Eelsüüteküünlad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Eelsüüteküünlad
Andke nõu
Hiljuti käisin Oisu Diislis mootorit süüdet ja pumpa reguleerimas, vahetati ka tõukurid. Nüüd külmalt käevitades mootor mõnda aega lonkab, nagu üks pottidest ei töötaks.
Kahtlustan, et eelsüüteküünaldest on mõni saba andnud.
Kuidas teha kindlaks, milline tuksis olla võib? Ja seejärel milline oleks õige protseduur vahetamiseks?
Hiljuti käisin Oisu Diislis mootorit süüdet ja pumpa reguleerimas, vahetati ka tõukurid. Nüüd külmalt käevitades mootor mõnda aega lonkab, nagu üks pottidest ei töötaks.
Kahtlustan, et eelsüüteküünaldest on mõni saba andnud.
Kuidas teha kindlaks, milline tuksis olla võib? Ja seejärel milline oleks õige protseduur vahetamiseks?
940 GLE D24TIC ZF22´94
- SassGuss
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 492
- Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
- Kontakt:
Parem ikka maha, ja visuaalselt kontrollida, kas ta punaseks läheb üldse, ja kui kiiresti. Mul sama jama lonkamisega, aga, nippi juhuslikult teada sain, et kui mootor käib, hästi kähku süüde välja ja uuesti sisse, niiet mootor välja ei sureks. Siis küünlad teevad uuesti oma tsikli, ja mootor hakkab normaalselt tööle. Märkasin ka seda, et kui tõmmata lonkamis aja jooksul külmakäivitamis kangi pumba küljes, siis ka nagu läheb paremaks. Ehk siis on liiga hilja pritsu nurk. Mul see termostaat mis tõmbab seda kangi, prektiliselt ei liigu, uus 3500 EEKu. Las ta lonkab, aga küünlad plaanis kontrollimata vahetada, kuna 140 000 Km juba sõidetud mu pepu all, ja ei tea kas keegi kunagi üldse need vahetas...
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???
Pikem jutt diislite teemal: eelsüüte küünlaid saab kontrollida - testriga (korras küünlal oli takistus vist ca 2Ω) kui takistus on lõpmatult suur, on küünal kutu; proovilambiga (kui lamp põleb, järelikult peaks ka küünal töötama) või visuaalselt - küünal maha ja kui punaseks läheb, siis töötab. Pihustite maha võtmisega ei ole vaja karta, et süsteemi õhk jääb. Selle lööb pump sealt kohe välja. Kui enne kõrgsurve pumpa kuskilt midagi lahti võtta, siis tuleb õhk välja pumbata, et mootor saaks käima hakata.
rotsa kirjutas:Pikem jutt diislite teemal: eelsüüte küünlaid saab kontrollida - testriga (korras küünlal oli takistus vist ca 2Ω) kui takistus on lõpmatult suur, on küünal kutu; proovilambiga (kui lamp põleb, järelikult peaks ka küünal töötama) või visuaalselt - küünal maha ja kui punaseks läheb, siis töötab. Pihustite maha võtmisega ei ole vaja karta, et süsteemi õhk jääb. Selle lööb pump sealt kohe välja. Kui enne kõrgsurve pumpa kuskilt midagi lahti võtta, siis tuleb õhk välja pumbata, et mootor saaks käima hakata.
Konkreetse mootori korras küünla takisus on 0,9..1,1 oomi.
Mõõdetud erinevate tootjate uutel küünaldel.
Mitte unustada testri juhtmete takistust!
Ja kui tahad ikkagi silmaga näha,kui punaseks läheb-ei oma juhtmete polaarsus mingit tähtsust.
- kaupz
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 08 Juun 2007, 08:37
- Asukoht: Lääne-Harju vald
- Kontakt:
Töökaaslane vahetas just Vw Boral,
ühe takistus lõpmatu,
teisel 6kOm
Kolmas ja neljas olid vist 0,7Omi
Nii et, esimene päris katkenud, teine piiri peal ja 2tk vist õiges vahemikus.
Pean oma v70 rida5 küünlad ka üle katsuma, sest ikka 1,5-2sek tahab starterit saada et käima läheks.
Mis tootja küünlad osta?
Boral olid Beru ja läksid peale Febi omad.
ühe takistus lõpmatu,
teisel 6kOm
Kolmas ja neljas olid vist 0,7Omi
Nii et, esimene päris katkenud, teine piiri peal ja 2tk vist õiges vahemikus.
Pean oma v70 rida5 küünlad ka üle katsuma, sest ikka 1,5-2sek tahab starterit saada et käima läheks.
Mis tootja küünlad osta?
Boral olid Beru ja läksid peale Febi omad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist