Loff'i Valge Daam
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Loff'i Valge Daam
Ehk siis hellrot?
Re: Loff'i Valge Daam
Vaikselt jõudumööda ikka saab nokitseda.
Paar nädalat on uued tuled (tagumised, esimesed nurgad/suunad ja küljesuunad) kaasa sõitnud - täna hakkasin tagumisi külge kruttima. Vanad tuled ära ei tahtnud tulla, sest nagu ikka, alumised tulemutrid on kinni. Õnneks ei hakanud polt tule sees ringi käima vaid läks pooleks. Kahe tule peale kokku on nüüd vaja kolme uut mutrit või siis kui kahel mutril saab poldijupi kätte on vaja ühte mutrit, sest üks polt on juba enne katki keeratud.
Uute tulede tihend on ka selline pajepann, et parem on vanade tulede tihendid võtta, need puhtaks pesta (juba kuivavad katlamajas) ja uued tuled nendega külge panna.
Pilti ka, tuled on prooviks lahtiselt külge pandud!
Paar nädalat on uued tuled (tagumised, esimesed nurgad/suunad ja küljesuunad) kaasa sõitnud - täna hakkasin tagumisi külge kruttima. Vanad tuled ära ei tahtnud tulla, sest nagu ikka, alumised tulemutrid on kinni. Õnneks ei hakanud polt tule sees ringi käima vaid läks pooleks. Kahe tule peale kokku on nüüd vaja kolme uut mutrit või siis kui kahel mutril saab poldijupi kätte on vaja ühte mutrit, sest üks polt on juba enne katki keeratud.
Uute tulede tihend on ka selline pajepann, et parem on vanade tulede tihendid võtta, need puhtaks pesta (juba kuivavad katlamajas) ja uued tuled nendega külge panna.
Pilti ka, tuled on prooviks lahtiselt külge pandud!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Loff'i Valge Daam
Loff kirjutas:Uute tulede tihend on ka selline pajepann, et parem on vanade tulede tihendid võtta, need puhtaks pesta (juba kuivavad katlamajas) ja uued tuled nendega külge panna.
Kui ma aastaid tagasi omal tagatulesid vahetasin, oli sama jama- nagu oleks kaks numbrit väiksemad
Sai ka vanad pandud.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Loff'i Valge Daam
Mul pigem vastupidi - nagu oleks 2 tihendit korraga vahel. Tegelikult on lihtsalt tihend ühepaksusest materjalist välja stantsitud aga arvestamata on, et tuli tahab ülevalt ja alt otsast veits õhemat tihendit saada kui keskelt. Uue tihendiga jäi tuli otstest niimoodi kandma, et keskelt oleks vesi ja lumi ja tolm sisse tuisanud.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Kust tuled pärit?
Re: Loff'i Valge Daam
Ebay, mingi lätlaste pood. DEPO tuled. Klokkerholmid on tunduvalt kallimad.
http://www.ebay.co.uk/itm/190751875128? ... EBIDX%3AIT
Tagumised tuled said külge. Näeb päris viisakas välja ja tagurpidikäigu tuled näitavad ikka hästi!
http://www.ebay.co.uk/itm/190751875128? ... EBIDX%3AIT
Tagumised tuled said külge. Näeb päris viisakas välja ja tagurpidikäigu tuled näitavad ikka hästi!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Tuledering on tehtud ja pidurisatulate tolmukatted vahetatud. Nüüd võib hakata kapotiall möllama. Õigemini juba möllasin - genekarihma pingutus oli mingi külaseppade vaimusünnitus. Õnneks oli eelmise valge 700-se originaal pingutuskraaka alles. Nüüd on sõitmine rihmavilinavaba.
Valget küljesuunda on ka natuke näha.
Vasakpoolne vana nurgatuli oli juba ammu pensionile tahtnud minna, veits lõhki juba.
No ja elu täiega käib tule sees.
Valget küljesuunda on ka natuke näha.
Vasakpoolne vana nurgatuli oli juba ammu pensionile tahtnud minna, veits lõhki juba.
No ja elu täiega käib tule sees.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Täna õhtul hakkasin vaikselt drosselklappi puhastama aga väga kaugele ei jõudnud, sest üks asi viis teiseni. Õhtu lõppes sellega, et drosselklapi puhastamiseni ei jõudnudki. Hakkasin aga õhulugejast tulema ja torusid küljest harutama. Kuna õhutorud on seest ikka igasugu manti täis siis otsustasin pilgu peale visata ka karteri tuulutusele. Karterituulutuse voolikute lahtiühendamise käigus avastasin ühe ilgelt piraka vaakumlekke allika - see kuradima katalüsaatori huinjaa voolik, mis läheb sisselaskesse oli omadega ikka päris otsa saanud. Ja sellise kohapealt, mida ei oleks muidu avastanudki - sisselaske kollektori all kuskil juhtmekimpude vahel pimedas peidus. Vooliku materjal ei ole õlikindel ja selle tõttu on voolik pudedaks muutunud.
Enamus aega läkski siis karterituulutuse puhastamise ja selle ühe vooliku lappimise peale. Või noh, uue vooliku otsimise peale. Ei ole ju kohe riiulist võtta neid parajaid voolikuid. Aga see asi on nüüd korras.
Kuskil seal kollektori all midagi paistab.
Drosselklapp.
Enamus aega läkski siis karterituulutuse puhastamise ja selle ühe vooliku lappimise peale. Või noh, uue vooliku otsimise peale. Ei ole ju kohe riiulist võtta neid parajaid voolikuid. Aga see asi on nüüd korras.
Kuskil seal kollektori all midagi paistab.
Drosselklapp.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Täna sai see drosselklapi puhastamise projekt lõpule viidud. Klapp ja torud puhtaks ja kokku tagasi. Kõik vakumid, mis on seotud sisselaskesüsteemiga üle vaadatud ja lekked kõrvaldatud. Auto käib paremini ja läheb pöördesse ka paremini. Enne oli masin ikka suhteliselt uimane. Süüdistasin automaatkasti ja selle turbiini. Turbiini tegin siis panin ta kokku minimaalse pikilõtkuga, mis tähendab, et stall speed on madal ja käiku vahetab võimalikult madalate pöörete pealt. Kuna proovisõitu ei jõudnud teha siis kogu tõde selgub homme hommikul kui tööle lähen.
Järgmisena võtame ette nukkvõlli vahetuse...
Järgmisena võtame ette nukkvõlli vahetuse...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Auto sõidab paremini kui kunagi varem (minu käes). Võib rahule jääda.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Nukkvõlli vahetuseks vajaminevad tihendid saabusid. Kuna oli kindel soov Victori huultihend saada siis oli mõistlik tellida kogu ülemise otsa komplekt. Ja vahetusse läheb ka termostaat koos jahutusvedelikuga. Millal täpselt selleks aega leian, ei tea...
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Mul samuti vaja kõiki mootori tihendeid lähiajal. Äkki oskad öelda selle komplekti orienteeruva hinna? Oli kohe poest võtta või pidid tellima?
Tänud ette
Tänud ette
Volvo 240 86a B230FT
Re: Loff'i Valge Daam
Saatsin PM-i!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Re: Loff'i Valge Daam
Täna leidus veidi aega, et hakata pihta nukkvõlli, hammasrihma, termostaadi ja jahutusvedeliku vahetusega. Mis seal ikka, kukkusin aga lammutama.
Nagu ikka järjekord ette näeb: kiilrihmad lõdvaks, ventikas küljest ära, ventika koda küljest ära, kiilrihmad maha, hammasrihma kate maha, vända otsast kiilrihmaratas maha, alumine hammasrihmakate maha, hammasrihma pinguti lahti ja rihm lõdvaks, rihmapinguti kinni tagasi, hammasrihm maha.
Tagumisest otsast jagaja kaas maha, jagaja küljest ära ja enne kui klapikambrikaas maha ja nukkvõll pealt ära, väike kontroll, ega keegi pole juba midagi huvitavat siia pannud, päkapikud või nii.
Ei ole ikka sama s**t, mis tavaliselt.
Klapikambrikaas maha ja oi kui pigine see elu siin on - kamassi õliga sõidetud vä?
Ühtlasi ronis "uus" nukkvõll ka pildile.
Kui nukkvõll juba maas siis kontrollisin üle, mis toimub tõikurite all - nagu ikka on need kummist tõukuri leevendid või summutid kõvaks plastiks muutunud ja kildudeks läinud. Tegelikult olid kõikidel tükid tõukuri sees alles. Mootorisse uitama ei ole keegi läinud. Tihendikomplektist uued asemele ja peaks hää saama küll.
"Uus" nukk peale, uus klapikambrikaane tihend, nukvõlli huultihend ja sinna otsa vana, ikka päris vana aga väga tuttav klapikambrikaas.
See paar aastat katlamajas laua all olnud. Kaak saatis selle mulle tagasi sõnumiga, et äkki läheb vaja! Kaak peaks selgeltnägijate tuleproovi järgmisesse hooaega minema või midagi
Tänase õhtu lõpuks sai ka õige hammasrihm peale.
Nüüd on jäänud veel termostaat, jahutusvedelik ja ventika viscoga peab ka midagi tegema - külmalt veab ikka liiga palju kaasa.
Nagu ikka järjekord ette näeb: kiilrihmad lõdvaks, ventikas küljest ära, ventika koda küljest ära, kiilrihmad maha, hammasrihma kate maha, vända otsast kiilrihmaratas maha, alumine hammasrihmakate maha, hammasrihma pinguti lahti ja rihm lõdvaks, rihmapinguti kinni tagasi, hammasrihm maha.
Tagumisest otsast jagaja kaas maha, jagaja küljest ära ja enne kui klapikambrikaas maha ja nukkvõll pealt ära, väike kontroll, ega keegi pole juba midagi huvitavat siia pannud, päkapikud või nii.
Ei ole ikka sama s**t, mis tavaliselt.
Klapikambrikaas maha ja oi kui pigine see elu siin on - kamassi õliga sõidetud vä?
Ühtlasi ronis "uus" nukkvõll ka pildile.
Kui nukkvõll juba maas siis kontrollisin üle, mis toimub tõikurite all - nagu ikka on need kummist tõukuri leevendid või summutid kõvaks plastiks muutunud ja kildudeks läinud. Tegelikult olid kõikidel tükid tõukuri sees alles. Mootorisse uitama ei ole keegi läinud. Tihendikomplektist uued asemele ja peaks hää saama küll.
"Uus" nukk peale, uus klapikambrikaane tihend, nukvõlli huultihend ja sinna otsa vana, ikka päris vana aga väga tuttav klapikambrikaas.
See paar aastat katlamajas laua all olnud. Kaak saatis selle mulle tagasi sõnumiga, et äkki läheb vaja! Kaak peaks selgeltnägijate tuleproovi järgmisesse hooaega minema või midagi
Tänase õhtu lõpuks sai ka õige hammasrihm peale.
Nüüd on jäänud veel termostaat, jahutusvedelik ja ventika viscoga peab ka midagi tegema - külmalt veab ikka liiga palju kaasa.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist