P1800S 1969 - kaak

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

supp
Foorumi veteran
Postitusi: 7286
Liitunud: 04 Nov 2006, 19:06
Asukoht: TALLINN

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas supp » 27 Veebr 2014, 19:18

mis pahteldamist puudutab, siis kõige tähtsam on materjali valik, ehk pahtel peab olema korraliku tootja oma, alati pole asi hinnas aga siiski on kvaliteetset kraami 10x lihtsam vliimistleda ja ka paberi tootja on tähtis, sest hea paber ei võta ennast täis ja muidugi igasugu märglihv on ajast ja arust (ise olen eelistanud indasa paberit ja highleveli või CR-i pahtlit)
aa muuseas olin hädas oma fiati kumerate kuid pisikeste mõlkidega uste pahteldamisega ehk võta kui suur labidas kui tahad -ikka ei jää ühtlane kiht, siis tuli appi üks tuttav vanakooli mees, kes eluaeg sellega tegelenud, vana ütles, et mis sa jändad nende labidatega, tee ise labidas käsisaest, ehk siis käsisael käepide ja hambad maha ja saab ilusa pinna järgi painduva labida
igasugu lahedaid haamreid läheb ka vaja mõlkide välja nuiamiseks
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo

Tags:

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 05 Mär 2014, 10:59

Hilinenud, kuid ikkagi piisavalt õigeks ajaks saabus mulle üks tagasihoidlik sünnipäevakink:
Käiguvahetuse käepide.
Pilt
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
Rainoz
Kreisi postitaja
Postitusi: 321
Liitunud: 08 Sept 2011, 15:31
Asukoht: Tartu

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas Rainoz » 05 Mär 2014, 14:19

Suurepärane projekt!! =D> Jõudu tööle!
Volvo V70 2.5 TD 1999 "TrAcToR"

Oh Gooosh I love Volvos..

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 17 Mär 2014, 19:12

Kuna keegi mulle käigukasti ei müünud mõistliku raha eest, tegin ise selle:
tsentreerisin, punktisin ja keevitasin ploki külge korralikult kinnitatult- loomulikult kõiki oma keevitusteadmisi kasutusele võttes. Kui järgmine kord teen, siis töö lihtsustamiseks trein lisavõlli mis kinnitub saaledele ja toetab käigukasti võlli tema terves pikkuses.
Igatahes tundus, et sai päris hea. Mootori külge kinnituv osa on lõigatud esiveolise manuaalkasti küljest, tagumine osa on Getrag 240 -> GM toodang. Kast ise pole just "kõige" tugevamate killast, aga kõikide eelduste kohaselt ei tohiks mina seda puruks teha- vähemalt mitte niipea. Jätsin mootori täiesti horisontaalasendisse (mitte kaldu ühele pole)- selleks et turbole võimalikult palju ruumi jääks, see tähendab et ka õlivann on vaja varsti ümber teha, kuna tehasest R6 õlivann on mõeldud kaldus asetsevale mootorile.

Pilt

Pilt

Pilt
1800s T5
e36 T5

bjorn
Foorumi veteran
Postitusi: 613
Liitunud: 16 Okt 2012, 15:10

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas bjorn » 17 Mär 2014, 19:47

Kas korpus ALU? Kuidas keevitasid? Ega elektroodiga? MIG, TIG?

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 17 Mär 2014, 19:58

Alumiinium, TIG. mitte ühtegi mõra ei tulnud mul, isegi mitte mõra algmeid.
Selliselt valmistatud kaste on päris palju liikvel ka motospordis. Lihtsam, odavam ja sarnase kvaliteediga kui vaheflantsiga. Järgmise kasti teen juba getrag 260-st, või siis mõnest 6 käigulisest, millel viimane käik oleks nt 0.60 .. 0.70 vms :)
1800s T5
e36 T5

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas ddig » 17 Mär 2014, 22:53

kaak kirjutas:millel viimane käik oleks nt 0.60 .. 0.70 vms :)

Volvo enda vanad kastid olid ka 0,70 tuuris. M90H/M2 ja M56.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
evald112
Foorumi veteran
Postitusi: 1370
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:58

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas evald112 » 17 Mär 2014, 23:53

WOW......kiitus ja respect, et sellise teo ette võtsid. Minu jaoks ennekuulmatu. Edu tegemistes. Eks püüan siit motti leida, et lähinädalatel oma neljaliitrine koos neljakäigulise th700-ga peale tõsta....õigemini alla sokutada.

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 18 Mär 2014, 09:13

ddig kirjutas:
kaak kirjutas:millel viimane käik oleks nt 0.60 .. 0.70 vms :)

Volvo enda vanad kastid olid ka 0,70 tuuris. M90H/M2 ja M56.


Jah.. M90 ma otsisin jupp aega, kuid hinnana on M90 vähemalt 10x kallim kui praegune combo maksis. Lisaks tekib M90 kasutamisega see mure: ma ei taha mootorit kaldu jätta ruumipuuduse tõttu. Seega kui ma panen mootori otseks, siis jääks ka M90 käigukast kaldu... lõpptulemusena jääb kast osaliselt õlitamata ja niigi "hellake" M90 käigukast läheb veel kiiremini katki. Kõiki neid mõtteid kokku liimides, tunduski keeviskast ainuõige lahendus! :) Lisaks sobis selle GM kasti siduriketas nagu valatult T5 korvi ja ühemassilise 850 hoorattaga kokku.

Mis aga on veel otsustamata:
1) Tehase gardaan on ülimalt peenikene ja nii väikeseid riste polegi enne näinud, arvan et juba 30% jõutõusu keerab ristid segi või gardaani võlli lihtsalt makaroniks. Ma ei tahaks ju uut põhjavärvi ära kriimustada katkise laperdava gardaaniga, on mõistlik see asi kohe tugevam teha..
2) Tagasild... praegu on mul Dana 27 seal, pmst sama tagasild nagu amazonidel jne. kõige suurema tõenäosusega teen teaduslikku eksperimenti ja vaatan, kui kaua peab vastu P1800 tagasild. Kõikjal on ainult jutustatud, et kuna katki läheb(250hp). Kui katki teen, siis otsustan mida edasi teha.
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
Volvo142
Kreisi postitaja
Postitusi: 368
Liitunud: 29 Sept 2007, 18:08

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas Volvo142 » 18 Mär 2014, 09:29

kaak kirjutas:
ddig kirjutas:
kaak kirjutas:millel viimane käik oleks nt 0.60 .. 0.70 vms :)

Volvo enda vanad kastid olid ka 0,70 tuuris. M90H/M2 ja M56.


Jah.. M90 ma otsisin jupp aega, kuid hinnana on M90 vähemalt 10x kallim kui praegune combo maksis. Lisaks tekib M90 kasutamisega see mure: ma ei taha mootorit kaldu jätta ruumipuuduse tõttu. Seega kui ma panen mootori otseks, siis jääks ka M90 käigukast kaldu... lõpptulemusena jääb kast osaliselt õlitamata ja niigi "hellake" M90 käigukast läheb veel kiiremini katki. Kõiki neid mõtteid kokku liimides, tunduski keeviskast ainuõige lahendus! :) Lisaks sobis selle GM kasti siduriketas nagu valatult T5 korvi ja ühemassilise 850 hoorattaga kokku.

Mis aga on veel otsustamata:
1) Tehase gardaan on ülimalt peenikene ja nii väikeseid riste polegi enne näinud, arvan et juba 30% jõutõusu keerab ristid segi või gardaani võlli lihtsalt makaroniks. Ma ei tahaks ju uut põhjavärvi ära kriimustada katkise laperdava gardaaniga, on mõistlik see asi kohe tugevam teha..
2) Tagasild... praegu on mul Dana 27 seal, pmst sama tagasild nagu amazonidel jne. kõige suurema tõenäosusega teen teaduslikku eksperimenti ja vaatan, kui kaua peab vastu P1800 tagasild. Kõikjal on ainult jutustatud, et kuna katki läheb(250hp). Kui katki teen, siis otsustan mida edasi teha.



Kas tagasilla purunemisel ei karda et, uue põhjavärvi ära rikud? :D
Tegelikult soovitaks mina kohe minna seda teed, et pane alla 100 või 200 seeria tagasild...saad juba tugevama silla koos ketaspiduritega(juhul kui sul on sama nagu amazonil), plus silla sisse lukku leida on ka lihtsam/odavam.
Tore ettevõtmine sellegipoolest!
Volvo Amazon 2dr 66´
Volvo 142 72`
Volvo 242 DL 75`
242 L 75´
242 DL 76´
245 L Hearse 78´
242 GT 79`
244 GLT 88´
244 GL 89´
Volvo S60 03´
Volvo S80 V8 07 '
Volvo S80 AWD D5 10´

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 30 Mär 2014, 15:15

Pahtelduse kõrvalt tuli võimalus ka proovida velgesid,
17x7 et38
Pilt
Mis arvate?
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas siimik » 30 Mär 2014, 15:30

Fender-gap on päris suur :D

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas kaak » 30 Mär 2014, 15:38

Madamalad vedrud tulevad kunagi hiljem (tegelikult plaanin reguleeritavaid coilovereid).
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas Leho » 30 Mär 2014, 16:49

siimik kirjutas:Fender-gap on päris suur :D


Masin ripub ju õhus. Ime kah, et suur ei ole.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
siimik
Kreisi postitaja
Postitusi: 331
Liitunud: 03 Juun 2012, 13:02

Re: P1800S 1969 - kaak

PostitusPostitas siimik » 30 Mär 2014, 17:42

Tahtsin hirmsasti nalja teha, järgmine kord tõstan näpu.
Mina isiklikult sellisele autole paneks enamvähem ajastutruud võidusõiduveljed alla. Paraku on need väga rasked leida ja leidmise korral on hind kaks kirvest.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist