Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Kuna eelmise masinaga läks nii nagu ta läks siis tuli endale kiirelt uus liikur leida.
Kindlustusest saadud rahale tuli mõni sada juurde panna ja saigi selline liikur soetatud
Pildid on tehtud peale ostmist.
Masin ise on peaaegu sama mis eelminegi. erinevus on värv ja nüüd on ka kärukonks.
Esimese asjana sai kohe need õnnetud 15" rattad koos lamellidega alt ära ja korralikud suvekad PERFO velgedega alla kruvitud.
Ja vahetasin ka plastmassist juhtimisseadmed - rool ja käimarinupp.
Mõnusate nahkkattega asjade vastu mis täitsa juhuslikult garaasis vedelesid.
Edasine plaan on kogu tuuning vana masina pealt siia ringi tõsta.
Kindlustusest saadud rahale tuli mõni sada juurde panna ja saigi selline liikur soetatud
Pildid on tehtud peale ostmist.
Masin ise on peaaegu sama mis eelminegi. erinevus on värv ja nüüd on ka kärukonks.
Esimese asjana sai kohe need õnnetud 15" rattad koos lamellidega alt ära ja korralikud suvekad PERFO velgedega alla kruvitud.
Ja vahetasin ka plastmassist juhtimisseadmed - rool ja käimarinupp.
Mõnusate nahkkattega asjade vastu mis täitsa juhuslikult garaasis vedelesid.
Edasine plaan on kogu tuuning vana masina pealt siia ringi tõsta.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
- Traktorist
- Foorumi veteran
- Postitusi: 658
- Liitunud: 29 Apr 2013, 20:34
- Asukoht: Tallinn-Harjumaa-Läänemeri
- Kontakt:
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Jälgime huviga
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Jep, hoiame pilku peal
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Mulle on mulje jäänud, et Keila on S70 pealinn, seal neid ikka pargib siin ja seal
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Liiwaannus kirjutas:Mulle on mulje jäänud, et Keila on S70 pealinn, seal neid ikka pargib siin ja seal
Kusjuures tõesti. Minu kodust umbes kahesaja meetri raadiuses on veel kaks tükki.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Nonii...
Siin hulga aega möödas. Hulga asju tehtud kah.
Õnneks oli eelmine omanik mootoril suurhoolduse just ära teinud siis sai kohe muude vedelike kallale mindud mille vahetamist ei suutnud kaasatulnud ajalooürikutes tuvastada.
Esimese asjana sai kohe päevatuled paigaldatud.
Nu ei sobi see esiots nende koledate pikkade võredega.
Vahetusse läks käimakasti ja piduri õlid milleks sai abivahendid tehtud.
Selliste asjadega lausa lust tööd teha.
Kui juba tegemiseks läks siis sai tagaotsas ka vedrustus välja vahetatud. Alla said uued SACHSi gaasiamordid ja universaali vedrud.
Ka ees vahetasin ära vedrud amordid. Mitte, et seda väga vaja teha oleks olnud aga kuna mul halli küljes oli umbes 20k sõitnud värske kompleks siis sai lihtsalt asjad ringi tõstetud.
Põhja all avastasin ka korraliku komposiit põhjakatte mis on paigaldatud nähtavasti peale mingile kivile otsa sõitmist sest poolraamil on mõnus mõlk sees.
Tundub, et ka peale põhjakatte paigaldust on tegelane jätkanud äärekivide külastamist sest ka kattel on ka kulumisjälgi.
Sai ka vahetatud klapikambrikaane tihendid.
Kaas ise oli aga nii must, et ei saanud seda ka pesematta jätta.
Sai tehtud väike pesuvann ja nühitud..... pildil töö parasjagu pooleli.
Loomulikult tõstsin ringi halli pealt ka helitehnika ja kaamerad koos enamus LED valgustusega.
Osa tuli uuesti teha kuna sai avariis kannatada.
Ka juhipoolne elektri iste tuli uuesti teha sest vana seljatugi sai avariis kannatada ja ei tahtnud liikuda enam.
Se andis ka võimaluse asja veidi tuunida ja nüüd on ka see iste ette kallutatav nagu V70nete.
Ma küll ei kujuta ette milleks juhiistet vaja niimoodi kallutada aga vähemalt saab seda nüüd teha.
Paar päeva tagasi üllatas mind ka ABSi aju kes arvas, et tema enam tööd teha ei taha ja Viskas mingi PUMP MOTOR FAULTY vea.
Loomulikult ma seda ei uskunud, et pump katki ja vahetasin lihtsalt aju välja ja viga läinud. Nüüd tuleb see katkine aju muidugi korda teha ja riiulisse oma aega ootama panna.
Mõned asjad on vaja veel teha.
1. Konditsioneeri pumba sidur tahab vahetamist.
2. Kaugkäivitus tuleb enne talve külge panna
3. Plokisoojendus tuleks kah enne talve paigaldada.
4. Esitulede kojamehed tuleb üle kontrollida. Eelmine omanik on need millegipärast lahti ühendanud. Jo need katki on.
Vahepeal tuleb aga muude asjadega ka tegeleda seega ehk saab ikka enne külma need asjad tehtud.
Siin hulga aega möödas. Hulga asju tehtud kah.
Õnneks oli eelmine omanik mootoril suurhoolduse just ära teinud siis sai kohe muude vedelike kallale mindud mille vahetamist ei suutnud kaasatulnud ajalooürikutes tuvastada.
Esimese asjana sai kohe päevatuled paigaldatud.
Nu ei sobi see esiots nende koledate pikkade võredega.
Vahetusse läks käimakasti ja piduri õlid milleks sai abivahendid tehtud.
Selliste asjadega lausa lust tööd teha.
Kui juba tegemiseks läks siis sai tagaotsas ka vedrustus välja vahetatud. Alla said uued SACHSi gaasiamordid ja universaali vedrud.
Ka ees vahetasin ära vedrud amordid. Mitte, et seda väga vaja teha oleks olnud aga kuna mul halli küljes oli umbes 20k sõitnud värske kompleks siis sai lihtsalt asjad ringi tõstetud.
Põhja all avastasin ka korraliku komposiit põhjakatte mis on paigaldatud nähtavasti peale mingile kivile otsa sõitmist sest poolraamil on mõnus mõlk sees.
Tundub, et ka peale põhjakatte paigaldust on tegelane jätkanud äärekivide külastamist sest ka kattel on ka kulumisjälgi.
Sai ka vahetatud klapikambrikaane tihendid.
Kaas ise oli aga nii must, et ei saanud seda ka pesematta jätta.
Sai tehtud väike pesuvann ja nühitud..... pildil töö parasjagu pooleli.
Loomulikult tõstsin ringi halli pealt ka helitehnika ja kaamerad koos enamus LED valgustusega.
Osa tuli uuesti teha kuna sai avariis kannatada.
Ka juhipoolne elektri iste tuli uuesti teha sest vana seljatugi sai avariis kannatada ja ei tahtnud liikuda enam.
Se andis ka võimaluse asja veidi tuunida ja nüüd on ka see iste ette kallutatav nagu V70nete.
Ma küll ei kujuta ette milleks juhiistet vaja niimoodi kallutada aga vähemalt saab seda nüüd teha.
Paar päeva tagasi üllatas mind ka ABSi aju kes arvas, et tema enam tööd teha ei taha ja Viskas mingi PUMP MOTOR FAULTY vea.
Loomulikult ma seda ei uskunud, et pump katki ja vahetasin lihtsalt aju välja ja viga läinud. Nüüd tuleb see katkine aju muidugi korda teha ja riiulisse oma aega ootama panna.
Mõned asjad on vaja veel teha.
1. Konditsioneeri pumba sidur tahab vahetamist.
2. Kaugkäivitus tuleb enne talve külge panna
3. Plokisoojendus tuleks kah enne talve paigaldada.
4. Esitulede kojamehed tuleb üle kontrollida. Eelmine omanik on need millegipärast lahti ühendanud. Jo need katki on.
Vahepeal tuleb aga muude asjadega ka tegeleda seega ehk saab ikka enne külma need asjad tehtud.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
leho kirjutas:Ma küll ei kujuta ette milleks juhiistet vaja niimoodi kallutada aga vähemalt saab seda nüüd teha.
kui oma sedaan 850ga telekat (32" CRT) vedasin, tundsin puudust kallutavast esiistmest Kundepoolse sai maha, aga juhipoolne ei läinud nii palju, et korralikult välja keeranud oleks. Ehk sellised suuregabariitsed asjad hea tagaistmele panna suunates nad esmalt ettepoole, kus mõlemad istmed pikali ja pärast pannes need tagaistmele. Kui toolid alla ei käi, siis suht reaalne, et kraabid uksepolstrid ära. Mul telekavedamisel just nii juhtuski
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Sain täna pool päeva laulda "Jälle olen selili ma auto all...."
Aga konditsioneeri sain korda. Ei pidanudki süsteemi täitma nagu eelmine omanik arvas. Õnneks sai kunagi see survekell soetatud seega teadsin, et viga on kuskil mujal mitte lekkivas torustikus. Peale mõningast testimist sain teada, et sidur lihtsalt ei taha rakenduda. Seega sai tehtud abivahend selle otsa lahti tegemiseks ja paar tundi hiljem oligi seib vahelt ära ja sidur töös.
http://www.youtube.com/watch?v=g89SAKbTp6E
Nüüd sain ka alusraami natuke lähedamalt uuritud. Tuleb ikka se kah kunagi ära vahetada.
Liiga katki on ikka.
Aga konditsioneeri sain korda. Ei pidanudki süsteemi täitma nagu eelmine omanik arvas. Õnneks sai kunagi see survekell soetatud seega teadsin, et viga on kuskil mujal mitte lekkivas torustikus. Peale mõningast testimist sain teada, et sidur lihtsalt ei taha rakenduda. Seega sai tehtud abivahend selle otsa lahti tegemiseks ja paar tundi hiljem oligi seib vahelt ära ja sidur töös.
http://www.youtube.com/watch?v=g89SAKbTp6E
Nüüd sain ka alusraami natuke lähedamalt uuritud. Tuleb ikka se kah kunagi ära vahetada.
Liiga katki on ikka.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Krt, kõver jah veidi!
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Jäi enne panemata. Aga pilt tõmmitsa valmistamisest
Hea kui on proovitükid riiulist võtta. Oluliselt kauem oleks aega läinud kui seda oleks pidanud kohapeal valmistama.
Hea kui on proovitükid riiulist võtta. Oluliselt kauem oleks aega läinud kui seda oleks pidanud kohapeal valmistama.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Sai täna talveks valmistamise käigus kütusefilter ära vahetatud.
Tuleb välja, et kütusefiltrit peaks vist tihedamini puhastama.
kõigest 8k kilomeetrit küljes olnud filtris oli ikka päris palju vett sees.
Tuleb välja, et kütusefiltrit peaks vist tihedamini puhastama.
kõigest 8k kilomeetrit küljes olnud filtris oli ikka päris palju vett sees.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Lõpuks tuli lumi maha ja ma sain katsetada juba eelmine talv ostetud lumekette.
Üle mõistuse seda lund küll ei olnud aga maal hoovipeal tuisuvaaludes ma kinni ei suutnud jääda.
Üle mõistuse seda lund küll ei olnud aga maal hoovipeal tuisuvaaludes ma kinni ei suutnud jääda.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Mul on selleks, et mitte kinni jääda, Hankook iPike Aga ketid on head asjad lõuna pool kasutada, kus tohib vaid lamelliga ringi sõita..
If you can't fix it with a hammer, then you've got an electrical problem!
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Here we go again ....
Pidin ikka uued US-style suunad ostma
Pidin ikka uued US-style suunad ostma
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Leho roheline S70;TDi ATM 1997
Sai vähe varuosasid suviseks remondiks sebitud.
Šharniirid ja puksid ära vahetada ja valmis.
Vahetasin esituledes ka kõik pirnid ära.
Kabariiti läks Osrami LED ja põhituled said endale Osram night breaker Laser -id
Ja siis avastasin, et OSRAMI öölõhkujatel ongi juba tootja poolt tavapirnidega poole väiksem eluiga ehitatud. Ime kah, et need ainult ühe talve elavad.
Šharniirid ja puksid ära vahetada ja valmis.
Vahetasin esituledes ka kõik pirnid ära.
Kabariiti läks Osrami LED ja põhituled said endale Osram night breaker Laser -id
Ja siis avastasin, et OSRAMI öölõhkujatel ongi juba tootja poolt tavapirnidega poole väiksem eluiga ehitatud. Ime kah, et need ainult ühe talve elavad.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 5 külalist