Jube õli veesärgis...
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Jube õli veesärgis...
Selline probleem, et mu 2,4 tdi 960 mootor otsustas suurema osa oma õli tagavaradest veesärki suruda. Tagajärjeks lõi radikal ühe punni maha ja kogu surve koos õliga lendas mootori ruumi laiali. Nii kaugele sain oma asjaga, et plokikaas sai maha kruvitud, lootuses näha tihendil vigastusi, neid ma ei leidnud. Niipalju oli, et üks plokikaane polt oli täielikult lahti oma pesas. Täpsustuseks niipalju, et kõik vedelik mis on plokis ja paistab kanalitest vastu seisab nagu vana mees ühel tasapinnal ega vaju kuhugile ära. Õli mis jäi mootorisse on iseenesest veevaba. Siit küsimus, et kas kellegil on olnud sarnast probleemi ja mis selle põhjustas.
Viimati muutis usmin, 03 Sept 2012, 20:18, muudetud 1 kord kokku.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Jube õli veesärgis....
Kas õli radikas on jahutusradikas, kui jah siis on viga seal.
Omal kogemus v70-ga, kui jahutus radiaatoris said mõlemad
mahlad kokku ja paisupaagist hakkas "õunamoosi" välja ajama.
Aitas radika vahetus ja jahutussüsteemi läbipesu.
Omal kogemus v70-ga, kui jahutus radiaatoris said mõlemad
mahlad kokku ja paisupaagist hakkas "õunamoosi" välja ajama.
Aitas radika vahetus ja jahutussüsteemi läbipesu.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Jube õli veesärgis....
ants kirjutas:Kas õli radikas on jahutusradikas, kui jah siis on viga seal.
Omal kogemus v70-ga, kui jahutus radiaatoris said mõlemad
mahlad kokku ja paisupaagist hakkas "õunamoosi" välja ajama.
Aitas radika vahetus ja jahutussüsteemi läbipesu.
Tavaline eraldi asetsev jahutus radiks. Masin on manuaal kastiga.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Jube õli veesärgis....
Sellisel juhul soovitan pea survestada ja kui see korras,
siis uus kaanetihend ja mootor kokku.
siis uus kaanetihend ja mootor kokku.
745 GL ´91; LR90 ´87.
- Volvo Club
- Volvo Club liige
- Postitusi: 1122
- Liitunud: 15 Juun 2005, 21:12
- Asukoht: Tallinn / Jüri
- Kontakt:
Re: Jube õli veesärgis....
Kaanes klapipesade vahel praod. Plokikaas on kuuma saanud.
Pildialbumid http://picasaweb.google.com/volvoclubestonia
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
Haagissuvila rent
56495585; 56495125
www.volvoclub.ee
SKYPE: volvoclub
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1482
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Jube õli veesärgis....
D24TIC on tavaliselt eraldiseisva õliradikaga, mida jahutatakse õhuga. D24T on jahuti, millest jookseb läbi jahutusvadelik. Omal oli sarnane probleem, alguses kahtlustasin ka jahutit aga viga oli ikka kaanes ja tihendis. Juba lahtine polt viitab sellele, et sai pole korras. Ebaühtlaselt pingutatud kaan ei kesta kaua, sama on ka tihendiga seal vahel. Kui ikka väga kõver ja pragusi täis, siis otsi uus kaan, soovitavalt AMC järelturu kaan.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: Jube õli veesärgis....
Nagu ma asjadest aru saan, on ikka viga siis ploki kaanes, mitte plokis endas.
Sest kui ploki enda saab välistada, siis on isegi lootust.
Siit küsimus, et kas kellegil on ühte üleliigset ploki kaant, kuna pihustite maha kruttimisel selgus kurb tõsiasi, et ühe pihusti pesa keere on täielikult sile.
Või äkki annab sinna mingi puks või mõni teine suurema mõõduga keermega pihusti sisse kruttida.
Mootor on 2,4 TDI R6 KW ei tea kuna mootor on doonorilt peale tõstetud.
Sest kui ploki enda saab välistada, siis on isegi lootust.
Siit küsimus, et kas kellegil on ühte üleliigset ploki kaant, kuna pihustite maha kruttimisel selgus kurb tõsiasi, et ühe pihusti pesa keere on täielikult sile.
Või äkki annab sinna mingi puks või mõni teine suurema mõõduga keermega pihusti sisse kruttida.
Mootor on 2,4 TDI R6 KW ei tea kuna mootor on doonorilt peale tõstetud.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
-
- Uustulnukas
- Postitusi: 5
- Liitunud: 11 Apr 2011, 13:45
Re: Jube õli veesärgis....
Kontrollida tuleb kindlasti ka plokki , pragu tekib keskele õli survekanali ja veesärgi vahele.
Tekib sellest,et ei kasutata uusi polte ja vanadega pingutatakse üle.
Remondiks kaks võimalust ;
1.ploki vahetus
2.õlikanali sulgemine selles kohas ja plokikaande uue õlituse viimine väljapoolt toruga.
Soovitan uurida ploki õlikanali ümbrust luubiga.See pragu on VW diislitel tüüpviga.
Klappidevahelised praod lasevad üldjuhul veesärki surve.
Tekib sellest,et ei kasutata uusi polte ja vanadega pingutatakse üle.
Remondiks kaks võimalust ;
1.ploki vahetus
2.õlikanali sulgemine selles kohas ja plokikaande uue õlituse viimine väljapoolt toruga.
Soovitan uurida ploki õlikanali ümbrust luubiga.See pragu on VW diislitel tüüpviga.
Klappidevahelised praod lasevad üldjuhul veesärki surve.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1482
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: Jube õli veesärgis....
Nüüd ma sain pihta, miks minu eluka eelmisel mootoril see toru värk küljes oli.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline