molymees: XC90 2011 D5 147kw MÜÜDUD
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Mul on jah vaakumid uued, aga vbolla peaks miski aeg välja vahetama kuna ei ole originaalid.Vahetan selle esimese ära siis vaatan edasi.Õnneks on selle vahetus 10 min töö.Kõige kauem läheb aega põhjakatte eemaldamiseks.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
molymees kirjutas:Juba pikemat aega on häirinud kerge mootori vibra.Tühikäigul vasak tuli väriseb ja miskil kiirusel lööb samuti sisse.Täna suhtlesin Sauel oleva Miku Autoremondiga ja sealt tuli vastus, et vahetama peaks alumise mootoripadja.Ja kindlasti originaal osa.Lasin õhtul padja poldid lahti ja volaa.Vibra kadunud.Tähendab, et B-osa on liiga jäik ja kandub kenasti edasi keresse.Homme ostan originaal osa ja vaatab mis saab.
OEM: 30680750
Hutchinson on originaal kust volvo logo maha lihvitud
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Neid pukse peaks eraldi ka vahetada saama vist?
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Volvo777 kirjutas:Neid pukse peaks eraldi ka vahetada saama vist?
Kogu asi maksab u. 30eur pole väga pointi
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Puks maksab ilmselt mõni eur ma pakun Isetehes väike sääst ikka
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Volvo777 kirjutas:Puks maksab ilmselt mõni eur ma pakun Isetehes väike sääst ikka
Suur vahe on pukside jäikuses pigem.See on tõesti nii odav asi, et ei viitsi eraldi puksidega jebima hakata.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Niisiis sai vibra saaga lahenduse.Lemförderi jupp läks sinna kuhu päike ei paista ja originaal asemele.Ja totaalne muutumine sai teoks.Auto vaikne seest ja isegi väljast.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Tänane plaan oli lasta vahetada õlifiltri korpuse tihendid ja samas ka mootoriõli.Need sai ka tehtud.Teine suur töö oli vahetada tagumised kettad,klotsid ja kässariklotsid koos kõikide lisavidinatega.Kahjuks jäi see toiming pooleli kuna piduriplekid oli mädad.Õnneks sai esindusest uued ja samas lähevad vahetusse ka tagumised rattalaagrid (Meyle).Siis peaks tagumine ots ka korras olema.Kuna on plaanis mingi aeg Austriasse suusatama minna, siis peavad asjad korras olema. Samuti läksid alla ka uued lamellid XL FROST WH03 RoadX.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
molymees kirjutas:Kuna on plaanis mingi aeg Austriasse suusatama minna, siis peavad asjad korras olema.
Hetkel kütuse hinnaga juba kannatab? Ma eelmine aasta mõtlesin ka korra ja lennukiga oli odavam
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
kaheksa kirjutas:molymees kirjutas:Kuna on plaanis mingi aeg Austriasse suusatama minna, siis peavad asjad korras olema.
Hetkel kütuse hinnaga juba kannatab? Ma eelmine aasta mõtlesin ka korra ja lennukiga oli odavam
4-kesi minnes on autoga soodsam.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
molymees kirjutas:kaheksa kirjutas:molymees kirjutas:Kuna on plaanis mingi aeg Austriasse suusatama minna, siis peavad asjad korras olema.
Hetkel kütuse hinnaga juba kannatab? Ma eelmine aasta mõtlesin ka korra ja lennukiga oli odavam
4-kesi minnes on autoga soodsam.
Palju sa kuluks arvestanud? Minu arvestus tuli natuke alla tonni ja lennupileteid liigub 150eur/in Innsbrucki
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Arvestan alati varuga.Arvestame 10l sajale. Kilometraazi ca 4300 km.Teeb 430 L ja rahas alla 700 EUR.Reeglina lasen ühe soojaga kohale.Kui Poola ööbimine veel otsa panna siis vbolla tuleb max 200 eur nägu.Lennupilet võib odav olla, aga mitte kunagi siis kui sul endal soov on minna.Lisaks maksad lennupiletile juurde pagasi ja suusapagasi.Autoga minnes on mul boks katusel ja kogu staff kaasas.Kuna omame kõik oma varustust, siis teeb see vahe märgatavaks.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
molymees kirjutas:Arvestan alati varuga.Arvestame 10l sajale. Kilometraazi ca 4300 km.Teeb 430 L ja rahas alla 700 EUR.Reeglina lasen ühe soojaga kohale.Kui Poola ööbimine veel otsa panna siis vbolla tuleb max 200 eur nägu.Lennupilet võib odav olla, aga mitte kunagi siis kui sul endal soov on minna.Lisaks maksad lennupiletile juurde pagasi ja suusapagasi.Autoga minnes on mul boks katusel ja kogu staff kaasas.Kuna omame kõik oma varustust, siis teeb see vahe märgatavaks.
Suusabox ajab kütusekulu nii kõrgeks? Ma arvestasin suurema kuluga siis panin 8 sajale valemisse
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Panen kalkulli alati max variandi.Reeglina tuleb palju soodsam.Kogu tripist on üle 50 % kiirteed.Need kergitavad kulu.Samas kompenseerib kütusekvaliteet alates Poolast kütusekulu märgatavalt.Eelmine talv sõitsin palju boks katusel ja Saue-Võru-Saue tripi keskmine tuli 7.8 sajale(seda tankimisest tankimiseni).Kompuuter näitas aga 7,1.Enne minekut panen alati Karla Auto lisandit ka pool pudelit paaki.Koju jõudes on autol hoopis teine hingamine.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Re: molymees: XC90 2011 D5 147kw
Huvitav kas kellelgi on kasutusel ka Volvo originaal pikniku laud.Täitsa tore oleks ka omal sellist vidinat omada.
Volvo XC90 - 2011 - ise sõitsin ja nautisin
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 33 külalist