V70 T5 2015-..
Moderaatorid: JaanKaer, Igor, Leho, vanapeer, Tanel
V70 T5 2015-..
On tekkinud huvi soetada gaas+bens mootoriga v70. Viimasel ajal on silma jäänud, et tuuakse päris viisaka välimusega 2016a volvosid eestisse ja müüakse üliodava hinnaga. Konkreetsemalt siis tegu T5 180kw mootor ja 8geartronic automaatkastiga. Rootsi registreid uurides läbisõidud sinna 400k tuuri.
Küsimus ongi, et kuidas on selle tehnika üldine vastupidavus sellise läbisõidu juures. Mootor on rihmaga, see juba boonus. Aga see 8 käiguline kast? Volvo teind need vist n.ö. eluaegsed, õlivahetust näind ei ole ja varsti pilbasteks?
Küsimus ongi, et kuidas on selle tehnika üldine vastupidavus sellise läbisõidu juures. Mootor on rihmaga, see juba boonus. Aga see 8 käiguline kast? Volvo teind need vist n.ö. eluaegsed, õlivahetust näind ei ole ja varsti pilbasteks?
Re: V70 T5 2015-..
Selle kohta on ainult üks selge vastus - kõik oleneb eelmisest omanikust, tema hooldusrutiinist ja sõidustiilist. Ise olen sõitnud 7a. XC70ga, mis aastast 2000 ning läbisõidul 150tuh tegin kasti remondi. Peale seda järgmised 100tuh km probleeme pole olnud. Just eile sain xc60 omanikuks ning kasti töötamise testimine oli põhiline. Valisin masinat paar kuud ja osad kaupmehed kiitsid 8käiguga kasti. Tuleb ise proovida ja tagumikuga tunnetada. Näiteks, üleeile müüsin oma 2000 a. xc70 maha ja see, kes proovisõitu tegi ütles, et üks päev varem proovis teist xc70t ning minu omaga oli tunne palju tihkem. Kui korralikult hooldatud, siis ei kilise ega kolise midagi ongi tihke tunne. Kasti proovides peaks kindlasti soojaks sõitma ja siis käike sisse välja laksama, iga käiguvahetuse juures ootama 3-4sec.
Õlivahetuse osas tehas annab eluaegse, aga neid on vahetatud küll. Talupojamõistus ütleb küll, et mis liigub see kulub ning võiks vahetada.
Kuna olen värske xc60 omanik ja korraline hooldus ootab, siis lähen küsin IA-st selle õlivahetuse kohta täpsemalt üle.
Õlivahetuse osas tehas annab eluaegse, aga neid on vahetatud küll. Talupojamõistus ütleb küll, et mis liigub see kulub ning võiks vahetada.
Kuna olen värske xc60 omanik ja korraline hooldus ootab, siis lähen küsin IA-st selle õlivahetuse kohta täpsemalt üle.
----
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
Re: V70 T5 2015-..
Kehvalt vahetav kast on tõesti no go. Aga kuidas mootorid end üleval peavad? On mingeid teadaolevaid murekohti? Endal bensukatega siiamaani kogemus praktiliselt puudub.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7614
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: V70 T5 2015-..
Külajutud, aga mulje on jäänud et peaksid paarsada vabalt peale veel kestma.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: V70 T5 2015-..
Mul just vastupidi, et olen ainult bensukatega sõitnud ja ütleks, et kui hooldada, siis kestab väga hästi. 7 aastat tagasi vahetasin kõik rihmad ära ja tänaseni ainult vahetasin õlisid. Ei meenu küll midagi tõsisemat
----
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
Re: V70 T5 2015-..
Olles Rootsist toonud Eestisse CNG V70 gaasikaid tükki 15 ning samas neid isegi pidanud, siis julgeks soovitada küll. Kuid on üks aga, esinduse hooldusajalugu võiks olla täielik. ( Soovitatavalt Biliaga sõlmitud hooldusleping - sisaldab endas 3 aastat/360000km garantiid. Pakutakse taksodele ja politsei autodele selliseid hoolduspakette, niiõelda raksetes tingimustes sõitvatele autodele).
Autod, millel hooldusraamat küll täidetud, kuid nurgataguse garaazi templitega, on osutunud parajateks ikaldusteks.
Selliste läbisõitude juures vajavad autod korrektset hooldust, mida nukatagused kohad paraku ei paku või omanikuks kooner.
Mina ostaksin nende autode puhul pigem ajalugu kui autot ennast, kogemused on näidanud.
Mainiksin ära, et jutt käib 3,5 aastastest, äsja taksoleivalt maha tulnud autode kohta, mida meil siin imeliste hindadega müüakse.
Autod, millel hooldusraamat küll täidetud, kuid nurgataguse garaazi templitega, on osutunud parajateks ikaldusteks.
Selliste läbisõitude juures vajavad autod korrektset hooldust, mida nukatagused kohad paraku ei paku või omanikuks kooner.
Mina ostaksin nende autode puhul pigem ajalugu kui autot ennast, kogemused on näidanud.
Mainiksin ära, et jutt käib 3,5 aastastest, äsja taksoleivalt maha tulnud autode kohta, mida meil siin imeliste hindadega müüakse.
-
- Kõva postitaja
- Postitusi: 139
- Liitunud: 18 Jaan 2008, 10:59
- Asukoht: Pärnu
Re: V70 T5 2015-..
Mainiksin ära, et jutt käib 3,5 aastastest, äsja taksoleivalt maha tulnud autode kohta, mida meil siin imeliste hindadega müüakse.[/quote]
Imelisel hinnal on põhjus ja keegi maksab vahe kinni.
Imelisel hinnal on põhjus ja keegi maksab vahe kinni.
Re: V70 T5 2015-..
lookas kirjutas:Soovitatavalt Biliaga sõlmitud hooldusleping - sisaldab endas 3 aastat/360000km garantiid. Pakutakse taksodele ja politsei autodele selliseid hoolduspakette, niiõelda raksetes tingimustes sõitvatele autodele).
Autod, millel hooldusraamat küll täidetud, kuid nurgataguse garaazi templitega, on osutunud parajateks ikaldusteks.
Selliste läbisõitude juures vajavad autod korrektset hooldust, mida nukatagused kohad paraku ei paku või omanikuks kooner.
Mina ostaksin nende autode puhul pigem ajalugu kui autot ennast, kogemused on näidanud.
Mainiksin ära, et jutt käib 3,5 aastastest, äsja taksoleivalt maha tulnud autode kohta, mida meil siin imeliste hindadega müüakse.
Selle asja nimi on serviceavtal, tõlkes umbes hooldusleping. Pakuvad seda enamus esindused, mitte ainult Bilia.
Viimase oma on kuidagi niru ja katab üsna vähe tegelt.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: V70 T5 2015-..
kui kuulutuses seisab nimi Vassilij Viiker siis Võid eemale hoida Või rohkem kontrollida.
Ostsin temalt v70 cng, millel cng on vigane, väitis, et teise pihusti viga, ehk olen sellest teadlik. Samas oli väljalaske kollektor kinni keeratud näpuga, katalüsaator on läbi, on paigaldatud teine kat, samuti aru saada, sest olid mutrid lahti. juhi poolne külg on rihitud olnud, stange rihitud jne. juhi poolt on tehtud kuskil lasna kruusateel. plus lisaks ootan juba mitmendat kuud auto teist võtit, mille lubas kohe teele panna, kui eestisse jõuab see. Samas okidoki.ee's on tal kuulutus, kus rentis sedasama minu ostetud volvot.
Ostsin temalt v70 cng, millel cng on vigane, väitis, et teise pihusti viga, ehk olen sellest teadlik. Samas oli väljalaske kollektor kinni keeratud näpuga, katalüsaator on läbi, on paigaldatud teine kat, samuti aru saada, sest olid mutrid lahti. juhi poolne külg on rihitud olnud, stange rihitud jne. juhi poolt on tehtud kuskil lasna kruusateel. plus lisaks ootan juba mitmendat kuud auto teist võtit, mille lubas kohe teele panna, kui eestisse jõuab see. Samas okidoki.ee's on tal kuulutus, kus rentis sedasama minu ostetud volvot.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: V70 T5 2015-..
Selge, selge. Kuidas muidu see konkreetne auto tundub, kütusekulu jne? Gaasipaak 17kg vist? Kust gaasipihusteid uurinud oled, tundub vist infoauto teema olevat?
Re: V70 T5 2015-..
DonC kirjutas:Selge, selge. Kuidas muidu see konkreetne auto tundub, kütusekulu jne? Gaasipaak 17kg vist? Kust gaasipihusteid uurinud oled, tundub vist infoauto teema olevat?
Gaznet ikka ja eelmine oli mul 2010 v70 2,5 t5 gaasiga ja sain 20kg paagiga sõita 300km sellega 17kg paagiga 350 umbes.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Re: V70 T5 2015-..
Siim kirjutas:lookas kirjutas:Soovitatavalt Biliaga sõlmitud hooldusleping - sisaldab endas 3 aastat/360000km garantiid. Pakutakse taksodele ja politsei autodele selliseid hoolduspakette, niiõelda raksetes tingimustes sõitvatele autodele).
Autod, millel hooldusraamat küll täidetud, kuid nurgataguse garaazi templitega, on osutunud parajateks ikaldusteks.
Selliste läbisõitude juures vajavad autod korrektset hooldust, mida nukatagused kohad paraku ei paku või omanikuks kooner.
Mina ostaksin nende autode puhul pigem ajalugu kui autot ennast, kogemused on näidanud.
Mainiksin ära, et jutt käib 3,5 aastastest, äsja taksoleivalt maha tulnud autode kohta, mida meil siin imeliste hindadega müüakse.
Selle asja nimi on serviceavtal, tõlkes umbes hooldusleping. Pakuvad seda enamus esindused, mitte ainult Bilia.
Viimase oma on kuidagi niru ja katab üsna vähe tegelt.
Aga samas kogemused mul nii näidanud.
Upplands Motorsi ajalugudega autodel 4/3-l on hammasrihma vahetuse käigus pingutatud ruliikuid ettenähtust tugevama jõuga, mistõttu mootori töös vajaka jäämisi esinenud.( kogu kupatus ca 1000€)
Bilia autodega sellist mure pole kohanud.
Eks auto hooldusajalugu annab ka ettekujutuse eelmise omaniku suhtumisest - ehk kui garantii aeg läbi, siis kehvemal juhul - AUTO HOOLDUS ON ÕLIVAHETUS
Re: V70 T5 2015-..
Ostsin V70 2016 180kw cng, hooldusraamatus Upplands Motors hooldustemplid ja ls. ostuhetkel 215 t. (2 aastat tagasi, suur-hooldus Tartu Infos tuli pm kohe teha). Küsimus, kui on kuulda klapi klõpsu, kas ta siis lülitub cng peale? Ja külmadega, st. -10 ja alla selle, oli pidevalt teatud aja tagant seda klõpsu kuulda, ja oli tunda, et vahepeal sõitis bensuga, kuigi cng-d oli küllalt. Muidu cng-ga sõidab maanteel 400 km/16 kg
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist