Minu väikesed remondid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Leho, bronec
Re: Minu väikesed remondid
P2 CCM jamadest natuke.
Pähe tuleb hetkel 3 põhiprobleemi:
-temp. anduri jamad. Üldiselt on põhjustatud sellega, et omanik pistab avadesse hambatikke, kruvikeerajaid jne ning teevad temp.anduri traadikesed katki. Aitab anduri vahetus.
-jamavad nupud. Ei lase DSTC maha võtta, peegleid kokku klappida jne. Remonditav.
-ei lase ventilaatorit reguleerida. Nupu keerates kas ei juhtu midagi või reageerib nii, kuidas ise tahab. Suurenemise asemel laseb hoopis väiksemaks pöördeid, või tõmbleb edasi-tagasi.
Satuski mu kätte selline plokk, millel ei saanud pöördeid reguleerida.
Video testimisest (peale parandust):
https://www.youtube.com/watch?v=kUBb-sG8zgc
Tuli meelde veel üks häda. 1999-2002 masinatel on seda juhtunud, et peale akuklemmi maha võtmist kaob programm seest ära ning plokk sureb täielikult ära. Aitab tarkvara tagasi panemine.
Pähe tuleb hetkel 3 põhiprobleemi:
-temp. anduri jamad. Üldiselt on põhjustatud sellega, et omanik pistab avadesse hambatikke, kruvikeerajaid jne ning teevad temp.anduri traadikesed katki. Aitab anduri vahetus.
-jamavad nupud. Ei lase DSTC maha võtta, peegleid kokku klappida jne. Remonditav.
-ei lase ventilaatorit reguleerida. Nupu keerates kas ei juhtu midagi või reageerib nii, kuidas ise tahab. Suurenemise asemel laseb hoopis väiksemaks pöördeid, või tõmbleb edasi-tagasi.
Satuski mu kätte selline plokk, millel ei saanud pöördeid reguleerida.
Video testimisest (peale parandust):
https://www.youtube.com/watch?v=kUBb-sG8zgc
Tuli meelde veel üks häda. 1999-2002 masinatel on seda juhtunud, et peale akuklemmi maha võtmist kaob programm seest ära ning plokk sureb täielikult ära. Aitab tarkvara tagasi panemine.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- PorisedRattad
- Foorumi veteran
- Postitusi: 775
- Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
- Asukoht: Tallinn
Re: Minu väikesed remondid
Sinna koguneb tolmu ja seda tahetakse kätte saada sealt.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Minu väikesed remondid
P2 FL CEM/REM jamad
CEMil on tihtipeale veekahjustused. Kui auto hakkab peale paduvihma jamama, tuleb KOHE tegutseda. Drenaaži puhastamine, pistikute ja konkaktide puhastamine on kohustuslik! CEMi tuleb ka üle vaadata.
CEM + REM plokkidel on lisaks ka selline omapära, et vahest ei jõua katsmeteni voolu. Näiteks: ei tööta ABS, esituled jne jne, DEM plokkile ei jõua vool peale. Mind on palutud plokke lausa kloonida sellel põhjusel, kuigi saab ainult jamavaid elemente vahetada.
CEMil on tihtipeale veekahjustused. Kui auto hakkab peale paduvihma jamama, tuleb KOHE tegutseda. Drenaaži puhastamine, pistikute ja konkaktide puhastamine on kohustuslik! CEMi tuleb ka üle vaadata.
CEM + REM plokkidel on lisaks ka selline omapära, et vahest ei jõua katsmeteni voolu. Näiteks: ei tööta ABS, esituled jne jne, DEM plokkile ei jõua vool peale. Mind on palutud plokke lausa kloonida sellel põhjusel, kuigi saab ainult jamavaid elemente vahetada.
Viimati muutis gljuk, 09 Jaan 2020, 12:23, muudetud 1 kord kokku.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Minu väikesed remondid
Kiire postitus DIM parandajatele. Pole vaja näppida EPSON kirjaga kiipi! Viga on väga väga harva seal. Seda on liiga lihtne üle kuumutada, ja kiibi jalgade vahe on nii väike, et leian sealt sageli lühiseid, peale teisi "parandajaid".
Seda kiipi on üle kuumutatud ja KIIBI SEES tekkis lühis. Nüüd on kaks äärmist vasakut sümbolit poolpimedad.
Seda kiipi on üle kuumutatud ja KIIBI SEES tekkis lühis. Nüüd on kaks äärmist vasakut sümbolit poolpimedad.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Minu väikesed remondid
Pole ammu midagi postitanud. Tegelesin suht tavaliste asjadega, nagu kellaplokkid.
Meeldiv oli laki valik. Kiibi jalad olid kaetud vana odava naise küüntelakiga, mida saaks nii tatt, kui ka sülg lahustada. Ei kaitse selline midagi.
Saadeti Omnivaga. Sain remonditud ja saatsin tagasi. Nii lihtsalt see käibki.
Ja teisipäevane väljakutse. Autot toodi treilaga. Konstruktor. CEM on vahetatud, immo seadistamata. Aku tühi ja aku 100% tapmiseks oli võti asendis 1.
Sain siis kahest moodulist töötava CEM programmi kokku, mootoriajuga tutvustatud, võtmed programmeeritud. Sain isegi akut targa laadijaga mõningal määral taastatud. Esialgu ei tahtnud üldse laadima hakata, pinge hüppas kohe 14.5 peale. Pärast elustamist laadis 1.5 tundi 25A juures ja tahtis isegi veel, aga läksin juba autot käivitama.
Tervitan kõiki, kes aku seisukorda ja laadimist ei jälgi. Tere tulemast IMMO taastamisele!
Meeldiv oli laki valik. Kiibi jalad olid kaetud vana odava naise küüntelakiga, mida saaks nii tatt, kui ka sülg lahustada. Ei kaitse selline midagi.
Saadeti Omnivaga. Sain remonditud ja saatsin tagasi. Nii lihtsalt see käibki.
Ja teisipäevane väljakutse. Autot toodi treilaga. Konstruktor. CEM on vahetatud, immo seadistamata. Aku tühi ja aku 100% tapmiseks oli võti asendis 1.
Sain siis kahest moodulist töötava CEM programmi kokku, mootoriajuga tutvustatud, võtmed programmeeritud. Sain isegi akut targa laadijaga mõningal määral taastatud. Esialgu ei tahtnud üldse laadima hakata, pinge hüppas kohe 14.5 peale. Pärast elustamist laadis 1.5 tundi 25A juures ja tahtis isegi veel, aga läksin juba autot käivitama.
Tervitan kõiki, kes aku seisukorda ja laadimist ei jälgi. Tere tulemast IMMO taastamisele!
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4760
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Minu väikesed remondid
gljuk kirjutas:
Tervitan kõiki, kes aku seisukorda ja laadimist ei jälgi. Tere tulemast IMMO taastamisele!
No aga ampermeetrit ei ole, voltmeetri panemine on ju nii "raske",
mis seda laadimist peaks näitama, kui tuluke ei sütti.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: Minu väikesed remondid
Raskelt läheb käima ju
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Minu väikesed remondid
Räägiks natuke diislite mootoriajude progemisest. Kui omanik tahab jõulisa, või on vaja tegeleda EGR ja muude tahmaasjadega, see eeldab mootoriaju tarkvaraga nokitsemist. P2 autod on üldiselt loetavad/kirjutavad läbi OBD. Nendega probleeme eriti pole. P3 masinatel ei saa aga tarkvara läbi OBD lihtsamal moel lugeda, ja siin algab huvitavam osa.
Esialgu kasutati sellist viisi, et tehti ajukarp täiesti lahti. Probleem on selles, et EDC16 aju on kõvasti silikoniga kokku liimitud. Lahti võtmisega kaasneb plaati painutamine ja kuumutamine. Plaati on väga lihtne kahjustada. Painutamisel võivad puruneda trükkplaadi rajad, kihtidevahelised ühendused, BGA kiip võib lahti tulla. Pärast on sellised jamad käes, et aju ei näe andureid, annab igasugu veakoode, ei taha käima minna jne.
Järgmine variant on ajukarpi lõikamine seal kohas, kus plaadil asuvad vajalikud kontaktid, mille kaudu loetakse/kirjutatakse tarkvara. Palju turvalisem viis, kuid ei ole nö elegantse väljanägemisega. Probleemid: Ajusse satub metalltolm, auk vajab katmist ja see omakorda raskendab järgmist progemist, kui seda vaja läheb.
Ja kolmas variant, mis eeldab küll üsna kalleid vahendeid. Saab otse aju pinnide pealt tarkvara lugeda ja kirjutada. Kõige turvalisem viis. Ei mingeid kahjustusi ajule. Ei pea lõikama, saagima, freesima. Soovitan kasutada just seda varianti! Saab mitte ainult remappida, vaid ka kloonida ajusid, kui nad said kahjustatud esimese või teise varianti kasutades
Esialgu kasutati sellist viisi, et tehti ajukarp täiesti lahti. Probleem on selles, et EDC16 aju on kõvasti silikoniga kokku liimitud. Lahti võtmisega kaasneb plaati painutamine ja kuumutamine. Plaati on väga lihtne kahjustada. Painutamisel võivad puruneda trükkplaadi rajad, kihtidevahelised ühendused, BGA kiip võib lahti tulla. Pärast on sellised jamad käes, et aju ei näe andureid, annab igasugu veakoode, ei taha käima minna jne.
Järgmine variant on ajukarpi lõikamine seal kohas, kus plaadil asuvad vajalikud kontaktid, mille kaudu loetakse/kirjutatakse tarkvara. Palju turvalisem viis, kuid ei ole nö elegantse väljanägemisega. Probleemid: Ajusse satub metalltolm, auk vajab katmist ja see omakorda raskendab järgmist progemist, kui seda vaja läheb.
Ja kolmas variant, mis eeldab küll üsna kalleid vahendeid. Saab otse aju pinnide pealt tarkvara lugeda ja kirjutada. Kõige turvalisem viis. Ei mingeid kahjustusi ajule. Ei pea lõikama, saagima, freesima. Soovitan kasutada just seda varianti! Saab mitte ainult remappida, vaid ka kloonida ajusid, kui nad said kahjustatud esimese või teise varianti kasutades
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Minu väikesed remondid
Jätkame. Tuli kõne, et auto läheb käima ühel korral kümnest. Omanik sai auto minu juurde toimetatud. Ei saanud autole esialgu isegi diagnostikaga ligi. Hakkasin uurima. Esimeseks kahlustusaluseks osutus CEM plokk. Kuna oli teist plokki kohe võtta, kloonisin prooviks ära (IMMO andmete päästmiseks pidin igal juhul CEMist backupi tegema). Tuli välja, et teise CEMiga oli pilt täpselt sama. Siis hakkasin kapoti all tegutsema. Sai ostsiloskoobiga signaalid vaadatud, ja oli näha, et CAN võrgu töö oli häiritud. Lõpuks jõudsin järelduseni, et ECM on läbi. Esialgu oli raske seda arvata, sest need plokkid on VÄGA töökindlad ja hakkavad jamama üldiselt ainult siis, kui keegi on remapi tegemiseks neid lahti kakkunud (loe eelmist postitust). Kui võtsin ECM kätte, oli kõik selge.
Õnneks, õnnestus programmi ja immo andmeid kätte saada, kuigi plokk ei suhelnud läbi CAN siini ja takistas ka teistel plokkidel suhelda. Doonorit oli kohe riiuli pealt võtta, sai sinna softi sisse puhutud ja voila. Auto käib. Klient on õnnelik.
Kui lasete remapi teha, või DPF / EGR asju näppida, kindlasti uurige, kuidas tegema hakatakse. Omanik sõitis 3a jamava masinaga ja probleem muud kui süvenes. Aasta-kahe pärast ükski töökoda/remapi regija ei tunnista, et probleemid on tema pärast juhtunud. JA omanik ei lähe ka 1-2-3 aasta pärast oma raha tagasi nõudma
Õnneks, õnnestus programmi ja immo andmeid kätte saada, kuigi plokk ei suhelnud läbi CAN siini ja takistas ka teistel plokkidel suhelda. Doonorit oli kohe riiuli pealt võtta, sai sinna softi sisse puhutud ja voila. Auto käib. Klient on õnnelik.
Kui lasete remapi teha, või DPF / EGR asju näppida, kindlasti uurige, kuidas tegema hakatakse. Omanik sõitis 3a jamava masinaga ja probleem muud kui süvenes. Aasta-kahe pärast ükski töökoda/remapi regija ei tunnista, et probleemid on tema pärast juhtunud. JA omanik ei lähe ka 1-2-3 aasta pärast oma raha tagasi nõudma
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Minu väikesed remondid
Väga hariv lugemine. Jõudu sulle su tegemistes!
Re: Minu väikesed remondid
Tänan!
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Minu väikesed remondid
Mulle tuleb ka meelde, et auto olla chipitud VMK Motorsis. Vaja tulla ülevaatusele.
Re: Minu väikesed remondid
Ma ei oska öelda, kus see auto chippitud oli. Ei tee kedagi maha ja VKMist juttu polnud.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- vanapeer
- Foorumi veteran
- Postitusi: 6781
- Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
- Asukoht: valges majakeses mere ääres
- Kontakt:
Re: Minu väikesed remondid
vanapeer kirjutas:Mulle tuleb ka meelde, et auto olla chipitud VMK Motorsis. Vaja tulla ülevaatusele.
Mu lausest jäi välja mu. Oma autost jutt.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist