Tundub, et akuga on tegelikult kõik korras ning parasiiti ei olegi. Sai siis -20 kraadiga testitud õhtul ja hommikul akut. Ühe katse tegin veel nii, et ühendasin geneka lahti. Jama siis selles, et kui käivitasin külma ilmaga, ei tahtnud ta esiteks käima minna ning aku tule viskas ka põlema. Tegelikult oli hoopis starter väsinud ega jõudnud ringi ajada ning teine jama on hoopis genekaga, mis ei hakka enne pöörde andmist laadima. Kui gaasi anda ning mul ka CFE pealt näitab geneka volte, siis kustub ka akutuli ning genekas teeb oma tööd kenasti. See pagassis plõksumine tuleb hoopiski luugi ülemisest plastikust ning seal tüüblid teevad seda kummalist klõksumist, eriti kui ebatasasel teel ka sõita
Ja eks neid jamasid on veel, -20ga oli ikkagi käivitamine vaevaline, ka uue starteriga. Kasutaja Mihkel. lubas aidata pihustitestiga. Eks ole siis näha, veaks annab ECM-2503 ja ECM-5340. Peale pihusti testi siis selgub, kas hakata sealt viga uurima või on kütuserõhupumbaga miskit halvasti. Siin lähipäevil -10 ümber käivitub kenasti ja kõik on tip top.
Samuti on Ardic ahjul ikkagi peale pihusti vahetust ka jama, annab termostaadi viga ning ahi lülitab end suvalisel hetkel välja. Suurte miinustega tundub, et püsib kauem, enne kui välja lülitab (ca 60-70 kraadini teinekord). Xparts.lv-st tellisin aga uue termostaadi, kuna oli kõige soodsam.
Ja ka küsimus suurele ringile, plaanis on vahetada välja hõõgpirnid nii makil kui kliimaplokil ledide vastu. Krt, ei tõuse käsi maksma ühe pirni eest 4-8 eurot. Küsimus on aga see, et mingit sinist jõulupuud ei taha- Kas kohe tellida T3 rohelised ledid hiinast? On keegi katsetanud või peaks minema ca 3000K valgete peale? Kliimaplokis peaks olema vist küll T4.2 pirn?
Tegelikult aga olen autoga rahul. Siit võib tunduda, et ainult üks hala aga enne auto soetamist küll hoiatati, et ei ole konkreetne juhitavus jne. Ma ei tea, mulle meeldib. Kliirens on hea, mahutab palju ning ei ütleks, et nüüd eriti uimane ka oleks. Suur auto ikkagi
Üks talvine klõps ka.