ddig 965 ´96
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
ddig 965 ´96
Kümnenda jaanuari õhtul läksin Tallinnast laevale ning eesmärgiks oli viia üks väiksemapoolne luksauto Kanaari saartele. Kui reisi eesmärk täidetud ning mõned päevad ookeani keskel päevitatud, siis tagasi tulin samuti Stockholmi kaudu. Eile hommikul jõudsin Eestisse pikalt (aastaid) otsitud automaatkastiga 3,0 960 Mk2 universaaliga.
Natuke nalja tegi see, et kui minnes said autole sihtkohta arvestades suverehvid alla pandud ja üheteistkümnenda kuupäeva hommikul Rootsis lumetormiga vastu võeti, siis Volvo müüdi mulle samuti suverehvidega, seega kahenädalase vahega kaks raksu suverehvidega Stockholmis ringi paarutanud
Muretsemiseks muidugi põhjust ei olnud, sest Volvo on taaskord lukuga sillaga ning eelmainit luksauto oli samuti tagaveoline, seega talvistes oludes võis ennast üsna muretult tunda. Lõbus oli vaadata kui kallakult startides minu ees olnud Stockholmi takso V70 ei saanud esimesel katsel kohalt minema ning nina vajus paarkümmend sentimeetrit tee külgkalde suunas. Mina startisin tema järel tolle pisikese luksautoga 225/45R17 Nankangi suvekatega häirevabalt.
965-st pajatan peatselt pikemalt aga algatuseks üks hägune kaader Stockholmist:
Mainimist väärib kindlasti see, et lisavarustusest on olemas nii orig. teisaldatav haagisekonks, kui ka autonoomne programmeeritav eelsoojendi millele sekundeerib omakorda juhtmega plokisoojendus jne.
Natuke nalja tegi see, et kui minnes said autole sihtkohta arvestades suverehvid alla pandud ja üheteistkümnenda kuupäeva hommikul Rootsis lumetormiga vastu võeti, siis Volvo müüdi mulle samuti suverehvidega, seega kahenädalase vahega kaks raksu suverehvidega Stockholmis ringi paarutanud
Muretsemiseks muidugi põhjust ei olnud, sest Volvo on taaskord lukuga sillaga ning eelmainit luksauto oli samuti tagaveoline, seega talvistes oludes võis ennast üsna muretult tunda. Lõbus oli vaadata kui kallakult startides minu ees olnud Stockholmi takso V70 ei saanud esimesel katsel kohalt minema ning nina vajus paarkümmend sentimeetrit tee külgkalde suunas. Mina startisin tema järel tolle pisikese luksautoga 225/45R17 Nankangi suvekatega häirevabalt.
965-st pajatan peatselt pikemalt aga algatuseks üks hägune kaader Stockholmist:
Mainimist väärib kindlasti see, et lisavarustusest on olemas nii orig. teisaldatav haagisekonks, kui ka autonoomne programmeeritav eelsoojendi millele sekundeerib omakorda juhtmega plokisoojendus jne.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
Ütle palun nüüd asualt, mis sa selle volvoga peale hakkad? Sul ju pole seda vaja?
440SE 2,0bens V40SE 1,6bens & S90 D5 AWD
Re: ddig 965 ´96
Ma kodus ka ütlesin, et midagi tuleb nüüd maha müüa ning kolleeg juba tahtiski käest ära osta aga ega ma tegelikult raatsi küll ühestki loobuda. Reaalselt on kõik nad piisavalt erinevad ja tegelikult on endiselt kollektsioonist puudu 960 Executive mudel. Jama on muidugi selles, et ka neid toodeti kolme erineva konfiguratsiooniga
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
Ei ole midagi, hakka aga korralikku suurt garaaaži ehitama, min 1000 ruutu!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: ddig 965 ´96
Kuna täna oli Direktori autol pesupäev, siis otsustasin uustulnuka ka korra puhtaks pesta, et parem ülevaade saada, mis seisus kere õigupoolest on.
Pettumiseks otseselt põhjust ei olnud ja kui nüüd keretöödele hinnapakkumise küsin, siis saab ära otsustada, mis autost edasi saab.
Selle auto saamislugu ise selline, et jaanuarikuise reisi lahutamatuks osaks oli sõbrale Rootsist suure auto ostmine. Kuna minek nii kui nii oli, siis hoidsin ise ka kuulutustel silma peal ja pakutigi imeodavalt seda 965-te millel ei pidavat 6-ndas silindris kompressiooni olema. Kuna pakutaval autol olid olemas mõned väga haruldased lisad (orig.teisaldatav konks, beez nahksisu pagasirulooga, porilapakad, eelsoojendi x2), siis otsustastin, et ostan auto igal juhul ära ja kui asja ei saa, siis saan vähemalt jupid omale.
Rootsis võeti mind vastu kui kuningat 150kkm sõitnud US-spec kuldse 744-ga, mis nägi nii seest kui väljast kui ka luukide alt välja nagu uus ning juht oli üks igavesti tore härra, kellega leppisime kokku, et järgmine kord üle mere käies peaks kindlasti ka õlle või paar tegema.
Müüdaval autol mootor küll hüppas aiste vahel ja jõudu oli vähe aga auto sõitis ja ostetud ta saigi.
Kuigi mul Direktori auto jaoks toodud doonori peal sama mootor olemas otsustasime remondimehega, et tuleks ikkagi mootor lahti võtta, et äkki on ainult kaane viga ja pääseb väiksema vaevaga.
Lahtivõtmisel selgus, et kuuendal silindril üks väljalaskeklapp mingisugusest väärkohtlemisest omad järeldused teinud ning saigi plokikaas remonditud ja väljalaskeklapid kõik uued pandud:
Tööde käigus said igaks juhuks vahetatud ka kõik esimese otsa võllitihendid ja loomulikult ka hammasrihmakomplekt.
Üldiselt tundub, et kõik asjad peale cd-boksi töötavad ning piduridki on peale mõningast pedaali otsas elamist tööle hakanud - alguses tekitas pedaalile vajutamine pigem seosetu vibratsiooni kui aeglustava efekti. Tegelikult peaks pidurid küll korra lahti võtma ja puhastama/määrima, et asi korrektne oleks.
Tegemist vajavatest töödest lisaks piduritele hetkeseisuga teada vaid esimese ja tagumise stabilisaatorvarda liigedite/pukside vahetus ja kardaani tugilaagri pukk tundub kahtlane. Kui tehnilise poole pealt kõik tehtud, siis kuluks muidugi üks põhjalikum salongipuhastus ka ära.
Varustusest on autol olemas enam-vähem kõik tavaline 960-tele pakutu peale pelgajapoolse elektritooli ja vedrustus vist seekord on tavaline (mitte Nivomat).
Nüüd siis ongi selline seis, et olen viie Volvo omanik ja puudub selge nägemus kuidas neid vähem saaks olla
Pettumiseks otseselt põhjust ei olnud ja kui nüüd keretöödele hinnapakkumise küsin, siis saab ära otsustada, mis autost edasi saab.
Selle auto saamislugu ise selline, et jaanuarikuise reisi lahutamatuks osaks oli sõbrale Rootsist suure auto ostmine. Kuna minek nii kui nii oli, siis hoidsin ise ka kuulutustel silma peal ja pakutigi imeodavalt seda 965-te millel ei pidavat 6-ndas silindris kompressiooni olema. Kuna pakutaval autol olid olemas mõned väga haruldased lisad (orig.teisaldatav konks, beez nahksisu pagasirulooga, porilapakad, eelsoojendi x2), siis otsustastin, et ostan auto igal juhul ära ja kui asja ei saa, siis saan vähemalt jupid omale.
Rootsis võeti mind vastu kui kuningat 150kkm sõitnud US-spec kuldse 744-ga, mis nägi nii seest kui väljast kui ka luukide alt välja nagu uus ning juht oli üks igavesti tore härra, kellega leppisime kokku, et järgmine kord üle mere käies peaks kindlasti ka õlle või paar tegema.
Müüdaval autol mootor küll hüppas aiste vahel ja jõudu oli vähe aga auto sõitis ja ostetud ta saigi.
Kuigi mul Direktori auto jaoks toodud doonori peal sama mootor olemas otsustasime remondimehega, et tuleks ikkagi mootor lahti võtta, et äkki on ainult kaane viga ja pääseb väiksema vaevaga.
Lahtivõtmisel selgus, et kuuendal silindril üks väljalaskeklapp mingisugusest väärkohtlemisest omad järeldused teinud ning saigi plokikaas remonditud ja väljalaskeklapid kõik uued pandud:
Tööde käigus said igaks juhuks vahetatud ka kõik esimese otsa võllitihendid ja loomulikult ka hammasrihmakomplekt.
Üldiselt tundub, et kõik asjad peale cd-boksi töötavad ning piduridki on peale mõningast pedaali otsas elamist tööle hakanud - alguses tekitas pedaalile vajutamine pigem seosetu vibratsiooni kui aeglustava efekti. Tegelikult peaks pidurid küll korra lahti võtma ja puhastama/määrima, et asi korrektne oleks.
Tegemist vajavatest töödest lisaks piduritele hetkeseisuga teada vaid esimese ja tagumise stabilisaatorvarda liigedite/pukside vahetus ja kardaani tugilaagri pukk tundub kahtlane. Kui tehnilise poole pealt kõik tehtud, siis kuluks muidugi üks põhjalikum salongipuhastus ka ära.
Varustusest on autol olemas enam-vähem kõik tavaline 960-tele pakutu peale pelgajapoolse elektritooli ja vedrustus vist seekord on tavaline (mitte Nivomat).
Nüüd siis ongi selline seis, et olen viie Volvo omanik ja puudub selge nägemus kuidas neid vähem saaks olla
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
Kadedusttekitav kogu.
Pole õige Volvoga sõita saanud, ei oska tahta .
Pole õige Volvoga sõita saanud, ei oska tahta .
S60 2.4D 02' man.
V70 2.5tdi 98' aut.
V70 2.5tdi 98' aut.
Re: ddig 965 ´96
Õige Volvoga sõitmist võib minu käest küsida. Oskan üht-teist ka tehnikast ja muudest omadustest rääkida
On väärtusi, mida tasub elus hoida. Muidu varsti usuvad kõik, et auto peabki iga teekonaruse reisijateni toimetama (ning selliseid autosid nimetataksegi mugavateks) ja talvel peab kindlasti naastrehve kasutama jne.
Cd-boksi tööle hakkamiseks polnud midagi enamat vaja, kui armatuuri alt juhtmeots üles otsida ja raadio taga olevasse pistikusse pista.
Samuti katsetasin autonoomse eelsoojendi tööd ning kõik tundub toimivat.
Huvitav on see, et autol on dubleeritud süsteem - lisaks autonoomsele on ka juhtmega plokisoojenduse võimalus koos 230V väljavõtuga salongipuhuri jaoks. Plokisoojenduse pistik on sarnaselt mu V90-le peidetud esimese numbrimärgi taha.
On väärtusi, mida tasub elus hoida. Muidu varsti usuvad kõik, et auto peabki iga teekonaruse reisijateni toimetama (ning selliseid autosid nimetataksegi mugavateks) ja talvel peab kindlasti naastrehve kasutama jne.
Cd-boksi tööle hakkamiseks polnud midagi enamat vaja, kui armatuuri alt juhtmeots üles otsida ja raadio taga olevasse pistikusse pista.
Samuti katsetasin autonoomse eelsoojendi tööd ning kõik tundub toimivat.
Huvitav on see, et autol on dubleeritud süsteem - lisaks autonoomsele on ka juhtmega plokisoojenduse võimalus koos 230V väljavõtuga salongipuhuri jaoks. Plokisoojenduse pistik on sarnaselt mu V90-le peidetud esimese numbrimärgi taha.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
Selleks, et juht ei teaks kuidas mugavus temani toimetatakse, paigaldasin ka sellele autole 15" rattad (Volvo Spica). Kuigi mulle väga meeldivad 960mkII orig. 16" veljed, siis lihtsalt käsi ei tõusnud ostma uusi 16" rehve mis on väiksemat mugavust pakkudes ka märkimisväärselt kallimad.
Vahe on võimas - Tallinna tänavad muutusid kohe oluliselt talutavamaks.
Täna said teist korda vahetatud ka pidurikettad. Ostes all olnud olid kulunud ning kaasfoorumlasel olid ühed kasutatud üle aga neist ei saanud kahjuks asja, sest olid kõverad. Nüüd sai sama soojaga isa S80-le ja sellele autole uued Brembo´d alla keeratud ning enam ei pea pidurdamist vältima
Vahe on võimas - Tallinna tänavad muutusid kohe oluliselt talutavamaks.
Täna said teist korda vahetatud ka pidurikettad. Ostes all olnud olid kulunud ning kaasfoorumlasel olid ühed kasutatud üle aga neist ei saanud kahjuks asja, sest olid kõverad. Nüüd sai sama soojaga isa S80-le ja sellele autole uued Brembo´d alla keeratud ning enam ei pea pidurdamist vältima
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
Tubli sile suksu sai täna üht ebatavalist ametit proovida:
Ostukorv oli suurevõitu ning pidi abivahendeid kasutama.
Ostetud said muuhulgas uus raadio (SC-805), uued siledad uksepolstrid, asendamist vajav päikesesirm jne jne. Ostukorvis oli ka terve rida juppe remondiootel Executive´i jaoks ja veel üht-teist
Varsti ilmselt tuleb ka müügiteema, sest kõike mis korvi sattus mul kindlasti endal vaja ei lähe. Iseenesest tegemist sõitva autoga aga paberimajandusest lähtuvalt tuleb süda kõvaks teha.
Ostukorv oli suurevõitu ning pidi abivahendeid kasutama.
Ostetud said muuhulgas uus raadio (SC-805), uued siledad uksepolstrid, asendamist vajav päikesesirm jne jne. Ostukorvis oli ka terve rida juppe remondiootel Executive´i jaoks ja veel üht-teist
Varsti ilmselt tuleb ka müügiteema, sest kõike mis korvi sattus mul kindlasti endal vaja ei lähe. Iseenesest tegemist sõitva autoga aga paberimajandusest lähtuvalt tuleb süda kõvaks teha.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
See hall aparaat seisis vähemalt pool aastat seal garaažide kõrval. Kui esistange välja arvata siis täitsa ilus masin.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: ddig 965 ´96
Masin on pikalt seisnud jah ning kui juustud ersatsveljed välja arvata, siis näeb välja ja on üldse igati asine. Isegi tol pamperil pole tegelikult midagi muud viga kui et nn "huul" on plastvitsadega kinni tõmmatud:
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
Mingi hetk hakkas auto koledasti sinist suitsu tagant välja ajama ja õlikulu oli üsna loogilises seoses. Lootustandev oli aga asjaolu, et sinine suits ei sõltunud ei koormusest ega mootori temperatuurist ega millestki. Kord oli ka tühipöörtel pilveke taga, teine kord ei olnud isegi põhjagaasiga midagi. See pani arvama, et viga võib olla seotud karterituulutusega. Eelmine kuu said kõik karterituulutusega seotud asjad üle vaadatud ja vajalikud vidnad vahetatud ning nüüd on ainult auto ja taevas sinised, summutist midagi nähtavat peale auru enam ei tule
Suur õlipõletamine ilmselt küll on hapnikuandurile jälje jätnud, sest lõhna järgi võib öelda, et põlemissegu päris õige ei ole (rikas). Esimese hooga proovin anduri puhtaks põletada aga kui see ei aita tuleb uus panna.
Eesootavaks talveks sai tubli suksu omale uued veljed. Eelmised talverattad olid ka väga korralikud ja sirged aga puuduvate keskkapslite tõttu natuke kriipisid silma.
Alla läksid Antlia´d mis minu hinnangul sobivad mkII 960-le nagu valatud.
Eelmises postis mainitud doonor on igavesti kasulikuks osutunud ning juppe on sealt saanud nii mu V90, käesoleva teema auto, kui ka kasutaja snakey 960 mille kohta millegi pärast teemat ei taha tekkida.
Suur õlipõletamine ilmselt küll on hapnikuandurile jälje jätnud, sest lõhna järgi võib öelda, et põlemissegu päris õige ei ole (rikas). Esimese hooga proovin anduri puhtaks põletada aga kui see ei aita tuleb uus panna.
Eesootavaks talveks sai tubli suksu omale uued veljed. Eelmised talverattad olid ka väga korralikud ja sirged aga puuduvate keskkapslite tõttu natuke kriipisid silma.
Alla läksid Antlia´d mis minu hinnangul sobivad mkII 960-le nagu valatud.
Eelmises postis mainitud doonor on igavesti kasulikuks osutunud ning juppe on sealt saanud nii mu V90, käesoleva teema auto, kui ka kasutaja snakey 960 mille kohta millegi pärast teemat ei taha tekkida.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
Äsja said autost tõeliselt vihased hääled välja lastud, kui summutil ühendusklamber tegevuse lõpetas:
Hääl oli nii rõõmsameelne, et pani kohe tempokamalt liikuma:
http://www.youtube.com/watch?v=hWShLYekMkU
Hääl oli nii rõõmsameelne, et pani kohe tempokamalt liikuma:
http://www.youtube.com/watch?v=hWShLYekMkU
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: ddig 965 ´96
Kõlab huvitavalt
Re: ddig 965 ´96
Käesolev teema autoga läks nii, et eksisin ühe vana Volvo kuldreegli vastu - neid ei müüda, neid ostetakse.
Auto vajas keretöid ning olin juba väga pikalt otsinud järgmist doonorit, millelt uued esitiivad saada aga ühtegi sobilikku pakkumist (sobival ajal) ette ei sattunud. Kevadel sai ühe Stockholm´i härraga diil kokku lepitud ning reede õhtul tunnike enne laevale minekut helistasin veel korra üle, et kas kõik ikka klapib ning siis teatati süüdimatult, et ta nüüd läheb nädalavahetuseks linnast ära hoopiski. Kas me sellist Rootsit tahtsimegi!?
Ju siis pidi nii minema, et kuna mul polnud piisavalt aega asjaga tegeleda aga auto väga ilusa värvi ja heleda salongi tõttu oli ühele ksf-le silma jäänud, siis vastastikku sobilike asjaolude kokkulangemisel suutsin ennast ületada ja saigi omanikuvahetus kokku lepitud. Eks uus omanik vaatab kas pajatab kunagi asjast lähemalt ja kas jätkab minu teemat või alustab uue teemaga.
Teada on, et loodus tühja kohta ei salli ja järgmine ilus Volvo on juba välja vaadatud aga kuna tehing pole veel lukku löödud, siis sellest natuke hiljem
Auto vajas keretöid ning olin juba väga pikalt otsinud järgmist doonorit, millelt uued esitiivad saada aga ühtegi sobilikku pakkumist (sobival ajal) ette ei sattunud. Kevadel sai ühe Stockholm´i härraga diil kokku lepitud ning reede õhtul tunnike enne laevale minekut helistasin veel korra üle, et kas kõik ikka klapib ning siis teatati süüdimatult, et ta nüüd läheb nädalavahetuseks linnast ära hoopiski. Kas me sellist Rootsit tahtsimegi!?
Ju siis pidi nii minema, et kuna mul polnud piisavalt aega asjaga tegeleda aga auto väga ilusa värvi ja heleda salongi tõttu oli ühele ksf-le silma jäänud, siis vastastikku sobilike asjaolude kokkulangemisel suutsin ennast ületada ja saigi omanikuvahetus kokku lepitud. Eks uus omanik vaatab kas pajatab kunagi asjast lähemalt ja kas jätkab minu teemat või alustab uue teemaga.
Teada on, et loodus tühja kohta ei salli ja järgmine ilus Volvo on juba välja vaadatud aga kuna tehing pole veel lukku löödud, siis sellest natuke hiljem
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist