945 oi plät milline maasikas :P
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer
Foorumi reeglid
Hea Foorumlane ja Foorumi Lugeja,
Antud alafoorumisse postitamine on avatud kõigile registreeritud kasutajatele, kuid oma postitust tehes mõtle alati läbi järgnevad punktid:
1) Kas see postitus on lugejale vajalik?
2) Kas selles postituses on selgelt aru saada, milline osa sellest on fantaasia ning milline osa sellest on faktid?
3) Süüdistuste välja ütlemise asemel oleks ju kindlasti kohasem püstitada loogiline arutelu lahenduste leidmiseks, millest kõik võiksid midagi õppida!
Palun arvestage et foorum kui avalik tahvel ei saa vastutada selle peale kirjutatud sõnumite eest, kuid vajadusel olge valmis ise nende eest seisma!
Hea Foorumlane ja Foorumi Lugeja,
Antud alafoorumisse postitamine on avatud kõigile registreeritud kasutajatele, kuid oma postitust tehes mõtle alati läbi järgnevad punktid:
1) Kas see postitus on lugejale vajalik?
2) Kas selles postituses on selgelt aru saada, milline osa sellest on fantaasia ning milline osa sellest on faktid?
3) Süüdistuste välja ütlemise asemel oleks ju kindlasti kohasem püstitada loogiline arutelu lahenduste leidmiseks, millest kõik võiksid midagi õppida!
Palun arvestage et foorum kui avalik tahvel ei saa vastutada selle peale kirjutatud sõnumite eest, kuid vajadusel olge valmis ise nende eest seisma!
Käisin vaatamas seda autot.
Esimest korda käisin ca 2 kuud tagasi, siis oli auto värvitöökojas, värviti vasakut esitiiba ja tagumist paremat tiiba ning vist ka ust (ei mäleta enam).
Teist korda käisin ca kuu aega tagasi, siis oli auto värvitud ja pestud ning tegin ka proovisõitu.
Tuvastasin järgmised vead ning tegin väikese kalkulatsiooni:
Konditsioneeri täitmine (+ remont ?) 1500
Juhiistme remont (ei liigu ette-taha) 500
Juhiukse tihendi vahetus 500
Juhiukse puksid koos vahetusega 1000
Püsikiirushoidja remont 1000
Esiamordid koos vahetusega 2500
Esimesed puksid koos vahetusega 2000
Sillareg. 400
Pagasiluugi vedrud-amordid 1000
Roolisamba kattekarbi kinnitamine 250
Ukseliist + värvimine 1000
Esiklaas koos vahetusega 2500
Õlivarras 500
Armatuuri kõlarikate 100
Muud kulud 1000
Kokku: 15750
Osad hinnad on loomulikult võetud laest ja varuga, kuid iga asjaga tuleb tegeleda. Kalkulatsioonis ei sisaldu ka asjaolu, et ca 10km proovisõidult naastes oli äsja pestud turbo muutunud üleni õliseks. Iseenesest töötasid mootor, k.kast , pidurid jne normaalselt ja edasi läks ka päris hästi.
Selle raha eest, siiski loodaks saada VÄGA HEAS KORRAS auto. Konkreetne auto on ostetud Saksast mingi ettevõtte käest ning müügihind on toodud koos käibemaksuga. Tegin neile selle auto eest pakkumise 30.000.- (+km), see neid loomulikult ei ahvatlenud
Esimest korda käisin ca 2 kuud tagasi, siis oli auto värvitöökojas, värviti vasakut esitiiba ja tagumist paremat tiiba ning vist ka ust (ei mäleta enam).
Teist korda käisin ca kuu aega tagasi, siis oli auto värvitud ja pestud ning tegin ka proovisõitu.
Tuvastasin järgmised vead ning tegin väikese kalkulatsiooni:
Konditsioneeri täitmine (+ remont ?) 1500
Juhiistme remont (ei liigu ette-taha) 500
Juhiukse tihendi vahetus 500
Juhiukse puksid koos vahetusega 1000
Püsikiirushoidja remont 1000
Esiamordid koos vahetusega 2500
Esimesed puksid koos vahetusega 2000
Sillareg. 400
Pagasiluugi vedrud-amordid 1000
Roolisamba kattekarbi kinnitamine 250
Ukseliist + värvimine 1000
Esiklaas koos vahetusega 2500
Õlivarras 500
Armatuuri kõlarikate 100
Muud kulud 1000
Kokku: 15750
Osad hinnad on loomulikult võetud laest ja varuga, kuid iga asjaga tuleb tegeleda. Kalkulatsioonis ei sisaldu ka asjaolu, et ca 10km proovisõidult naastes oli äsja pestud turbo muutunud üleni õliseks. Iseenesest töötasid mootor, k.kast , pidurid jne normaalselt ja edasi läks ka päris hästi.
Selle raha eest, siiski loodaks saada VÄGA HEAS KORRAS auto. Konkreetne auto on ostetud Saksast mingi ettevõtte käest ning müügihind on toodud koos käibemaksuga. Tegin neile selle auto eest pakkumise 30.000.- (+km), see neid loomulikult ei ahvatlenud
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
ei tah küll paha olla aga selle auto poega ei ole kõik ok. Aasta tagasi käisin vennaga a6 vaatamas, mis oli üsna ok seisus. Kuid järgmine päev tagasi minnes, et kindlamalt üle vaadata, oli juba eemalt näha, et autol miski loik all, tegu oli jahutus vedelikuga ja võlu väel olid autole tekkinud kriimud ette ja küljele. Olgugi et auto ei olnud eestis arvel tegi ilmselt müüja öösel ralli ja nii ta läks. Ei ole just eriti osta autot inimestelt kes ise nendega mööda linna ringi kimavad ja siis üli heas seisus autot müüvad.
Unustasin ennem ära, et summuti kah lekkis
Aga jah, väljanägemine on praeguse seisuga küll väga hea ning kui hind oleks mõistlik, siis tasuks see projekt kindlasti ära.
Aga jah, väljanägemine on praeguse seisuga küll väga hea ning kui hind oleks mõistlik, siis tasuks see projekt kindlasti ära.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Tegemist offtopicuga, kuid kuna jutt juba paar postitust eespool läks antud firma maine juurde, siis küsiks sellist asja. Mõni aeg tagasi oli selles firmas müügil S80 Executive. Piltide pealt vaadates nägi täitsa veatu välja. Kas keegi seda ka vaatamas käis ning oskaks asja veits kommenteerida? Oli vist siinne foorum kus jäi silm, et keegi ostis S80 executive´i. Äkki tegemist sama isendiga mis seal müügil oli. Huvi tingitud sellest, et sai ise ka seda imetletud
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist