Täpsemalt EURO4, 93kw D5 diisel plastikust klapikambri kaanega (ehk saama mis 120kw ja 136kw).
Huvitab just see elektroonika osa. Kas ongi lihstalt pihustitel pisitukud küljest ja annab starterit? Või kaitse välja (kas aju laseb siis üldse käivitada)? Või on see mingi peenem protsess. Küsin igaksjuhuks, et midagi katki ei teeks.
Diisli kompressiooni komplekt olemas millel on sobiv eelsüüte küünla adapter ka olemas- st kavas sealt mõõta.
Kuidas kompressiooni mõõta D5, EURO4 mootoril?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Kuidas kompressiooni mõõta D5, EURO4 mootoril?
Keerad kõik küünlad maha ja mõõdad muudkui.Käima ikka es lähe.Või kui pead mingi pistiku lähti võtma,siis nukaandurist peaks aitama.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Kuidas kompressiooni mõõta D5, EURO4 mootoril?
Polnud endal küll volvo marki auto, aga hiljuti sai pihusti vasktihendeid vahetatud ja tõmbasin kõigil pihustitel pistikud maha ja kõik pihustid ka maha.
Aukudest siis järjest proovisin. Mul küll vajadust selleks ei olnud, aga kui juba maha sai võetud, siis mõõtsin niisama ära
Eraldi mingit kaitset, ega andurit lahti ei võtnud. Pihustid maas, siis ei saa ju käima minna
Aukudest siis järjest proovisin. Mul küll vajadust selleks ei olnud, aga kui juba maha sai võetud, siis mõõtsin niisama ära
Eraldi mingit kaitset, ega andurit lahti ei võtnud. Pihustid maas, siis ei saa ju käima minna
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline