Volvo 744 1986 Probz
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo 744 1986 Probz
Tere, olen piisavalt kaua siin foorumis juba ringi luusinud ja otsustasin veel vanal aastal oma auto kohta teema teha.
Pole Volvodest kunagi lugu pidanud (loe:ei teadnud suurt midagi Volvodest), kuni vanaisa sõber pakkus enda vana Volvo 940 müügiks. Suuri plaane polnud, sai sellega lihtsalt maal külavahe teedel külg ees rullnokka mängitud. Ühel hetkel tuli suur armastus Volvode vastu (loe: vanakooli volvode vastu). Mulle meeletult meeldib vanakooli lihtsus, mootoriruumis ruumi palju, elektroonikat vähe jne. Otsustasin projektikaks võtta vana Volvo 940, millega juba paar aastat külavahel mauratud. Tegemist oli Volvo 940 1993a 2.3 96kw masinaga. Üks aasta oma sünnipäeval läks mauramine üle käte ja sõber sõitis auto põhja pidi külg ees eurokraavi nii et karbid läksid lössi ja kõveraks. Sellel suvel otsustasin uut volvot otsima hakata ja huvi pakkus just 740 kandilise tagaosa poolest. Tollel hetkel ühtegi müügis polnud kuni ilmus üks hall ilus Volvo auto24 müüki. Helistasin ja selgus, et masin on Kuresaares kuhu keegi minna ei tahtnud. Järgmisel päeval ütlesin naisele, et kuidas oleks Kuressaarde puhkama minna ehk lähme bussiga sinna ja sõidame Volvoga tagasi. Sain naise nõusse ja tiksusime 6 tundi Tartust bussiga Kuressaarde (polnud varem Saaremaal üldse käinud). Naine irvitas, et sa vist rohkem Eesti kõige kaugemale otsa pole autot tooma läinudki. Kuressaare bussijaamas ootas mind ees ilus Volvo 740 just nagu reklaamitud. Sai 10 minutit Volvoga sõita proovitud ja masin tundus üliaeglane ja uimane karburaatoriga isend, olin üpris nördinud, karbid olid värskelt vahetatud ja põhjaall auke ei paistnud. Ärimees Kusti tahtis saada 790 eur auto eest, ütleisn et üle 700 pole nõus maksma. Kauplemiseks eriti aega polnud, kuna tahtsin veel päeval viimasele praamile jõuda kell 11. Kusti oli kõva kaupleja nagu mina ning ei tahtnud hinda sentigi alla lasta, lõpuks kuidagi patsisime 750 euro peale. Vihmasel ööl sain probleemidevabalt koju sõidetud.
Järgmisel hommikul nägi auto selline välja:
Sõitsin suvel autoga kuu aega ringi, sai naisega metsas seenel käidud:
Autost olin jubedalt vaimustuses, sõiduelamus oli meeletu. Esialgne plaan oli 940 pealt mootor elektroonikaga 740 peale visata, kuna karburaator tundus väga ebastabiilne. 940 sai pilbasteks võetud ja vanarauda viidud (tagantjärgi tuleb pisar silma, sest kere oli nagu prillikivi).
740 pealt sai ka mootor maha tõstetud:
Märkasin, et juhipool tagaistuja jalge all on väike augukene, otsustasin seda parandama hakata.
Ühesõnaga ahastus oli suur (loe: Kuradi kusti).
Terve juhipoolne põrand oli omadega läbi nii eest kui tagant, kui juhipoolse tiiva maha võtsin ja nägin et sealt alt kortsus oli sai ilmsiks et on juhipoole kõksu saanud ja seega terve juhipool mädanema hakanud.
Kuna ma keevitustöid olen vältinud, aga alati tahtnud õppida sai omale juust MIG gaasita keevitus ostetud, millega keevitamine ei tundu just kõige parem (loe: oskamatu keevitaja).
Kuna mul "projekte" on ennegi olnud ja enamik just selles staadiumis seisma jäänud, otsustasin et ei anna selle autoga alla.
Viimane pilt on tehtud täna 10 min enne teema tegemist, viimased kuu aega pole aega saanud auto kallal tegutseda ja kuna garaažis pole ahju siis külmaga eriti ei teki tahtmist keevitada. Vahepeal oli auto garaažist väljas kuna "daily driver" tahtis enne ülevaatust tööd saada (tagasild + esisild kõik detailid vahetatud ja uued piduritorud taha) ja Volvo värsketele parandustele tekkis roostekiht peale.
Hetkel ootan soojemat ilma ja kogun raha. Tundub nagu tööd pole palju tehtud, aga sügisest preaguseni pea igapäevaselt peale tööd olen natukene nokitsenud ja detailide välja lõikamine/painutamine ja keevitamine võtab jube palju aega, eriti algajal. Aga positiivset tooni hoiab see, et enam hullemaks ma midagi teha ei saa, kuna enne mind on seal juba paras soss-sepp tegutsenud. Keevitustööd mis sellel autol tehtud enne mind on kõik rooste peale keevitatud ilma vana osa välja lõikamata, seega olen palju "ilusana" näivaid kohti lahti lõiganud ja teinud enda jaoks korralikult.
Auto plaanidest:
Volvo 940 b230 2.3 96 kw (531 plokikaas) autole peale panna, juhtmestik ise uus teha (volvo juhtmestik kohe üldse ei meeldi), valikus on 2 käigukasti: M46 overdrive või M47 5speed, pole veel otsustanud. Kuna vanakool meeldib, siis sooviks karburaatori juurde jääda (ilmselt Weber, kuna Pierburgi vaakumisoolikad ei sümpatiseeri). Süütena tahaks kasutada 123distributorit, mis on digitaalne ja süütenurk muudetav. Kõik plaanid võivad veel muutuda, midagi kindlat pole, saaks enne kere korda. Ma tean, et paljud laidavad mu karburaatori idee maha, aga see on maitse asi, mulle meeldib elektroonikata tiksuv vanakool. Jõunumbreid taga ei aja, sidedraft webereid peale ei topi, tahaks kasutada tavalist Weber DGV karburaatorit. Mootor plokini laiali hetkel, tahaks mõõtmist saada mida uut vaja läheb, suuri muudatusi ei tule. Võib olla pealt siledad kolvid suuremaks surveasteks. Plokikaas on 521 VX3 nukkvõlliga. Mida teha pihusti aukudega kaane sees, hetkel veel ei tea, ettepanekud on oodatud.
Head vana aasta õhtut.
Pole Volvodest kunagi lugu pidanud (loe:ei teadnud suurt midagi Volvodest), kuni vanaisa sõber pakkus enda vana Volvo 940 müügiks. Suuri plaane polnud, sai sellega lihtsalt maal külavahe teedel külg ees rullnokka mängitud. Ühel hetkel tuli suur armastus Volvode vastu (loe: vanakooli volvode vastu). Mulle meeletult meeldib vanakooli lihtsus, mootoriruumis ruumi palju, elektroonikat vähe jne. Otsustasin projektikaks võtta vana Volvo 940, millega juba paar aastat külavahel mauratud. Tegemist oli Volvo 940 1993a 2.3 96kw masinaga. Üks aasta oma sünnipäeval läks mauramine üle käte ja sõber sõitis auto põhja pidi külg ees eurokraavi nii et karbid läksid lössi ja kõveraks. Sellel suvel otsustasin uut volvot otsima hakata ja huvi pakkus just 740 kandilise tagaosa poolest. Tollel hetkel ühtegi müügis polnud kuni ilmus üks hall ilus Volvo auto24 müüki. Helistasin ja selgus, et masin on Kuresaares kuhu keegi minna ei tahtnud. Järgmisel päeval ütlesin naisele, et kuidas oleks Kuressaarde puhkama minna ehk lähme bussiga sinna ja sõidame Volvoga tagasi. Sain naise nõusse ja tiksusime 6 tundi Tartust bussiga Kuressaarde (polnud varem Saaremaal üldse käinud). Naine irvitas, et sa vist rohkem Eesti kõige kaugemale otsa pole autot tooma läinudki. Kuressaare bussijaamas ootas mind ees ilus Volvo 740 just nagu reklaamitud. Sai 10 minutit Volvoga sõita proovitud ja masin tundus üliaeglane ja uimane karburaatoriga isend, olin üpris nördinud, karbid olid värskelt vahetatud ja põhjaall auke ei paistnud. Ärimees Kusti tahtis saada 790 eur auto eest, ütleisn et üle 700 pole nõus maksma. Kauplemiseks eriti aega polnud, kuna tahtsin veel päeval viimasele praamile jõuda kell 11. Kusti oli kõva kaupleja nagu mina ning ei tahtnud hinda sentigi alla lasta, lõpuks kuidagi patsisime 750 euro peale. Vihmasel ööl sain probleemidevabalt koju sõidetud.
Järgmisel hommikul nägi auto selline välja:
Sõitsin suvel autoga kuu aega ringi, sai naisega metsas seenel käidud:
Autost olin jubedalt vaimustuses, sõiduelamus oli meeletu. Esialgne plaan oli 940 pealt mootor elektroonikaga 740 peale visata, kuna karburaator tundus väga ebastabiilne. 940 sai pilbasteks võetud ja vanarauda viidud (tagantjärgi tuleb pisar silma, sest kere oli nagu prillikivi).
740 pealt sai ka mootor maha tõstetud:
Märkasin, et juhipool tagaistuja jalge all on väike augukene, otsustasin seda parandama hakata.
Ühesõnaga ahastus oli suur (loe: Kuradi kusti).
Terve juhipoolne põrand oli omadega läbi nii eest kui tagant, kui juhipoolse tiiva maha võtsin ja nägin et sealt alt kortsus oli sai ilmsiks et on juhipoole kõksu saanud ja seega terve juhipool mädanema hakanud.
Kuna ma keevitustöid olen vältinud, aga alati tahtnud õppida sai omale juust MIG gaasita keevitus ostetud, millega keevitamine ei tundu just kõige parem (loe: oskamatu keevitaja).
Kuna mul "projekte" on ennegi olnud ja enamik just selles staadiumis seisma jäänud, otsustasin et ei anna selle autoga alla.
Viimane pilt on tehtud täna 10 min enne teema tegemist, viimased kuu aega pole aega saanud auto kallal tegutseda ja kuna garaažis pole ahju siis külmaga eriti ei teki tahtmist keevitada. Vahepeal oli auto garaažist väljas kuna "daily driver" tahtis enne ülevaatust tööd saada (tagasild + esisild kõik detailid vahetatud ja uued piduritorud taha) ja Volvo värsketele parandustele tekkis roostekiht peale.
Hetkel ootan soojemat ilma ja kogun raha. Tundub nagu tööd pole palju tehtud, aga sügisest preaguseni pea igapäevaselt peale tööd olen natukene nokitsenud ja detailide välja lõikamine/painutamine ja keevitamine võtab jube palju aega, eriti algajal. Aga positiivset tooni hoiab see, et enam hullemaks ma midagi teha ei saa, kuna enne mind on seal juba paras soss-sepp tegutsenud. Keevitustööd mis sellel autol tehtud enne mind on kõik rooste peale keevitatud ilma vana osa välja lõikamata, seega olen palju "ilusana" näivaid kohti lahti lõiganud ja teinud enda jaoks korralikult.
Auto plaanidest:
Volvo 940 b230 2.3 96 kw (531 plokikaas) autole peale panna, juhtmestik ise uus teha (volvo juhtmestik kohe üldse ei meeldi), valikus on 2 käigukasti: M46 overdrive või M47 5speed, pole veel otsustanud. Kuna vanakool meeldib, siis sooviks karburaatori juurde jääda (ilmselt Weber, kuna Pierburgi vaakumisoolikad ei sümpatiseeri). Süütena tahaks kasutada 123distributorit, mis on digitaalne ja süütenurk muudetav. Kõik plaanid võivad veel muutuda, midagi kindlat pole, saaks enne kere korda. Ma tean, et paljud laidavad mu karburaatori idee maha, aga see on maitse asi, mulle meeldib elektroonikata tiksuv vanakool. Jõunumbreid taga ei aja, sidedraft webereid peale ei topi, tahaks kasutada tavalist Weber DGV karburaatorit. Mootor plokini laiali hetkel, tahaks mõõtmist saada mida uut vaja läheb, suuri muudatusi ei tule. Võib olla pealt siledad kolvid suuremaks surveasteks. Plokikaas on 521 VX3 nukkvõlliga. Mida teha pihusti aukudega kaane sees, hetkel veel ei tea, ettepanekud on oodatud.
Head vana aasta õhtut.
Re: Volvo 744 1986 Probz
Mulle teeb ikka rõõmu kui keegi mõne vana kandilise ära päästab. Karpa plaan tundub mullegi kummaline aga noh, ega mina sellega sõitma hakka
Jõudu ja lõbusaid kilomeetreid!
Jõudu ja lõbusaid kilomeetreid!
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo 744 1986 Probz
Mul on heameel, et päästeti üks kandiline vana roostesurma ja metalli kokkuostu eest. Kui küsida tohib, miks 940 siis minema viisid, kui prillikivi oli? Palju edu autoga ja närvi keevitamisega!
-
- Foorumlane
- Postitusi: 78
- Liitunud: 26 Nov 2016, 22:26
Re: Volvo 744 1986 Probz
“Volvo elekter ei meeldi” olen ise 940 omanik ja siis tekkis küsimus, et mis seal nii halba,valesti või vigast?
Volvo 945GL
Volvo v70 2,5TDI
Universaalid
Volvo v70 2,5TDI
Universaalid
Re: Volvo 744 1986 Probz
McBrainless kirjutas:Mul on heameel, et päästeti üks kandiline vana roostesurma ja metalli kokkuostu eest. Kui küsida tohib, miks 940 siis minema viisid, kui prillikivi oli? Palju edu autoga ja närvi keevitamisega!
Nii on alguses kirjas-Üks aasta oma sünnipäeval läks mauramine üle käte ja sõber sõitis auto põhja pidi külg ees eurokraavi nii et karbid läksid lössi ja kõveraks. Sellepärast ilmselt rauda läkski.
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Volvo 744 1986 Probz
Seda ma lugesin jah. Aga ei usu, et olukord nii hull oli. Kui kere kõver, siis oleks teine jutt olnud.
Re: Volvo 744 1986 Probz
ddig kirjutas:Mulle teeb ikka rõõmu kui keegi mõne vana kandilise ära päästab. Karpa plaan tundub mullegi kummaline aga noh, ega mina sellega sõitma hakka
Jõudu ja lõbusaid kilomeetreid!
Suured tänud positiivsete sõnade eest!
McBrainless kirjutas:Mul on heameel, et päästeti üks kandiline vana roostesurma ja metalli kokkuostu eest. Kui küsida tohib, miks 940 siis minema viisid, kui prillikivi oli? Palju edu autoga ja närvi keevitamisega!
940 minema viimsel oli tegelikult hunnik põhjuseid. Vabandan kui mõnda 940 omaniku solvan, aga see auto ei meeldi mulle kuju poolest, nagu eelnevalt mainisin siis 740 tagaosa meeldib rohkem. Karbid läksid ikka totaalselt kõveraks ja ühelt pool rebenesid lahti, kuna juhipoolne tagumine auto "tõstekoht" jäi nagu ankur teeperve külge. Kõik oleks olnud parandatav, aga tollel hetkel puudus usk endasse kuna polnud varem keevitustöid üldse teinud ja eeldasin, et uus 740 on kere poolest palju kõvem ja vähem keevitamist vajav. 940 nägi väljast ilus välja, aga tõstekohtade juurest ja eest aku ja klaasipesuvedeliku paagi juurest ussitas sama moodi nagu enamik neist ussitama kipub. 940 oli minu käes pea 3 aastat ilma, et oleksin arvele võtnud või isegi ostumüügi lepingut teinud ja ühel hetkel vanaisa tuttav lihtsalt hakkas peale käima kuna arvele võtan ja seega oli tema rõõmuks see rauda viia, et ta oma nimelt selle maha saaks.
Rootsitellis kirjutas:“Volvo elekter ei meeldi” olen ise 940 omanik ja siis tekkis küsimus, et mis seal nii halba,valesti või vigast?
Minu 940 häda oli see, et pidevalt olid tuled peal mis aku ära sõi, keerasid süüte välja lasid tuled ära - kõik tuled endiselt põlesid. Suunatuled põlesid nii nagu ise arvasid, paagisisene kütusepump andis korduvalt otsad (uus pump suri päevaga).
Tundub, et väljendasin ennast valesti, otseselt pole "Volvo elektril" viga midagi, vaid ma soovin ise juhtmestiku nii teha nagu endale meeldib (tahaks kasutada nt painless wiring kiti või mõnda samasugust toodet, et saada lahti hunnikutest kaitsmetest ja releedest mida ma ei kasuta ja vedada uus juhtmestik tiibade alt, et mootoriruum oleks ilus ja puhas.
Boonusena väike pilt, mis arvutist leidsin kui septembris mootorit maha võtsin (paras piin oli üksinda võtta veneaegse kraanaga mis garaaži põrandat mööda üldse veerede ei tahtnud ja tõstmine käis vändaga keritava vintsiga).
Re: Volvo 744 1986 Probz
Kas karpad olemas? Projektautode grupis müüakse 40'seid dellortosid, kuid ta tahab neist rohkem saada, kui sa oma auto eest maksid, ega Weberid ka odavamalt ei tule. Kui dellortode peale lähed siis ma saan natuke abiks olla, kui sul nendega varem kokkupuudet pole olnud. Muidu ma loodan, et sa tead, et 123 ignition'i tavaversioonidel pole võimalik graafikut muuta, selleks on TUNE versioond ja need on veidi kallimad.
Igatahes jõudu projektiga.
Igatahes jõudu projektiga.
Viimati muutis KoitK, 03 Jaan 2018, 16:08, muudetud 1 kord kokku.
Re: Volvo 744 1986 Probz
KoitK kirjutas:Kas karpad olemas? Projektautode grupis müüakse 40'seid dellortosid, kuid ta tahab neist rohkem saada, kui sa oma auto eest maksid, ega Weberid ka odavamalt ei tule.
Karpasid veel ei ole, pole enam facebooki kasutaja, kui saad võid screenshoti teha ja siia postida.
Re: Volvo 744 1986 Probz
Vabandust, ma leidsin suure otsimise peale kuulutuse üles, aga nad on juba müüdud.
Re: Volvo 744 1986 Probz
Nonii, kaevan vahepeal teema üles!
Häbi on tunnistada, et teinud pole suurt midagi, vahepeal sai pulmi peetud ja oma põhiprojekt puimade finantseerimiseks maha müüdud, nüüd peaks aega rohkem Volvoga tegeleda olema, aga siiani pole aega üldse olnud. Hetkel puhkuse ajal teise töö peal ja viimased nädalad raban kahe koha peal korraga.
Olen strokeri väntvõlli vaadanud ja leidsin tuttava tuttavalt aq151c vända 100 euri eest, aga kohale minnes selgus, et vänt oli vahepeal Soome läinud ( tunduski liiga hea et tõsi olla). Rootsist on stroker kit 2000~eur, Aasia mingi firma pakub valatud võlli (cast iron) 180eur aga miinimum tellimus on 100 vänta või siis sepistatud võll (billet) 1000eur ja min kogus 3tk. USAst saaks 500~ eur võlli, mis ei näe just kõige parem välja.
Auto on kogu suve väljas seisnud, oodanud, et keegi tema kalla nokitseks.
Vahepeal lammutasin mootori laiali. Õli oli süsimust ja sodi täis, ime et see mootor kokku ei jooksnud selle piinamise peale, mis talle tehtud sai 2 suve.
Mootor ise tundub suht OK olevat kolvide ja saalede poolest, plokk ise on rõveda sodikihi all seest. Kahjuks polegi "squirter block" (mootor tulnud 93a Volvo pealt, ehk siis oli vast 50:50 võimalus).
Küsimus suurele ringile kepsusaalede kohta, sõrmega pole tunda aga visuaalselt on sellised jutid sees, millest need tekkinud on ja kas peaks välja vahetama?
Suurema kvaliteediga pilt kepsusaaledest.
Häbi on tunnistada, et teinud pole suurt midagi, vahepeal sai pulmi peetud ja oma põhiprojekt puimade finantseerimiseks maha müüdud, nüüd peaks aega rohkem Volvoga tegeleda olema, aga siiani pole aega üldse olnud. Hetkel puhkuse ajal teise töö peal ja viimased nädalad raban kahe koha peal korraga.
Olen strokeri väntvõlli vaadanud ja leidsin tuttava tuttavalt aq151c vända 100 euri eest, aga kohale minnes selgus, et vänt oli vahepeal Soome läinud ( tunduski liiga hea et tõsi olla). Rootsist on stroker kit 2000~eur, Aasia mingi firma pakub valatud võlli (cast iron) 180eur aga miinimum tellimus on 100 vänta või siis sepistatud võll (billet) 1000eur ja min kogus 3tk. USAst saaks 500~ eur võlli, mis ei näe just kõige parem välja.
Auto on kogu suve väljas seisnud, oodanud, et keegi tema kalla nokitseks.
Vahepeal lammutasin mootori laiali. Õli oli süsimust ja sodi täis, ime et see mootor kokku ei jooksnud selle piinamise peale, mis talle tehtud sai 2 suve.
Mootor ise tundub suht OK olevat kolvide ja saalede poolest, plokk ise on rõveda sodikihi all seest. Kahjuks polegi "squirter block" (mootor tulnud 93a Volvo pealt, ehk siis oli vast 50:50 võimalus).
Küsimus suurele ringile kepsusaalede kohta, sõrmega pole tunda aga visuaalselt on sellised jutid sees, millest need tekkinud on ja kas peaks välja vahetama?
Suurema kvaliteediga pilt kepsusaaledest.
Re: Volvo 744 1986 Probz
saalede vahetamisel pead laskma väntvõlli kaelad ka üle poleerida. Niisama on suht mõttetu raha raiskamine.
Re: Volvo 744 1986 Probz
edu toimetamisega. Endal ka B230K masinal kapoti all koos tomati kasti ja hirmraske kerega - kiirendust saab mõõta minuti seieriga. Samas kui hoo üles saab, siis kannatab lustida küll.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Volvo 744 1986 Probz
Miks, Iceman? Paneb samas mõõdus uued saaled mis sees olid.
Kui vändal jutte peal ei ole, on sellest küll.
Kui vändal jutte peal ei ole, on sellest küll.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Volvo 744 1986 Probz
Iceman kirjutas:saalede vahetamisel pead laskma väntvõlli kaelad ka üle poleerida. Niisama on suht mõttetu raha raiskamine.
Tänud vastamast, ise olen suht roheline sellel alal veel, esimene kord plokikaanest allpool komplekteerida.
aibast kirjutas:edu toimetamisega. Endal ka B230K masinal kapoti all koos tomati kasti ja hirmraske kerega - kiirendust saab mõõta minuti seieriga. Samas kui hoo üles saab, siis kannatab lustida küll.
Konkreetne mootor on B230F, Kolbidel 0.6mm kauss ehk peaks üpris kõrge surveaste olema b230 mootori kohta, originaalmootor sellel autol on garaazipõrandal ühes tükis veel, too oli B230K Pierburgi karburaatoriga ja see mootor ei liikunud ÜLDSE edasi, ma pole veel jõudnud lammutada, aga huvi on küll mis karul kõhus on, kompressiooni mõõtsin näitas seal ainult 70psi igal silindril, ma ei tea kuidas see võimalik on, võib olla oli manomeeter vigane (varasemalt on õigesti näidanud aga peale sõbrale laenamist pole teisi autosid mõõtnud). Ma ise vahepeal arvasin, et äkki on heron mootor olnud (kus kolbidel on kauss sees ja plokikaas sile ja tasa plokiga) ja plokikaas on vahetatud 530 vastu ja kolvid kausiga jäetud ja surveaste naeruväärselt madalaks jäetud 6:1 või midagi sellist See kuidas too mootor autot edasi vedas oli ebanormaalne, Küünlajuhtmed olid vales järjestuses kui ostsin ja Saaremaalt koju sõitsin (aga jagaja rootori dift oli 180 kraadi valesti ning järjekord oli ikkagi "õige"), küünlad olid eri mõõdus, 2 väiksemad kui teised (vahetasin küünlad ära ja ei hakanud paremini edasi minema) kontrollisin veel hammasrihma, ka hammasrihm oli õiges hambas, süüdet muutsin kõrva järgi, strobot polnud tollel hetkel, aga midagi ei muutnud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 50 külalist