24.08 hommikul märkasin foorumis huvitavate Volvode all ühte 244 dislat, mis oli 6000.- müügis. Kohe helistasin omanikule ja uurisin järgi, tema jutu järgi oli masin heas korras. Mõtlesin natuke ja helistasin uuesti ning bronnisin masina ära. Rakvere poole saime hakata liikuma alles 3 paiku koos Stjuuviga. Lõuna paiku helistasin ja uurisin omanikult igaks juhuks kas ta ikka hoiab autot, ütles et helistajad on palju aga lubas hoida ikka. Kohale jõudes helistasin omanikule ja siis pidime tunnikese ootama enne, kui ta kohale ilmus. Sõitsime auto juurde ja vaatepilt, mis avanes oli paljulubav. Kere oli selle aasta kohta (81) tõesti heas korras, roostet leidus aga läbivaid auke polnud. Samuti töötasid nii esimesed el. aknad, el. peeglid, katuseluuk ja ka mootor. Mootor käivitus natukene pikema ketramise tulemusena aga selgus, et kütus vajub millegipärast alla. Jutu käigus selgus veel et mootorile oli kusagil aasta tagasi tehtud remont - saaled, rõngad, tihendid, pump ja pihustid( selles muidugi ei võinud 100% kindel olla). Mootor käis ilusti ja ei suitsenud. Igaks juhuks vaatas Stjuuv veel VIN koodi üle ja tuli välja, et millegipärast on kerel VIN läbi tõmmatud ja uus VIN asemele löödud. See ehmatas ära ja omanik ise arvas et kaup jääb katki kuna seda ei saa Eestis registrisse. Siis selgus ikkagi dokumentidest, et kere on vahetatud(selle kohta oli eraldi paber tehnilise passi küljes). Peale selle muud ei osanud küsida ja asusime koduteele. Masin sõitis ilusti aga vahetevahel hakkas hõõguma laadimistuli(seda mainis ka eelmine omanik ja andis kaasa teise pingeregulaatori). Kuna see vahepeal hõõgus ja vahepeal mitte siis jõudsime Tartusse ära, Maxima ees aga pidi Stjuuv juba masina käima lükkama. Hakkasin siis Tartust koju liikuma ja laadimistuli põles suurema osa ajast ja sõit toimus rohkem kuuvalgel, kui tulede valgel. Hommikul vahetasin pingeregulaatori ja arvasin sellega asja piirduvat. Kuna hommikul pidin minema Tartusse ja järgmine päev Tallinna siis õhtul Tallinnas selgus, et laadimine hakkab sama trikki tegema. Õnneks Volvoklubi neljapäevaselt koosolemiselt lahkudes andis Vanapeer oma garagest uue pingeregulaatori(selleks ajaks oli selge, et viga pole selles aga sellega kannatas paarsada kilti sõita) millega jõudsin koju välja. Masinat üles tõstes selgus, et ainukesed päris vahetust nõudvad osad vasak šarniir, mootori ja kasti padi ja kardaani tagumine rist. Soovituslik on ka kogu puksiring vahetada. Vahetust nõudvaid osi on muidugi veel - kütusepumba hoovastiku tihend, esiklaas, klapikambri kaane tihend ja esituled. Tartus tankides selgus ka tõsiasi, et kütusepaagi ülemisest osast paagilifti juurest lekib natukene kütet(täispaagiga). Leke on ka suure vihmaga luugi vahelt juhi istmele. Tundub ka, et istmesoojendused ei tööta ja ei tööta ka vasak peeglisoojendus. Raadio hakkas tööle peale kaitsme liigutamist ehk siis tuleb ka kogu kaitsmekarp puhastada. Natukene kurvem asi selgus käigukasti õli kontrollides - see oli must ja sisaldas endas ilusasti läikivat metallipuru.
Palju asju pole enam meeles aga igatahes on masin puhas
kuld. Kütet võtab "silmajärgi" natuke alla 6L/100km.
Mis on veel puudu on püsikas muidu on masin täielik cruiser.
Ahjaa, geneka asjast lähemalt siis, kulunud olid siis rõngad, mida mööda harjad jooksevad ja tänu sellele tahmas ära ühe harja otsa. Kirsipuult sain hüva nõu, et bensuka genekas sobib, kui vahetada ära esimene korpuse osa. Selgus, et ei sobi igasugune genekas, mu vana 200 oma oli selleks liiga suure korpusega aga mingisugune 700 oma sobis hästi(ja omas paarisaja tuhhi eest materjali põletamiseks). Viimasel pildil on ka "remonditud" genekas tutika pingeregulaatoriga.
Natuke pilte ka(ei ole jõudnud pesta autot):
![Pilt](http://lh3.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHiHhAvmI/AAAAAAAAEqY/PbJehr0J5Jc/s640/IMGP2019.JPG)
![Pilt](http://lh5.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHihE03JI/AAAAAAAAEqc/yM-J7sfR_Go/s640/IMGP2020.JPG)
![Pilt](http://lh3.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHjVprAvI/AAAAAAAAEqg/ID5j_uG3YqY/s640/IMGP2021.JPG)
![Pilt](http://lh3.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHj_bhMHI/AAAAAAAAEqk/_msOAGspBkI/s640/IMGP2022.JPG)
![Pilt](http://lh3.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHkjAKvHI/AAAAAAAAEqo/BTDjrPEUgJk/s640/IMGP2023.JPG)
![Pilt](http://lh3.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHlE6INUI/AAAAAAAAEqs/0lCDlZvw4DA/s640/IMGP2024.JPG)
![Pilt](http://lh6.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHlsmhDVI/AAAAAAAAEqw/I8Ky0IGX168/s640/IMGP2025.JPG)
![Pilt](http://lh4.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHlx_mZ3I/AAAAAAAAEq0/VOS9hVqKBGs/s640/IMGP2026.JPG)
![Pilt](http://lh5.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHmnTcPzI/AAAAAAAAEq4/Q0CzItK2ucw/s640/IMGP2027.JPG)
![Pilt](http://lh6.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHnagOLeI/AAAAAAAAEq8/u3mnXmut2yo/s640/IMGP2028.JPG)
![Pilt](http://lh6.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHoHxPCgI/AAAAAAAAErA/yStL1fG834I/s640/IMGP2029.JPG)
![Pilt](http://lh4.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHo7y-bTI/AAAAAAAAErE/AaMN2_6t7JE/s640/IMGP2030.JPG)
![Pilt](http://lh3.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHpWDraSI/AAAAAAAAErI/Qd_IFxSrdn8/s640/IMGP2031.JPG)
![Pilt](http://lh3.ggpht.com/_CjSckDa-p-s/THqHp_slWuI/AAAAAAAAErQ/-ArRA0LGRDM/s640/IMGP2032.JPG)
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.