Mihkli V70 D5 2002
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Mihkli V70 D5 2002
Pajataks oma viimasest ehitusest pisut. Nagu aru olen saanud, siis hästi töötavad autod mulle väga ei meeldi Selles võtmes veeres ka see 2002a V70 D5 manuaal kastiga isend mu õuele, või pigem tuli köie otsas. Leidsin siit samast foorumist kuulutuse Hinda oli natuke palju - salong oli olematu ja mootor ei käinud. Rääkisime hinna pisut meeldivamaks ja konna peale ta veereski. Headest asjadest - elektroonika töötas (CEM hiljuti remonditud), kärukonks, roostet polnud, kaugelt vaadates tundus hea ja porri ei täheldanud. Kõige halvem asi - plokikaanes nukapukid katki.
Lähemalt uurima hakates leidsin muidugi asju mida esialgu ei täheldanud, aga ega see ei morjendanud veel. Tundus hea nokkimine ees olevat
Olematust salongist üks pilt eelmiselt omanikult
Pärast pesu nägi juba auto moodi välja
Ka vaibad said täis pesu, vajaduse selle järgi andis kultuurikiht + lekkiv salongi radiaator. Kuna istmed läksid nagunii vahetusse siis oli juba lihtne vaipasid välja võtta.
Väikest jahutusvedeliku tilka torude otsas näha. Tuttav teema - o-rõngad kuumusega rabedaks muutnud, tüütu töö ja nõuab põnevaid jooga poose.
Vaibad läbisid survepesu - nagu uued!
Edasi tuli jälle käru sappa panna ja Võrus ära käia. Saagiks beežist nahast salong ja komplektne mootor hoorattaga. Juhiiste oli pisut väsinud kuid paremat pakkumist toohetk ei näinud. Mootori kohta täpselt ei teadnud, kuid ilmselt üle 300kkm sõitnud isend.
Mootor puki otsa ja lammutama. Varasematest diisli ehitustest on alati miskit kriipima jäänud. Kui kaane töö tehtud, siis pärast hakanud kahtlema alumise otsa pidavuses. Seega otsustasin kõik laiali tõmmata, mõõta, puhastada ja vahetada.
(praegu veel garaaž ilus ja puhas, mitte kauaks...)
Mootoril sisu puhas ja kaas täiesti korralik. See viimane tegelikult kõige vajalikum oligi.
Kulunud olid aga vända ja kepsu saaled. Mitte kõige hullemad just aga nii enam kokku panna ei saanud.
Mõõteriistad appi ja seisukorda faktiliselt hindama
Reaaluses olukord selline, et tööpinnad praktiliselt kulumata, silindrid täiesti silindrilised veel, kolvirõngad mahuvad isegi veel vabalt piiridesse.
Aga kuna selgus, et Volvo mootoritel saalede lugu põnevam kui mulle teada vanematel lahendustel, siis jäi uute saalede paigaldus sinna paika. Nimelt oleks pidanud tüki haaval komplekteerima saale komplektid vastavalt plokile märgitud suurustele, lugu üle 300€, ei aitäh.
Järgmisena tuli mängu auto pealt tulnud mootori alumine ots mis pukki läks
Silindrid korralikud
Saaled ilusad
Sai vähe nokitud-mõõdetud-küüritud-mõtiskletud ja jäi asi mõneks ajaks seisma
Kokku tuli panna auto pealt tulnud alumine otsa ja doonor mootorilt ülemine ots, pole probleemi! Töö käigus sai aga hakatud mõtlema ülejäänud kraami jalust viimisele vanarauda. Kaane viimine laideti maha ja soovitati asja teha kui võimalik. Kaasfoorumlaselt sain vanale kaanele uued nukapukid. Sirged nukad leidsin ka foorumist. Panin asja laua peal kokku ja veendusin et sai täiesti hea uskumatul kombel. Ei ole just kõige tervitatavam ettevõtmine nukkapukkide istutamine teise kaane otsa ilma töötluseta. Nukad liuglesid kenasti. Võtsin selle riski ja niiöelda sportlikust huvist ladusin selle viga saanud kaane kokku. Kusjuures isegi klapid läksid peale põhjalikku uuringut taaskasutusse. Väga leebe kohtumine oli sellel kaanel kolbidega võiks öelda. Samune kaas läks ka mootorile peale ja nüüd on üle üks korralik kaas
Sisselase ja kolvid said puhastuse. Sisselase sai küll uue hingamise. Silindris on teoorias igasugune lisa nõgi halvem soojusjuhtivus ja võimalik jõuakadu.
H2'st tulid originaal tihendid ja kepsupoldid
Pidurimeister kattis siduri uuesti. Tundus hea mõte ära katsetada.
Mingi hunnik varuosasid juba tekkinud
Kodulaual kootud klapipress, töötab mis hirmus
4-20Nm momentvõti, asendamatu asi mootori kokku ladudes. Kaks suuremat olid juba varasemast ajast olemas.
Väike tähelepanek klapikambrikaane tihendi paigaldusel mille avastasin - nurkadesse pisut silikooni. Anaeroobne tihendus läks ka nuka otsapukkide alla kusjuures.
Turbo sai omale uue sisu. Pildile sattus ka segadusest bemmi labad. Oli korra plaan vähe suurem föön vahele pista aga jäi hetkel mõtteks veel-
Kui juba poolraam väljas oli siis läksid sisse ka uued poolraami puksid, oli mõni juba väsimusmärkidega.
Radikad tegin puhtaks nii seest kui väljast, et oleks näha miks. See siis jahutusvedeliku radikas mis asub kahe radika taga.
Kasti läks uus õli, vana oli päris palju välja lekkinud (ja lekib vist jätkuvalt)
Kurram kus sai palju pilte Ehk jätkab teinekord
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:47, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
- stonestick
- Kõva postitaja
- Postitusi: 131
- Liitunud: 04 Okt 2014, 15:43
Re: Mihkli V70 D5 2002
Hea lugeda, kui on nii oskusi kui viitsimist Mis siiani kogu ettevõtmise eelarve on?
Re: Mihkli V70 D5 2002
Hea kuulda!
Kogu lõbu on siiamaani läinud kokku kuhugi 1,9k € kanti kogu mudruga. Vahetada tuleks ees sillas paar jubinat veel, et hea saaks. Edasi on juba pisike nokkimine. Tookord kui kalkuleerisin, siis võtsin turuhinnaks sõitva auto 2,5k. Aga nendega kunagi ei tea, mis hooldusi veel teha tuleb. Seega on natuke ruumi veel "üllatus-esinejatega" pihustite ja hooratta näol tegeleda.
Ilmselt kui poleks mootorit niivõrd pedandlikult kokku pannud oleks ilmselt pooltuhat euri kokkugi hoidnud.
Viskan siia enda või teiste hirmutamiseks excelist soetatud asjade nimekirja ka
A-osad
B-osad
Kogu lõbu on siiamaani läinud kokku kuhugi 1,9k € kanti kogu mudruga. Vahetada tuleks ees sillas paar jubinat veel, et hea saaks. Edasi on juba pisike nokkimine. Tookord kui kalkuleerisin, siis võtsin turuhinnaks sõitva auto 2,5k. Aga nendega kunagi ei tea, mis hooldusi veel teha tuleb. Seega on natuke ruumi veel "üllatus-esinejatega" pihustite ja hooratta näol tegeleda.
Ilmselt kui poleks mootorit niivõrd pedandlikult kokku pannud oleks ilmselt pooltuhat euri kokkugi hoidnud.
Viskan siia enda või teiste hirmutamiseks excelist soetatud asjade nimekirja ka
A-osad
B-osad
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:48, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Oled selle mootori hingeeluga nüüd läbi ja lõhki kursis. Mis on sinu arvamus D5244T mootori kohta, kas tegu on tugeva mootoriga mille resurssi jagub pikemaks või on ta pigem selline nõrgapoolsem, kehv õlitus, kiiresti kuluvad detailid, palju nn. "lastehaigusi" ?
Re: Mihkli V70 D5 2002
Kui nüüd vaadata mõlemat mootorit seest mis ilmselt mõlemad kuskil 350kkm läbinud, siis võiks öelda, et päris vastupidavad südamed. Muidugi juhul
KUI õli õigel ajal vahetada ja mitte koonerdada. Ühel juhul saaled kulunud teisel juhul mitte. Tapavad neid mootoreid muidugi ka rihmavahetuse tegemata jätmised, sealjuures muidugi ka geneka rihm koos liikuvate osadega.
Lastehaiguseks võiks ilmselt nimetada edasiarendusel pöördklappe, mis ridamisi probleeme endaga kaasa toovad, mida omanik enne millegi purunemist tähele ei pane.
Pihustid ja hooratas on ilmselt selle mootori ainuke peavalu, kuid ühegi diisliga ei pääse sellest. Kui tehtud, siis kestavad jällegi kaua.
Mulle see mootor istub, muidu poleks ilmselt viitsinud nii ehitada Jõudu on kamaluga, kütust võtab vähe. Täiesti standardses seades läks kenasti "9 ja paar koma kohta" sekundiga sajani mis viitab täiesti tehase lubatud jõule. Mootoril läbisõitu 370kkm.
KUI õli õigel ajal vahetada ja mitte koonerdada. Ühel juhul saaled kulunud teisel juhul mitte. Tapavad neid mootoreid muidugi ka rihmavahetuse tegemata jätmised, sealjuures muidugi ka geneka rihm koos liikuvate osadega.
Lastehaiguseks võiks ilmselt nimetada edasiarendusel pöördklappe, mis ridamisi probleeme endaga kaasa toovad, mida omanik enne millegi purunemist tähele ei pane.
Pihustid ja hooratas on ilmselt selle mootori ainuke peavalu, kuid ühegi diisliga ei pääse sellest. Kui tehtud, siis kestavad jällegi kaua.
Mulle see mootor istub, muidu poleks ilmselt viitsinud nii ehitada Jõudu on kamaluga, kütust võtab vähe. Täiesti standardses seades läks kenasti "9 ja paar koma kohta" sekundiga sajani mis viitab täiesti tehase lubatud jõule. Mootoril läbisõitu 370kkm.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Kas läbisõidu osas on kindlad tõendid või on sealt juba äkki paarsada tuhat maha keritud?
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Re: Mihkli V70 D5 2002
Minu autol oli 2007 Volvo kleepsuga tehtud rihmavahetus 178kkm, sama ka hooldusraamatus. Viimane hooldus Itaalias 202kkm 2008. Esimene hooldus Eestis 265kkm 2012. 4 aastat oli vahepeal Soomes. Et kui keritud, siis mitte väga palju. Esialgse doonormootori kohta küll kahjuks täpsemat infot pole kui ARKist võtsin.
Näitamaks, et ikka käib kah!
https://www.youtube.com/watch?v=O8qqPYE8WTs
Pärast kokku panekut sai silindrite pidavus ka üle mõõdetud. Varem olin kokku pannud sellise vidina
Silindrite pidavus järgmine:
1. 93%
2. 93%
3. 97%
4. 95%
5. 98%
Ühesõnaga tip-top tulemus, mingied probleeme sealt poolt ei esine.
Väike pesu peale kokku panekut ja katsetama
Väga hea abivahend õli ja nõgi maha saamiseks on mootoripesuvahendi vahtu ajamine ühel või teisel meetodil. Näib vähe paremini töötavat.
Esimene käivitus läks probleemideta. Käivitus kenasti ja mahlasid välja ei visanud. Tükk aega tudises kergelt ikka, üha paremaks läks. Kõige paremaks muidugi ei saanud, et päris ilma vibrata mootor käiks (varasemad on ühtlasemalt käinud). Proovisin Liquy Moly "snake oili" ehk siis pihusti puhastusvahendist "Diesel Purge", sai jälle parem kuid mitte nii hea.
Asi oli katsetamist väärt, sest pihustid olid enne stendis käinud ning pea kasutuskõlbmatuks tunnistatud. Kõike ühte moodi väsinud. Puhastusaine läks otse pumpa ja tagasivool otse purki kuskohast aine tuli. Tsükli lõpuks oli nõgi purgi põhja tekkinud küll igastahes.
Takkatipuks hakkas endast märku andma ka hooratas, ikka väike lõka-lõka tühikäigul. Vajuta sidurit ja vaikus. Anna gaasi ja jälle mõneks ajas vaikus. Ei teagi nüüd kas väsinud pihusitite tekitatud liigne vibra või siiski väsinud hooratas... Hooratas mahub muidu kenasti mõõtevahemikku suure varuga. Nüüd väike mõttekoht, kas minna edasi pihustitega või tegeleda hoopis hoorattaga.
Ükshetk jäi silma veel, et keegi on kellaplokil juba vägisi vist küljes käinud. DIM plokk näitab sama hetkel 91 kraadi mootori temperatuuri aga seier arvab teisiti. Ühesõnaga valesti ilmselt kokku pandud
Muudest asjadest häiris veel tahavaatepeegel, miskine sisemine vedelik oli laiali läinud. Ostsin teise peegli aga niisama neid ringi visata ei saa - UEM moodul seal sees. Natuke lammutamist ja gramm jootmist ning sai korralik kokku laotud, kõik jäi toimima.
Kuna värvkate oli vähe tuhmunud otsustasin ka sellele pisut värskendust anda. Mõne aja pärast läks küll isu üle. Alustasin kapotist. Sain teise läikima küll ja swirlid välja kuid muud kahjustust selle tööga ei päästa. Kivitäkked ja kajaka ekskremendid on mustale värvile ikka piisavalt liiga teinud et lähedalt vaadata ei kannata. Auto küljed on täiesti ok jällegi, parklamõlgid nagu ikka. Katus ja kapott on aga kivitäkked ja sööbimisjälgi täis.
Enne
Ja üleni tehtud. Mida rohkem vaeva nägin seda rohkem vigu välja tuli.
Saan küll värvimisega hakkama ja terveid autosidki tehtud, aga krt see ikka pikem ja tüütu ettevõtmine Ei ole selle töö jaoks hetkel küll motti, ilmselt kunagi tuleb ikka ära teha.
Vähemalt tegi vaha ning vihm asja kunstilisemaks
Nüüd tuleks veel 16" talverehv muretseda (või kas ongi see aasta üldse enam vaja??) ja võiks veerema hakata. Sakslasele sai testi tipust rehvid võetud, aga näib, et asjata seekord.
Näitamaks, et ikka käib kah!
https://www.youtube.com/watch?v=O8qqPYE8WTs
Pärast kokku panekut sai silindrite pidavus ka üle mõõdetud. Varem olin kokku pannud sellise vidina
Silindrite pidavus järgmine:
1. 93%
2. 93%
3. 97%
4. 95%
5. 98%
Ühesõnaga tip-top tulemus, mingied probleeme sealt poolt ei esine.
Väike pesu peale kokku panekut ja katsetama
Väga hea abivahend õli ja nõgi maha saamiseks on mootoripesuvahendi vahtu ajamine ühel või teisel meetodil. Näib vähe paremini töötavat.
Esimene käivitus läks probleemideta. Käivitus kenasti ja mahlasid välja ei visanud. Tükk aega tudises kergelt ikka, üha paremaks läks. Kõige paremaks muidugi ei saanud, et päris ilma vibrata mootor käiks (varasemad on ühtlasemalt käinud). Proovisin Liquy Moly "snake oili" ehk siis pihusti puhastusvahendist "Diesel Purge", sai jälle parem kuid mitte nii hea.
Asi oli katsetamist väärt, sest pihustid olid enne stendis käinud ning pea kasutuskõlbmatuks tunnistatud. Kõike ühte moodi väsinud. Puhastusaine läks otse pumpa ja tagasivool otse purki kuskohast aine tuli. Tsükli lõpuks oli nõgi purgi põhja tekkinud küll igastahes.
Takkatipuks hakkas endast märku andma ka hooratas, ikka väike lõka-lõka tühikäigul. Vajuta sidurit ja vaikus. Anna gaasi ja jälle mõneks ajas vaikus. Ei teagi nüüd kas väsinud pihusitite tekitatud liigne vibra või siiski väsinud hooratas... Hooratas mahub muidu kenasti mõõtevahemikku suure varuga. Nüüd väike mõttekoht, kas minna edasi pihustitega või tegeleda hoopis hoorattaga.
Ükshetk jäi silma veel, et keegi on kellaplokil juba vägisi vist küljes käinud. DIM plokk näitab sama hetkel 91 kraadi mootori temperatuuri aga seier arvab teisiti. Ühesõnaga valesti ilmselt kokku pandud
Muudest asjadest häiris veel tahavaatepeegel, miskine sisemine vedelik oli laiali läinud. Ostsin teise peegli aga niisama neid ringi visata ei saa - UEM moodul seal sees. Natuke lammutamist ja gramm jootmist ning sai korralik kokku laotud, kõik jäi toimima.
Kuna värvkate oli vähe tuhmunud otsustasin ka sellele pisut värskendust anda. Mõne aja pärast läks küll isu üle. Alustasin kapotist. Sain teise läikima küll ja swirlid välja kuid muud kahjustust selle tööga ei päästa. Kivitäkked ja kajaka ekskremendid on mustale värvile ikka piisavalt liiga teinud et lähedalt vaadata ei kannata. Auto küljed on täiesti ok jällegi, parklamõlgid nagu ikka. Katus ja kapott on aga kivitäkked ja sööbimisjälgi täis.
Enne
Ja üleni tehtud. Mida rohkem vaeva nägin seda rohkem vigu välja tuli.
Saan küll värvimisega hakkama ja terveid autosidki tehtud, aga krt see ikka pikem ja tüütu ettevõtmine Ei ole selle töö jaoks hetkel küll motti, ilmselt kunagi tuleb ikka ära teha.
Vähemalt tegi vaha ning vihm asja kunstilisemaks
Nüüd tuleks veel 16" talverehv muretseda (või kas ongi see aasta üldse enam vaja??) ja võiks veerema hakata. Sakslasele sai testi tipust rehvid võetud, aga näib, et asjata seekord.
Viimati muutis Mihkel., 24 Okt 2018, 13:40, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Krt on hea lugeda sellist pühendumust, no ei anna alla
Edu igal juhul.
Edu igal juhul.
XC70 D3 10a.
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
960 T6 95a.
960 3.0 95a. Ex
960 2,5TDI 94a. Ex
940 2,4TIC 96a. Ex
V70 2,5TDI 98a. Ex
Re: Mihkli V70 D5 2002
Facelifti eelsetel tumenevatel peeglitel oli teine tootja tüüpveaga ja tänaseks on vist kõigil originaalklaasidel see elektrolüüt seal vahel pruuniks tõmmanud, endalgi vahetatud facelift klaasiga.
Edu autoga!
Edu autoga!
- McBrainless
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1079
- Liitunud: 12 Okt 2014, 19:58
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Mihkli V70 D5 2002
Ma jätan ka märgi maha. Huvitav ja põnev lugemine on! Mõni ikka viitsib möllata, heehee.
Re: Mihkli V70 D5 2002
Vahetevahel ikka viitsin jah
Peegli teemaga polnud ise kusjuures kokku puutunud enne, jälle targem!
Katsetasin ka külmkäivitust oma väsinud pihustitega. Külmalt alguses kollab pisut aga käivitub hästi.
https://www.youtube.com/watch?v=_LeWTEhr_6Y
See nädalavahetus sai auto ka legaalselt teedele lastud. Alla läksid uued Hankooki Iz2 lamellid (R16) otsisin küll kasutatuid, kuid nii vanu rehve ei tahtnud alla panna nagu pakuti. Sattusin hoopis hea diili otsa uute näol. Läksid alla kohalikus remonditöökojas maal. Ainuke asi mis neil täppi läks oli rehvirõhk. Rehvi külgedel asuvatele värvitäppidele tähelepanu ei pööratud ning teekõrval poleks rattavahetusega hakkama saanud. Üle 200 Nm oli poltidele otsa väänatud... see selleks, käisin kõik üle, püssiga lahti ei teinud neid enam.
Õhtuseks näputööks oli eelmine nädal linna kaasa võetud kulunud käigukangi nupp. Õmblused katki ja tegelikult ka värv kulunud. Ilmselt tegeleb viimasega tuleviku poole.
Esimest õmblust pidi jätkama ikka
S60 rool rändas peale. Vana oli kulunud ja puudusid nupud. Krt embleem irdus transpordi käigus ei tea kuhu. IA õnneks annab lähiajal uue. Võtsin ka maki koos rooliga sama auto pealt, aga uus makk autole ei meeldinud, töötas kuid roolinupud mitte. Vana makiga jäi asi toimima, viis pluss!
Vida näitas probleemi ka kliimaplokis olevale ventikale, pisut puhastust ja määret ning käis jälle
Eelsüüte küünalde juhtmed olid kõik olematud, ei hoidnud ükski end küünla peal. Proovisin rüüziga ka piipu valmistada, kuid lõppes sellega, et kuumutasin nad mootori peal külge ja vsjo
Edasi otsisin esisilla kolksu vasakult eest. Sisemised rooliotsad lõtkusid kuid kahtlus oli, et need nii suurt häält nad teha ei saa. Külge pidid minema nii uued sisemised kui ka välimised otsad. Välimistel oli kaitsekumm rabe ja pikka pidu poleks olnud. Hea et silmasin kahtlast kaitsekummi ka uuel välimisel rooliotsal. Karp oli varem avatud ning ilmselt poodi või lausa tarnijale tagastatud. Kumm katki ja läheb poodi tagasi ühesõnaga, üks ots jäi ikka vahetamata. Kokkujooks sai paika vanal heal nööri meetodil, sõidab otse ja rool ka otse.
Ikka kolises... edasi vaatasin amordipatju mis olid aja ära elanud. Viljandist sai õnneks laupäeval uued ja läksid ka need alla. Jälle vaiksem kuid mitte päris hea.
Õõtsapuksid küll väsinud aga sellist kolinat ei tekitaks. Lõpuks leidsin lõpuni pingutamata piduri suppordi poldid... Millimeeter peale pingutatud ning vaikus majas! Eks ikka tuleb sellised asju ette
Uus rehv ja kohustuslik +10kW!
130km maanteel ja Tallinnas sain sellise näidu ette, kaunis kahtlane. Lubas veel täpselt 2000km otsa sõita ka. Sõidus olid ka mõned möödumised, ülejäänud gramm peale 90 püsikaga.
Viskasin ka peale esimest pikemat sõitu juhtme sappa, ei mingit üllatust õnneks. Tagumised turvavööd vaja vahetada (doonor oli laksuga) ja geneka tagusele tähelepanu pöörata.
Nüüd siis kallame ja tallame pisut
Peegli teemaga polnud ise kusjuures kokku puutunud enne, jälle targem!
Katsetasin ka külmkäivitust oma väsinud pihustitega. Külmalt alguses kollab pisut aga käivitub hästi.
https://www.youtube.com/watch?v=_LeWTEhr_6Y
See nädalavahetus sai auto ka legaalselt teedele lastud. Alla läksid uued Hankooki Iz2 lamellid (R16) otsisin küll kasutatuid, kuid nii vanu rehve ei tahtnud alla panna nagu pakuti. Sattusin hoopis hea diili otsa uute näol. Läksid alla kohalikus remonditöökojas maal. Ainuke asi mis neil täppi läks oli rehvirõhk. Rehvi külgedel asuvatele värvitäppidele tähelepanu ei pööratud ning teekõrval poleks rattavahetusega hakkama saanud. Üle 200 Nm oli poltidele otsa väänatud... see selleks, käisin kõik üle, püssiga lahti ei teinud neid enam.
Õhtuseks näputööks oli eelmine nädal linna kaasa võetud kulunud käigukangi nupp. Õmblused katki ja tegelikult ka värv kulunud. Ilmselt tegeleb viimasega tuleviku poole.
Esimest õmblust pidi jätkama ikka
S60 rool rändas peale. Vana oli kulunud ja puudusid nupud. Krt embleem irdus transpordi käigus ei tea kuhu. IA õnneks annab lähiajal uue. Võtsin ka maki koos rooliga sama auto pealt, aga uus makk autole ei meeldinud, töötas kuid roolinupud mitte. Vana makiga jäi asi toimima, viis pluss!
Vida näitas probleemi ka kliimaplokis olevale ventikale, pisut puhastust ja määret ning käis jälle
Eelsüüte küünalde juhtmed olid kõik olematud, ei hoidnud ükski end küünla peal. Proovisin rüüziga ka piipu valmistada, kuid lõppes sellega, et kuumutasin nad mootori peal külge ja vsjo
Edasi otsisin esisilla kolksu vasakult eest. Sisemised rooliotsad lõtkusid kuid kahtlus oli, et need nii suurt häält nad teha ei saa. Külge pidid minema nii uued sisemised kui ka välimised otsad. Välimistel oli kaitsekumm rabe ja pikka pidu poleks olnud. Hea et silmasin kahtlast kaitsekummi ka uuel välimisel rooliotsal. Karp oli varem avatud ning ilmselt poodi või lausa tarnijale tagastatud. Kumm katki ja läheb poodi tagasi ühesõnaga, üks ots jäi ikka vahetamata. Kokkujooks sai paika vanal heal nööri meetodil, sõidab otse ja rool ka otse.
Ikka kolises... edasi vaatasin amordipatju mis olid aja ära elanud. Viljandist sai õnneks laupäeval uued ja läksid ka need alla. Jälle vaiksem kuid mitte päris hea.
Õõtsapuksid küll väsinud aga sellist kolinat ei tekitaks. Lõpuks leidsin lõpuni pingutamata piduri suppordi poldid... Millimeeter peale pingutatud ning vaikus majas! Eks ikka tuleb sellised asju ette
Uus rehv ja kohustuslik +10kW!
130km maanteel ja Tallinnas sain sellise näidu ette, kaunis kahtlane. Lubas veel täpselt 2000km otsa sõita ka. Sõidus olid ka mõned möödumised, ülejäänud gramm peale 90 püsikaga.
Viskasin ka peale esimest pikemat sõitu juhtme sappa, ei mingit üllatust õnneks. Tagumised turvavööd vaja vahetada (doonor oli laksuga) ja geneka tagusele tähelepanu pöörata.
Nüüd siis kallame ja tallame pisut
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Enda E3 D5 kompuutri kütusekulu korrutan 1.3ga, siis saan täitsa reaalse numbri paagitäiest paagitäieni.
Suvel 5-5.5 sajale, talvel umbes 6.
Üllatus oli, kui sai suvel vahemere ääres käidud ja kiirteel 140 kmh kiirutsel sõita, küttekulu tanklate vahel oli umbes 6.3 nii et võis vuhiseda mõnuga.
Enne minekut oli turbo geomeetria ka kinni ja viskas avariisse kuid tsirka 3000km kiirteed põletas tahma vähemaks, enam avariisse ei löönud peale reisi ja jäigi turbo maha võtmata.
Suvel 5-5.5 sajale, talvel umbes 6.
Üllatus oli, kui sai suvel vahemere ääres käidud ja kiirteel 140 kmh kiirutsel sõita, küttekulu tanklate vahel oli umbes 6.3 nii et võis vuhiseda mõnuga.
Enne minekut oli turbo geomeetria ka kinni ja viskas avariisse kuid tsirka 3000km kiirteed põletas tahma vähemaks, enam avariisse ei löönud peale reisi ja jäigi turbo maha võtmata.
Re: Mihkli V70 D5 2002
Need sinu näidud tõesti pigem reaalsed. Eks esimese paagitäiega näha ole mis see raalsuses on.
Täna sõitsin üle pika aja dislaga suure külmaga tööle, no harjumatult kaua läheb soojaks ikka Uutel istemetel on tagumiku soojendus olemas, aga nupud puudulikud. Vist olid isegi pistikud kere poolt olemas, midagi ma suutsin igastahes kokku ühendada originaal lahendusega kokku ladudes.
Täna sõitsin üle pika aja dislaga suure külmaga tööle, no harjumatult kaua läheb soojaks ikka Uutel istemetel on tagumiku soojendus olemas, aga nupud puudulikud. Vist olid isegi pistikud kere poolt olemas, midagi ma suutsin igastahes kokku ühendada originaal lahendusega kokku ladudes.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Vahepeal läksid külge uued turvavööd tagumisele reale. Või õigemini vahetasin lihtsalt polstri ära istmetel, kaks õhtut vaikset nokkimist ja asi korras. Uued tagaistme leidsin 25€ eest Väänast, pakuti ka turvavöid 25€ tk.
Vasak litaka teinud, parempoolne uus
520km läbitud, 280km maanteed ja 240 linna vahel nädalaga, reaalne kulu 6,9l/100km. Tegin ühe 150km otsa veel maanteel ja tankisin uuesti täis, varem näitas vist kompuuter selle peale 3,6 l/100km, tegelikult on kulu 6,0 maanteel (võiks nõksa madalam olla justkui)
Kerge diisli hõng on ka vahetevahel auto kõrval, seega peaks otsima ka mingeid lekkeid.
Muidu sõidab-käivitub nagu ennemuiste, musta ei viska. Aga kuna keegi on katalüsaatori tühjaks lõiganud, siis haiseb nagu Transit, linna vahel taga sõita ei sooviks. See lõikus on midagi ka pütis lahti jätnud, kõriseb tühikäigul raip.
Tundub, et mingi probleem on ka spido blokiga, odomeeter käitub veidralt ja tundub end nullivat.
Vasak litaka teinud, parempoolne uus
520km läbitud, 280km maanteed ja 240 linna vahel nädalaga, reaalne kulu 6,9l/100km. Tegin ühe 150km otsa veel maanteel ja tankisin uuesti täis, varem näitas vist kompuuter selle peale 3,6 l/100km, tegelikult on kulu 6,0 maanteel (võiks nõksa madalam olla justkui)
Kerge diisli hõng on ka vahetevahel auto kõrval, seega peaks otsima ka mingeid lekkeid.
Muidu sõidab-käivitub nagu ennemuiste, musta ei viska. Aga kuna keegi on katalüsaatori tühjaks lõiganud, siis haiseb nagu Transit, linna vahel taga sõita ei sooviks. See lõikus on midagi ka pütis lahti jätnud, kõriseb tühikäigul raip.
Tundub, et mingi probleem on ka spido blokiga, odomeeter käitub veidralt ja tundub end nullivat.
Viimati muutis Mihkel., 25 Apr 2018, 09:50, muudetud 1 kord kokku.
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: Mihkli V70 D5 2002
Minul on ka keskmine reaalne seal 7 ligidal, olenevalt palju parajasti maanteed, linna sõidetud, on ka 8 ligidale läinud aga rahulikku maantee kulgemisega 6 kanti. Siin foorumis ka paar teemat kütuse kulust ja enamusel maanteel 6 kanti alla selle saada siis peab juba ökotama hakkama siis võimalik ka 5 või isegi alla selle aga mina oma jala raskuse juures ja kõike muud arvesse võttes arvan, et 7 keskmine on minule rahuldav tulemus. Ainult linna sõita siis lähevad numbrid suuremaks.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist