Haldexi õlipumbad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Haldexi õlipumbad
Tervist!
Tean, et paljudel on siin Haldexiga varustatud, ehk neljaveolised autod. Mõnedele tekitab selline neliveo realisatsioon teatud peavalu. Surevad DEMid, kuluvad pumbad. Pumbade kohta tahakski küsida.
1. Mis hinnaga olete lasknud enda Haldexi õlipumba välja vahetada?
2. Mis hind võiks uuel/taastatud pumbal olla, et ei tekiks tunnet, et teid röövitakse?
Jutt käib siis Haldex Gen 2,3,4 kohta, ehk masinad kuni, ma-ei-tea, 2008 ehk.
Tean, et paljudel on siin Haldexiga varustatud, ehk neljaveolised autod. Mõnedele tekitab selline neliveo realisatsioon teatud peavalu. Surevad DEMid, kuluvad pumbad. Pumbade kohta tahakski küsida.
1. Mis hinnaga olete lasknud enda Haldexi õlipumba välja vahetada?
2. Mis hind võiks uuel/taastatud pumbal olla, et ei tekiks tunnet, et teid röövitakse?
Jutt käib siis Haldex Gen 2,3,4 kohta, ehk masinad kuni, ma-ei-tea, 2008 ehk.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7043
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Haldexi õlipumbad
Miks näha vaeva taastamisega ja otsimisega kui Vag grupp kasutab samuti haldexeid ja samad pumbad. Pumba hind ca 130e
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Haldexi õlipumbad
V50 2004 läks uus Vag pump ca 240. Gen 4 kui ei eksi.
Re: Haldexi õlipumbad
Kas vag pump maksab siis 240 või 130?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Haldexi õlipumbad
Minu hind crankist,ei tea kuskohast kasutaja Tanel sai.
Re: Haldexi õlipumbad
Minu S80 haldexi pump maksis crankis 240eur kanti koos käibega.
Re: Haldexi õlipumbad
Kas paigaldus oli ka hinna sees?
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Haldexi õlipumbad
Ei.Selle kohta ei uurinud.isetehes ca 4h sai hakkama.
Re: Haldexi õlipumbad
Suur tänu info eest
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Haldexi õlipumbad
Minu hind ilma paigalduseta.
- Punane XC90
- Uustulnukas
- Postitusi: 8
- Liitunud: 15 Dets 2016, 09:53
Re: Haldexi õlipumbad
Kus ma selle haldexi pumba siis lõpuks võin saada/osta? Vaja oleks siis Haldex IV põlvkond autole Volvo XC90 D5 2011 147kW.
Nimelt sõltumatu Volvoteenindus ajas taga haldexi õlileket. Kui pöördusin siis oli haldex õliniiske. Aeti pukki ja tehti kindlaks, et pumba kummirõngad tuleb vahetada. Vahetati ära ja öeldi, et nüüd kõik OK. Järgmine päev haldex juba tilkus. Aeti samas kohas jälle pukki, kehitati õlgu, ei tea mis jama ikka uued rõngad ju... pandi jämedamad rõngad ja mingit hermetsi ka veel pumba korpusega kokkupuute kohta. Peale lõunat sain auto kätte, sõitsin tööle 15km siis auto kolm tundi seisis. Hakkasin õhtul koju sõitma lõi kirja ett "libisemisvastane süsteem vajab hooldamist". Stabiilsus- ja veojõukontroll enam ei toiminud, järele jäi vaid esivedu. Helistasin veel õhtul "sõltumatule volvoteenindusele", kutsuti järgmine päev jälle tagasi peale lõunat. Tõstsin hommikul ise auto ülesse, sillatala õline, sumpatoru kõik õline ja kärssab. Ajasin aga ise näpuga järge ja oi mis ma avastasin - haldeksi korpuse karteri põhjas täpselt tagastabika ja sillatala kohal paistab üks pisike auguke mille ümbert korpus õlipestud. Viisin siis nagu oli kokkulepitud pealelõunal "sõltumatule volvoteenindusele" jälle. Näitasin, et mis auk see on ja minu meelest sealt tuleb õli. Ei saa ikka autot lasta kontrollimatult klaasist uste taha ära viia ja arvata, et küll spetsid teavad mis teevad, peab ikka ise ka pilgu auto alla viskama. Diagnoos oli ikka täitsa vale ja ravi ka vale. Siis äkki ikka keegi teadis küll, et seal mingi tuulutus aga sinna ei tohiks õli sattuda ja võibolla kui reduktoril väike loks siis võib seal midagi nihkuda ja nüüd tuleb tahasilla reduktori remondi komplekt tuua ja siis saab korda. Järgmine päev informeeriti, et kõik tehtud aga auto jäi ikka esiveoliseks, pumba kaitse lööb läbi, pump tuksis, vaja uut pumpa. Küsisin kas äkki teie meisterdamiste tulemusena jäi lõpuks ühel hetkel pump kuivale, kuumenes üle ja oligi kirdõkk. Selle peale öeldi, et oi ei, nii vähe seal õli arvatavasti ikka ei olnud ja selle pärast nüüd kindlasti pump saba ei pannud. Ütleme nii, et väga kehva maitse jäi suhu kogu sellest asjast.
JA NÜÜD MUL ON VAJA HOMME SEDA HALDEX4 ÕLIPUMPA KUSKILT OSTA.
Nimelt sõltumatu Volvoteenindus ajas taga haldexi õlileket. Kui pöördusin siis oli haldex õliniiske. Aeti pukki ja tehti kindlaks, et pumba kummirõngad tuleb vahetada. Vahetati ära ja öeldi, et nüüd kõik OK. Järgmine päev haldex juba tilkus. Aeti samas kohas jälle pukki, kehitati õlgu, ei tea mis jama ikka uued rõngad ju... pandi jämedamad rõngad ja mingit hermetsi ka veel pumba korpusega kokkupuute kohta. Peale lõunat sain auto kätte, sõitsin tööle 15km siis auto kolm tundi seisis. Hakkasin õhtul koju sõitma lõi kirja ett "libisemisvastane süsteem vajab hooldamist". Stabiilsus- ja veojõukontroll enam ei toiminud, järele jäi vaid esivedu. Helistasin veel õhtul "sõltumatule volvoteenindusele", kutsuti järgmine päev jälle tagasi peale lõunat. Tõstsin hommikul ise auto ülesse, sillatala õline, sumpatoru kõik õline ja kärssab. Ajasin aga ise näpuga järge ja oi mis ma avastasin - haldeksi korpuse karteri põhjas täpselt tagastabika ja sillatala kohal paistab üks pisike auguke mille ümbert korpus õlipestud. Viisin siis nagu oli kokkulepitud pealelõunal "sõltumatule volvoteenindusele" jälle. Näitasin, et mis auk see on ja minu meelest sealt tuleb õli. Ei saa ikka autot lasta kontrollimatult klaasist uste taha ära viia ja arvata, et küll spetsid teavad mis teevad, peab ikka ise ka pilgu auto alla viskama. Diagnoos oli ikka täitsa vale ja ravi ka vale. Siis äkki ikka keegi teadis küll, et seal mingi tuulutus aga sinna ei tohiks õli sattuda ja võibolla kui reduktoril väike loks siis võib seal midagi nihkuda ja nüüd tuleb tahasilla reduktori remondi komplekt tuua ja siis saab korda. Järgmine päev informeeriti, et kõik tehtud aga auto jäi ikka esiveoliseks, pumba kaitse lööb läbi, pump tuksis, vaja uut pumpa. Küsisin kas äkki teie meisterdamiste tulemusena jäi lõpuks ühel hetkel pump kuivale, kuumenes üle ja oligi kirdõkk. Selle peale öeldi, et oi ei, nii vähe seal õli arvatavasti ikka ei olnud ja selle pärast nüüd kindlasti pump saba ei pannud. Ütleme nii, et väga kehva maitse jäi suhu kogu sellest asjast.
JA NÜÜD MUL ON VAJA HOMME SEDA HALDEX4 ÕLIPUMPA KUSKILT OSTA.
Re: Haldexi õlipumbad
Möller Autos on igaljuhul Haldexi jupid 2x odavamad kui Info-Autos. Tasub sealt küsida. Või siis Forss-ist(saab veel parema hinnaga usun). Vag-i haldexi pumbal on minu teada ainuke erinevus see, et pumba toitejuhe on lühem kui Volvo omal. Aga saab hakkama. Pumpa pole ostnud ise, aga ülejäänud jupid Haldexi hoolduse jaoks on sealt küll tulnud väga hea hinnaga.
Re: Haldexi õlipumbad
Vag hind 4 haldexile pumbale esinduses 290, 130 see on muinasjutud...
Re: Haldexi õlipumbad
288€ + käive läks uus orginaal Volvo XC70 2006 haldex pump.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist