Kas 240 vedrustus ongi jäik?

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

Kas 240 vedrustus ongi jäik?

PostitusPostitas vanapeer » 29 Juun 2006, 10:31

Kui võrrelda 740 ja 240, siis 740 on tohutult pehmem.
Minu 240 on esiamordi 80% ja taga 70%.
Mis teha?
:unibrow:

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 29 Juun 2006, 10:34

äkki 70o sul asjad vähe õhtal :)
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 29 Juun 2006, 10:45

Jutt on Leho ja Kristjani masinatest :P
Need ei tohiks olla õhtal. Point selles, et nad võtavad konarusi palju vaiksemalt.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 29 Juun 2006, 11:07

Ilmselt tuleks proovida veel mõnda 200 seeria klassikut, et objektiivset pilti asjast saada. Või kutsuda kõik foorumi tagaveolised kokku ja korraldada kõige pehmema valimine :D .
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 29 Juun 2006, 16:33

Kurat kui varem ei saa, siis üritan ronida kõiki 200listesse Lihula ürra ajal :)

Aga tegelt ootaks komme küll. Kas on mingid puksid või padjad seal mis võivad olla kurrjamiteks?
:unibrow:

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1440
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 03 Juul 2006, 14:53

Täiesti vabalt võib ju olla, et konkreetses võrdluses on ühel autol sportvedrustus. See võib olla nii tehases paigaldatud, kui ka mõne hilisema omaniku vajadustest tingitud. Samuti võivad erinevad amordid auto jäikusele mõjuda.

http://www.hot.ee/ddig/700_900.pdf

Selle broshüüri järgi on 90a 740 GLT mudelitel sportvedrustus ning minu 90a 740 GLT ongi oluliselt jäigem kui nt 95a 945 või 87a 245 või 78a 244.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 03 Juul 2006, 14:59

Mis vedrustus on 88 aasta 240DL?
Kuulsin arvamust, et 264 võib olla pehmematega?

Võibolla on mu omal taha pandud 245 keerud, kuidas vahet teha?
:unibrow:

ddig
Foorumi veteran
Postitusi: 1440
Liitunud: 19 Veebr 2006, 10:30
Asukoht: Tallinn - Pärnu

PostitusPostitas ddig » 04 Juul 2006, 15:02

vanapeer kirjutas:Võibolla on mu omal taha pandud 245 keerud, kuidas vahet teha?


Universaalidel peaks olema nn cargo vedrud, mis on jäigemad ja lühemad.
Nüüd: 960 B204FT ´91; 960 ´92; 965 ´96; 945 B230FT ´96; 960 '96; V90 ´97
Enne: 244 B21E ´78; 740 B234F ´90; 945 B200FT ´95; 960 B6304S ´95; 965 B6304F ´91; 965 '96; 960 Executive ´96

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 04 Juul 2006, 15:10

Lühemad? Siis peaks masin istuma madalamal või on universaalil vedru kinnitused "paksemad"?
:unibrow:

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 04 Juul 2006, 20:57

200 seerial on ikka väga pehme vedrustus. 200 turbodel on natuke jäigemad ja lühemad vedrud. Turbode vedrustus ka ikka päris pehme.
Universaalidele oli saadaval jäigemad vedrud taha lisana.
Diislitel olid ees jäigemad vedrud.
Lisavarustusena oli R-sport amordid või sport verustus koos jämedamate stabika varrastega.
Universaalidel oli ka mingid salongist reguleeritava kõrgusega taga amordid saadaval.
Ära unusta ka kumme. Mõni kõrgem kumm võib olla palju jäigem kui madala profiiliga kumm.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Rainer
Foorumlane
Postitusi: 20
Liitunud: 01 Juul 2005, 17:27
Kontakt:

PostitusPostitas Rainer » 08 Aug 2006, 22:08

vanapeer kirjutas:Mis vedrustus on 88 aasta 240DL?
Kuulsin arvamust, et 264 võib olla pehmematega?

Võibolla on mu omal taha pandud 245 keerud, kuidas vahet teha?


Äkki see jäikus peitub `eks polisbil` taga? 8)

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 09 Aug 2006, 00:40

Kes on see mees või kus on see spec, kus kirjas kangete vedrutraatide jämedused? Stabikad, nagu teisal juba kirjas, on tavalised ja kurvis on vaja vastu kallutada.
Hetkel on midagi ka lõpuks ette võetud ja selleks on terve puksiring. Võibolla põrub kõik, kuna kummi pole enam minu ja maa vahel... Usaldan raua ja kummide ühildamiseks paariks päevaks Volvotomi kätte.
:unibrow:

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 14 Aug 2006, 16:56

Nuh, kas Volvotom ja uued puksid tegid imet?
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 14 Aug 2006, 19:17

Ei käi midagi nii kiiresti, kui loota võiks. Esimene päev jõuti vaid esisilla kallale. Õõtsad olid roostepurud ja said ka uued. Nüüd veel tagumiste ring ja siis esisilla kokkujooks vonksu...aga ega eriti veel vahet tunda pole :P Paar päeva kannatust ja lootust veel...
:unibrow:

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

PostitusPostitas Kristjan » 14 Aug 2006, 20:20

Jah, lootus kaob viimesena...
Aga kui sillastend huvitab, siis minu töökoha taga on üks. Peale Helkama auto kinnipanekut rändas see sinna. Selle stendiga pidi peremehe jutu järgi päris head sillad saama. Aga eks igaüks kergitab oma saba. Minu V70 keeras otsemaks küll peale sillaremonti. Enam ei vilise kummid kurvides ja rool ka jälle otse peal.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist