Moose's Volvo Supra
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Moose's Volvo Supra
Naised saunas rääkisid, et tavaliselt võetakse turbotamiseks B6254 plokk, sest silindrisein on paksem. B6304 võib hakata silindrite vahelt (kus sein on kõige õhem) järele andma. Mul on hetkel riiulis olemas nii 2.5, 3.0 kui ka 2.8T6 plokk.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Moose's Volvo Supra
ddig kirjutas:Naised saunas rääkisid, et tavaliselt võetakse turbotamiseks B6254 plokk, sest silindrisein on paksem. B6304 võib hakata silindrite vahelt (kus sein on kõige õhem) järele andma. Mul on hetkel riiulis olemas nii 2.5, 3.0 kui ka 2.8T6 plokk.
Pluss B6284T on ka 81mm silindritega ja silindrite vahele pannakse tihti lehtkaliibri tükid, midagi ikka aitab..
7̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶E̶ ̶'̶8̶4̶ › 9̶4̶0̶ ̶B̶2̶3̶0̶F̶T̶ ̶'̶9̶2̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶5̶ › 9̶6̶0̶ ̶B̶6̶3̶0̶4̶G̶S̶ ̶'̶9̶6̶ › V70R '04 AWD M66 Sapphicama+ Suzuki RF600R
Re: Moose's Volvo Supra
Juba sõidan 81mm ploki järgi mingeid plekke toppida ei näe mõtet, tuleb plokk ülevalt kinni valada siis kõige kindlam.
Re: Moose's Volvo Supra
Soomes tehakse sedasi...
https://www.youtube.com/watch?v=x6yd1Dk_aXQ
https://www.youtube.com/watch?v=omxtxwU_180
... ja siin juba 10mm aluplaat sisse pressitud
Hinda küsitakse küll 500 raha
https://www.youtube.com/watch?v=x6yd1Dk_aXQ
https://www.youtube.com/watch?v=omxtxwU_180
... ja siin juba 10mm aluplaat sisse pressitud
Hinda küsitakse küll 500 raha
780`89 B230FT Bertu, 780`88 B280F Blacky,
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
960 B204FT hobiprojekt, 960/2 2,5 ja 3,0 doonor, S80 T6 doonor.
244D ex, 740D ex, 3x760TD ex, 940TD ex, V70/2 Tdi ex.
Ford Transit Sport Van `09
S60R`04
Re: Moose's Volvo Supra
Variante mitu sessuhtes jah, kuskil oli juttu ka täis keevitamisest ja idee tundus küll lahe aga ma ei kujuta ette kas või kuidas seda nii teha, et terve mootor pärast kõver poleks
Igatahes üsna kindlalt lähen siiski valamise teed.
Nagu päeval kirjutasin, et sõidan ploki järgi, siis täpselt nii ka oli. Tänud wckd'ile siis 81mm ploki ja mõnede pudinate eest. Pühapäeval saan ka ühed kolvid mis siis loodetavasti kasutusse saab võtta
Igatahes üsna kindlalt lähen siiski valamise teed.
Nagu päeval kirjutasin, et sõidan ploki järgi, siis täpselt nii ka oli. Tänud wckd'ile siis 81mm ploki ja mõnede pudinate eest. Pühapäeval saan ka ühed kolvid mis siis loodetavasti kasutusse saab võtta
Re: Moose's Volvo Supra
Vahepeal siis supra uudiseid ka Plokiga käisin sõbra juures, kes silindrite vahelt natuke liha eemaldas, et sinna segu paremini vahele mahuks.
Teiseks õnnestus leida soodsalt üks täiskomplektne T6, mis siis natuke asjade kulgu lihtsustab. Nimelt panen selle mootori originaalina vahele, et natuke pinget ehituselt maha võtta ja maanteeametis käimiseks on nagunii vaja, et kapotiall poleks mingi custom tükkidega kokku laotud monstrum
Uskumatu kui palju on tehasest mootori ümber ikka vidinaid kruvitud.. kapotiall ei saa sellest nagu arugi
Üks turbo sai ka küljest kruvitud proovimaks, kas saab tagumise turbo koos koldega teistpidi keerata, et väljalasked ühele poole jääks
Teiseks õnnestus leida soodsalt üks täiskomplektne T6, mis siis natuke asjade kulgu lihtsustab. Nimelt panen selle mootori originaalina vahele, et natuke pinget ehituselt maha võtta ja maanteeametis käimiseks on nagunii vaja, et kapotiall poleks mingi custom tükkidega kokku laotud monstrum
Uskumatu kui palju on tehasest mootori ümber ikka vidinaid kruvitud.. kapotiall ei saa sellest nagu arugi
Üks turbo sai ka küljest kruvitud proovimaks, kas saab tagumise turbo koos koldega teistpidi keerata, et väljalasked ühele poole jääks
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 48 külalist