Iceman kirjutas:Liiwaannus kirjutas:Loe kuulutust ja mõtle uuesti. Kemppi lukk ja aeglane tagadiffer ehk kõrged pöörded pole mõistlikud asjad igapäeva sõiduks.
Lugesin juba esimesel korral ja ei näe põhjust uuesti lugeda - sain väga hästi aru, millega tegu. Pealegi on mõistlikkus ja praktilisus suhteline ja individuaalne väljend. Mõnel on 1,4 liitrine 3.. 4 pütine diisel mõistlik, teisel on 450kW V8 näiteks. Valikute küsimus nagu kõik siin elus. Vaatenurkasid elule ei ole ainult üks. See võrdlus taandub Sul umbes samaks teemaks, et ma olen terve elu naastuga sõitnud ja pole ega plaanigi lamelli proovida, seega lamellid ei kõlba karuperse ka
.
Saa nüüd üle oma vaimusilmas kujundatud minu eelistuste mustrist. Jaurad mitu posti mootori võimsusest, diislitest ja lamellidest. PS mu daily KW jääb napilt sellele alla, silindreid on ainult üks vähem ja Nm on ilmselt rohkem. Üllatuseks veeren ka lamellidelt. Loodan, et su maailma katki ei teinud nüüd.
KuldarA kirjutas:Vanakooli tagavedune kindlasti variant igapäevasõidukiks, aga isegi tulihingelised pooldajad peavad sellega nõustuma, et keevitatud tagadiffer on lõbus 2 päeva ja edasi hakkab tavasõitude juures pigem häirima. LSD-ks on seda väga meeldevaldne nimetada, pigem NSD ja see on ka tõenäoliselt põhjus miks ta 5-da käiguga "driftitav" on.
Diffri vahetamine piisavalt lihtne küll, aga Hyundai H1 pole just kõige levinum pill, et 1:1 sobiv differ välja otsida.
Kindlasti ta kellelegi dailyks sobiv, aga pigem ikkagi asjaarmastajale winterbeateriks vms.
KuldarA, tänud võtsid mu mõtte suurepäraselt kokku.
Stento, mul ikka kombeks osta auto igapäevasõitudeks mulle sobimatus konfiguratsioonis ja siis seda ümber ehitama hakata. Muidu ei teaks kuhu kõiki neid lugematuid tunde panna, mis ööpäevas on.