Teenindushinnad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Teenindushinnad
Tekkis mõte panna ülesse hoolduse hinnad ,äkki keegi saab aimu siis kui hoolduse aeg hakkab kätte jõudma.
XC90 V8 KM 197075
08.01.2009
Nimetus Kogus Hind Summa
Mootoriõli 5W30 A1/B1; 7,70 l 156,78 = 1207,20
Õlifilter 40/60/70/80/90; 1,00 tk 221,64 = 221,64
Tihend-seib; 1,00 tk 26,08 = 26,08
Õhufilter XC90 V8; 1,00 tk 547,58 = 547,58
Salongifilter; 1,00 tk 1095,15= 1095,15
Süüteküünlad kompl.; 1,00 tk 1799,18 = 1799,18
Kütuse filter; 1,00 tk 651,88= 651,88
Abirihm; 1,00 tk 990,85= 990,85
Rihmarullik; 3,00 tk 1043,00= 3129,00
Abimaterjal; 1,00 tk 63,56 = 63,56
Vedelikud,Määrded; 1,00 tk 127,12 = 127,12
200000TH(180000TH); 1,60 tk 542,37= 867,80
Küünalde vahetus; 1,20 tk 542,37= 650,85
Abirihma+rullide vahetus; 0,80 tk 542,37= 433,90
Kütusefiltri vahetus; 0,40tk 542,37= 216,95
Kokku ; = 12028,73
KM;= 2165,27
Kokku tasuda ; = 14194,00
Edu teile
XC90 V8 KM 197075
08.01.2009
Nimetus Kogus Hind Summa
Mootoriõli 5W30 A1/B1; 7,70 l 156,78 = 1207,20
Õlifilter 40/60/70/80/90; 1,00 tk 221,64 = 221,64
Tihend-seib; 1,00 tk 26,08 = 26,08
Õhufilter XC90 V8; 1,00 tk 547,58 = 547,58
Salongifilter; 1,00 tk 1095,15= 1095,15
Süüteküünlad kompl.; 1,00 tk 1799,18 = 1799,18
Kütuse filter; 1,00 tk 651,88= 651,88
Abirihm; 1,00 tk 990,85= 990,85
Rihmarullik; 3,00 tk 1043,00= 3129,00
Abimaterjal; 1,00 tk 63,56 = 63,56
Vedelikud,Määrded; 1,00 tk 127,12 = 127,12
200000TH(180000TH); 1,60 tk 542,37= 867,80
Küünalde vahetus; 1,20 tk 542,37= 650,85
Abirihma+rullide vahetus; 0,80 tk 542,37= 433,90
Kütusefiltri vahetus; 0,40tk 542,37= 216,95
Kokku ; = 12028,73
KM;= 2165,27
Kokku tasuda ; = 14194,00
Edu teile
460 1.7 Aut.92
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10
XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322
V70 2.4 Aut.01
850 2.4 Man.92
240 2.0 Man.86
XC90 4.4 Aut.05
S80 2,9 Aut.99
V70 2,4 Aut.10
XC70 3,2 Aut.07
XC60 D5 Aut.09
Cayenne 4,8 Aut.13
50 35 322
Polegi väga hull, vaatasin mõnikgaid asju oma riiulis:
õhuf 500.-
küttef 535.-
õlif 100.-
salongif 330.-
iridium küünlad 8tk 2200.-
8l oli 5w30 total 1500.-
õhuf 500.-
küttef 535.-
õlif 100.-
salongif 330.-
iridium küünlad 8tk 2200.-
8l oli 5w30 total 1500.-
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Sai septembris Autovivasse rõve hunnik raha antud:
Piduriklotsid esimesed 762,71.-
Stabika ots 2tk 932,20.-
Õõtshoob 2tk 3898,32.-
Peentarve 84,74
Sidurikomplekt 3813,57.-
Survemoodul 1949,15.-
Tööraha 2966,11.-
Kokku 14406,80+18% = 17000.-
päris maias.
Paar päeva peale seda 2000.- salongiventikas. Kallim variant oli umbes 5k ja Info-Autos küsiti vabsee 7k.
Tööraha pool tundi oma garaažiaega
Piduriklotsid esimesed 762,71.-
Stabika ots 2tk 932,20.-
Õõtshoob 2tk 3898,32.-
Peentarve 84,74
Sidurikomplekt 3813,57.-
Survemoodul 1949,15.-
Tööraha 2966,11.-
Kokku 14406,80+18% = 17000.-
päris maias.
Paar päeva peale seda 2000.- salongiventikas. Kallim variant oli umbes 5k ja Info-Autos küsiti vabsee 7k.
Tööraha pool tundi oma garaažiaega
S70 R (sõidab järgmise mehe tagumiku all)
S40 T5
S40 T5
On röövlid ahh...mul mootoripatjade ja käimaripadja vahetus mingi ~250 eeku....a'la 70.- padi ja oma töö....
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Tsekkasin ka viimast arvet, ehk siis 200jne:
summuti, kollest kuni esimeste pütini (pikkus ca 1,5m) 364,41
pükste tih 13,56
esi rattalaager (kõige kvaliteetsem, mis leidsin) 254,24
kokku 632,21 + km ja ca 1-2h oma tööd
lisaks olen vahetanud see aasta (see käib selle töötundide alla kuna vahetasin kõik korraga) :
üks sabika kont ca 150.-,
mootori padi ca 70.-
õli poolsünt 4,5l alla 200.- kokku
õlif 24.-
ja summuti tripi 9.-
s.h. km
seega kokku ca 1190.- +töö ca 2h
ja seda ca 15t km läbimisel ja näiteks summuti ei vajanud vahetamist vaid ta lihtsalt visuaalselt mulle ei meeldinud.
seega selgus, et minu poolt ennem reklaamitud 500.- per aasta on 200jase ülalpidamiskulude kohta aastas müüt, kuna reaalselt arveid vaadates suureneb see rohkem kui 2 korda.
loodan, et see post ei sunni omanike oma 200jsetest kulude kokkuhoiu tõttu loobuma, sest sisuliselt võivad koos tööga, need kulud olla isegi üle müstilise 1,5k aastas, see summa aga on juba viimane piir mida igapäeva liikuri hoodamiseks on mõtekas välja käia (vanad hobiautod on teine teema).
PS kuna oman seda autot juba 2 aastat siis lisaks eelnevale on tulnud vahetada ka üks sharniir , mootri rihm/rull, rooli sisemine ja välimine ots ning kk padjad, esimesed pidurikettad ja kõik klotsid ja ka tagumine osa summutist ning lasin joota ka bensu torud lisaks lasin remontida veel karbussi, neid lasin teha suva servises ja kokku maksis see vast ca 4k (millest lõviosa moodustas karbussi rem 1k ja ka jootmine) aga need pole ka jooksvad kulud, ehk siis ikkagi kokku ikkagi ca 5k kahe aasta ja 35t km läbimise kohta, päris karm.
arvestades siis veel auto soetamishinda, kereremonti, igasugu tuunigu p.de asju ning rehve, olen auto alla pannud kõik kokku ca 20-25t , mis võibolla polegi palju 2aasta kohta koos autosoetusmaksumusega
summuti, kollest kuni esimeste pütini (pikkus ca 1,5m) 364,41
pükste tih 13,56
esi rattalaager (kõige kvaliteetsem, mis leidsin) 254,24
kokku 632,21 + km ja ca 1-2h oma tööd
lisaks olen vahetanud see aasta (see käib selle töötundide alla kuna vahetasin kõik korraga) :
üks sabika kont ca 150.-,
mootori padi ca 70.-
õli poolsünt 4,5l alla 200.- kokku
õlif 24.-
ja summuti tripi 9.-
s.h. km
seega kokku ca 1190.- +töö ca 2h
ja seda ca 15t km läbimisel ja näiteks summuti ei vajanud vahetamist vaid ta lihtsalt visuaalselt mulle ei meeldinud.
seega selgus, et minu poolt ennem reklaamitud 500.- per aasta on 200jase ülalpidamiskulude kohta aastas müüt, kuna reaalselt arveid vaadates suureneb see rohkem kui 2 korda.
loodan, et see post ei sunni omanike oma 200jsetest kulude kokkuhoiu tõttu loobuma, sest sisuliselt võivad koos tööga, need kulud olla isegi üle müstilise 1,5k aastas, see summa aga on juba viimane piir mida igapäeva liikuri hoodamiseks on mõtekas välja käia (vanad hobiautod on teine teema).
PS kuna oman seda autot juba 2 aastat siis lisaks eelnevale on tulnud vahetada ka üks sharniir , mootri rihm/rull, rooli sisemine ja välimine ots ning kk padjad, esimesed pidurikettad ja kõik klotsid ja ka tagumine osa summutist ning lasin joota ka bensu torud lisaks lasin remontida veel karbussi, neid lasin teha suva servises ja kokku maksis see vast ca 4k (millest lõviosa moodustas karbussi rem 1k ja ka jootmine) aga need pole ka jooksvad kulud, ehk siis ikkagi kokku ikkagi ca 5k kahe aasta ja 35t km läbimise kohta, päris karm.
arvestades siis veel auto soetamishinda, kereremonti, igasugu tuunigu p.de asju ning rehve, olen auto alla pannud kõik kokku ca 20-25t , mis võibolla polegi palju 2aasta kohta koos autosoetusmaksumusega
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Loff kirjutas:tra on röövlid ahh...
Milleks sedasorti kommentaarid? Kellele tundub komplekshooldus koos õigete juppide hankimisega liiga kallis või mugav, see võib ju ise mööda erinevaid A- ja B-osa poode kõik vajaliku kokku otsida ja ise ära ka vahetada, saaks kohe vähemalt poole odavamalt. Sest oma aeg ja garaaž ja tööriistad ja erinevate poodide vahel kärutamine õigete juppide hankimiseks ja valede ümbervahetamiseks ei maksa ju midagi. Ja vaevalt seegi oluline on, et Uku arve järgi otsustades oli ta ilma autota pool päeva, ise poes käies ja ise nokitsedes läheks ilmselt 3-4x kauem.
tnx kirjutas:Loff kirjutas:tra on röövlid ahh...
Milleks sedasorti kommentaarid? Kellele tundub komplekshooldus koos õigete juppide hankimisega liiga kallis või mugav, see võib ju ise mööda erinevaid A- ja B-osa poode kõik vajaliku kokku otsida ja ise ära ka vahetada, saaks kohe vähemalt poole odavamalt. Sest oma aeg ja garaaž ja tööriistad ja erinevate poodide vahel kärutamine õigete juppide hankimiseks ja valede ümbervahetamiseks ei maksa ju midagi. Ja vaevalt seegi oluline on, et Uku arve järgi otsustades oli ta ilma autota pool päeva, ise poes käies ja ise nokitsedes läheks ilmselt 3-4x kauem.
Kui ma tahaksin autoga ainult sõita, siis võiksin minagi osta salonguist uue Volvo ja käia esinduses hoolduses. Kellel millised huvid on, kes toksib seent, kes remondib ja ehitab autot, kolmas joob ja neljas paned narkotsi, mina tahan ise teha. Kogu lugu. Aaaga see on lihtsalt minu arvamus ja teiste omad mind ei kõiguta!
https://www.youtube.com/@paavokaleva
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
244DL '82 B21A 74kW M45
745GL '87 B230F 85kW M46
745GL '88 B230F 85kW M47
745GL '88 B230F 83kW ZF4HP22
V70XC '01 B5244T3 147kW AW55-51
XC90 '04 B6294T 200kW 4T65
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 6 külalist