Kaarli S60
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kaarli S60
Vabajooksu rull keerleb mul mõlemat pidi, samamoodi nagu pingutirull. On see kindel, et vabajooksurull ainult ühte pidi jooksma peab? Uurisin netist ka aga ei suutnud midagi leida selle kohta.
Sõber käis autot vaatamas, kes teab asjast vähe rohkem. Selgus, et mootori küljes olev rihmaratas/väntvõll on kõver/jookseb viltu. Tellin igaksjuhuks ka uue vabajooksu rulliku. Panen tellimuse sisse ja saab järgmiseks nädalaks auto ehk korda, siis jääb veel käsipiduriga tegeleda ja uuesti ülevaatusele.
Sõber käis autot vaatamas, kes teab asjast vähe rohkem. Selgus, et mootori küljes olev rihmaratas/väntvõll on kõver/jookseb viltu. Tellin igaksjuhuks ka uue vabajooksu rulliku. Panen tellimuse sisse ja saab järgmiseks nädalaks auto ehk korda, siis jääb veel käsipiduriga tegeleda ja uuesti ülevaatusele.
S60 D5 2002
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1482
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Kaarli S60
Pigem mõeldi generaatori vabajooskusidurit, see peab pöörlema ainult ühes suunas. Kui see kinni jookseb, siis hakkab tühikäigul rihm vibrama. Teised rullid on tavalised. Ise kasutanud SKF, need ikka kestavad. Kas vända rihmaratta leevendi järgi andnud või keegi selle valesti paigaldanud.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Kaarli S60
Pidasin silmas jah geneka vabajooksusidurit.
Re: Kaarli S60
Ilmselt on lihtsalt järgi andnud. Eeldan, et kui ta oleks valesti paigaldatud siis oleks juba varem märku andnud, preagult olen sõitnud selle mootoriga 1 aasta ja 2 kuud ja pole varem probleeme olnud. Generaatori rullik tundus korras olevat.
S60 D5 2002
Re: Kaarli S60
Nonii väntvõlli rihmaratas, vabajooksurull ja rihm vahetatud. Vana rihmaratas on siin:
S60 D5 2002
Re: Kaarli S60
Eelmine kuu saadeti korduvale ÜV'le kuid kahjuks ei jõudnud õigeks ajaks autot korda teha ja nüüd peab uuesti minema. Käsipiduri klotsid vahetatud ja nüüd oleks veel vaja vasak udutuli alla poole reguleerida kuid reguleerimiskruvi ei tee midagi, käib lihtsalt ringi. Siit küsimus, kui ma võtan lihtsalt vasakult udutulelt pirni välja siis kas see läheb ülevaatusel arvesse olulise veana või on mitte oluline viga? Tõesti ei viitsi tervet uut tuld sebima hakata, udukaid kasutan nkn väga harva. Võibolla oskab keegi öelda kuidas oleks võimalik udutuld reguleerida ilma reguleerimiskruvita? Mainin ära, et läheksin ÜV tegema teise kohta
S60 D5 2002
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Kaarli S60
Pole veel näinud, et udukate regulli kontrollitaks. Korja mõlemad tuled maha, siis ei kontrollita neid. Või osta uus. Aeromotorsis on mingid alla 30 euri tk isegi.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Kaarli S60
Käisin Saue ülevaatusel, seal kontrolliti üle jah. Katsetan homme äkki saab panna teibitüki uduka pirni ülevale serva, et ülevalt poolt veidike piiraks.
S60 D5 2002
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Kaarli S60
Taavenz kirjutas:Käisin Saue ülevaatusel, seal kontrolliti üle jah. Katsetan homme äkki saab panna teibitüki uduka pirni ülevale serva, et ülevalt poolt veidike piiraks.
Kõik tuled mis autol küljes, peavad ka põlema.
Kata tuled eest kinni, siis pole rohkem muret.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Kaarli S60
Mõistan, et teip sulaks, samas oleks see ainult üv ajaks sinna jäänud. Sain täna probleemi lahendatud. Nimelt sai pandud uduka alumise kinnituse vahele kaks seibi, nüüd tuli suunab alla poole ja sai kõrguse õigeks. Õli koos filtriga vahetasin ka ära ja homme ülevaatusele.
update: Nii ülevaatusel käidud, suureks üllatuseks ei toiminud täna parempoolne käsipidur, mis eelmine kord toimis. Parandan autot välistes tingimustes ja kuna vasaku ratta klotside vahetamise ajal läks tormiks siis jõudsin ainult vasakult klotsid ära vahetada. Täna võtsin siis ette parema ratta ketaste vahetuse. Klotsid said vahetatud aga kässar endiselt ei toiminud. Võtsin uuesti lahti ja trossi küljes olev klotside vaheline julla oli kinni kiilunud. Lasin trossi salongist lõdvaks ja puhastasin julla ära, panin külge tagasi ja hakkasin salongist pingutama uuesti. Paar keeret sai teha ja reguleerimis mutter koos keermestikuga murdus ära. Hakkan nüüd uut reguleerimis komplekti sebima ja ülevaatus paraku peab edasi lükkuma.
Ahjaa, udutuld isegi ei kontrollitud ja kustutati üv ankeedilt lihtsalt ära, 3 päeva oli korduva üv lõpust üle läinud aga pääsesin siiski täna 5€'ga
update: Nii ülevaatusel käidud, suureks üllatuseks ei toiminud täna parempoolne käsipidur, mis eelmine kord toimis. Parandan autot välistes tingimustes ja kuna vasaku ratta klotside vahetamise ajal läks tormiks siis jõudsin ainult vasakult klotsid ära vahetada. Täna võtsin siis ette parema ratta ketaste vahetuse. Klotsid said vahetatud aga kässar endiselt ei toiminud. Võtsin uuesti lahti ja trossi küljes olev klotside vaheline julla oli kinni kiilunud. Lasin trossi salongist lõdvaks ja puhastasin julla ära, panin külge tagasi ja hakkasin salongist pingutama uuesti. Paar keeret sai teha ja reguleerimis mutter koos keermestikuga murdus ära. Hakkan nüüd uut reguleerimis komplekti sebima ja ülevaatus paraku peab edasi lükkuma.
Ahjaa, udutuld isegi ei kontrollitud ja kustutati üv ankeedilt lihtsalt ära, 3 päeva oli korduva üv lõpust üle läinud aga pääsesin siiski täna 5€'ga
S60 D5 2002
Re: Kaarli S60
Autol sai ära vahetatud kogu käsipiduri süsteem paremalt poolt: salongi tross - ketaste juurde minev tross ja kettad. Ülevaatus ka läbitud. Tükk aega on paremkurvides ilma libedata vilkuma hakanud traction controli tuli, kammisin veits foorumit ja leidsim, et ilmselt ABS hammasrihm. Ostsin hammasrihma ära ja nüüd ootab vahetust. Alates eelmisest nädalast viskab ka ABS tule põlema peale mõnda aega sõitmist teatega ABS/ANTI-SKID ASS. MISLUKT. Eeldan, et see tuleb ka ABS hammasrihmast aga äkki keegi teab täpsemalt? Siit foorumist ei suutnud sellist veateadet leida. Samas koos ABS tulega armatuuris kollast ega punast kolmnurka ei teki. Peale auto taaskäivitamist kaob ära jälle mõneks ajaks.
S60 D5 2002
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Kaarli S60
Mis keelne see sul on üldse?
Diagnost käib ikka vastava seadmega, ekraanile viskab üldist infot, et mis funktsioonid tõrguvad.
Diagnost käib ikka vastava seadmega, ekraanile viskab üldist infot, et mis funktsioonid tõrguvad.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Kaarli S60
ABS tule ja parempöördel DTC probleem lahendatud, vasakult oli tõesti ABS hammasvöö katki. Uus hammasvöö peal ja probleem lahendatud. Ühel toredal hommikul tegi auto käima pannes räiget kolinat geneka juures. Geneka sidur vahetatud ja probleem lahendatud. Samuti sai parempoolne esimene rattalaager vahetatud. Järgmiseks vaja amordi tugilaagrid ette võtta, kurvides veits koliseb vahel. Genekarihm sai ka jälle igaksjuhuks vahetatud
S60 D5 2002
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist