kaalujaotusega.
Selle põhjal, kuidas auto rasketes oludes hakkama saab, küll enamus inimesi ilmselt autot ei vali, kuid isiklikult leian, et esiveolistel kuidagi ei ole piisavalt stiili ja mugavust (ebatasasel teel oluliselt rahutumad).
Konkreetsetest mudelitest rääkides, siis on muidugi mõlemas võimalik ennast väga hästi tunda ning kui vedav sild ei ole valiku langetamisel oluline, siis 850 on viimane Volvo, mille ma endale ostaksin. Seda siis heas mõttes, ehk siis hilisemad mudelid on minu jaoks kuidagi liiga õrnad ja ettevaatlikuks tegevad ning 800-seeria on ainus esiveoline Volvo, mille ostmist kaaluksin.
Kui ma ei eksi, siis Polar nime kasutati Volvodel Itaalia turul, kas see midagi konkreetset ka auto kohta ütleb, ma kindlalt ei tea, kuid paistab, et selle nimelaiendiga mudeliltel on kõigil olemas konditsioneer.
Kui töökindlus ja madalad hoolduskulud on olulised, siis tasub vaadata vanu 8-klapilisi (vabalthingavaid) mootoreid. Need väga lihtsa ehitusega, töökindlad ja odavad hooldada. 940 jäiga tagasillaga veermik on suhteliselt purunematu.
94a toimus 940-seerial mõningane mudeliuuendus ning muuhulgas parandati müraisolatsiooni.
Nii 800 kui ka 900 seeria üheks nn tüüpveaks on lekkima kippuv roolilatt. 900-seerial minu hinnangul peale roolilati rohkem tüüpvigu ei ole ja kõik ülejäänu tuleb suurte läbisõitudega kaasnevast normaalsest kulumisest.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
simpson005 kirjutas:neid on hea võrrelda hiiu autoaias, seal on mõlemad olemas.
Kas sealt osta tasub ei tea, minu arust neil hinnad liiga suured ja masinad seisavad selle tõttu päris kaua. Ja kui masin kaua seisab siis see juba head ei tee aga hinda nad järgi ei anna
Hiiu autoaed on mulle väga halva mulje jätnud. Tundub, et nad veavad euroopast viimaseid sarasid kokku, sest ma pole seal veel ühtegi korralikku autot näinud.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Pruugitud autode puhul sõltub ikka suht palju eelmisest (eelmistest) omanikust. Kui autot on regulaarselt hooldatud ja ei ole ka mootorist püütud viimast kätte saada - kestab nii 850 kui 940. Mis puudutab 940 diislit , siis tegemist on VW 6-reaga , mis on varustatud suht lollikindla mehaanilise pumbaga. Rasketes tingimustes on see suur pluss, sest mootoril jätkub jõudu ka ilma pedaali tallamata (koormuse suurenedes lisab pump ise vaikselt kütet). Üks põhjuseid, mis ostsin diisli oligi see, et arvestama pidin suht raskete teeoludega. Mul oli hea võimalus paar nädalat tagasi lumest välja aidata teine 940 (bensukas) ja seal kus tema kraapis ja maadles ei tekkinud minu omal erilisi probleeme ! Lihtsalt ükski bensiinimootor ei suuda nii madalate pööretega töötada kui vanemad diislid! Ma ei oska öelda, kas mul lihtsalt vedas auto valikul, aga enda omaga olen rahul - see osa , mis kulub diisli hooldusele rohkem jääb ju alles kui võrrelda küttekulu. Ma ei vaidle vastu, et Volvo bensiinimootorite ressurss on suurem kui Volksu diislil, aga igale oma- minu valik oli diisel.
POLAR on Volvo varustusaste nn. Põhjamaade pakett ja leidub neid nii Itaalias; Rootsis ; Saksas ja ka igal pool mujal.
POLAR on Volvo varustusaste nn. Põhjamaade pakett ja leidub neid nii Itaalias; Rootsis ; Saksas ja ka igal pool mujal.
s70 IGATI VOLVO
Kui eesmärgiks on ennekõike odav hooldus ja tugev tööauto siis julgeks pigem soovitada 940-t. Masin on mugav ja enam vastupidavamat autot vist polegi olemas. Minu eelmine oli 740 TD mis on 940 põhimõtteliselt üsna sama auto. Uue võtsin 850 kuna see oli abikaasa ja laste soov (pubekatele ei lähe ju "kirst" kuidagi peale ) . Oleks ainult oma soovide järgi siis oleks vast uuema 940 võtnud kuna vana 740 pidas ikka jube hästi vastu ja remonti nõudis minimaalselt ning tööd tegi ikka mehemoodi. Kusjuures 850 plussiks vaatamata esiveole peab mainima väga head juhitavust ka pikkirööbastes. Sisult ja mõõtudelt on autod vägagi võrdsed.
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
- simpson005
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1983
- Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
- Asukoht: Harjumaa
ddig kirjutas:simpson005 kirjutas:neid on hea võrrelda hiiu autoaias, seal on mõlemad olemas.
Kas sealt osta tasub ei tea, minu arust neil hinnad liiga suured ja masinad seisavad selle tõttu päris kaua. Ja kui masin kaua seisab siis see juba head ei tee aga hinda nad järgi ei anna
Hiiu autoaed on mulle väga halva mulje jätnud. Tundub, et nad veavad euroopast viimaseid sarasid kokku, sest ma pole seal veel ühtegi korralikku autot näinud.
pidasin silmas võrdlust mitte ostu, masinad on seal jah kahtlased ja kallid.
seal saab veel võrrelda kui heas seisukorras masinad on, kuna nad on seal ikka päris pikalt seisnud
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist