Loff kirjutas:Mul 700-sel põlesid päevatuled (21w nurgatules, tulede lüliti armatuuris "0" peal) koos armatuuri valgusega ja tagumiste gabariitidega.
Mul põlevad null asendis ja süüde sees lähituled näiteks, gabariidi asend nagu ikka ja lähitulede asendis sama mis null asend ning lisaks kauged.
loffa2 kirjutas:Wasted Spark ei anna sulle mingeid eeliseid.. Ainuke reaalne eelis tuleb välja siis kui mootori pöörded lähevad oluliselt kõrgemaks kui tehases ette nähtud (7000rpm ja üles), sellisel juhul võib tekkida olukord, kus pool ei jõua ennast igaks süütamiseks jälle täis laadida ning säde jääb nõrgaks kõrgel pöördel. Niikaua kuni sa piirajat oluliselt tõsta ei kavatse (koos vastavate tehniliste modifikatsioonidega muidugi), on wasted spark puhtalt mänguasi.
Lisaks veel - oma 945 turbokal maadlesin pikalt-pikalt põhjagaasil vahele jätmisega, kogu süütesüsteem, kõik andurid jne said vahetatud ikka viga säilis. Lõpuks tuli välja, et paagipump oli ära lõppenud. Põhjaalune pump küll suudab enamus ajast ilusti ära toita, aga just põhjagaasiga kiirendades jäi mingil hetkel ikkagi kütust puudu.
Ega ma mingit lisa ei saagi oodata wasted spark'ist
Kuna süüstesüsteem on juba niigi väsinud, siis pigem vahetada juba välja uuema lahenduse vastu, vähem liikuvaid ja kuluvaid osi!
Aga paagipumpa peaks uurima küll!
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74