Mihkli 940 turbokas

Forum Members Cars

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Mihkel. » 14 Dets 2015, 12:02

kalibriis kirjutas:Pilti ei näe :(

Sai vähe pahasti jah...
Aga mis pildi pealt märgata, jeeli-jeeli on näha esimesi tulekojamehi, mis teevad nina pisut huvitavamaks ning enne sügishooaega laternatesse pistetud Philipsi Xtreme Visionid, mis on end igati õigustanud. Kahjuks puudub sellel autol tulede reguleerimisvõimalus salongist.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas kalibriis » 14 Dets 2015, 21:54

Need kallimad pirnid tõesti õigustavad end nii välimuse kui ka sõidu kohapealt. Auto näeb sul juba ülisoliidne välja, kuid tundub, et sinu autole sobiks üli hästi matt-valged viie kodaraga veljed, see looks väga pilkupüüdva retro kontrasti mu arust - veits fanki juurde :D Kusjuures neid valgeid velgi saab tekitada väga lihtsalt spreikummiga. Mul sõber just tellis ebayst mibenco kiti ja väga lahe jäi mu arust. Ühtlasi kui kopa ette viskab saab kummi maha tirida. Siin üks näide https://www.youtube.com/watch?v=81df3ZRX6Rk

sõber tellis siit
http://www.ebay.com/itm/Felgenfolie-Mib ... SwstxVPimS
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas ddig » 14 Dets 2015, 21:59

Kasutasin ka mingil perioodil neid nn "pluss"-pirne ja väga märkimisväärne oli see, et need läksid eranditult kõik paarid läbi sama 24h jooksul. Ehk siis kui üks läks õhtul, läks teine hiljemalt järgmine päev, kui hommikul, siis sama päev.

Nende lühikese eluea tõttu lõpetasin ka nende kasutamise, sest kui reflektorid-klaasid korras pole nende jaoks otsest vajadust. Tavapirne peab umbes sama tihti vahetama kui rattalaagreid - ehk siis mitte kunagi :)
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Liiwaannus » 14 Dets 2015, 22:29

Lühikese aja sees läbi põlemine näitab kvaliteedi stabiilsust. Päeva sõidu jaoks päevakad ja pimeda jaoks pluspirnid. Valgel ajal kalleid pirne raisata tõesti suht pointless.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas ddig » 14 Dets 2015, 22:34

No siinkohal läheb asi natuke vastuollu mugava auto põhimõtetega. Kui just ei ole automaatikat, mis päevatuled lähituledeks ümber lülitab, siis ma eelistaks mitte mõelda selle peale.

Viimastel kuudel olen mõned tuhanded sõitnud uue Passatiga ning sellel on eraldi päevatuled aga üsna kiirelt loobusin nende kasutamisest, sest ma ei viitsi sellega tegelda. Oleks, et koos päevatuledega saad armatuurivalgustuse, siis võib suvisel ajal linnaoludes veel ära kannatada aga reaalselt vajad praegustes pimemärgades teeoludes korralikku valgustust ning see päevatuli on siinkohal kasutu.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7615
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Liiwaannus » 14 Dets 2015, 22:48

Pimedas sõidetaksegi lähikatega. Automaatika saab ise lisada vajadusel, valgusanduriga plokid ca 20-30euri, aga nuh eks sa oled automaatika hindadega ise pareminigi kursis. Parima valguse tagabki korras ja kvaliteetnr reflektori, klaasi ja valgusallika komplekt.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Mihkel. » 14 Dets 2015, 23:02

760 peal kasutasin samu pirne, ning pimeda aja pidasid kenasti vastu, mille jaoks need just võetud saigi. Suvistes oludes nii suur vajadust nende järgi ei näe, võib vabalt odavatega sõita. Kuigi tõsi muidugi, et nii kaua nad vastu ei pea kui tavapirnid, aga sellega olen juba eos arvestanud. Muidugi võiks mõni õhtu päevatulede võimaluse udukate näol ette organiseerida, mõne relee ja juhtme küsimus vaid. Mingi rats on seal juba tehtud lüliti taga millegi pärast. Reflektorite ja klaaside poolest, uueväärsed nad enam ei ole, kuid mitte ka piisavalt väsinud, et oleks otstarbekas nad uute vastu vahetada

Velgede poolest ilastan suveks millegi säänse järgi http://i465.photobucket.com/albums/rr11 ... ermoen.jpg Kuid mine tea, võib ka idee muutuda. Valge puhul kardaksin pidevat piduritolmu :roll: Kuigi kena oleks muidugi punase auto all!

Tellisin ära ka selle http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=246170

Ning järgmiseks to-do listi peaksid mahutma mõistliku hinnaga AFR kit, USAmaalt alustuseks kiip http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=303491 ja esisilda selline komplekt http://www.retroturbo.com/?product=700- ... rm-pu-bush
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Kasutaja avatar
kalibriis
Kõva postitaja
Postitusi: 260
Liitunud: 24 Juun 2015, 20:04
Asukoht: Paide

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas kalibriis » 14 Dets 2015, 23:59

Ootan huviga, millist mõju need uued vidinad avaldavad.
V70 2.5TDI 1997 (Tigu)
BMW E61 2.5D 2005 (Sitapask)
XC90 2.4D 120kW 2003 (Koljat)

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Leho » 15 Dets 2015, 00:06

Kummalised probleemid päevakatega.
Enda masinal lülituvad päevakad automaatselt koos mootoriga. Ja kui väljas on nii pime, et enam armatuuri ei näe siis on paras aeg lähikate peale ümber lülitada.

See,et koos päevakatega armatuuri valgus kah läheb on tegelikult jama. Siis ei tule meelde asja õigel ajal ringi lülitada. Alles hiljuti tulin töö masinaga õhtul Tartust tagasi ja enne ei tulnud meelde päevakaid ümber lülitada kui peale raudtee ülesõitu kui tänavavalgustus ära lõppes ja ma enam teed ei näinud. Hea oli, et politsei mind maha ei võtnud sest tagant oli masin ka ju täitsa pime.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Pilt

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Loff » 15 Dets 2015, 12:41

Mul 700-sel põlesid päevatuled (21w nurgatules, tulede lüliti armatuuris "0" peal) koos armatuuri valgusega ja tagumiste gabariitidega.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

loffa2
Foorumlane
Postitusi: 65
Liitunud: 18 Okt 2012, 21:19

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas loffa2 » 15 Dets 2015, 16:17

Wasted Spark ei anna sulle mingeid eeliseid.. Ainuke reaalne eelis tuleb välja siis kui mootori pöörded lähevad oluliselt kõrgemaks kui tehases ette nähtud (7000rpm ja üles), sellisel juhul võib tekkida olukord, kus pool ei jõua ennast igaks süütamiseks jälle täis laadida ning säde jääb nõrgaks kõrgel pöördel. Niikaua kuni sa piirajat oluliselt tõsta ei kavatse (koos vastavate tehniliste modifikatsioonidega muidugi), on wasted spark puhtalt mänguasi.


Lisaks veel - oma 945 turbokal maadlesin pikalt-pikalt põhjagaasil vahele jätmisega, kogu süütesüsteem, kõik andurid jne said vahetatud ikka viga säilis. Lõpuks tuli välja, et paagipump oli ära lõppenud. Põhjaalune pump küll suudab enamus ajast ilusti ära toita (hoides seejuures korrektset kütuse rõhku), aga just põhjagaasiga kiirendades jäi mingil hetkel ikkagi kütust puudu. Tee paar põhjagaasiga tõmmet, jää seisma ja keera mõni küünal välja. Kui küünla ots on valge, siis on segu lahja ja tasub kütusesüsteemist viga otsida.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Mihkel. » 15 Dets 2015, 16:23

Loff kirjutas:Mul 700-sel põlesid päevatuled (21w nurgatules, tulede lüliti armatuuris "0" peal) koos armatuuri valgusega ja tagumiste gabariitidega.

Mul põlevad null asendis ja süüde sees lähituled näiteks, gabariidi asend nagu ikka ja lähitulede asendis sama mis null asend ning lisaks kauged.
loffa2 kirjutas:Wasted Spark ei anna sulle mingeid eeliseid.. Ainuke reaalne eelis tuleb välja siis kui mootori pöörded lähevad oluliselt kõrgemaks kui tehases ette nähtud (7000rpm ja üles), sellisel juhul võib tekkida olukord, kus pool ei jõua ennast igaks süütamiseks jälle täis laadida ning säde jääb nõrgaks kõrgel pöördel. Niikaua kuni sa piirajat oluliselt tõsta ei kavatse (koos vastavate tehniliste modifikatsioonidega muidugi), on wasted spark puhtalt mänguasi.


Lisaks veel - oma 945 turbokal maadlesin pikalt-pikalt põhjagaasil vahele jätmisega, kogu süütesüsteem, kõik andurid jne said vahetatud ikka viga säilis. Lõpuks tuli välja, et paagipump oli ära lõppenud. Põhjaalune pump küll suudab enamus ajast ilusti ära toita, aga just põhjagaasiga kiirendades jäi mingil hetkel ikkagi kütust puudu.

Ega ma mingit lisa ei saagi oodata wasted spark'ist :D Kuna süüstesüsteem on juba niigi väsinud, siis pigem vahetada juba välja uuema lahenduse vastu, vähem liikuvaid ja kuluvaid osi!

Aga paagipumpa peaks uurima küll!
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74

Kasutaja avatar
Loff
Ära roni, tapab!
Postitusi: 4963
Liitunud: 03 Jaan 2008, 16:42
Asukoht: Maal
Kontakt:

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Loff » 15 Dets 2015, 16:33

Mul olid nurgatuledes kahe niidiga pirnid ja juhtmestik ka vastav. 900-ne on võibolla teine teema. Kusjuures, teisel 700-sel olid nurgatuledes 5w, ühe niidiga pirnid. Kolisin süsteemi ühelt autol teisele, juhtmestik oli autodel sama. See, mis selle 21w/5w süsteemi tööle pani oli bulb failure relay vahetus!!!

0 asendis põlesid ees nurkades 21w niidid, armatuuri valgus ja tagumised gabad+numbrituled.
P asendis põlesid ees nurkades 5w niidid, armatuuri valgus ja tagumised gabad+numbrituled.
€ (viimases asendis), põlesid ees nurkades 5w niidid, lähituled/kaugtuled, armatuuri valgus ja tagumised gabad+numbrituled.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4760
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas ants » 15 Dets 2015, 18:12

´91 7-sajasel ei põle "0" asendis ükski tuli.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Mihkel.
Foorumi veteran
Postitusi: 817
Liitunud: 01 Nov 2009, 11:44
Asukoht: Rõuge kant
Kontakt:

Re: Mihkli 940 turbokas

PostitusPostitas Mihkel. » 20 Dets 2015, 21:09

Ahaaa! Kaitsmeblokist leidsin kaitsme viimasest reast, mis seda tulede käitumist tekitas. Võtsin välja ning käib nii nagu peab, null asendis vaikus ja viimases põlevad tuled käiva mootoriga.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5

855
142 '74


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist