Kas 240 vedrustus ongi jäik?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Kas 240 vedrustus ongi jäik?
Kui võrrelda 740 ja 240, siis 740 on tohutult pehmem.
Minu 240 on esiamordi 80% ja taga 70%.
Mis teha?
Minu 240 on esiamordi 80% ja taga 70%.
Mis teha?
Täiesti vabalt võib ju olla, et konkreetses võrdluses on ühel autol sportvedrustus. See võib olla nii tehases paigaldatud, kui ka mõne hilisema omaniku vajadustest tingitud. Samuti võivad erinevad amordid auto jäikusele mõjuda.
http://www.hot.ee/ddig/700_900.pdf
Selle broshüüri järgi on 90a 740 GLT mudelitel sportvedrustus ning minu 90a 740 GLT ongi oluliselt jäigem kui nt 95a 945 või 87a 245 või 78a 244.
http://www.hot.ee/ddig/700_900.pdf
Selle broshüüri järgi on 90a 740 GLT mudelitel sportvedrustus ning minu 90a 740 GLT ongi oluliselt jäigem kui nt 95a 945 või 87a 245 või 78a 244.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
vanapeer kirjutas:Võibolla on mu omal taha pandud 245 keerud, kuidas vahet teha?
Universaalidel peaks olema nn cargo vedrud, mis on jäigemad ja lühemad.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96
200 seerial on ikka väga pehme vedrustus. 200 turbodel on natuke jäigemad ja lühemad vedrud. Turbode vedrustus ka ikka päris pehme.
Universaalidele oli saadaval jäigemad vedrud taha lisana.
Diislitel olid ees jäigemad vedrud.
Lisavarustusena oli R-sport amordid või sport verustus koos jämedamate stabika varrastega.
Universaalidel oli ka mingid salongist reguleeritava kõrgusega taga amordid saadaval.
Ära unusta ka kumme. Mõni kõrgem kumm võib olla palju jäigem kui madala profiiliga kumm.
Universaalidele oli saadaval jäigemad vedrud taha lisana.
Diislitel olid ees jäigemad vedrud.
Lisavarustusena oli R-sport amordid või sport verustus koos jämedamate stabika varrastega.
Universaalidel oli ka mingid salongist reguleeritava kõrgusega taga amordid saadaval.
Ära unusta ka kumme. Mõni kõrgem kumm võib olla palju jäigem kui madala profiiliga kumm.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Kes on see mees või kus on see spec, kus kirjas kangete vedrutraatide jämedused? Stabikad, nagu teisal juba kirjas, on tavalised ja kurvis on vaja vastu kallutada.
Hetkel on midagi ka lõpuks ette võetud ja selleks on terve puksiring. Võibolla põrub kõik, kuna kummi pole enam minu ja maa vahel... Usaldan raua ja kummide ühildamiseks paariks päevaks Volvotomi kätte.
Hetkel on midagi ka lõpuks ette võetud ja selleks on terve puksiring. Võibolla põrub kõik, kuna kummi pole enam minu ja maa vahel... Usaldan raua ja kummide ühildamiseks paariks päevaks Volvotomi kätte.
Jah, lootus kaob viimesena...
Aga kui sillastend huvitab, siis minu töökoha taga on üks. Peale Helkama auto kinnipanekut rändas see sinna. Selle stendiga pidi peremehe jutu järgi päris head sillad saama. Aga eks igaüks kergitab oma saba. Minu V70 keeras otsemaks küll peale sillaremonti. Enam ei vilise kummid kurvides ja rool ka jälle otse peal.
Aga kui sillastend huvitab, siis minu töökoha taga on üks. Peale Helkama auto kinnipanekut rändas see sinna. Selle stendiga pidi peremehe jutu järgi päris head sillad saama. Aga eks igaüks kergitab oma saba. Minu V70 keeras otsemaks küll peale sillaremonti. Enam ei vilise kummid kurvides ja rool ka jälle otse peal.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist