Kas 940 on vastupidav auto?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Kas 940 on vastupidav auto?
Pealkirja küsimus... Eriti huvitab 2,4 td 90kw. Kuulsin kuskilt et see on Volkswageni mootor. Kas on see õige jutt ja kas mootor ja selle osad ka vastu peavad? Ka auto tüüpvigasid tahaks teada. Kiitke ja laitke
Kui otseselt teema algatanud küsimusele vastata, siis vastupidavus on lausa eeskujulik.
Töökindlusega võib mõne mudeli/mootori puhul probleeme esineda kui omanik hoolas ja tähelepanelik ei ole.
Nimetatud diiselmootor peaks viimasesse kategooriasse kuuluma. Ehk siis, kui mootor temp. näidiku tahhomeetriks muutumise maha magad, siis ilmselt tuleb mõnda aega jala käia ja rahakotti kergendada.
EDIT:
P.S. Üritage omavahel mitte segamini ajada vastupidavust ja töökindlust, need on konkreetselt mõõdetavad erinevad parameetrid.
Nt. auto, mis peab vastu 20-30 aastat, võib vajada pisemat hooldust või remonti iga kuu vms.
Samas auto, mis sõidab 10 aastat ilma igasuguse remondi ja probleemideta, võib selleks ajaks olla täiesti piimakäru seisukorras, ehk oma eluea lõpusirgel.
Töökindlusega võib mõne mudeli/mootori puhul probleeme esineda kui omanik hoolas ja tähelepanelik ei ole.
Nimetatud diiselmootor peaks viimasesse kategooriasse kuuluma. Ehk siis, kui mootor temp. näidiku tahhomeetriks muutumise maha magad, siis ilmselt tuleb mõnda aega jala käia ja rahakotti kergendada.
EDIT:
P.S. Üritage omavahel mitte segamini ajada vastupidavust ja töökindlust, need on konkreetselt mõõdetavad erinevad parameetrid.
Nt. auto, mis peab vastu 20-30 aastat, võib vajada pisemat hooldust või remonti iga kuu vms.
Samas auto, mis sõidab 10 aastat ilma igasuguse remondi ja probleemideta, võib selleks ajaks olla täiesti piimakäru seisukorras, ehk oma eluea lõpusirgel.
Viimati muutis ddig, 18 Jaan 2008, 23:12, muudetud 1 kord kokku.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Aga kas kere roostetamist ka esineb? Ja kas kere on ikka tsingitud?
Mis aasta masinaid eelistada (diisleid?)
Käigukastist ma ka pole aru saanud. Lugesin teemasid, et 5-es käik on elektrooniline ja vaieldi selle ümber, kas peab sidurit kasutama või mitte. Mõistlikum oleks vist kasutada. Aga kas esimesed 4 käiku on siis nagu teistelgi autodel ja mispärast see 5-s siis erineb? Mida too elektoonilisus tähendab?
Kas muidu sõidumugavus on hea (raputamine, sisemüra jne.?)
Mis aasta masinaid eelistada (diisleid?)
Käigukastist ma ka pole aru saanud. Lugesin teemasid, et 5-es käik on elektrooniline ja vaieldi selle ümber, kas peab sidurit kasutama või mitte. Mõistlikum oleks vist kasutada. Aga kas esimesed 4 käiku on siis nagu teistelgi autodel ja mispärast see 5-s siis erineb? Mida too elektoonilisus tähendab?
Kas muidu sõidumugavus on hea (raputamine, sisemüra jne.?)
Jah selle 5 käigu kasutamisega vöib siin tulla lahkhelisi
(Minu arvamus)Hea mugav ei kasuta sidurit vahetades 5 ndale ja 4 tagasi!
Oli 245 selle kastiga 600k läbisöit ja kast ok!
On 740 ka selle kastiga antud juhul turbo mootoriga ja nendel need kastid ei kesta eriti! 330k läks vahetusse (kui mitte rohkem)
Niipalju kui tean (inimesi) kellel see kast on vöi olnud ei kasuta nad ka sidurit! 5 käiguga
(Minu arvamus)Hea mugav ei kasuta sidurit vahetades 5 ndale ja 4 tagasi!
Oli 245 selle kastiga 600k läbisöit ja kast ok!
On 740 ka selle kastiga antud juhul turbo mootoriga ja nendel need kastid ei kesta eriti! 330k läks vahetusse (kui mitte rohkem)
Niipalju kui tean (inimesi) kellel see kast on vöi olnud ei kasuta nad ka sidurit! 5 käiguga
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
oli mu 264 jal selline kast ja on ka präegusel 740 sama kast ei ole kunagi sidurit vajutanud ja ei kavatse kah. Kunagi kui see vahetanise teema siin kah päevakorda tuli siis proovisin siduriga vahetada aga viies läks ikka alles sisse peale veo rakednumist ja see automaadi sarnane jõnks käis ikka läbi.
Samas hakkan 7sajasel suvel automaati peale panema. Nii, et vahet pole.
Samas hakkan 7sajasel suvel automaati peale panema. Nii, et vahet pole.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
See siduri kasutamise küsimus ei ole üldse mingi küsimus. Saab loomulikult ka ilma sidurita. Oma auto ja oma asi - kes see ikka täiskasvanud inimest ümber kasvatama hakkab.
Kui endal tehniline taip puudub ja selliste asjade ehitust ning tekkivaid jõude endale ette kujutada ei oska, siis nende inimeste jaoks on kõikide autode ja juhi poolt opereeritavate seadmete kohta olemas kasutusjuhendid. Soovitan nendega tutvuda!
Mis töökindlust puudutab, siis peetakse seda elektrilise viiendaga kasti kõige töökindlamaks. Põhimõtteliselt on tegemist tavalise neljakäigulise kastiga, millel on väljundvõlli ja kardaani vahel elektrohüdrauliliselt lülituv planetaarülekanne. Ehk siis tegelikult muudetakse 5-nda käigu lülitumisel pmst ära peaülekanne. Neljanda käigu lõpulüliti garanteerib selle, et seda saab lülitada vaid neljandalt käigult.
Enamlevinud rikkeks ongi seesama 4-nda käigu asendilüliti - kui see on rikkis, siis 5-s käik lihtsalt ei lülitu.
Tähelepanelik tuleks olla ka k.kasti õlilekete suhtes, sest madal õlitase põhjustab selle kasti töös häireid. Selle kasti (tüüp M46) puhul on veel oluline teada, et seal ei kasutata tavalist k.kasti õli vaid pmst aut.kasti õli.
Selle 5-nda käigu kasutamisel tuleb silmas pidada seda, et käigu lülitumine toimub tänu hüdraulikale väikese viivitusega, ehk siis sidurdamisel tuleb käigu lülitumine ära oodata, mitte peale nupule vajutust sidurit pauguga lahti lasta.
Kui endal tehniline taip puudub ja selliste asjade ehitust ning tekkivaid jõude endale ette kujutada ei oska, siis nende inimeste jaoks on kõikide autode ja juhi poolt opereeritavate seadmete kohta olemas kasutusjuhendid. Soovitan nendega tutvuda!
Mis töökindlust puudutab, siis peetakse seda elektrilise viiendaga kasti kõige töökindlamaks. Põhimõtteliselt on tegemist tavalise neljakäigulise kastiga, millel on väljundvõlli ja kardaani vahel elektrohüdrauliliselt lülituv planetaarülekanne. Ehk siis tegelikult muudetakse 5-nda käigu lülitumisel pmst ära peaülekanne. Neljanda käigu lõpulüliti garanteerib selle, et seda saab lülitada vaid neljandalt käigult.
Enamlevinud rikkeks ongi seesama 4-nda käigu asendilüliti - kui see on rikkis, siis 5-s käik lihtsalt ei lülitu.
Tähelepanelik tuleks olla ka k.kasti õlilekete suhtes, sest madal õlitase põhjustab selle kasti töös häireid. Selle kasti (tüüp M46) puhul on veel oluline teada, et seal ei kasutata tavalist k.kasti õli vaid pmst aut.kasti õli.
Selle 5-nda käigu kasutamisel tuleb silmas pidada seda, et käigu lülitumine toimub tänu hüdraulikale väikese viivitusega, ehk siis sidurdamisel tuleb käigu lülitumine ära oodata, mitte peale nupule vajutust sidurit pauguga lahti lasta.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist