Kas 940 on vastupidav auto?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

sullivanmike

PostitusPostitas sullivanmike » 31 Jaan 2008, 22:29

minenohh kirjutas:Kas roolil on muidu normaalne asend, kas on üldse keskmist kasvu inimesel tarvis rooli regullida?
Kas tagumisel istmel peatugesid ei saa ära võtta?
Aga, mis mootoriga sul auto on, et kohe kuidagi ära ei taha laguneda? saaks endale ka sellise :D
Arvan, et panipaikade vähesus mind ei häiri ja kangidega harjun ka ära.


Mulle meeldib sõita kui rool on kõige alumises asendis. 940 rool on liiga püstises asendis minu jaoks. Tagumiste istmete peatoed tõmbuvad istmete sisse kui seljatoed alla lased. Nüüd jään vastuse võlgu, et kas see on ka vanematel 945.
Masinaks on 1998 945 2.0 turbo 114 kw, bensukas
Pilt
Viimati muutis sullivanmike, 31 Jaan 2008, 22:45, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Helinaad
Volvo Club liige
Postitusi: 366
Liitunud: 24 Okt 2006, 09:14
Kontakt:

PostitusPostitas Helinaad » 31 Jaan 2008, 22:35

Minu jaoks rool ja suunad täitsa ok(need kõverad lihtsalt natu koledad ;)

GABRIEL
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Dets 2007, 22:50
Asukoht: KUNDA

PostitusPostitas GABRIEL » 06 Veebr 2008, 21:22

pealkirjale siis vastus kuu ajalisest ja 6000 km läbimisest kogemus:2,4 TD 80 kw 91 a. AUT.,tegemist siis vägagi hea ja laheda liikuriga.auto mis on loodud kestma:ülevaatus just läbitud 100 %,ei mingit roostet kohe kuskil,mida 4-5 aastat noorematel ikka juba jagub.liigub täiesti rahuldavalt ja hästi.0-100 14,64 esialgu.160 ei ole ka mure ja on veel minekut.kütet 100le olen arvestanud 10ga siis veab alati välja,kuigi näitaja töötab aga nii tühjaks ei ole saanud,et tuli juba põleks.mahlad ja filtrid vahetasin nii,et saab mõne aja muretult sõita.kettad ja klotsid enne mind vahetatud ka rihmad.vanuse poolest vägagi kõva.ja automaatkast on ikka tõeline lõbu.
tõesti on hea auto 940 2,4TD A universaal

mel61
Kõva postitaja
Postitusi: 144
Liitunud: 09 Mai 2006, 18:57
Asukoht: V-Maarja
Kontakt:

PostitusPostitas mel61 » 07 Veebr 2008, 09:21

GABRIEL kirjutas:pealkirjale siis vastus kuu ajalisest ja 6000 km läbimisest kogemus:2,4 TD 80 kw 91 a. AUT.,tegemist siis vägagi hea ja laheda liikuriga.auto mis on loodud kestma:ülevaatus just läbitud 100 %,ei mingit roostet kohe kuskil,mida 4-5 aastat noorematel ikka juba jagub.liigub täiesti rahuldavalt ja hästi.0-100 14,64 esialgu.160 ei ole ka mure ja on veel minekut.kütet 100le olen arvestanud 10ga siis veab alati välja,kuigi näitaja töötab aga nii tühjaks ei ole saanud,et tuli juba põleks.mahlad ja filtrid vahetasin nii,et saab mõne aja muretult sõita.kettad ja klotsid enne mind vahetatud ka rihmad.vanuse poolest vägagi kõva.ja automaatkast on ikka tõeline lõbu.

Rõõm kuulda ja rahulikku kulgemist :)
Kütusekulu ei oska kommenteerida, sest endal OD-ga s.t. manuaalkast ja samas mootor tänu coolerile vähe võimsam.
s70 IGATI VOLVO

minenohh
Foorumlane
Postitusi: 80
Liitunud: 17 Jaan 2008, 22:00

PostitusPostitas minenohh » 07 Veebr 2008, 20:48

seda teksti oli jah silmale suht rõõm lugeda. :)

minenohh
Foorumlane
Postitusi: 80
Liitunud: 17 Jaan 2008, 22:00

PostitusPostitas minenohh » 12 Veebr 2008, 17:10

Kas 940-l originaalis 16'' ka ette nähtud on?

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

PostitusPostitas volvo245 » 12 Veebr 2008, 18:21

On ikka 900 turbodel oli (mingi aeg) 16"valud (Hydra)
Pilt
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

minenohh
Foorumlane
Postitusi: 80
Liitunud: 17 Jaan 2008, 22:00

PostitusPostitas minenohh » 03 Mär 2008, 15:00

pole kaua enam juttu olnud. :( Küsiksin veel, et kas 940 on teisi mootoreid ka peale diislite, mille kütusekulu oleks alla kümne sajale. Näiteks 2,3 96kW? Kas Bensukad on vastupidavad ? Ja kas istmetugi ka valu saab kiirenduse ajal?

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1441
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 03 Mär 2008, 20:50

8-klapiliste vabalthingavate bens.mootorite jaoks ei ole alla 10 liitri keskmine kulu saada mingi probleem. Hooldatud mootorite puhul on kvaliteetse kütusega isegi "häbiväärselt" väikesed tulemusi saadud (ca 7).
Samuti saab maanteel 8-9 liitriga hakkama 2,3 16V 114 kw mootor.

Endal praegu peres 2 2,0 turbomootoriga 900-st. Üks 8-klapiline 114 kw ning teine 16-klapiline 140 kw. Mõlema keskmine kütusekulu on 10,5-11 kuid ainult maanteesõiduga saab ka alla 10-e hakkama. Seda siis nö väga turbolembese kuid praktilise sõidustiili juures. Viimane tähendab seda, et kiirendan küll väga intensiivselt (ja sageli :) ) kuid sõidan alati sujuvalt ja ühtlase kiirusega ning pidurit kasutan minimaalselt.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97x2
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

krss
Kõva postitaja
Postitusi: 107
Liitunud: 05 Nov 2006, 03:16

PostitusPostitas krss » 08 Mär 2008, 01:07

.
Viimati muutis krss, 27 Dets 2015, 22:26, muudetud 1 kord kokku.

minenohh
Foorumlane
Postitusi: 80
Liitunud: 17 Jaan 2008, 22:00

PostitusPostitas minenohh » 08 Mär 2008, 15:21

Siis peaks 2,3 ka küllaltki õige valik olema. tänan vastuste eest

abt
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Dets 2009, 21:23
Asukoht: Tartu, Otepää

PostitusPostitas abt » 12 Dets 2009, 21:27

Teemast aegu möödas.
Minul küsimus, et kuidas kestavad 900-se automaatkastid? Olgu siis bensiin või diisel.

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1007
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas kaak » 13 Dets 2009, 00:34

abt kirjutas:Teemast aegu möödas.
Minul küsimus, et kuidas kestavad 900-se automaatkastid? Olgu siis bensiin või diisel.


niikaua kuni õli normis ja mootorist tulev jõud jääb tugevalt alla 300HP ei ole probleeme. muidugi on tehtud edusamme lisades automaatkasti õlijahtususele lisaradika- et nii kannataks rohkem töökoormust.

neid kaste pandi nendele seeriatele erinevaid-

AW71 automatic (3-speed + OD)
AW72L automatic (4-speed, lockup torque converter)
ZF4HP22 automatic (4-speed, lockup torque converter)

sa pead oma küsimust täpsustama spetsiifilisemalt. tahad sa seda kasti riiuli peal hoida või mida teha?
1800s T5
e36 T5

abt
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Dets 2009, 21:23
Asukoht: Tartu, Otepää

PostitusPostitas abt » 13 Dets 2009, 10:10

Tahaks muretult liikuda :)
Senised isiklikud kogemused automaadi pidamisega on BMW 525 ja Sierra doch motoga, ning mõlematel käisid kastid maas.
Nüüd on silma jäänud üks 90-ndate alguse 90kw-ne diisel automaadiga 940. Sellest siis ka uurimine.

Kasutaja avatar
Kalamees
Foorumlane
Postitusi: 54
Liitunud: 21 Mär 2006, 23:12
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Kas 940 on vastupidav auto?

PostitusPostitas Kalamees » 02 Mär 2010, 23:29

Aga kas siis on kõik 9xx tsingitud kerega? Või on mingeid aastate erinevusi!
Parimat,
Raigo


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist