Kirsipuu 244
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kirsipuu 244
Ei...
Ma vaielda ei viitsi, esitan pildi kujul vastuagumendid:
Siseneva õhu kiirus sai pandud 0,2m3/s - pigem üledimensioneeritud, kuid näitab paremini kitsaskohti.
1. ja 4. voolavad selle kiiruse juurdes veidi üle 200m/s.
2. ja 3. saavutavad meelevaldselt vaadeldes ~185m/s
Erinevus on ligikaudu 10% ja tuleneb sellest, et 1. ja 4. trompeti ümber on rohkem vaba ruumi.
Seda võiks "vale-trompetiga" kompenseerida et kõik neli sarnased oleksid.
Ma vaielda ei viitsi, esitan pildi kujul vastuagumendid:
Siseneva õhu kiirus sai pandud 0,2m3/s - pigem üledimensioneeritud, kuid näitab paremini kitsaskohti.
1. ja 4. voolavad selle kiiruse juurdes veidi üle 200m/s.
2. ja 3. saavutavad meelevaldselt vaadeldes ~185m/s
Erinevus on ligikaudu 10% ja tuleneb sellest, et 1. ja 4. trompeti ümber on rohkem vaba ruumi.
Seda võiks "vale-trompetiga" kompenseerida et kõik neli sarnased oleksid.
Tags:
Re: Kirsipuu 244
tundub ju tip top, kindlasti parem kui tehase suvaline junn
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1482
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Kirsipuu 244
Ma just tahtsin küsida, et kas flow sim tegid, aga juba jõudsid ette. Korralik töö.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Kirsipuu 244
200ne jääb ka seekord Talverallist kõrvale.
Vaatamata selle. Stardis näeme raisk!
Vaatamata selle. Stardis näeme raisk!
Re: Kirsipuu 244
enta just rääkis, et hakkas saalesid vahetama, mul alfa nagu alati käivitus alles täna, peale oktoobrist seismist ja sõidab nagu unistus
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Re: Kirsipuu 244
BTW, jalutasin 200-sest täna mõõda, alles oli
Re: Kirsipuu 244
Äge, varsti peaks jälle leegi torusse tõmbama, nädal tagasi oli aku sees alla 10V ja käima ei läinud.
Uued 13.2mm tagavedrud juba ootavad, B6 tuleb juurde vaadata ja sidur ära vahetada ja summuti korralikult alla kinnitada ja... ühesõnaga tegemist jagub.
Uued 13.2mm tagavedrud juba ootavad, B6 tuleb juurde vaadata ja sidur ära vahetada ja summuti korralikult alla kinnitada ja... ühesõnaga tegemist jagub.
Re: Kirsipuu 244
Siduri otsingud on poole peal...
Juhuse tahtel olen saanud enda valdusesse Saab 9-5 3.0TiD sidurikorvi ja siduriketta.
Nüüd küsimus, Kellel sellist tüüpi M46/M47 ketast mulle mõõtmiseks laenata on?
Tootjateks eeldatavasti Sachs/LuK, peab olema "kaheksa keelekesega" needitud variant nagu Loffi teemast napsatud pildil:
Juhuse tahtel olen saanud enda valdusesse Saab 9-5 3.0TiD sidurikorvi ja siduriketta.
Nüüd küsimus, Kellel sellist tüüpi M46/M47 ketast mulle mõõtmiseks laenata on?
Tootjateks eeldatavasti Sachs/LuK, peab olema "kaheksa keelekesega" needitud variant nagu Loffi teemast napsatud pildil:
Re: Kirsipuu 244
Just tegin ajuvahetuse koos kerge kirurgiaga.
563 asemel läks 984 koos 967 kiviga.
Ehk immoga viimane aju sai viimase ilma immota kivi.
Tundub oluliselt paremini toimetavat...
Teoreetiliselt peaks sellega ka jahutusventilaatorit kaheastmeliselt käitada saama, aga viimane on tulevikumuusika.
Kiidusõnad Andreskole.
563 asemel läks 984 koos 967 kiviga.
Ehk immoga viimane aju sai viimase ilma immota kivi.
Tundub oluliselt paremini toimetavat...
Teoreetiliselt peaks sellega ka jahutusventilaatorit kaheastmeliselt käitada saama, aga viimane on tulevikumuusika.
Kiidusõnad Andreskole.
Re: Kirsipuu 244
Mis aju vahetamise eesmärk oli? Kas pidid 9xx peale minekuks juhtmestikku ka muutma või on Plug And Play?
Ma ise tahaks teha vastupidi, ehk 932 pealt 563 peale, sest viimasel puudub ajus fuelcut.
Ma ise tahaks teha vastupidi, ehk 932 pealt 563 peale, sest viimasel puudub ajus fuelcut.
Re: Kirsipuu 244
Fuel cut on kõigil pritse ajudel ja kõik turbokate ajud on ristvahetatavad, immo asi muidugi välja arvata.
Fuel cut on piiratud pöörete ja õhulugeja signaaliga.
9xx ajud e. LH2.44 arvutavad kiiremini ja õpivad paremini suuremaid pihusteid kasutama, lisaks ventilaatori juhtimine.
.
Fuel cut on piiratud pöörete ja õhulugeja signaaliga.
9xx ajud e. LH2.44 arvutavad kiiremini ja õpivad paremini suuremaid pihusteid kasutama, lisaks ventilaatori juhtimine.
.
- Romm
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2455
- Liitunud: 05 Apr 2007, 10:32
- Asukoht: rae vald,jüri lähedal
- Kontakt:
Re: Kirsipuu 244
Miks sa Sach Perfomansi kompl. Ei tellinud? Tuleks ju möstlikum kui teha sitast saia?
Minuö sachi kompl kasutuses juba aasta? Ja ei libise ega midagi.
Minuö sachi kompl kasutuses juba aasta? Ja ei libise ega midagi.
940 91a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Volvo Amazon 62a.
Bmw 540i 99a.
Re: Kirsipuu 244
Volvo SRE on 228mm, 430Nm ja ebameeldivalt kulukas, nii 4 korda kulukam.
Saabi korvil on 900kg survejõudu, ja sobib nii 228 kui ka 240mm kettaga.
Mis jätab mulle M47 purustamise puhul lihtsama võimaluse Getrag'i suunas vaadata.
200se lisaprobleem on ka veel see, et sidur on trossiga ning selle ümber tegemine hüdro peale on võrdlemisi kulukas ja töömahukas.
Saabi korvil on 900kg survejõudu, ja sobib nii 228 kui ka 240mm kettaga.
Mis jätab mulle M47 purustamise puhul lihtsama võimaluse Getrag'i suunas vaadata.
200se lisaprobleem on ka veel see, et sidur on trossiga ning selle ümber tegemine hüdro peale on võrdlemisi kulukas ja töömahukas.
Re: Kirsipuu 244
Olen viimasel ajal veidi auto all ja ümber luusinud.
Paar juppi on ka talve jooksul kokku kahmatud:
Truetrac #912A588
Thor 17x7.5; 225/45R17
EMU EngineManagementUnit
Getrag 260.0.1270.90
Tellitud:
Bilstein 33-067230
Diferentsiaal sai täna Windorf'i abiga koostatud, aga mitte veel tagasilla sisse kogu ülejäänu ootab oma aega.
Ikka veel on vist rohkem tükke puudu...
Paar juppi on ka talve jooksul kokku kahmatud:
Truetrac #912A588
Thor 17x7.5; 225/45R17
EMU EngineManagementUnit
Getrag 260.0.1270.90
Tellitud:
Bilstein 33-067230
Diferentsiaal sai täna Windorf'i abiga koostatud, aga mitte veel tagasilla sisse kogu ülejäänu ootab oma aega.
Ikka veel on vist rohkem tükke puudu...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist