Tere,
Otsisin sarnast teemat, aga ei leidnud.
Sõidu ajal tuleb kerge vibra ja kütusekulu tõuseb 3-4l/100km kohta, mõne aja möödudes vibra kaob ja kütusekulu langeb normaalsele tasemele.
Vibra on roolist tunda, samas nagu ka mootorist kuulda, keeruline kirjeldada. Olen ajanud pöördesse, et turbo muutuvaid labasid liigutada, aga ei midagi. Tühikäigul töötab mootor ühtlaselt nagu siidi. Ükski märgutuli ka ei sütti.
Mootor D5244T14 129kW
Või on veermikus midagi? Pidurid? Veovõlli otsad? Samas kõike on koguaeg hooldatud ja vajadusel vahetatud.
Tänan ette!
V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
2 postitust all pool sarnane teema juba... Pihustid äkki?
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Kiirendamise ajal ei vibra midagi, vaid just ühtlase sõidu ajal maanteel, aga võib-olla tõesti pihustid...
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 175
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Tahaks kuidagi seda tahmafiltriga seostada. Kui sul start-stop on olemas ja suur ekraan samuti siis saab vaadata drive-e menüüst kas sul on samal ajal “engine system management” kiri. Üldiselt viitab see tahmafiltri põletustsüklile. Kui nii vaadata ei saa siis peaks juhtmega sõidu ajal logima ja vaatama mis toimub.
Kuskandis asud? Lõuna pool saan juhtmega toetada.
Kuskandis asud? Lõuna pool saan juhtmega toetada.
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Asun Tallinn-Rapla enamasti.
Kui ongi tahmafiltriga tegu, kas siis on see nii umbes, et põletates enam ei lähe puhtaks ja hakkab vibrama? Peab uurima mis uus maksab, läbipesu on ilmselt samas hinnaklassis.
Kui ongi tahmafiltriga tegu, kas siis on see nii umbes, et põletates enam ei lähe puhtaks ja hakkab vibrama? Peab uurima mis uus maksab, läbipesu on ilmselt samas hinnaklassis.
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Tere!
Tekkinud vibra roolis ehk siis esisillas sunnib uurima tõesti esipidurite seisukorda ja nimelt, et ilmselt jääb/jookseb peale ühe esiratta pidur- id. Põhjuseid võib olla mitmeid, klotsid ebaühtlaselt kulunud, pid. sadul vigane/"must", mingid juht/kinnitus poldid/juht sõrmed "mustad"/kulunud jne. Mis nägu on Esimesed pid. kettad, kas esiratas-ad kuumeneb-vad, veeretakistus (laagrid) jne., Igav igatahes ei hakka.
Lugupidamisega T.
Tekkinud vibra roolis ehk siis esisillas sunnib uurima tõesti esipidurite seisukorda ja nimelt, et ilmselt jääb/jookseb peale ühe esiratta pidur- id. Põhjuseid võib olla mitmeid, klotsid ebaühtlaselt kulunud, pid. sadul vigane/"must", mingid juht/kinnitus poldid/juht sõrmed "mustad"/kulunud jne. Mis nägu on Esimesed pid. kettad, kas esiratas-ad kuumeneb-vad, veeretakistus (laagrid) jne., Igav igatahes ei hakka.
Lugupidamisega T.
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Tere!
On,s ka midagi selgunud?
Lugupidamisega T.
On,s ka midagi selgunud?
Lugupidamisega T.
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Viimane nädal on olnud vaikus - sõitude ajal näen kütusekulu tõusu, aga pole tundnud ei vibra ega midagi. Ühel korral tundsin kohapeal seistes põletuskärsakat, seega tundub olevat tahmafiltri jant ikkagi.
Jubedad on need fantoomvead, aga eks ma jälgin edasi.
Jubedad on need fantoomvead, aga eks ma jälgin edasi.
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Tere!
Tahmafiltri põletamine eeldab u 20-30 minti pidevat sõitu ja seda võimaldab kõige paremini maantee/maanteel sõit, pärast on näha kuis kütuse kulu jälle langeb norm tasemele. Palju oleneb ka sõidu stiilist, minu suksu saab vahelduvalt itsi, nii mõnigi kord järske pidurdusi ja usun, et see aitab mehhanisme natukenegi rahuldavas olukorras töös hoida, sest mis ei liigu/harva liigub, see "roostetab" kinni. Keskmist kütuse kulu näitab 5,8 L sajale, linnasõidu km-aas on siiski väiksem kui M-teel aga... .
Lugupidamisega T.
Tahmafiltri põletamine eeldab u 20-30 minti pidevat sõitu ja seda võimaldab kõige paremini maantee/maanteel sõit, pärast on näha kuis kütuse kulu jälle langeb norm tasemele. Palju oleneb ka sõidu stiilist, minu suksu saab vahelduvalt itsi, nii mõnigi kord järske pidurdusi ja usun, et see aitab mehhanisme natukenegi rahuldavas olukorras töös hoida, sest mis ei liigu/harva liigub, see "roostetab" kinni. Keskmist kütuse kulu näitab 5,8 L sajale, linnasõidu km-aas on siiski väiksem kui M-teel aga... .
Lugupidamisega T.
Re: V70 P3 vibra ja kütusekulu tõus
Mine hüppa siit läbi https://www.testrem.ee/ jagatake tarkus ja saad teada, mis keiss on. 7 nahka ei koorita ja suhtuvad mõistlikult...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Harrikald ja 20 külalist