Iceman kirjutas:Mul küll tunduvalt vanem s80, aga sellele pole küll akut n.ö tutvustada vaja. Võibolla sul on teistmoodi juba. Aga ilmselt ka aku kapoti all. Vahetamine veidi ebamugavam, kui pagassis olevate akude puhul, aga mitte midagi keerulist. Aga ega see väiksema mahutavusega aku sul probleemi ära ei lahenda kui ainult mõnekilomeetriseid otsi sõidad aeg-ajalt. Lihtsalt hakkad kiiremini saama infot, et aku laetuse tase madal .
Kapoti all küll, raamatus polnud ka sõnagi tutvustamisest, aga igaks juhuks küsisin. Aga kas on ka kuskil teine aku, sellest pole siiani aru saanud, vin koodi järgi Skandixist vaadates nagu oleks pagassis mingi teine aku ka, auto enda raamatu järgi vaid start-stopiga masinatel ja mitte pagassis vaid samuti ees kojameeste lähedal katete all. Arvasingi et need lisaakud vaid start-stop masinatel, T6 ju pole seda funktsiooni, ilmselt ka V8-l mitte ja seepärast hakkasingi asjas kahtlema. Sõidan igapäevaselt tööpäevadel 4 km kuni 10km (pikem variant tööle selleks, et rohkem akut laadida ) tööle ja teine samapalju tagasi, nädalavahetuseti sõltub vajadusest. Sellest tekkiski küsimus ja mõte võtta pisut väiksem, kui 85Ah aku ja aku valiku juhendi järgi nagu võikski, aga enne tahtsin targematelt nõu küsida, et kas on ka mõistlik