Tere!
Teema puudutab küll Volvo vanemaid mudeleid, kuid põhimõtteliselt on laiendatav mis iganes autole, mil halogeenid teed näitamas. Küsimus selline: kui autol on aastaid palju ning tuled tuhmid (nii reflektor kui klaasid), siis mida olete ette võtnud? Mida oma kogemusest soovitate? Valida on päris mitme mängija vahel:
1) osta IA-st uued laternad A-osana
2) osta B-varuosadena uued laternad
3) osta B-varuosana uued laternad ja vahetada välja ainult reflektor
4) lihtsalt tuleklaasid ära poleerida
Selge on see, et esimene versioon annab parima tulemuse, aga kuna raha ei kasva puu otsas, siis missugune võiks olla optimaalne lahendus?
Leedbaari jt lisatulede paigaldamine kõne alla ei tule, jutt on ainult tehasedetailide vahetamisest (või siis mitte vahetamisest).
Tulede vahetus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Tulede vahetus
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Tulede vahetus
Kas 960-l ei ole klaasid vahetatavad? 940-l küll oli. Mina kunagi oma 940-l vahetasin ainult klaasid koos tihendite ja klambritega (reflektorid olid korras) - sellist komplekti müüdi/müüakse. Pärast nägi välja nagu uus.
Re: Tulede vahetus
960mk1 tuli on sama mis 940 ehk siis klaas on vahetatav.
Miks ei saa klaasi poleerida?
https://www.google.com/search?q=klaasi+ ... e&ie=UTF-8
Miks ei saa klaasi poleerida?
https://www.google.com/search?q=klaasi+ ... e&ie=UTF-8
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Re: Tulede vahetus
Kui MK1 tuli on sama nagu 940-l, siis miks poleerimisega jamada üldse? Tulemus ikka nii hea pole nagu uus klaas. Ja uued klaasid ei maksa praktiliselt midagi.
Re: Tulede vahetus
Samas siis tuleb osta uus klaas Volvo genuine parts (pealegi pole leidnud neid enam müügilt) ja see on ilmselgelt oluliselt kallim ja tõenäoliselt ka väiksema kasuteguriga. Poleerimise tulemusel säilib originaal. Jah, tal on täkkeid, aga mitte nüüd nii palju, et elulooma ei saaks.
Klaas on vahetatav jah.
Klaas on vahetatav jah.
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Tulede vahetus
Kunagi ostsin 760 uue pika tuleklaasi Soomes Biltemast ,aga nüüd ei tea kas on/oli orig+tihend/
See peaks veel Eestis teedel liikuma
See peaks veel Eestis teedel liikuma
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: Tulede vahetus
Miks see tuleklaas ilmtingimata Volvo Oem olema peab? Mingi kiiks, et originaal ilmtingimata? Muus osas pole neil küll mingit vahet.
Re: Tulede vahetus
Iceman kirjutas:Miks see tuleklaas ilmtingimata Volvo Oem olema peab? Mingi kiiks, et originaal ilmtingimata? Muus osas pole neil küll mingit vahet.
Allan kirjutab oma viimasest autost teemat tehes "Pole vist mõtet oma ajukoores olevat mõra eitada".
Sama siin. Suure tõenäosusega mingi kiiks, missugune, vajab veel selgitamist. Aga kiiks on olemas, muus osas pole tõesti vahet
Seal, kus lõpeb info, algab fantaasia
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Volvo 960 MK1 3,0 150kW ATM 1992 by 372 Design
Paar teist V-tähega algavat autot kah
http://www.accelerista.com
http://www.inseneeria.ee
Re: Tulede vahetus
Halogeni puhul pole A ja B osal muud vahet kui kaua püsib kuni reflektor tuhmiks tõmbab või luubiga tulel läätse e.luubi tuhmiks tõmbab.
Ilmselt võtaks esimeses valikus OEM ehk järelturu originaal tule (Hella, valeo, või mis iganes konkreetse mudeli oma on).
Teises valikus B tule ja kasvõi vahetaks neid üle aasta.
Halogeen B tuli maksab enamvähem samas suurusjärgus kui originaal Xenon pirn.
Tulles xenoni juurde, siis ega väga valikuid pole. Üksikutele saab OEM xenon tulesid (xc60 üks nendest)
Millel pole OEM xenon tuld, pole ka hiinakat. Siis pole muud kui ropu raha eest originaal osta või halogeeni peale üle minna.
Tutikas kasvõi B halogeen korraliku pirniga näitab teed paremini kui vanad originaal xenonid, millel luubid matiks tõmmanud.
Ilmselt võtaks esimeses valikus OEM ehk järelturu originaal tule (Hella, valeo, või mis iganes konkreetse mudeli oma on).
Teises valikus B tule ja kasvõi vahetaks neid üle aasta.
Halogeen B tuli maksab enamvähem samas suurusjärgus kui originaal Xenon pirn.
Tulles xenoni juurde, siis ega väga valikuid pole. Üksikutele saab OEM xenon tulesid (xc60 üks nendest)
Millel pole OEM xenon tuld, pole ka hiinakat. Siis pole muud kui ropu raha eest originaal osta või halogeeni peale üle minna.
Tutikas kasvõi B halogeen korraliku pirniga näitab teed paremini kui vanad originaal xenonid, millel luubid matiks tõmmanud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist