Tere,
Teeks teema ka juba, ehk on rohkem abi kui midagi küsida tuleb. Sai ostetud hobikaks ja vaatasin pikemat aega 940-neid, kuid midagi kobedat eriti ei liigu või on selle raha eest liiga kehvas seisus või siis mina liiga pretensioonikas. Antud masin sai ostetud puhtalt odava hinna pärast ja lõpuotsa 740 peale esitulede vist vähemalt visuaalselt ei erinegi 940-st suurt enam midagi.
Niisiis, pill ise omandatud augusti lõpus Rapla lammari osjonilt siitsamast auto24-st ja hinnaks täpselt 341€.
Rääkida võiks pikalt, kohale minnes otsustasin et kui on raibe siis ei võta, kuid selle raha eest tundus masinat olevat. Käima ei taht minna, mehed siblisisid ümber auto, katsusid juhtmeid ja mingil hetkel käivitus ja sõitis. Ja see asi liikus! Esialgu siis rool vähe võdises, eriti 80km/h. Neljandat käiku polnud (automaat) , overdrive nooleke põles armatuuris ja lüliti näppimisele ei allunud. No ja tunduski et tasub teda hakata paremaks nokkima. Värv ropult pleekunud (punane - teadagi). Päris niisama ka temaga Tartu ei saanud. Raplas register kinni sel päeval ja sai siis tuldud - auto registrist ajutiselt kustutatud, viimane ülevaatus 2a. tagasi ja kindlustuseta. Enne Adaveret sõitis patrull vastu, minuti pärast näen peeglist lähenevaid vilkureid, mis enam minu autost ei möödu ja Adaveres sai siis tiba asja arutatud. Tegelikult kindlustust oleks saanud ka arvelt maas autole teha ja siis oleks aint ülevaatus puudu olnud, aga tagantjärgi tarkus on ikka täpisteadus Kuid ei midagi hullu - ju oli mu taust oli piisavalt ontlik, et maksta tuli üllatavalt väike summa ja sõit jätkus.Pilte lammari kuulutusest -
Üle 3 pildi ei lasegi laadida? Ma siis postituste kaupa laen siia......
Lammaripill 740, 92a. - Niru
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Lammaripill 740, 92a. - Niru
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Sai masin maale sõidetud ja hakatud vaatama mis teha tuleks.
Esisillas kõik puksid, sarniirid, rooliotsad. Roolivõim ei töötanud - latt tilkus ja rihmgi oli maha võetud.
Käiasin rooste maha ja värvisin ära ka et lõbusam oleks. Töö käigus sai ka suporditele remont tehtud s.t. vahetatud kõik detailid (klotsivedrud, plekid, tihendid, kolvid jne.) Lisaks amordid, tugilaagrid, porikaitseplekid. Vana jäi kettad, klotsid, voolikud - need tundusid veel ok olema. Kokku ca 300€ + lati remont 150€.
Pilte ei lase laadida, kõik failid on liiga suured. Alati on sellega mingi jama, ausalt öelda ei viitsi hakata igat pilti foorumi jaoks kuskil ümber konvertima, jube tüütu või ehk saan millegist valesti aru? Ei leidnud mingit õpetust ka, auto24 pildid sobisid, sest seal vist süsteem teeb ise pildi automaatselt vajaliku suurusega.
Esisillas kõik puksid, sarniirid, rooliotsad. Roolivõim ei töötanud - latt tilkus ja rihmgi oli maha võetud.
Käiasin rooste maha ja värvisin ära ka et lõbusam oleks. Töö käigus sai ka suporditele remont tehtud s.t. vahetatud kõik detailid (klotsivedrud, plekid, tihendid, kolvid jne.) Lisaks amordid, tugilaagrid, porikaitseplekid. Vana jäi kettad, klotsid, voolikud - need tundusid veel ok olema. Kokku ca 300€ + lati remont 150€.
Pilte ei lase laadida, kõik failid on liiga suured. Alati on sellega mingi jama, ausalt öelda ei viitsi hakata igat pilti foorumi jaoks kuskil ümber konvertima, jube tüütu või ehk saan millegist valesti aru? Ei leidnud mingit õpetust ka, auto24 pildid sobisid, sest seal vist süsteem teeb ise pildi automaatselt vajaliku suurusega.
Viimati muutis Niru, 17 Okt 2018, 22:13, muudetud 1 kord kokku.
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Rõõm näha, et üks igihaljas on sattunud mehe kätte kellel käed õigest kohast välja kasvavad.
Selle mudeli esituled ei ole samad, mis 900stel vaid tegemist vahepealse näotõstega.
Piltide jaoks on ainus mõistlik lahendus kasutada väliseid servereid (fotowlbum.ee, google photos vms) ning sealt pildilinkida.
Selle mudeli esituled ei ole samad, mis 900stel vaid tegemist vahepealse näotõstega.
Piltide jaoks on ainus mõistlik lahendus kasutada väliseid servereid (fotowlbum.ee, google photos vms) ning sealt pildilinkida.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Masinat on eestis vist 4 aastat lihtsalt tarbitud ja siin saab kõike teha, kuid algmaterjal pole kõige hullem. Masin ise soomest 2014 tulnud.
Edasi oleks vaja tagapidurid - kettad, klotsid, voolikud, suportite remont. Amordid on ka räbala ilmega.
Mootoririhm ja veepump - pumba tihend laseb tiba läbi.
Kõik rihmarataste tihendid.
Summutit tuleb kohendada.
Tagatuli vahetada.
Armatuuri valgustus kõikvõimalikes kohtades.
Kütusepumba relee parandada.
Overdrive releel üks klemm lahti ja selle tagasilükkamisel tekkis neljas käik ning tundub et kõik funkab.
Tagumist kojameest sättida - mootor liigub, kojamehe võlli tegin puhtaks ja sai ilusti liikuma nii et lootust on.
Haakekonksu lasin liivapritsist läbi, värvisin ja uuesti külge.
Rooste poolest suht ok, keevitada tuleb aku alust (tüüpkoht vist) ja tagaistme kohalt on põhjaga millegist üle sõidetud ning risttala vähe mõlkis ja seetõttu ühte otsa tuleb ka keevitada. Värvi juba hõõrusin vähe kobedamaks. Esiuste all sisemise valtsi servas paar rooste alget aga saab puhastamise ja roostetõrjega hakkama.
Originaal esiklaas jube kulunud aga terve.
Tagaluugi amordid.
Hooldused, õlid jne.
Hetkel siis selline
Edasi oleks vaja tagapidurid - kettad, klotsid, voolikud, suportite remont. Amordid on ka räbala ilmega.
Mootoririhm ja veepump - pumba tihend laseb tiba läbi.
Kõik rihmarataste tihendid.
Summutit tuleb kohendada.
Tagatuli vahetada.
Armatuuri valgustus kõikvõimalikes kohtades.
Kütusepumba relee parandada.
Overdrive releel üks klemm lahti ja selle tagasilükkamisel tekkis neljas käik ning tundub et kõik funkab.
Tagumist kojameest sättida - mootor liigub, kojamehe võlli tegin puhtaks ja sai ilusti liikuma nii et lootust on.
Haakekonksu lasin liivapritsist läbi, värvisin ja uuesti külge.
Rooste poolest suht ok, keevitada tuleb aku alust (tüüpkoht vist) ja tagaistme kohalt on põhjaga millegist üle sõidetud ning risttala vähe mõlkis ja seetõttu ühte otsa tuleb ka keevitada. Värvi juba hõõrusin vähe kobedamaks. Esiuste all sisemise valtsi servas paar rooste alget aga saab puhastamise ja roostetõrjega hakkama.
Originaal esiklaas jube kulunud aga terve.
Tagaluugi amordid.
Hooldused, õlid jne.
Hetkel siis selline
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Huvi oleks siniste istmete vastu, sest juhiistet tuleb parandada, riidematerjali või kobe ja laiali istumata parempoolne iste.Tagaistmete terved plastnurgad ja muud pudinad.
Esialgu oleks veel vaja soojenduskraani, mis on seespool vaheseina, enne salongiradikat gaasipedalist tiba ülespoole - see nagu immitseb nati.
Paremoolset tagastange kandurit - keegi on selle 2cm sissepoole sõitnud.
Esialgu oleks veel vaja soojenduskraani, mis on seespool vaheseina, enne salongiradikat gaasipedalist tiba ülespoole - see nagu immitseb nati.
Paremoolset tagastange kandurit - keegi on selle 2cm sissepoole sõitnud.
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Kui Sa selle tagastange kanduri all mõtled seda ümmargust toru, mille külge kinnitub stange tala,
siis see ju kinnitub ühe poldiga poolraami sisse.
Keerad poldi lahti ja tõmbad ta väljapoole.
siis see ju kinnitub ühe poldiga poolraami sisse.
Keerad poldi lahti ja tõmbad ta väljapoole.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
See toru kinnitub kere külge ühtekokku 3 poldiga, poolraami ees 2 pikka polti risti läbi ja taga otsas poolraami sees väike 6mm poldike. Mistahes matsu puhul jookseb selles torus olev amortisaator kokku, võib-olla peaks kenasti tagasi ka tulema, aga kuna see värk on üsna roostes siis on liikumine ühesuunaline, lisaks immitseb nüüd vähekese mingit õli ka.
Keevitatud stange tala, sest ei leidnud midagi asemele
Keevitatud stange tala, sest ei leidnud midagi asemele
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Edu ja jaksu Volvoga!
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Istmete ehitamine ja komplekteerimine, need soojendused on vist niikuinii peetis ja kui talvel pole plaanis liikuda siis pole vist olulised. Või saab neid lihtsalt ja odavalt korda?
Iste koos doonoriga, hetkel veel selgusetu kuidas käib ära suur istme seljatuge liigutav nupp.
Iste koos doonoriga, hetkel veel selgusetu kuidas käib ära suur istme seljatuge liigutav nupp.
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Lammaripill 740, 92a. - Niru
Progress on olnud päris suur. Soovin ka edu ja jaksu !
XC70 2.5T 2004 154kw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist