Volvo 855 T-5R Kadyp
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Seda kollast elukat nägin ühe korra tallinn narva maanteel konna peal, kaugelt ikka silmailu.
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Kas mootor on tööle saadud?
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Viimasest postitusest mõned head ajad möödas.
Alustame siis algusest. Ega enam ei mäletagi mis siin juba kajastatud ja mis ei. Pardon, kui midagi kordub.
Tööde nimekiri on selle ajaga suhteliselt pikk.
Mootor käis väljas ja automaat sai vahetatud manuaali vastu. Vana automaat mängis lolli ja selle korda tegemine oleks läinud mõttetult kalliks.
Kahjuks / õnneks oli kohe võtta nii kast ja kogu muu kola, et teha kahe pedaaliga autost kolme pedaaliga auto.
Kahjuks puudus õige pähklist kangi nupp ja amareta kott
Natuke Rootsis tuhnides õnnestus leida õige nupp mis ei olnud kohe üldse odav aga kuna kollane auto ja õige nupp on must have sai väljaminek tehtud.
Õnnestus leida ka manual kastiga keskkonsool, kus pole atm omast nuppu
Külge sai ühemassiline hooratas koos R siduriga.
Samuti sai karterituulutus süsteem puhastatud. Uus potsik oli olemas aga puudusid torud siis Hydroscand aitas hädast välja. Neil letis õiges tollmõõdus plasttorud ja kasutada tuleb vaid kummipõlvi.
Alt käisid ära nii esi- kui tagasild
Taga uued piduritorud, voolikud
Uued kettad, klotsid, suportid
Käsipiduri trossid ja klotsid.
Amordi ülemised kummi leevendid
4 silda ühendavat puksi. need olid omadega täiesti õhtal ja sild lausa loksus
Esisild sai uued H&R madaldusvedrud
Uued tugilaagrid ning leevendid. Amordi kaitsekummid,
Alumiinium õõtsad ning Powerflex mustade õõtsapuksidega, Lemförderi sarniirid
Sisemised ja välimised rooliotsad.
Õnnestus leida 302mm adapterid ja kettad.
285 vs 302mm
Võib vist öelda, et sillad on täielikult üle käidud ja kõik mis sai on vahetatud uute juppide vastu. Va rattalaagrid, mis ei teinud häält
Tagastange rippus ja selle korda tegemiseks aitas Karel
Vanadest polnud pea midagi järgi.
Stange eemaldusega sai ka haakekonks eemaldatud, mis pudenes kaheks. Peaks leidma uue ja kindlasti teisaldatava konksuga (Shoot kui kellegil pakkuda)
Biltemast jäid näppu tulede kojamehed. Vanad olid pulbrikus pudenemas
Kuna armatuuris põles abs tuli koos tracks lambiga ja obd näitas tagumist pp andurit sai tellitud uued ATE andurid. Algul kustus tuli ära, kuid mõne km pärast süttis abs tuli uuesti aga tracks ei. Põleb ka praegu. Kahtlus abs aju suremises.
Tühjast kohast suri ära ka spidokas. Näidiku paneele vahetades asi tööle ei hakanud. Sai mõõdetud käimari küljes olevat andurit ja näitas sekundiks 1930 ohmi mida ta pidi ja sekund hiljem näitas 0. Ei teagi nüüd kas viga anduris, mõõtevahendis. Pole jõudnud tegeleda. Vb taas vigane abs aju.
Kuna esiklaasis oli mõra siis Carglass aitas hädast välja ning vahetas vana uue vastu.
Hetkeseis selline
Tegemist vajab:
Nagu piltidelt näha on eelmine omanik mäkerdanud keretöödel vale värviga. Läheb ükshetk keretöödesse ja ülevärvi
Paari nädala sees peaks käima poleerimises ja kaetakse keraamikaga.
Istmed tahavad tiba värskendust,Teha korda spidokas ja abs lamp kustu.
Registreerimiseelne üv läbitud ja reg nr on tellitud.
Kui läheb hästi siis Youngtimeritel on kohal
Kindlasti ununes omajagu tehtud aga suuremas joones sai vist kõik kirja
Alustame siis algusest. Ega enam ei mäletagi mis siin juba kajastatud ja mis ei. Pardon, kui midagi kordub.
Tööde nimekiri on selle ajaga suhteliselt pikk.
Mootor käis väljas ja automaat sai vahetatud manuaali vastu. Vana automaat mängis lolli ja selle korda tegemine oleks läinud mõttetult kalliks.
Kahjuks / õnneks oli kohe võtta nii kast ja kogu muu kola, et teha kahe pedaaliga autost kolme pedaaliga auto.
Kahjuks puudus õige pähklist kangi nupp ja amareta kott
Natuke Rootsis tuhnides õnnestus leida õige nupp mis ei olnud kohe üldse odav aga kuna kollane auto ja õige nupp on must have sai väljaminek tehtud.
Õnnestus leida ka manual kastiga keskkonsool, kus pole atm omast nuppu
Külge sai ühemassiline hooratas koos R siduriga.
Samuti sai karterituulutus süsteem puhastatud. Uus potsik oli olemas aga puudusid torud siis Hydroscand aitas hädast välja. Neil letis õiges tollmõõdus plasttorud ja kasutada tuleb vaid kummipõlvi.
Alt käisid ära nii esi- kui tagasild
Taga uued piduritorud, voolikud
Uued kettad, klotsid, suportid
Käsipiduri trossid ja klotsid.
Amordi ülemised kummi leevendid
4 silda ühendavat puksi. need olid omadega täiesti õhtal ja sild lausa loksus
Esisild sai uued H&R madaldusvedrud
Uued tugilaagrid ning leevendid. Amordi kaitsekummid,
Alumiinium õõtsad ning Powerflex mustade õõtsapuksidega, Lemförderi sarniirid
Sisemised ja välimised rooliotsad.
Õnnestus leida 302mm adapterid ja kettad.
285 vs 302mm
Võib vist öelda, et sillad on täielikult üle käidud ja kõik mis sai on vahetatud uute juppide vastu. Va rattalaagrid, mis ei teinud häält
Tagastange rippus ja selle korda tegemiseks aitas Karel
Vanadest polnud pea midagi järgi.
Stange eemaldusega sai ka haakekonks eemaldatud, mis pudenes kaheks. Peaks leidma uue ja kindlasti teisaldatava konksuga (Shoot kui kellegil pakkuda)
Biltemast jäid näppu tulede kojamehed. Vanad olid pulbrikus pudenemas
Kuna armatuuris põles abs tuli koos tracks lambiga ja obd näitas tagumist pp andurit sai tellitud uued ATE andurid. Algul kustus tuli ära, kuid mõne km pärast süttis abs tuli uuesti aga tracks ei. Põleb ka praegu. Kahtlus abs aju suremises.
Tühjast kohast suri ära ka spidokas. Näidiku paneele vahetades asi tööle ei hakanud. Sai mõõdetud käimari küljes olevat andurit ja näitas sekundiks 1930 ohmi mida ta pidi ja sekund hiljem näitas 0. Ei teagi nüüd kas viga anduris, mõõtevahendis. Pole jõudnud tegeleda. Vb taas vigane abs aju.
Kuna esiklaasis oli mõra siis Carglass aitas hädast välja ning vahetas vana uue vastu.
Hetkeseis selline
Tegemist vajab:
Nagu piltidelt näha on eelmine omanik mäkerdanud keretöödel vale värviga. Läheb ükshetk keretöödesse ja ülevärvi
Paari nädala sees peaks käima poleerimises ja kaetakse keraamikaga.
Istmed tahavad tiba värskendust,Teha korda spidokas ja abs lamp kustu.
Registreerimiseelne üv läbitud ja reg nr on tellitud.
Kui läheb hästi siis Youngtimeritel on kohal
Kindlasti ununes omajagu tehtud aga suuremas joones sai vist kõik kirja
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Kas sellele leidsite ka lahenduse, miks mootor halvasti käis? Kui gaasi vajutasid ja puterdas. Kõlab väga nagu kütust ei saanud peale.
S40 T4 HX35
Re: Volvo 855 T-5R Kadyp
Nagu ikka ununes tähtsaim.
Bensiini pump oligi õhtal. Kellaga mõõtes näitas 3,2bar aga ajaga suri tootlus ja hakkas mootorit nälga jätma
Bensiini pump oligi õhtal. Kellaga mõõtes näitas 3,2bar aga ajaga suri tootlus ja hakkas mootorit nälga jätma
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist