Tervitus,
Selline küsimus, et kas üleval mainitud mootoritel on ka probleeme, et soonrihma purunemisel võib rihm lõpetada hammasrihma vahel, juhul kui ei kasutata originaalrihma, mis teistmoodi rebeneb? Nagu vanematel 2.4diislitel nt.
Omal antud töö ilmselt vaja ette võtta ja tahaks teada, kas peaksin vaatama originaal rihma või mitte, kui jah, siis kas pinguti ja rullik peaks ka originaal seljuhul olema?
Tänud ette, kes viitsib vastata
Volvo V60 D4 133KW soonrihm
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: Volvo V60 D4 133KW soonrihm
Sellel ei tohiks hammasrihma vahele sattuda,aga juhus võib pime olla”.On ka häid /Volvo/kirjata varuosi.Minul contitech . https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... ental-ctam
Seal ka pingutit saada /snr skf .../
Aga valik on sinu
Seal ka pingutit saada /snr skf .../
Aga valik on sinu
V70 2.0 D3 120kw 2012
V70 2.4D 93kw. 2006
V70 2.4D 93kw. 2006
Re: Volvo V60 D4 133KW soonrihm
Juhus on pime.Aga 158 d5 ja 120 kw d3 on pääsenud ja omal panin alla 60 tuh uue rihma ja conti oma sai.Fjordil saab joppamise korral uued nukad ja muu sinna juurde kuuluva välja vahetada(õnneks jätab kaane ellu).
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline